Was het maar alleen voor mezelf! Nee, het is voor vriendinnen en er zit spul bij voor Anitra.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe ben je er eigenlijk zo bij gekomen om zoveel te bestellen noekje? Of is er veel voor anderen bij?
Wat en waar heb je besteld dan? Ik duim voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:39 schreef kozakken het volgende:
Oh Noekje....wordt ik ervan..
Leuk dat je 'm post.
Wanneer komt de mijhijne nou!! -kijkt even sip-
Maar goed, ik ga uit van een positief gevoel. Duseh.... Duimen voor me!
Potver, je hebt wel lekker spul besteld zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het maar alleen voor mezelf! Nee, het is voor vriendinnen en er zit spul bij voor Anitra.
Dit is van mij:
[afbeelding]
Ik doe meequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef heaven7 het volgende:
Oke, wie doen er allemaal mee? Zullen we zeggen dan ook dat clubje alleen en tot welke datum bestellingen doorgeven? Woensdag 16 november ofzo?
Mailen kan op: rianne_1974@hotmail.com
Dat is een gift. Cristmas Hugs. Dat is de teddybear ballistic en de teddybear soap. Allebei ruikend naar Hiwtk.:-)quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Noekje, geweldige foto! Wat is trouwens dat felgekleurde tussen Big en Happy Hippy?
Daar heb ik er nog 2 van liggen. Ik ben een gezegend mensch.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Potver, je hebt wel lekker spul besteld zeg. Olive Branch... Big... Nog Snow Festival toevallig?
Die ga ik wel bestellen.
Goed idee!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik doe meeEn ik ben het eens met de 16e als deadline. Je krijgt snel mail
Ik heb hier nog een kortingsbon liggen en die kan gebruikt worden!
Een idee om het verder zo veel mogelijk via de mail af te handelen?
Dat is zo, bekijk het maar even, komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er beetje vanaf voor mij wbt Arnhem, want ik zit daar natuurlijk niet constant in de buurt. En om nou vanuit R'dam er ff voor op en neer te tjakken zonder OV... Dat is duurder dan de verzendkosten.
Ah lekker, HIWTK. Al ben ik zelf niet weg van ballistics...geef mij maar BBSjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is een gift. Cristmas Hugs. Dat is de teddybear ballistic en de teddybear soap. Allebei ruikend naar Hiwtk.:-)
Nope. Wij gaan kansloos een hele dag in de trein hangen. Doen we elk jaar en is elk jaar weer meligheid ten topquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
Ik neem aan dat jullie dus naar de Lush gaan
Absoluutquote:
Hij ligt er wel vaak uit maar ik heb net even gekeken en hij doet het hier welquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Huh, zei iemand proefjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen.
Wat een bestellingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef noekje het volgende:
Oké, hier is die!
[afbeelding]
Leuk he?!
Ik wil best een keer een engelandbestelling regelen maar nu even niet want ik moet eerst dit nog de deur uit zien te krijgen. Het is toch best een gedoe en nu is het ook niet eens zoveel. Je moet behoorlijk rekenen iig.
The Olive Branch en Karma producten ben ik ook nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:
1. The Olive Branch
2. Snowcake
3. Big shampoo
4. Lemslip
5. Karma-lijn
De zijn allemaal toch wel érg lekker
Muus, probeer het eens via een proxy.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef MUUS het volgende:
En nu doet de engelse site het wéér niet..
Ergens op het engelse of amerikaanse forum had ik al wat gelezen over mensen met hetzelfde probleem als ik.
En dat topic kan ik niet meer terugvinden..
Verdomme, wat kan dit nou zijn, joh?.
Was ook een van mijn eerste lushproducten.... vind 'm nog steeds heerlijk!quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef Anitra het volgende:
Demon in the dark was mijn eerste zeepje
Heel apart enm erg lekker voor de vroege morgen
Klinkt lekker!quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Sanne het volgende:
Zow lekker Lush momentje.
Schoon beddegoed, met daarin gestrooid een lekker laagje Candy Fluff
Vervolgens een lekkere warme douche met Irrisistable Bliss, American Cream, Aquamarina en Sweetie Pie.
Daarna een lekker laagje Oops Almund Kisses, Enchanted Eyecream en Mirror Mirror.
En voor de rest van het lichaam een laagje Skin Sin.
Damn ik ruik om op te vreten!
Ik weet ook niet hoe het kwamquote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Maeghan het volgende:
Wow! Zo veel schuim krijg ik echt nooit uit een BBS, en ik doe nog wel een hele in een pantykousje!
Bedoel je de ballistics of de BBS?quote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef Sanne het volgende:
Eigenlijk zijn die ballen veel te duur als de geur niet blijft hangen.
Ik begin er een beetje van terug te komen, mijn Sweetie Pie ruik ik nog wel uren later en mijn Rockstar ook. En daar kan ik veeeeeeeeeeeel langer mee doen dan met een bal.
Ik bedoel ze allebei, maar met een BBS doe ik idd ook twee keer.quote:Op zondag 13 november 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bedoel je de ballistics of de BBS?
Ballistics haal ik zelf niet meer, ik hou er niet van en zijn na 1 keer op. Met een BBS kan ik iig 2 keer doen.
quote:Op maandag 14 november 2005 00:43 schreef kwakveense het volgende:
ik heb geen bad...*huilie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |