je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....
Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
In de UK is het een stuk goedkoper dan in NL.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Rosella het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben Toronto voor het eerst bij een Lush winkel geweest en heb Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht. Kan nog niet echt een mening geven over de shampoo, want die moet ik eerst nog een paar keer testen. De lip balm is vrij hard en daardoor moeilijk aan te brengen, maar hij ruikt wel heerlijk. Maakt mijn lippen ook niet zo plakkerig als Labello.
Misschien toch ook maar eens naar de winkel in den Bosch binnenkort!Angels on Bare Skin, American Cream en Mama Caca henna lijken me bijvoorbeeld ook wel wat.
Anyway, ik zat dit topic zo'n beetje door te bladeren en vroeg me af waarom jullie eigenlijk mailorderen in de UK? Hebben ze daar een breder assortiment? Heb al geprobeerd om op de UK site te kijken, maar die doet het niet.
Misschien is het een proefje? En anders zou ik zeggen dat je geluk gehad hebt (als de rest van je bestelling klopt)quote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Nee, niet gebruikelijk. Maar ik zou er niet over klagenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk een cadeautje iddLeuk voor je!
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bijquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bij
haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zittenquote:Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"
Alleen gaan is idd het bestequote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zittenMaarja, niks wat een goed boek mee niet kan verhelpen
En dan heb je nog mijn verschrikkelijke richtingsgevoel waardoor ik waarschijnlijk verdwaal als ik niemand anders heb om me de weg te wijzenMaar dan heb ik uiteindelijk wel heerlijke Lush-spulletjes
Ik wil wel met je ruilen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flinkquote:Op woensdag 16 november 2005 16:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Alleen gaan is idd het besteAlthans, zolang je geen andere Lush-fans mee kunt nemen. Ik heb ook lekker bijna een half uur rondgekeken in die winkel vandaag, en dat is lekker rustig als je alleen bent en er niemand gaat zeuren dat hij/zij weer door wil
2 uur treinen is inderdaad erg lang.. Ik heb het geluk dat ik nog geen 15 min hoef naar Den Bosch (daar is de winkel trouwens erg makkelijk te vinden, ik weet niet welke Lush voor jou het dichtste bij is?).
Oh crap daar zouden we nog over mailenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flink
Wat ik nu op mn verlanglijstje heb staan:
Imperialis dagcreme
Sweet Japanese Girl
En nog iets om mijn haar mee te wassen, maar dat wil ik eerst ruiken![]()
Nee als ik het lees, lees ik dat jij eerst was.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh crap daar zouden we nog over mailen, ben echt glad vergeten om nog contact met je op te nemen.
Nouja ik heb nog een I Should Coco liggen wil eventueel wel zakjes vullen met nog wat anders (Snow Fairy, Assisi, Slammer), maar zie maar wat Ymme voor aanbod heeft
skaaii @ gmail . com
Je hebt wel erg lekkere Lushdingen gekocht hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van de Lush![]()
Wat heb ik meegenomen:
- Honey I Washed The Kids zeep
- Rockstar zeep
- Angels Delight zeep
- Sweetie Pie jelly
- Silky Underwear dusting powder één van de medewerksters daar was er zo dol op dat ze zich er helemaal mee inpoederde en ook nog wel eens een beetje in haar bed wilde strooien
- Proefje van Ultimate Shine solid shampoo
- Proefje van T Was The Night Before Christmas zeep
![]()
Ik kan niet wachten tot ik vanavond lekker kan gaan douchen, ik heb maar meteen een lief mandje gekocht bij de Hema waar ik alles in kan doen, en wat ook onder de douche mee kan.
Alles ruikt zo lekker, ik heb me toch maar een beetje ingehouden anders had ik ook nog Waving Not Drowning, Alkmaar, Figs and Leaves, Wiccy Magic Muscles en Strawberry Twin Tub meegenomen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
Mama Caca Rouge
soort: Haarkleuring
Rouge (rood) is de kleur die je normaal gesproken associeert met Henna, wat weer aan de kleur van een gloeiende, oranjerode zonsondergang doet denken. Deze Lush Caca bevat kruidnagelolie wat het een kruidige geur geeft, citroensap en rozemarijn om je haar meer glans te geven. Gebruik deze Caca om aandacht te krijgen.
is dit nou echte haarverf? zo ziet dat brok er namenlijk niet uit![]()
Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:24 schreef Shirley het volgende:
Sweetsixteen....jij had toch interesse in de UK order? Als je wilt, kun je meebestellen!
Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)quote:Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Vava het volgende:
Blijft het wel goed in je haar zitten? Ik stel me er iets bij voor als een bakje met drab wat je in je haar doet en er niet in blijft hangen en dus overal zit behalve in je haar
Oké!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.
Dus het hoeft niet meer![]()
Veel plezier met bestellen, en lief dat je het nog even navroeg
Ojaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haartjes?Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
He bah..pukkels zijn nooit leuk. Geen lekker gezichtsproduct wat er tegen helpt?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Sanne het volgende:
Ik zit onder de pukkels.
Nou heb ik niet bepaald een tienerhuidje en ik vind het nogal een dom gezicht. Maar zit te twijfelen of ik er nu wel of niet iets op moet doen. Het zijn pukkels van de stress, zit er behoorlijk doorheen. Werk valt me behoorlijk zwaar met tennisarm. Vanmorgen mezelf opgevrolijkt met Rockstar. Dat hielp gelukkig wel een beetje.
Ow en als Muus jeuk krijgt van I love juicy is het ook allemaal mijn schuld. Dat jullie dat ff weten.
en is het permanente verf? of was je het er na een paar keer weer uit?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
Of inderdaad gewoon even helemaal geen huidreinigingsgoedjes gebruiken. Lekker je huid laten rustenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:38 schreef Sanne het volgende:
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
heb ik van mijn dokter gehoord. het poeder zorgt ervoor dat de lotion niet intrekt, en doordat het mengt krijg je een nattige vettige plek op je huid op plekken waar die vouwt, zoals je oksels, ellebogen, knieholtes, liezen, onder je borsten etc. op die plekken kunnen bepaalde huidbacteriėn dan heerlijk nestelen en door sommige huidbacteiren, die zich mengen met huidschimmelsporen, die iedereen op zich draagt, kun je irritaties en nare smetplekken krijgen die soms ook nog besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef kozakken het volgende:
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |