abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 23:56:18 #126
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32275083
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef PeRi het volgende:
Die foto
ik lijk er wel erg dik op
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:21:37 #127
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32278819
Neuh dat valt wel mee hoor. Komt door je vest en jas denk ik
Whatever I want.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 11:48:08 #128
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32281776
Of je had gewoon een oorlogsvoorraad Lush onder je jas verstopt en wil dat natuurlijk niet delen !
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 11:48:08 #129
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_32281777
doebelllll
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:49:56 #130
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32286752
Hmmmm Wat was de London Lush leuk

Ik was naar de winkel in Covent Garden, die echt superleuk is qua opzet. Je komt binnen en je denkt: Zo klein?
En dan zie je een klein wenteltrappetje naar de kelder, en dan zie je allemaal kleine nisjes vol met Lushjes!!
Ik heb dus best wel veel gekocht, alleen in alle spanning en sensatie ben ik mn 10%kortingsbon vergeten in te ruilen

Ik heb gekocht:

Ruby Red Slippers
Rehab
Retread
Snowfairy
Melting marshmellow
Angels Delight
I Should coco (2x)
Snowcake
Cleanliness
Skin Drink
Skinny Dip Butter Cream

Totale kosten: 47,20 pond = ongeveer 71 euro

Ik ben zoooooooo happy
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:51:01 #131
2735 Aarti
pi_32286778
De Cleanliness en Marshmellow heb ik trouwens als kado gekocht, ik heb geen bad

De ruby Red slippers heb ik gekocht om neer te zetten en naar te kijken, om dezelfde reden
pi_32288028
Dat is een lekker lijstje Aarti!!

Ik denk dat ik vanavond in bad ga met Creamy Candy, daar blijk ik dus een redelijk voorraad van te hebben Maar die is ook wel erg lekker!
pi_32288122
Ik blijf maar wijzigen een aanvullen aan mijn verlanglijstje, alles wat hier in het topic voorbij komt en ik niet ken zoek ik op op de Lush site.
En ik ben al aan het inplannen wanneer ik weer naar de Lush kan (afgelopen week nog geweest )
Ik wil sowieso gaan voor de Sweetie Stack en een lekkere bubble bar (het wordt tijd dat ik eens meer gebruik ga maken van het bad hier in huis ), en misschien een temple balm.

Douchen wordt wel veel leuker als je allemaal lekkere dingen hebt voor onder de douche, merk ik
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32288247
Wat ik me afvraag trouwens, waar zijn die poeders voor bedoeld? Ik las ergens dat iemand het in haar bed strooide? Of is het om op je lichaam te doen? Of maakt het helemaal niet uit
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32288938
Oh Elefes, mag ik je Hollywood BBS aanraden? Je vel wordt er zo lekker zacht van en je ruikt erna ook nog zo lekker =)
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:23:10 #136
2735 Aarti
pi_32288989
Ik heb zojuist Skin Drink geprobeerd, en GOD wat stinkt dat. ieuw.
Dat is dus het nadeel van de Lushwinkel, je wordt zo bedwelmd, dat je niet eens meer ruikt dat het stinkt...ieuw.
pi_32289164
Dat is idd een nadeel, daarom vraag ik van de creme vaak een proefje voor ik het koop.
pi_32290434
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen

Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32290479
Niemand die Enzymion heeft en mij iets wil sturen? (In ruil voor wat anders)
pi_32292692
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen

Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen
Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.
pi_32293518
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.
Die bonen lijken me ook wel fijn op de site staat het beschreven als vingertopjes
Ik ga hem denk ik wel kopen, mijn potje tijgerbalsem is bijna leeg namelijk. Dat gebruik ik vaak tegen hoofdpijn, beetje over mijn voorhoofd smeren.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32294529
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:19 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die Enzymion heeft en mij iets wil sturen? (In ruil voor wat anders)
Omdat ik iedereen deze creme wil aanraden, omdat deze bij mij wonderen heeft gedaan voor de vette huid. Ben ik wel bereid om je wat toe te sturen.
Maar alleen omdat het z'n geweldig spul is.
pi_32294578
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:

Ik vind de geur niet heel erg lekker, maar stinken zeer zeker niet.
Ik gebruik deze na het hardlopen. En idd door die bonen smeert het lekker.
pi_32295569
Ik heb nog nooit lush producten gehad, maar wat krijg ik er zin in door jullie!
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
pi_32295925
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.
En gratis reizen is dan natuurlijk een betere optie. Maar alleen is ook leuk hoor, kun je lekker lang snuffelen zonder dat iemand de winkel uit wilt, of naar huis wilt.
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:42:59 #146
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32296014
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langs
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32296156
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef ymme het volgende:

[..]

Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.
En gratis reizen is dan natuurlijk een betere optie. Maar alleen is ook leuk hoor, kun je lekker lang snuffelen zonder dat iemand de winkel uit wilt, of naar huis wilt.
Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjes
Nog niet over na gedacht dat ik ookgewoon in mijn eentje zou kunnen gaan, goed idee!
Moet helaas wel eerst wachten tot ik weer geld heb..
pi_32296270
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjes
Nog niet over na gedacht dat ik ookgewoon in mijn eentje zou kunnen gaan, goed idee!
Moet helaas wel eerst wachten tot ik weer geld heb..
Geld is inderdaad wel handig ja.
pi_32298460
Maeghan, dat mag je zeker! Zal morgen eens snuffelen.
Ik heb al besloten dat ik morgen naar de winkel ga mocht het weer redelijk zijn
Ik begin al een addict te worden
De voorpret alleen al is het waard, en dan natuurlijk mooie lekkere spulletjes kopen en heerlijk douchen...

Bob: dit topic is idd aanstekelijk, evenals de Lush site (de namen van de producten zijn geweldig )
pi_32299291
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:

[..]

Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langs
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')