de karma comba is erg fijn voor klitterig haar , alleen door de hormoontjes heb ik al de gehele zwangerschap last van vet haar en daarom gebruik ik dus de juniperquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:11 schreef kozakken het volgende:grappig evenstar! ik heb er dus ook nu dus zeker drie open. en elke keer gebruik gebruik ik weer een andere
karma ken ik niet. lijkt me ook wel lekker.
daddy- o ruikt trouwens ook heerlijk is shampoo uit een flesjequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef kozakken het volgende:
flying fox en goddiva![]()
Kozakkenman vindt ze ook zo lekker ruiken (en hij ruikt dus ook zo lekker)![]()
Ja ik wil wel wat om te proberenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Wie Dream Cream wil uitproberen moet maar een gil geven, ik krijg die pot toch niet op, dus tegen vergoeding van verzendkosten wil ik best wat spul om te proberen opsturen
Ik heb je zojuist gemailt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef kozakken het volgende:
xcuz_me, Pe Ri en Heaven7: jullie pakketjes zijn op weg!!
Zou leuk zijn als ze er morgen al zouden zijn
Ymme, mail je me wanneer je serieus bent voor de snow festifal.
shirley, ik wacht je mailtje voor de soap stack ook nog af. (dus deze zijn gereserveerd)
Maar ik heb nog zoveel meer
Wie wil er nog meer van m'n lijstje?![]()
Voelde me net Sinterklaas met al die pakketjes bij het postkantoor![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Lotjeb het volgende:
Whaaaa! Volgens mij heb ik weer een ontstoken zenuw! Mag vanmiddag naar de tandarts![]()
![]()
Ga zo mezelf zo maar even een super lush beurt geven om mezelf wat op te vrolijken en de stress te verminderen.....![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Lotjeb het volgende:
Nu naar de tandarts.... als ik het overleef ga ik voor mezelf een prachtig mooi (lush) cadeau kopen![]()
Ik kan niet meer zonder Dream Cream! Ik smeer altijd m'n lijf in na het douchen ermee, en ben daarna satijnzacht!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:42 schreef Aarti het volgende:
Hoe vinden jullie de Dream Cream? Ik twijfel nog over aankoop...
Ik wil het wel uitproberen, hoe kan ik de verzendkosten vergoeden? Ik heb geen paypal (wat dat dan ook moge zijn). Iets terugsturen misschien?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Wie Dream Cream wil uitproberen moet maar een gil geven, ik krijg die pot toch niet op, dus tegen vergoeding van verzendkosten wil ik best wat spul om te proberen opsturen
Waar het naar ruikt? Kan ik moeilijk omschrijven. Lavendelachtig vind ik zelf. Misschien kan iemand anders het beter omschrijven?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitproberen, hoe kan ik de verzendkosten vergoeden? Ik heb geen paypal (wat dat dan ook moge zijn). Iets terugsturen misschien?
Shirley, waar ruikt de Dream Cream dan naar?
Ik heb mn lesje geleerd van Skindrink, god wat stinkt dat zeg![]()
quote:Dream Cream is gemaakt van elke kalmerende plant die we konden vinden; tarwe, dat al sinds de Keltische tijden voor de huid wordt gebruikt, verzachtend rozenwater, kalmerende lavendel en kamille, hydraterende olijfolie en nog vele andere ingrediënten.
Ik had al gekeken wat het naar Canada zou kosten, omdat dit in de buurt ligt. En idd daar gaven zo ook dat aan porto aan.quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef Sanne het volgende:
Buiten Europa is dat Ymme.
http://www.tpgpost.nl/voo(...)st_buitl_niet_eu.jsp
Dus 4,90 voor priority of 3,15 als je het gewoon verstuurt.
Bedankt voor de tip, maar ik heb het dus al zo op de bus gedaan. Dit is voor het eerst in mijn leven, dat ik iets verstuur naar het buitenland. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op zondag 20 november 2005 11:26 schreef PeRi het volgende:
Als je een Priority zegel wilt, moet je het wel halen bij de het postkantoor. En niet gewoon zo op de bus doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |