abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:31:46 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32299525
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen

Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen
je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:38:25 #152
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32299767
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:31 schreef kwakveense het volgende:

[..]

je moet echt nooit NOOIT talkpoeder over bodylotion heendoen...dan kun je schimmelinfecties krijgen....
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Kan het me ook nauwelijks voorstellen.
pi_32299996
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, ook geen ervaring mee trouwens en toch al regelmatig poeder over een bodylotion gedaan!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32300723
waarom krijg je daar dan schimmelinfecties van, kwakveense?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32300782
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
Sanity is (not) statistical
pi_32300915
Lijkt me niet hoor.
pi_32301419
Ik gebruik poeder altijd op de "blote" huid en ook dan blijft het goed zitten! Lotion en poeder lijkt me een beetje dubbel op maar ik kan niet voorstellen dat het slecht is

Ik kan heel slecht tegen bodylotions e.d. en poeders zijn voor mij een uitvinding. Het maakt m'n huid heerlijk zacht en ik ruik ook nog eens geweldig lekker
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:27:30 #158
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32301499
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32303748
Hoi!

Ik ben Toronto voor het eerst bij een Lush winkel geweest en heb Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht. Kan nog niet echt een mening geven over de shampoo, want die moet ik eerst nog een paar keer testen. De lip balm is vrij hard en daardoor moeilijk aan te brengen, maar hij ruikt wel heerlijk. Maakt mijn lippen ook niet zo plakkerig als Labello.
Misschien toch ook maar eens naar de winkel in den Bosch binnenkort! Angels on Bare Skin, American Cream en Mama Caca henna lijken me bijvoorbeeld ook wel wat.

Anyway, ik zat dit topic zo'n beetje door te bladeren en vroeg me af waarom jullie eigenlijk mailorderen in de UK? Hebben ze daar een breder assortiment? Heb al geprobeerd om op de UK site te kijken, maar die doet het niet.
pi_32303861
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef Rosella het volgende:
Hoi!

Ik ben Toronto voor het eerst bij een Lush winkel geweest en heb Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht. Kan nog niet echt een mening geven over de shampoo, want die moet ik eerst nog een paar keer testen. De lip balm is vrij hard en daardoor moeilijk aan te brengen, maar hij ruikt wel heerlijk. Maakt mijn lippen ook niet zo plakkerig als Labello.
Misschien toch ook maar eens naar de winkel in den Bosch binnenkort! Angels on Bare Skin, American Cream en Mama Caca henna lijken me bijvoorbeeld ook wel wat.

Anyway, ik zat dit topic zo'n beetje door te bladeren en vroeg me af waarom jullie eigenlijk mailorderen in de UK? Hebben ze daar een breder assortiment? Heb al geprobeerd om op de UK site te kijken, maar die doet het niet.
In de UK is het een stuk goedkoper dan in NL.
Back in business.
pi_32304001
Man, ik dacht dat die lippenbalsems eigenlijk meer een gewoonte waren dan dat ze hielpen, maar ik was 'm vergeten mee te nemen naar m'n werk - althans, ik stapte de auto in zonder en had geen zin om naar binnen te lopen omdat ik dacht best drie uurtjes zonder lippenbalm te kunnen - en m'n mond deed helemaal zeer en het was helemaal rood rondom. Thuis gelijk naar boven gelopen voor m'n Whipstick, en het prikte... =( maar nu ben ik weer genezen hoor.
Sanity is (not) statistical
pi_32306244
Goeiemorregeeeeeeeeeee!

Wil er nog iemand meedoen met die grouporder vanuit Engeland? Zo ja: MELDEN! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 16 november 2005 @ 09:59:03 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32307063
Ja! Er is een plekje vrij! Ik ben afgehaakt omdat het me welgeteld een besparing opleverde van:

3 euro

En dan kwamen daar nog wel de verzendkosten bij .

Kortom: niet rendabel, dus ik sta mijn plekje graag af aan een Lushie met meer bestedingsruimte .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32307352
Gestampte Fairy Jasmine in de stofzuiger is een groot succes hier
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 16 november 2005 @ 11:22:35 #165
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32309208
Candy fluff in je bed
Fairy Jasmine in je stofzuiger
Iemand deed iets in de wasmachine

wat nog meer?

Jullie zijn echt inventief man!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 12:35:55 #166
43556 miss_dynastie
pi_32311642
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
pi_32311707
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vrijdagavond een bestelling bij Lush (in Nederland) gedaan en zojuist ontvangen. Daar zat een verpakking van 'You snap the Whip' in die ik niet betaald heb. Is dat gebruikelijk bij Lush??
Misschien is het een proefje? En anders zou ik zeggen dat je geluk gehad hebt (als de rest van je bestelling klopt)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 16 november 2005 @ 12:38:36 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32311728
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, niet gebruikelijk. Maar ik zou er niet over klagen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 12:39:44 #169
43556 miss_dynastie
pi_32311770
Proefje? Van 95 gram?
Ik dacht misschien dat het een cadeau was vanwege de grootte van de bestelling (> 100 euro), maar goed, ik ga zeker niet klagen hoor
pi_32313796
Ik denk een cadeautje idd Leuk voor je!
  woensdag 16 november 2005 @ 14:07:26 #171
103793 kozakken
Living the life
pi_32314125
Ook al zo snel.....
Mijn order is momenteel ERGENS in Nederland
Ik geloof dat ik zo'n uitzondering ben waarin het gewoonweg net niet allemaal lekker loopt.
Ik hoor hier alleen maar positieve verhalen rondom bestellen. Dus dat moet jullie maar niet tegenhouden.

Maar zat ben ik het wel
  FOK!fossiel woensdag 16 november 2005 @ 14:07:59 #172
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32314148
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:54 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk een cadeautje idd Leuk voor je!
Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.
Chick on a mission
pi_32314199
Omdat Snow Fairy altijd zo schuimt, heb ik een sopje gemaakt met 1 drupje (stel je voor dat 't op raakt en ik een dag zonder zit) waar ik zo mijn kamer mee ga afnemen Ik ben benieuwd of dat ook een succes is. (ik doe het zo omdat ik nu nog mijn klauwen brandt aan het hete water). Ik heb het ook in mijn prullenbak gedaan die nodig was aan een wasbeurt want die begon wel redelijk te meuren zonder dat er iets in zat.
Tap tap tap
pi_32314257
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik heb in de winkel (den Bosch) ook een keer een vervormde (maar wel hele) You Snap the Whip gekregen. Was toen bij een besteding van 50 euro.
Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bij
Tap tap tap
  woensdag 16 november 2005 @ 14:58:23 #175
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_32315453
quote:
Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een vriendin van me had vorig jaar ¤50 uitgegeven en kreeg er zon hoedendoos gift bij
! Ik zou eerder andersom verwachten!
pi_32315488
Er is een bestelling binnen van Lush:

Het volgende zit erin:

A ring of roses
strawberry twin tub
Emperorof ice cream
sweety pie
heavenly bodies bottur cream

En het rijkt allemaal heerlijk. Vooral die Ring of roses mierzoet
pi_32317474
Ik ben weer terug van de Lush
Wat heb ik meegenomen:
- Honey I Washed The Kids zeep
- Rockstar zeep
- Angels Delight zeep
- Sweetie Pie jelly
- Silky Underwear dusting powder één van de medewerksters daar was er zo dol op dat ze zich er helemaal mee inpoederde en ook nog wel eens een beetje in haar bed wilde strooien
- Proefje van Ultimate Shine solid shampoo
- Proefje van T Was The Night Before Christmas zeep

Ik kan niet wachten tot ik vanavond lekker kan gaan douchen, ik heb maar meteen een lief mandje gekocht bij de Hema waar ik alles in kan doen, en wat ook onder de douche mee kan.

Alles ruikt zo lekker, ik heb me toch maar een beetje ingehouden anders had ik ook nog Waving Not Drowning, Alkmaar, Figs and Leaves, Wiccy Magic Muscles en Strawberry Twin Tub meegenomen .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32317787
quote:
Ik ga juist het liefste alleen! Dan kan ik naar hartelust heeeeeel lang rondsnuffelen zonder dat iemand verveeld staat te wachten, of "alvast vooruitloopt naar de WE"
haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zitten Maarja, niks wat een goed boek mee niet kan verhelpen
En dan heb je nog mijn verschrikkelijke richtingsgevoel waardoor ik waarschijnlijk verdwaal als ik niemand anders heb om me de weg te wijzen Maar dan heb ik uiteindelijk wel heerlijke Lush-spulletjes
pi_32318398
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
pi_32318534
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef Bob. het volgende:

[..]

haha dat is idd waar! Maar ik zie meer op tegen de reis, 2 uur in mn eentje in dr trein zitten Maarja, niks wat een goed boek mee niet kan verhelpen
En dan heb je nog mijn verschrikkelijke richtingsgevoel waardoor ik waarschijnlijk verdwaal als ik niemand anders heb om me de weg te wijzen Maar dan heb ik uiteindelijk wel heerlijke Lush-spulletjes
Alleen gaan is idd het beste Althans, zolang je geen andere Lush-fans mee kunt nemen. Ik heb ook lekker bijna een half uur rondgekeken in die winkel vandaag, en dat is lekker rustig als je alleen bent en er niemand gaat zeuren dat hij/zij weer door wil
2 uur treinen is inderdaad erg lang.. Ik heb het geluk dat ik nog geen 15 min hoef naar Den Bosch (daar is de winkel trouwens erg makkelijk te vinden, ik weet niet welke Lush voor jou het dichtste bij is?).

Lekker douchen straks
pi_32318657
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb hier nog een kleine 100 gr ring of roses liggen, ik doe dr niks mee want ik vind hem niet zo lekker. Ik vind het zonde als hij hier maar wat ligt weg te rotten. Ik hoef er echt niet veel voor terug. Stukje zeep ofzo.
Ik wil wel met je ruilen.
Tegen wat voor z'n zeep? Welke vind je lekker.
Mail me anders op sjemmie_degekste Apenstaartje hetemail puntje com
pi_32318686
Ik ga nu douchen en ik neem sweety pie gezellig mee
pi_32318871
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:49 schreef Elefes het volgende:

[..]
Alleen gaan is idd het beste Althans, zolang je geen andere Lush-fans mee kunt nemen. Ik heb ook lekker bijna een half uur rondgekeken in die winkel vandaag, en dat is lekker rustig als je alleen bent en er niemand gaat zeuren dat hij/zij weer door wil
2 uur treinen is inderdaad erg lang.. Ik heb het geluk dat ik nog geen 15 min hoef naar Den Bosch (daar is de winkel trouwens erg makkelijk te vinden, ik weet niet welke Lush voor jou het dichtste bij is?).
Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flink

Wat ik nu op mn verlanglijstje heb staan:
Imperialis dagcreme
Sweet Japanese Girl
En nog iets om mijn haar mee te wassen, maar dat wil ik eerst ruiken
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 17:07:46 #184
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32319030
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef morgaine21 het volgende:
Oh crap daar zouden we nog over mailen , ben echt glad vergeten om nog contact met je op te nemen.
Nouja ik heb nog een I Should Coco liggen wil eventueel wel zakjes vullen met nog wat anders (Snow Fairy, Assisi, Slammer), maar zie maar wat Ymme voor aanbod heeft

skaaii @ gmail . com
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_32319150
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Bob. het volgende:

[..]

Hm ik kijk het net nog even na, of het echt zo ver was, en ik heb het gewoon verkeerd onthouden! ik hoef maar 1 uurtje in de trein! Dat scheelt toch wel flink

Wat ik nu op mn verlanglijstje heb staan:
Imperialis dagcreme
Sweet Japanese Girl
En nog iets om mijn haar mee te wassen, maar dat wil ik eerst ruiken
Idd En het is de moeite waard natuurlijk om er een reisje voor te maken

Ik kan nog niet beslissen waar ik straks mee ga douchen, alles ruikt zo lekker! En na de douche ga ik lekker poederen met Silky Underwear, die ruikt ook heerlijk
pi_32319529
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

Oh crap daar zouden we nog over mailen , ben echt glad vergeten om nog contact met je op te nemen.
Nouja ik heb nog een I Should Coco liggen wil eventueel wel zakjes vullen met nog wat anders (Snow Fairy, Assisi, Slammer), maar zie maar wat Ymme voor aanbod heeft

skaaii @ gmail . com
Nee als ik het lees, lees ik dat jij eerst was.

pi_32320510
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef Elefes het volgende:
Ik ben weer terug van de Lush
Wat heb ik meegenomen:
- Honey I Washed The Kids zeep
- Rockstar zeep
- Angels Delight zeep
- Sweetie Pie jelly
- Silky Underwear dusting powder één van de medewerksters daar was er zo dol op dat ze zich er helemaal mee inpoederde en ook nog wel eens een beetje in haar bed wilde strooien
- Proefje van Ultimate Shine solid shampoo
- Proefje van T Was The Night Before Christmas zeep

Ik kan niet wachten tot ik vanavond lekker kan gaan douchen, ik heb maar meteen een lief mandje gekocht bij de Hema waar ik alles in kan doen, en wat ook onder de douche mee kan.

Alles ruikt zo lekker, ik heb me toch maar een beetje ingehouden anders had ik ook nog Waving Not Drowning, Alkmaar, Figs and Leaves, Wiccy Magic Muscles en Strawberry Twin Tub meegenomen .
Je hebt wel erg lekkere Lushdingen gekocht hoor!

Ik laat de Wiccy Magic Muscles nog maar even zitten denk ik, net vanwege spierpijn naar de drogist gerend om een nieuw potje Tijgerbalsem. Kwam vanmiddag tot de ontdekking dat mijn andere potje bijna leeg was
Let's plant a tree
pi_32322700
Sweetsixteen....jij had toch interesse in de UK order? Als je wilt, kun je meebestellen!
Back in business.
pi_32322954
Noukje ik heb net het pakket binnen gekregen
Nogmaals erg bedankt!!

Ruby Red Slippers is wel heel leuk
pi_32323573

Mama Caca Rouge
soort: Haarkleuring
Rouge (rood) is de kleur die je normaal gesproken associeert met Henna, wat weer aan de kleur van een gloeiende, oranjerode zonsondergang doet denken. Deze Lush Caca bevat kruidnagelolie wat het een kruidige geur geeft, citroensap en rozemarijn om je haar meer glans te geven. Gebruik deze Caca om aandacht te krijgen.

is dit nou echte haarverf? zo ziet dat brok er namenlijk niet uit
pi_32324232
chocola
Tap tap tap
pi_32324260
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:58 schreef Bob. het volgende:
[afbeelding]
Mama Caca Rouge
soort: Haarkleuring
Rouge (rood) is de kleur die je normaal gesproken associeert met Henna, wat weer aan de kleur van een gloeiende, oranjerode zonsondergang doet denken. Deze Lush Caca bevat kruidnagelolie wat het een kruidige geur geeft, citroensap en rozemarijn om je haar meer glans te geven. Gebruik deze Caca om aandacht te krijgen.

is dit nou echte haarverf? zo ziet dat brok er namenlijk niet uit

Je moet er water bij doen en eventueel ook koffie en rode wijn.
Ik heb vorige week mijn haar ermee gedaan en het is even wennen, maar die flesje en die tubes uit die chemische pakken heb ik altijd ruzie mee en dit ging best goed!
pi_32324330
Blijft het wel goed in je haar zitten? Ik stel me er iets bij voor als een bakje met drab wat je in je haar doet en er niet in blijft hangen en dus overal zit behalve in je haar
Let's plant a tree
pi_32325227
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:24 schreef Shirley het volgende:
Sweetsixteen....jij had toch interesse in de UK order? Als je wilt, kun je meebestellen!
Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.
Dus het hoeft niet meer
Veel plezier met bestellen, en lief dat je het nog even navroeg
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32325567
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:22 schreef Vava het volgende:
Blijft het wel goed in je haar zitten? Ik stel me er iets bij voor als een bakje met drab wat je in je haar doet en er niet in blijft hangen en dus overal zit behalve in je haar
Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)
pi_32325961
quote:
Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ga ineens zaterdag naar Amsterdam.
Dus het hoeft niet meer
Veel plezier met bestellen, en lief dat je het nog even navroeg
Oké!

Nogmaals dan: Welke vaste Lushie met positieve ruilervaring hier wil meebestellen met de UK order? We zoeken nog 1 persoon... Meld je snel!!!
Back in business.
pi_32326987
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:03 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je moet het niet te dun maken. En als je je haar ingesmeerd heb dan folie er over heen doen (als je tenminste een rooie gloed wil geloof ik)
Oja welke kleur heb jij gebruikt? En werkt het ook over die vervelende irritante
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haartjes?
Let's plant a tree
pi_32328316
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
  woensdag 16 november 2005 @ 22:56:00 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32329130
Ik zit onder de pukkels.

Nou heb ik niet bepaald een tienerhuidje en ik vind het nogal een dom gezicht. Maar zit te twijfelen of ik er nu wel of niet iets op moet doen. Het zijn pukkels van de stress, zit er behoorlijk doorheen. Werk valt me behoorlijk zwaar met tennisarm. Vanmorgen mezelf opgevrolijkt met Rockstar. Dat hielp gelukkig wel een beetje.

Ow en als Muus jeuk krijgt van I love juicy is het ook allemaal mijn schuld. Dat jullie dat ff weten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32332212
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef Sanne het volgende:
Ik zit onder de pukkels.

Nou heb ik niet bepaald een tienerhuidje en ik vind het nogal een dom gezicht. Maar zit te twijfelen of ik er nu wel of niet iets op moet doen. Het zijn pukkels van de stress, zit er behoorlijk doorheen. Werk valt me behoorlijk zwaar met tennisarm. Vanmorgen mezelf opgevrolijkt met Rockstar. Dat hielp gelukkig wel een beetje.

Ow en als Muus jeuk krijgt van I love juicy is het ook allemaal mijn schuld. Dat jullie dat ff weten.
He bah..pukkels zijn nooit leuk. Geen lekker gezichtsproduct wat er tegen helpt?
Back in business.
pi_32334632
Ja moeilijk Sanne, want als het niet ligt aan je huid of je hormonen maar gewoon door de stress komt, dan weet ik niet of huidverzorgingsprodukten wel zullen helpen. Misschien wel om eenmaal opgekomen pukkels wat rustiger en minder rood te maken, maar ik denk niet dat je er nieuwe pukkels mee kunt voorkomen. Bij mij hielp het toen ik nog een pukkelkop had in ieder geval om voor het slapen wat Aquamarina op pukkels te doen: dat haalt het vurige eruit. En ze zeggen dat Ocean Salt erop doen voor het slapen die dingen juist uitdroogt. Sterkte in ieder geval

Vava, ik las in een ander topic dat je Dream Cream wel eens wilde proberen. Moet ik je daar een beetje van sturen om te testen? Ik heb een hele pot staan, en ik vind het best lekker spul maar ik krijg het toch nooit op
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 17 november 2005 @ 07:38:27 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32334733
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32335169
Fijn Anitra dat je het hebt. Ben toch wel weer blij als alles is aangekomen.:-)
Go hard or go home
pi_32344826
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Ik heb Caca rouge gebruikt. Die irritante haartjes vallen niet zo op nu hoor, het viel me reuze mee.
en is het permanente verf? of was je het er na een paar keer weer uit?

En Sanne, ik heb zelf nog wel een jeugdige huid, en als ik last heb van pukkeltjes nam ik altijd een reinigend masker, maar ik weet niet of dat ook helpt als je ze van de stress hebt.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 15:23:05 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32344881
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:38 schreef Sanne het volgende:
Dream Cream is niet helemaal mijn ding. Vond het vooral geschikt als aftersun. Ik laat ze maar even met rust. Het zijn van die oppervlakkige pukkeltjes, niet met een dikke bult erachter. Van Aquamarina opdoen en laten zitten heb ik eens een brandwondje over gehouden. Dat probeer ik ook geen tweede keer.... Gelukkig is het bijna weekend. Hoop dat ze vsnzelf wat afnemen.
Of inderdaad gewoon even helemaal geen huidreinigingsgoedjes gebruiken. Lekker je huid laten rusten . Misschien doordat je in een stresssituatie zit, ben je extra vatbaar voor de ingrediėnten die in de Lush producten zitten en krijg je een tegenovergesteld effect.

Sterkte en succes ermee
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 17 november 2005 @ 15:26:29 #206
103793 kozakken
Living the life
pi_32344993
Pakketje nr. 2 (!!!!!) is binnen
En pakketje nr. 1 heb ik ZELF getraceerd. Kostte me heel wat moeite, maar ik heb nu wel een heel innige relatie met Collin van GLS in Zwolle
Na de nodige telefoontjes met Engeland heb ik pakketje nr. 2 nu overgenomen tegen een leuke prijs en pakketje 1 is dus nog onderweg. Morgen, hoop ik dan maar.

Maar oh, wat ben ik blij!!
Dat betekent wel dat ik een aantal dingen (lees, redelijk veel) voor de swap heb.
Veel zeep, maar ook nog wel wat andere dingen.
Nu heb ik dus een christmas-soap stack 'over', iets te veel snowcake en nog een aantal dingen meer.

Het is er, het is er, het is er! -in hyperstand springt-

Ik maak zometeen nog wel een foto van pakketje II.
pompompomperdepom
  donderdag 17 november 2005 @ 15:37:49 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32345334
kozakken

Wat lekker!

Ik hou me aanbevolen voor 't Was the Night before Christmas en Snowcake

Veel plezier ermee!
  donderdag 17 november 2005 @ 15:40:11 #208
103793 kozakken
Living the life
pi_32345418
das goed. zeg maar wat je ervoor terug hebt.
-ondertussen in hypermode bezig met het ophalen en bewerken van een goede foto!-
  donderdag 17 november 2005 @ 15:45:01 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32345568
Nouja... geld

Ik heb nl geen ongebruikt spul meer liggen

Of heb je speciale wensen?
  donderdag 17 november 2005 @ 16:48:23 #210
103793 kozakken
Living the life
pi_32347435
Foto's!!

In een mandje gepakt om mee naar boven te nemen. Hmmmm... ruikt al lekker!

Uitgestald op bed! Veel zeep, soapstack, lemslip, skinny dip, 3(!! iets te veel dus) shampoobars (hybrid, jumping juniper, new bar), Frash farmacy (maar twee stuks vind ik straks echt te gek!), naast de soap stack ook nog eens twee snow cake, 1 keer angels delight en 't was the night...
grote snowfary, en bijna alle zeep minus HIWTK (had ik al) en sandsone (wel lekker, maar niet zooo lekker)
Beetje veel over dus. Hier kan ik anders nog jaaaren mee vooruit. (en lekker veel swappen!! )
Oh ja, en nog bbs, mabar, hot milk en blue skies en snow festival.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:54:11 #211
103793 kozakken
Living the life
pi_32347589
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
pi_32347853
Als je de Waylander niet lekker vind houd ik me aanbevolen Kozakken!!
Maar erg lekker dat je nu je pakket hebt!!
pi_32348699
Heb je nog een Snow fairy over kozakken?
pi_32348932
Oeh als ik dat plaatje zo zie krijg ik ook weer zin om te gaan Lushen!
Ziet er heerlijk uit kozakken

Ik denk dat ik straks Sweetie Pie eens ga proberen
  donderdag 17 november 2005 @ 18:01:29 #215
103793 kozakken
Living the life
pi_32349625
waylander heb ik nog over, anitra.
mail me maar (vind ik iets meer prive)

snowfairy wil ik eerst goed ruiken.
maar misschien ook wel.

handig voor iemand om m'n hele swap-lijst te zien?
pi_32349672
Ik hou me aanbevolen voor de Snowfairy
  donderdag 17 november 2005 @ 18:09:29 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_32349873
mail me maar even heaven7.
'k weet niet of je het de moeite vindt om voor een iets pakketpost te laten versturen.
anders moet ik het volgens mij in 2-en snijden. Als je dat niet erg vindt.... Dan is er niet zoveel aan de hand.

trouwens, nu ik toch bezig ben.
hoe doen jullie dat met het versturen van spulletjes? Qua breekbaarheid en verzendkosten.
Voel me opeens helemaal de koningin te rijk
Vind trouwens dit gedeelte ook wel helemaal leuk. 'k ben helemaal in de swapmood
pi_32350807
Ik zou Snowfairy niet in 2 snijden als ik jou was
  donderdag 17 november 2005 @ 18:55:22 #219
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32351048
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Maeghan het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, welke logica daarachter zit. Ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk.
heb ik van mijn dokter gehoord. het poeder zorgt ervoor dat de lotion niet intrekt, en doordat het mengt krijg je een nattige vettige plek op je huid op plekken waar die vouwt, zoals je oksels, ellebogen, knieholtes, liezen, onder je borsten etc. op die plekken kunnen bepaalde huidbacteriėn dan heerlijk nestelen en door sommige huidbacteiren, die zich mengen met huidschimmelsporen, die iedereen op zich draagt, kun je irritaties en nare smetplekken krijgen die soms ook nog besmettelijk zijn.

been there...done that...en het is niet prettig!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32351594
Kozakken, zou ik misschien je swaplijst mogen hebben?
  donderdag 17 november 2005 @ 19:53:35 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32352712
Ik ben vandaag naar Lush geweest om een Sinterklaascadeautje voor een Lushie samen te stellen.

Mijn pukkeltjes zijn niet weg, maar ze zijn ook niet knalrood geworden. Heb er vanmorgen niets opgesmeerd, laat het idd maar even zo. Hoewel ze zaterdag toch echt verdwenen moeten zijn want dan heb ik een afspraakje.

Voor het eerst Ma Bar trouwens gekocht. Na Sonic Death Monkey en Whipstick ben ik helemaal verslingerd aan de chocoadegeur. Heerrrrrlijk!
pi_32352872
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef kozakken het volgende:
XcUZ_Me, kom je binnenkort nog bij lush?
Ik wil nog graag een goede gezichtscreme.
Ach weet je, mail me maar even. dan komen we er wel uit.
mailadres staat in m'n profiel.
lekkere foto's hoor
  donderdag 17 november 2005 @ 20:01:33 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_32352959
Mijn swaplijst. Ik weet, nogal uitgebreid. Maar jah, dat krijg je van uiteindelijk een goede actie

butter cream
-2 x skinny dip (100 gr)
shampoo bar
-hybrid
-jumping juniper
-new hair
douchegel
-snowfairy (500 gr) (heaven7)
gezichtsreiniger
-fresh farmacy
soap stack
-christmas soap stack
zeep
-milky bar
-demon in the dark
-olive soap
-figs and leaver
-garuitous violets
-I should coco
-17 cherry tree lane
-2x alkmaar
-banana moon soap
-behemian
-cereology
-miranda
-2x ooh la la
-red rooster
rock star soap
-sea vegetable
-waylander rhassoul (voor anitra, als ze ‘m wil)
-snow cake Christmas soap
-angels delight
bbs
-blue skies
-ma bar
-hot milk
-snow festival

verlanglijstje:
-wiccy magic muscles
-of andere lekkere massagebar
-flying fox
-the olive branch
-sonic death monkey
-buffy
-aqua maribilis
-running for the embassy
-imperialis, cosmetic lad of ultralight
-of gewoon een verrassing! (zeep hoeft alleen niet meer )
pi_32353318
Hm de Snow Fairy is al vergeven zie ik?
Ik heb nog wel een halve Aquamirabilis liggen, gebruik het eigenlijk niet meer. Ruilen voor wat Snowcake?

Lekkere foto's trouwens
Whatever I want.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:16:26 #225
103793 kozakken
Living the life
pi_32353424
een halve aquamirabilis voor een halve snowcake PeRi?
mail me dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')