je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....
Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
In de UK is het een stuk goedkoper dan in NL.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Rosella het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben Toronto voor het eerst bij een Lush winkel geweest en heb Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht. Kan nog niet echt een mening geven over de shampoo, want die moet ik eerst nog een paar keer testen. De lip balm is vrij hard en daardoor moeilijk aan te brengen, maar hij ruikt wel heerlijk. Maakt mijn lippen ook niet zo plakkerig als Labello.
Misschien toch ook maar eens naar de winkel in den Bosch binnenkort!Angels on Bare Skin, American Cream en Mama Caca henna lijken me bijvoorbeeld ook wel wat.
Anyway, ik zat dit topic zo'n beetje door te bladeren en vroeg me af waarom jullie eigenlijk mailorderen in de UK? Hebben ze daar een breder assortiment? Heb al geprobeerd om op de UK site te kijken, maar die doet het niet.
Misschien is het een proefje? En anders zou ik zeggen dat je geluk gehad hebt (als de rest van je bestelling klopt)quote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Nee, niet gebruikelijk. Maar ik zou er niet over klagenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk een cadeautje iddLeuk voor je!
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bijquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |