Als er lekkere bubble bars of bruisballen van de kerst zijn, gaan we die morgen al meenemen. Anders zijn ze weg als we eindelijk een bad hebben. Wie wat bewaart, heeft wat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh das wel jammer dat ze niet tegen de zeepjes kan! Dat is echt het overgrote deel van mijn collectie.
Een bad! Ik ben jaloers!Mag ze morgen alvast iets uitzoeken voor in bad? Of komt dat later?
Snow Fairy ruikt echt smerig in de fles, maar als je het natmaakt en mee gaat schuimen is het heel lekker zoet. Ik heb 'm zelf niet, maar wel gekocht voor iemand anders en toen stiekem even snel gesnuffeld.
Lushvertroeteling na ziekzijn of iets bijzonders voor elkaar gekregen hebben is goed.
Veel plezier!!
Potver, jij hebt echt totaal andere geurpapillen dan ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Ik heb gisteren ook aan de Snowfairy geroken, maar vond 't best vies in dat flesje
Maar als je er eenmaal mee gaat douchen dan is het dus wel lekker? Dan ga ik 'm zeker nog es proberen
Ook de Godiva shampoo en Angels' Delight roken lekker... (Dat wordt binnenkort weer een retourtje Den Bosch)
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Elefes het volgende:Ik moet er ook nog een beetje aan wennen. Wat zijn jouw favorieten dan? (Altijd in om nieuwe ideeen op te doen
)
Ik ook niet Aartiquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Aarti het volgende:
Ik heb ff aan die Waylander rassoul gesnuffeld, en ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt!!!!
Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet Aarti. Maar goed, ieder voor zich he
Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijn![]()
Nee, dat is zo, maar tijdens het douchen is het echt heeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...
Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zijn ook wel dingen die ik me afvraag... zeker omdat het daar zoveel goedkoper is!! Moeite waard om weer eens een group order te doen!
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.
Ooooooh, ik zie mogelijkheden..
Stroefjes als in....? Men betaalde de persoon met de cc niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |