abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:20:00 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32180403
Oeh das wel jammer dat ze niet tegen de zeepjes kan! Dat is echt het overgrote deel van mijn collectie .

Een bad! Ik ben jaloers! Mag ze morgen alvast iets uitzoeken voor in bad? Of komt dat later?

Snow Fairy ruikt echt smerig in de fles, maar als je het natmaakt en mee gaat schuimen is het heel lekker zoet. Ik heb 'm zelf niet, maar wel gekocht voor iemand anders en toen stiekem even snel gesnuffeld .

Lushvertroeteling na ziekzijn of iets bijzonders voor elkaar gekregen hebben is goed .

Veel plezier!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32180568
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh das wel jammer dat ze niet tegen de zeepjes kan! Dat is echt het overgrote deel van mijn collectie .

Een bad! Ik ben jaloers! Mag ze morgen alvast iets uitzoeken voor in bad? Of komt dat later?

Snow Fairy ruikt echt smerig in de fles, maar als je het natmaakt en mee gaat schuimen is het heel lekker zoet. Ik heb 'm zelf niet, maar wel gekocht voor iemand anders en toen stiekem even snel gesnuffeld .

Lushvertroeteling na ziekzijn of iets bijzonders voor elkaar gekregen hebben is goed .

Veel plezier!!
Als er lekkere bubble bars of bruisballen van de kerst zijn, gaan we die morgen al meenemen. Anders zijn ze weg als we eindelijk een bad hebben. Wie wat bewaart, heeft wat. .

De normale bbs en ballen laten we nog even liggen, want die kunnen we later altijd nog kopen.

Zei ze hardop en streng tegen zichzelf....

.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:30:27 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32180759
Ach, ik heb een Karma bbs en een Karma italo-piramide-badolie ding en ik heb niet eens een bad
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32182052
Ik heb gisteren ook aan de Snowfairy geroken, maar vond 't best vies in dat flesje
Maar als je er eenmaal mee gaat douchen dan is het dus wel lekker? Dan ga ik 'm zeker nog es proberen
Ook de Godiva shampoo en Angels' Delight roken lekker... (Dat wordt binnenkort weer een retourtje Den Bosch )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:16:09 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32182098
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Ik heb gisteren ook aan de Snowfairy geroken, maar vond 't best vies in dat flesje
Maar als je er eenmaal mee gaat douchen dan is het dus wel lekker? Dan ga ik 'm zeker nog es proberen
Ook de Godiva shampoo en Angels' Delight roken lekker... (Dat wordt binnenkort weer een retourtje Den Bosch )
Potver, jij hebt echt totaal andere geurpapillen dan ik Ik vind Godiva en A.D. dus echt víes .

Nouja, voor ieder wat wils
pi_32183058
Ik moet er ook nog een beetje aan wennen. Wat zijn jouw favorieten dan? (Altijd in om nieuwe ideeen op te doen )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:54:02 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32183143
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Elefes het volgende:
Ik moet er ook nog een beetje aan wennen. Wat zijn jouw favorieten dan? (Altijd in om nieuwe ideeen op te doen )
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:

1. The Olive Branch
2. Snowcake
3. Big shampoo
4. Lemslip
5. Karma-lijn

De zijn allemaal toch wel érg lekker
pi_32183717
Ik heb dinsdag besteld in Engeland en ik heb het al in huis!
Ik heb dus allemaal nieuwe en lekkere dingen binnen. Ben zo blij!
Vanavond ga ik alles eens rustig openmaken en genieten want het is veel want ik heb ook voor wat vriendinnen meebesteld Ik heb hier iig ruim 7 kilo aan Lush naast me staan.
Go hard or go home
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:30:08 #259
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32184172
Ik heb ff aan die Waylander rassoul gesnuffeld, en ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt!!!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:30:33 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32184184
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Aarti het volgende:
Ik heb ff aan die Waylander rassoul gesnuffeld, en ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt!!!!
Ik ook niet Aarti . Maar goed, ieder voor zich he
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:49:16 #261
2735 Aarti
pi_32184695
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook niet Aarti . Maar goed, ieder voor zich he
Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijn
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:49:48 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32184711
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Aarti het volgende:

[..]

Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijn
Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:51:27 #263
2735 Aarti
pi_32184756
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...
Nee, dat is zo, maar tijdens het douchen is het echt heeeeeeerlijk

Sowieso blijft niks echt bij me hangen eigenlijk...misschien heb ik een hangeloos lijf
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:52:45 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32184792
Olive Branch blijft écht de hele dag om me heen hangen, net als Karma .

Iets minder lang maar nog wel aanzienlijk: HIWTK, Rockstar en Snowcake. Ow en 't Was the Night 's avonds
pi_32184981
Ik heb net een mailtje gehad van Lush Den Bosch over de vipavonden.

Gaan er nog mensen van hier?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32185035
Kun je data geven SS?
Go hard or go home
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:26:10 #267
103793 kozakken
Living the life
pi_32185635
Foto noekje!! -hint, hint-
Ik heb zelf een soort van mini-drama aan de hand met mijn mailorder bij Lush Engeland. Ik mailde dus al op 28 oktober hier dat ik besteld had.....
-wachten-
-wachten-
-wachten-
NIETS!!
Dus maandag mailtje gestuurd, en woensdagavond gebeld. Tja... het zou dus bij mijn deur zijn afgeleverd op woensdag 2 november. (en voor getekend)
Leuk, maar niet door mij en niet hier.
Dus ik heb een mini-buurtonderzoek opgestart. (leuk hoor, buren langs om heel voorzichtig te roepen of er niet wat ligt. Mensen zo'n leuk schuldgevoel geven )
Resultaat: niets!
Bij het postkantoor geweest, bezorgdiensten gebeld. Spoor-loos!
Gisteravond terug gebeld met het bericht dat er echt niets is bezorgd.
Resultaat: Ze sturen nog een pakketje!!

Weer wachten dus.... Maar hopenlijk nu niet voor niets.
Echt zo'n drama van teveel weken!
Maar klantenservice lush
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:29:06 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32185710
Wat een toestand kozakken! Gelukkig komt 't toch nog allemaal goed .

De klantenservice van Lush is echt goed vind ik, ze reageren snel en adequaat. Ik vind wel dat ze wat meer op de hoogte moeten zijn van foute batches... daar is in het verleden vooral met de cremes nog wel eens wat mis mee gegaan...
pi_32186788
Paar vragen over een bestelling doen in Engeland:

-Kun je alleen met creditcard /Paypal betalen?
-Hoeveel zijn de verzendkosten?
-Zijn er mensen die binnenkort nog daar gaan bestellen?

Want nu ik lees dat noekje haar bestelling binnen een week binnenheeft, ga ik toch ernstig twijfelen om de volgende bestelling daar te doen.
Maar als het alleen met creditcard of Paypal is,houdt het op voor me, want die heb ik niet.
Back in business.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:12:40 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32186815
Ja, dat zijn ook wel dingen die ik me afvraag... zeker omdat het daar zoveel goedkoper is!! Moeite waard om weer eens een group order te doen!
pi_32186937
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zijn ook wel dingen die ik me afvraag... zeker omdat het daar zoveel goedkoper is!! Moeite waard om weer eens een group order te doen!
Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.
Ooooooh, ik zie mogelijkheden. .

En waarom doet de engelse Lush site het bij mij al een paar dagen niet? .
Oi!
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:18:13 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32186980
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.
Ooooooh, ik zie mogelijkheden. .
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen .
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:19:47 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32187035
Hier doet 'ie het wel MUUS
pi_32187048
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen .
Stroefjes als in....? Men betaalde de persoon met de cc niet?

Oh, voor iedereen bestellen en dan zo'n mega pakket thuiskrijgen. . En dan voor iedereen zijn pakketje in elkaar frutselen. .
Oi!
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:15 #275
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32187087
Ik heb gisteren mijn moeder meegenomen naar de Lush. Ze snapte meteen waarom ik er zo gek van ben . Ware het niet dat ze elke verkoper in de Lush vastklampte en meteen moest vertellen 'Hoeveel spullen van de Lush ze wel niet in de badkamer heeft staan! Ze heeft zelfs een teiltje vol met al haar zeepjes!'. .
En wat gemeen was, ik ging afgelopen maandag een cadeaupakketje voor mijn zus samenstellen, en 't grietje dat voor mij haar spullen (2 dingen ofzo) ging afrekenen, kreeg een vette proef pot mee van een haarmasker, en ik kreeg heul niks! .
Je raakt echt strontverwend als je altijd proefjes gewend bent
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')