ik lijk er wel erg dik opquote:
Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Die bonen lijken me ook wel fijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind hem heerlijk Vava. Juist door die bonen masseert het goed en de bar zelf is ook lekker.
Omdat ik iedereen deze creme wil aanraden, omdat deze bij mij wonderen heeft gedaan voor de vette huid. Ben ik wel bereid om je wat toe te sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:19 schreef heaven7 het volgende:
Niemand die Enzymion heeft en mij iets wil sturen? (In ruil voor wat anders)
Ik vind de geur niet heel erg lekker, maar stinken zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef Vava het volgende:
Poeders zijn denk ik wel bedoeld om op je huid te doen, werkt het beste over een creme heen omdat het dan beter blijft zitten. Ik ga het ook een keer in mijn bed strooien, lekker zoet slapen![]()
Heeft er hier iemand ervaring met Wiccy Magic Muscles massagebar? Werkt hij goed of kan ik beter een nieuw potje tijgerbalsem kopen![]()
Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit lush producten gehad, maar wat krijg ik er zin in door jullie!
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langsquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit lush producten gehad, maar wat krijg ik er zin in door jullie!
Jammer alleen dat de lush winkels een heel stuk bij me vandaan zitten.. Reizen zelf vind ik geen probleem, ik kan gratis met de trein. Maar om iemand zo ver te krijgen om met me mee te gaan is een ander verhaal
Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Je kunt anders nog via internet bestellen, maar dan betaal je wel ¤6,50 verzendkosten.
En gratis reizen is dan natuurlijk een betere optie. Maar alleen is ook leuk hoor, kun je lekker lang snuffelen zonder dat iemand de winkel uit wilt, of naar huis wilt.![]()
Geld is inderdaad wel handig ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik via internet bestel kan ik ook niet ruiken, en ik wil natuurlijk wel de aller lekkerst ruikende spulletjes![]()
Nog niet over na gedacht dat ik ookgewoon in mijn eentje zou kunnen gaan, goed idee!
Moet helaas wel eerst wachten tot ik weer geld heb..
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je een half uur in zo'n winkel gaat staan komt er vast wel een fok(k)(st)er langs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |