Hij ligt er wel vaak uit maar ik heb net even gekeken en hij doet het hier welquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Huh, zei iemand proefjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen.
Wat een bestellingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef noekje het volgende:
Oké, hier is die!
[afbeelding]
Leuk he?!
Ik wil best een keer een engelandbestelling regelen maar nu even niet want ik moet eerst dit nog de deur uit zien te krijgen. Het is toch best een gedoe en nu is het ook niet eens zoveel. Je moet behoorlijk rekenen iig.
The Olive Branch en Karma producten ben ik ook nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:
1. The Olive Branch
2. Snowcake
3. Big shampoo
4. Lemslip
5. Karma-lijn
De zijn allemaal toch wel érg lekker
Muus, probeer het eens via een proxy.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Was ook een van mijn eerste lushproducten.... vind 'm nog steeds heerlijk!quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef Anitra het volgende:
Demon in the dark was mijn eerste zeepje
Heel apart enm erg lekker voor de vroege morgen
Klinkt lekker!quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Sanne het volgende:
Zow lekker Lush momentje.
Schoon beddegoed, met daarin gestrooid een lekker laagje Candy Fluff
Vervolgens een lekkere warme douche met Irrisistable Bliss, American Cream, Aquamarina en Sweetie Pie.
Daarna een lekker laagje Oops Almund Kisses, Enchanted Eyecream en Mirror Mirror.
En voor de rest van het lichaam een laagje Skin Sin.
Damn ik ruik om op te vreten!
Ik weet ook niet hoe het kwamquote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Maeghan het volgende:
Wow! Zo veel schuim krijg ik echt nooit uit een BBS, en ik doe nog wel een hele in een pantykousje!
Bedoel je de ballistics of de BBS?quote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Sanne het volgende:
Eigenlijk zijn die ballen veel te duur als de geur niet blijft hangen.
Ik begin er een beetje van terug te komen, mijn Sweetie Pie ruik ik nog wel uren later en mijn Rockstar ook. En daar kan ik veeeeeeeeeeeel langer mee doen dan met een bal.
Ik bedoel ze allebei, maar met een BBS doe ik idd ook twee keer.quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bedoel je de ballistics of de BBS?
Ballistics haal ik zelf niet meer, ik hou er niet van en zijn na 1 keer op. Met een BBS kan ik iig 2 keer doen.
quote:Op maandag 14 november 2005 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik heb geen bad...*huilie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |