geeft niks, ik doe het graag, zo op mijn vrije middagquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh sorry had hem dichtgegooid niet gezien![]()
Ja hij is liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef Avani het volgende:
Ik vind deze zó schattig gewoon.
[afbeelding]
Wat lief!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:24 schreef Avani het volgende:
Ik vind deze zó schattig gewoon.
[afbeelding]
Tijd genoeg om een Lush te bezoeken dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:07 schreef Aarti het volgende:
Vava, bedankt voor je aanwijzingen wat betreft Lush Berlijn.
Ik moet naar Berlijn voor een conferentie, en heb dus eigenlijk niet echt veel tijd om te shoppen. Als het enigzins lukt, wil ik wel gaan zoeken naar een Lush
Ik vertrek zometeen, om half 6 sochtends, en kom donderdagavond terug. Echt vrij heb ik alleen morgen een paar uurtjes, woensdag vanaf 16 uur en donderdag de hele dag tot 1600. Dus...
Maar goed, als ik donderdag terug ben, vertrek ik zaterdag alweer naar Londen, en daar ga ik ZEKER Lushen![]()
Sweet!!!!!!! Je onderschriftquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vanmiddag heb ik me heerlijk gewassen met:
AOBS
I Love Juicy
Babyface
Snow Fairy
mail mij maarquote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef Aventura het volgende:
Mijn Temptation is vandaag opgegaan
Vaarwel.
Ja!quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HAHA snowfairy doet het ook goed bij jouw boy, dus Heaven7
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef Aarti het volgende:
Ymme, ik heb je proefjes ontvangen, hardstikke bedankt
Ik kan echt afknappen op iemand omdat die niet lekker ruikt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:14 schreef Lotjeb het volgende:
De perfecte combinatie: The Olive Branch en White Musk (Body Shop)
Ik ruik zo verschrikkelijke lekker
Zijn er meer mensen hier die heel sterk "reuk-georienteerd" zijn? Ik ben een heuse snuiver / snuffelaar![]()
Ik denk dat de mensen hier niet zo graag meer met je willen ruilen in verband met alle dingen die zijn misgegaan.quote:Op maandag 7 november 2005 09:01 schreef ymme het volgende:
Nogmaals een post over de zepen die verwaarloost worden bi mij in huis.
Ongebruikt. In verpakking.
Deze ben ik gewoon een beetje op uitgekeken..
Dus als je interesse hebt in iets, mail me dan direct dat stuur ik deze zo spoedig mogelijk op![]()
Ik heb de volgende dingen te ruil.
Het liefst ruil ik met de oogschaduwen van mac. Of met iets van jelly of de nieuwe kerstproducten:
Het volgende heb ik in de aanbieding:
150 gram Flying fox
ongebruikte Snuggle
100 gram Angels Deight
100 gram karma zeep
2x 100 gram Honey I washed the kids
100gram Bohemian zeep
90 gram Temptation (is 1x een proefjes van afgegaan, verder nog nooit gebruikt)
1 flesje Mirror Mirror
Je kunt me mailen op het volgende adres:
sjemmie_degekste aapje hotmail
Ah, dat doe ik ook! Ik ruik zelfs aan eten voor ik een hap neem.quote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ruik aan alles![]()
Schijn heel vaak te zeggen "oeh, het ruikt lekker, ik ruik.... ruik je dat... "
Dat doe ik dus ook, ook van de deo's. Moest laatst een deo voor Djen kopen bij het kruidvat en heb eerst alles open zitten draaien en staan snuffelen voor ik er 1 nam en iedereen me maar stom aan kijken die langs kwam.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef debby1973 het volgende:
Ik pak ook nooit zomaar een fles wasverzachter. Ik ga eerst overal de dop van af draaien en snuffelen.
En was het er vanavond al met de post?quote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
peri, je post is nog steeds niet binnen
neequote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
En was het er vanavond al met de post?
Oja! Even helemaal niet aan gedacht *studiestress* Ga je zo mailenquote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
En was het er vanavond al met de post?
Lotjeb, wilde je dat boek nog?
mij iets teveel gekat.. en er wordt te lang doorgemutst over kleine dingen... telkens als het dus wel even gezellig is.. wordne er weer ouwe koeien uit de sloot gehaald waardoor steeds meer mensen dnek ik het idee krijgen van bah zelfs een kleuter is nog volwassener en de zin dus weg ebt..quote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik merk dat er aan dit topic niet meer zo veel te beleven valt.
Komt dit echt omdat men het erg druk heeft these days, of is het gewoon echt door alle voorvallen die zijn geweest, waardoor sommige mensen geen zin meer heeft om te posten?
Toen ik hier nog maar pas kwam was het altijd feest om het hele topic door te lezen en keek ik er zelfs naar uit (i know, nerdish) jammer dat dit er nu niet meer is.
Hebben jullie het zelfde gevoel?
Bij mij dus precies hetzelfde verhaal, zoals ik in de post naar evenstar heb gemeld.quote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
Bij mij is de lol er door al dat gekat ook een beetje van af. Ik lees nog wel vaak mee maar post hier nog erg weinig.
Mag ik je een tip geven. Je moet de bon pas na de bestelling opsturen. als je nu een klein kadootje besteld voor 4,95 pond dan heb je al een bon. Die kun je dan opsturen als je de bestelling in huis hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef noekje het volgende:
Nou, ik heb wel leuk nieuws voor wie het wat kan schelen. Ik ga deze week in Engeland bestellen voor wat vriendinnen en voor mijzelf.
Dat gaat een grote bestelling worden en ik heb er nu al zin in. Wat wel jammer is, is dat ik mijn 10% discountbon kwijt ben maar dat mag de pret niet drukken.
Als ik de order binnen krijg ga ik daar een mooie foto van maken en posten.
Keep the soul alive of bladiebla ...whatever.
Wow! heb je al een lijstje?quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef noekje het volgende:
Nou, ik heb wel leuk nieuws voor wie het wat kan schelen. Ik ga deze week in Engeland bestellen voor wat vriendinnen en voor mijzelf.
Dat gaat een grote bestelling worden en ik heb er nu al zin in. Wat wel jammer is, is dat ik mijn 10% discountbon kwijt ben maar dat mag de pret niet drukken.
Als ik de order binnen krijg ga ik daar een mooie foto van maken en posten.
Keep the soul alive of bladiebla ...whatever.
Ja, goed idee! Ik heb vandaag wel gebeld naar Engeland. Niet over de bon maar over het bestellen via de mail. Hoe dat in zijn werk ging omdat het zo'n lijst is dacht ik, als ik de lijst nu gewoon eens ga kopiëren en dan via de mail versturen dan scheelt dat altijd tijd. Ik vroeg me ook af hoe het ging met de cc. Ze waren echt harstikke aardig en ik ga het sowieso via de mail doen en het is echt een goede tip! Dank je wel.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven. Je moet de bon pas na de bestelling opsturen. als je nu een klein kadootje besteld voor 4,95 pond dan heb je al een bon. Die kun je dan opsturen als je de bestelling in huis hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow! heb je al een lijstje?![]()
Zijn dit cadeautjes?quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
-lijst-
1x Snowfairy 250 gr
1x Snowfairy 100 gr
1x Snowfairy 500 gr
-lijst -
At your service!
Dit wordt het zo ongeveer. Kan nog iets bijkomen.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef debby1973 het volgende:
Ik ga volgende week ook bestellen in engeland samen met mijn collega's. heb ze aangestoken met lush. Overal op mijn werk liggen nu lushkrantjes.
Haha, okay, en ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef noekje het volgende:
Nee, eentje voor mij, eentje voor vriendin en eentje is voor Anitra.
Dit is de verzameling van bestellingen.
Ja, ma bar is wel mijn favoriete bbs. Ik heb er nu nog 4 op een schaal liggen en ik bestel er weer 2 bij. Stel je voor dat ze op zijn!
Ja, dat vind ik zo leuk om iedereen zo enthousiast te zien. Wel eng want ik raad dan wat aan en dadelijk vinden ze dat 10x niks. Zitten zij met al die bbs-en opgescheept. Die ik dan wel wil overnemen voor een vriendelijk prijsje natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef debby1973 het volgende:
Heel erg lekker lijstje! Ik ga volgende week ook bestellen in engeland samen met mijn collega's. heb ze aangestoken met lush. Overal op mijn werk liggen nu lushkrantjes.
Vond dingen al zo bekendquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij helpt ook lekker mee, hoor! Je doet goed je best meid!
Ik heb eerst mijn halve voorraad meegesleept naar mijn werk. Zat iedereen in de pauze aan zeep te snuiven.quote:Op maandag 7 november 2005 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo leuk om iedereen zo enthousiast te zien. Wel eng want ik raad dan wat aan en dadelijk vinden ze dat 10x niks. Zitten zij met al die bbs-en opgescheept. Die ik dan wel wil overnemen voor een vriendelijk prijsje natuurlijk.![]()
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik met Creamy Candy. Ik heb er nu nog maar 1 en die mag ik pas van mezelf gebruiken als ik weer nieuwe heb
Ja, maar ik moet uiteindelijk het ultieme lijstje overhouden na veel wegstrepen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
10!
Ik heb er straks 2.quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg wasik mag pas een ding voor in bad gebruiken als ik er een nieuwe voor in de plaats heb, het mag niet voorkomen dat er niets voor in bad op voorraad is
![]()
Ik ben eigenlijk een beetje lijstjesaf, ik weet niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet uiteindelijk het ultieme lijstje overhouden na veel wegstrepen.
Ja is nodigquote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb er straks 2.
Ik moet echt weer es een keer in bad vind ik hoor!
Ja maar dat is erg hoor. Nu denk ik al dat ik er minstens 2 moet hebben want stel je voor. Ik ben helemaal niet zuinig met geld integendeel maar met lush wel. Als de kinderen wat willen in bad ga ik echt knieperig doen en ze moeten er een uur in blijven zitten anders vind ik het zonde. Bijna verzopen maar ze ruiken lekker! Ik heb er zo'n plezier van.quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik met Creamy Candy. Ik heb er nu nog maar 1 en die mag ik pas van mezelf gebruiken als ik weer nieuwe heb
Ik ga over 2 weken naar Den Bosch, bij oom en tante op bezoek. Op een zondagquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje lijstjesaf, ik weet niet.
Gewoon misschien omdat ik al best veel zeep heb en weinig geld
De decembermaand komt eraan enzo.
Haha de eerstvolgende bestelling is in januari, ik voel het
Misschien dan wel leuk om een keer een UK order te doen.
Vava?
Ik heb nog een klein beetje Creamy Candy voor een voetenbadjequote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen liggen voor in bad, die had ik toen besteld om uit te proberen, maar andere dingen zijn zo lekker dat ik die liever er in gooi.
Gelukkig heb ik nog een dochter die ik met een aantal dinmgen kan opschepenm in bad
Nee, daarom mag mijn tantequote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zijn de winkels daar dan open?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat is erg hoor. Nu denk ik al dat ik er minstens 2 moet hebben want stel je voor. Ik ben helemaal niet zuinig met geld integendeel maar met lush wel. Als de kinderen wat willen in bad ga ik echt knieperig doen en ze moeten er een uur in blijven zitten anders vind ik het zonde. Bijna verzopen maar ze ruiken lekker! Ik heb er zo'n plezier van.
Vandaar dat ik hier ook sinds deeltje 10 ofzo nauwelijks meer kom, terwijl ik het eerste topic nagenoeg heb opgestartquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
Mag ik even inhaken op die opmerking van Imago? Nee?
Doe ik toch even.
Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.
Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat.
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt.
Hier is het momenteel een kwestie van tijd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
Mag ik even inhaken op die opmerking van Imago? Nee?
Doe ik toch even.
Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.
Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat.
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt.
Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
En het topic is idd vrij ontoegankelijk en als je dan die super lange lijsten voorbij ziet komen als beginnende Lusher dan schrik je je rot als jij daar staat met je ene zeepje.
Aha okayquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef noekje het volgende:
North America
tis echt geen leugen hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef debby1973 het volgende:
Nee, volgens mij niet gezien. Ik herken mijn handschrift inderdaad. echt grappig!
En daar kwamen mij eerste stukjes zeep van Lush ook weer vandaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn starterspakket
Bestaande uit alleen maar proefjes van Maerycke en Debby:
[afbeelding]
Dan kan inderdaad niet altijd. Je moet dan eerst weer een testje doen op een plukje haar. Maar ik hoef ook geen chemisch spul meer. Mijn haar valt veel mooier en er zit een hele mooie glans op. Ik smeer gewoon elke 6 weken caca in mijn haar.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef noekje het volgende:
Ja, Engeland vind ik leuk om te lezen. neem ik altijd even mee in mijn rondje Lush. Ik zag ook dat je daar de caca foto's had geplaatst Debby.
Ik heb daar eigenlijk nog een vraagje over. Ik heb zelf dus donkerbruin haar en voor de glans laat ik het soms wel verven of ik doe er een spoeling door maar als je nu eenmaal begint met caca, kun je dan wel daarna weer met gewone haarverf aan de gang. Ik heb eens ergens gelezen dat je na Henna geen chemisch produkten meer kan gebruiken. Tenzij je het eruit laat groeien waarschijnlijk maar dat is niet zo makkelijk met lang haar.
Ik ook.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.![]()
Wat hebben we gedaan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankzij jou en Maerycke is het toch echt wel gestart, ik stond helemaal te springen bij de brievenbus...![]()
Trustequote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef debby1973 het volgende:
proefjes naar sweet16 gestuurd maerycke.
Ik ga slapen mensen. Beetje drukke dag gehad maar kan morgen lekker uitslapen. Moet pas om 13:00 beginnen.
Volgende keer ook caca?quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst sinds vele weken weer chemisch spul op m'n hoofd gesmeerd na het wassen. Jeuk!!!!!!!!!!!!![]()
Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgende keer ook caca?
Ik ga ook lekker slapen.![]()
Hooguit voor een mooie gloed over geverfd haar, ik durf het verder ook niet aanquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...
Zelf heb ik laatst ergens gelezen dat je er bij de henna ook rode wijn én olijfolie kunt doen. Dan voedt 't idd extra en schijnt de kleur ook intenser/dieper te worden.quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb er olijfolie bij in gedaan. Dan is het minder korrelig en het voedt je haar extra. De glans en de kleur blijft volgens mij heel lang. Ik heb het afgelopen donderdag in mijn haar gedaan en 2 keer gewassen. Het glans nu nog heel mooi.
Ik vond Hollywood in de winkel zo verschrikkelijk lekker ruikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef lotje11 het volgende:
Ik heb de hollywood bbs geprobeerd en ik was in een gulle bui dus heb het hele ding erin gemieterd.....![]()
Schuimde heerlijk en lijkt qua geur zeker op de fever. Die vind ik eigenlijk pas lekker sinds ik er een proefje van gekregen heb.![]()
Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geurenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef snopprinses het volgende:
ik wil voor mn vriends verjaardag hem een massagebar kopen..ofja ik wil hem ermee masseren voor zn verjaardag
weet iemand welke erg fijn is?
Mijn mannelijke partner vindt de soft coeur lekker op mij maar niet op hem. Misschien wel leuk als die jou ook een massage geeft maar ik gebruikt het niet als echte massage maar meer als bodylotion.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geuren)
Je roept eerst: Verassing!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef snopprinses het volgende:
ik denk dat ik voor Therapy of soft coeur ga, Xmas massagebar lijkt me ook goed, maar vind het niet zo toepasselijk met die tekst erop
Vandaag of morgen ff kijken in de winkel om te ruiken, welke het lekkerste is
haha yeahquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Je roept eerst: Verassing!!!
Dan moet je heel erg rap die bar over zijn rug halen. De kant van de tekst op zijn rug en dan snel heen en weer. Heb je de tekst er zo af joh!
Dat is mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist besteld in Engeland! Is tevens even info voor Anitra. De lijst is alsnog wat langer geworden maar dat was te verwachten.
Lekker lijstje hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Elefes het volgende:
Ik heb me een paar dagen geleden ook laten verleiden tot het kopen van iets in de Lush winkel (Den Bosch, lekker dichtbij).
Ik heb de kokosshampoo gekocht, Trichomania. Op zich wel lekker, alleen geen conditioner dus mijn (lange) haar was wat moeilijk uit te kammen na afloop, en het rook niet echt meer toen ik onder de douche uitkwamDat was een beetje jammer.
Nu heb ik nog wat dingetjes gezien op de Lush-site, en ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Het lijstje:
Coolaulin - Is dit een fijne conditioner? En blijft je haar hier lekker van ruiken?
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Creamed Almond & Coconut Smoothie (dit is toch een douchezeep/gel, of hoe moet ik dat zien?)
Snowfairy
I should Coco
Het lijkt me erg lekkerMaar ook een beetje prijzig, dus ik wil er eerst wat meer over weten voor ik me helemaal in het "Lush avontuur" stort en flink ga inslaan
Wat zijn trouwens de verzendkosten als je via internet besteld (Nederlandse website)?
Als je van Snowcake zeep houdt, adviseer ik je Smitten handcreme te kopenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Elefes het volgende:
Ik heb me een paar dagen geleden ook laten verleiden tot het kopen van iets in de Lush winkel (Den Bosch, lekker dichtbij).
Ik heb de kokosshampoo gekocht, Trichomania. Op zich wel lekker, alleen geen conditioner dus mijn (lange) haar was wat moeilijk uit te kammen na afloop, en het rook niet echt meer toen ik onder de douche uitkwamDat was een beetje jammer.
Nu heb ik nog wat dingetjes gezien op de Lush-site, en ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Het lijstje:
Coolaulin - Is dit een fijne conditioner? En blijft je haar hier lekker van ruiken?
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Creamed Almond & Coconut Smoothie (dit is toch een douchezeep/gel, of hoe moet ik dat zien?)
Snowfairy
I should Coco
Het lijkt me erg lekkerMaar ook een beetje prijzig, dus ik wil er eerst wat meer over weten voor ik me helemaal in het "Lush avontuur" stort en flink ga inslaan
Wat zijn trouwens de verzendkosten als je via internet besteld (Nederlandse website)?
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Lekker lijstje hoor.
De verzendkosten zijn ¤6,50
![]()
ik vind de conditioner coolaulin geweldig zijn best doen. Ook de geur vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan kan ik beter een keertje lekker naar de winkel gaan
(en meteen de stad in
)
Maar heb je ervaring met producten die op het lijstje staan? Werken de handcremes bijvoorbeeld goed, en de conditioner?
Voor je het weet, kun je je badkamer gaan verbouwen. Om meer ruimte te krijgen voor lush.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Elefes het volgende:
Scrubt Waylander een beetje goed?
Ik krijg er helemaam zin in, het klinkt zo lekker allemaal
Tnx voor de antwoorden tot nu toe
Daar was ik al bang voor..quote:Op woensdag 9 november 2005 14:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor je het weet, kun je je badkamer gaan verbouwen. Om meer ruimte te krijgen voor lush.![]()
Waylander scrubt geweldigquote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Elefes het volgende:
Scrubt Waylander een beetje goed?
Ik krijg er helemaam zin in, het klinkt zo lekker allemaal
Tnx voor de antwoorden tot nu toe
Wat grappig, ik heb ook dik krullend haar en vond coolaulin juist veel lekkerder dan retread. Ook de geur stond me meer aan. Goes to show dat alle ervaringen anders zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef debby1973 het volgende:
Het ligt ook een beetje aan je haar type Elefes. Ik heb dik krullend haar en kom niet door mijn haar met coolaulin, wel met retread.
Smitten is heel lekker maar wel een beetje vet. Je moet er dus maar een klein beetje van gebruiken.
Dankjewel! Ik heb het in iedere vestiging gevraagd, maar helaas. Alleen via internet dus.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Welkom terug!Jammer dat het niet is gelukt, evengoed bedankt en ben blij dat je het leuk hebt gehad!
quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb ze gemaild maar ze shippen niet naar Nederland
Ik de Angels Delight ookquote:Op woensdag 9 november 2005 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind the Night before Christmas best lekker..
eigenlijk
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies
I have returnedGoddank. Ik ben er weer even aan herinnerd dat ik vliegangst heb
. Gelukkig was Rome wel geweldig
. Wat is alles daar groot en overweldigend! Mooi weer gehad, 20 graden met veel zon, behalve zondag, toen zijn we weggespoeld ongeveer
.
Enniewee, ik heb alle 3 de Lush-vestigingen weten te vinden
Het zijn 2 grote vestigingen en 1 mini-hoekje in een warenhuis. De vestiging aan het Campo dei Fiori was geweldig! Leuke inrichting en aardige mensen. De Lush in de posh-buurt was niks... TL-licht, geen houten plankjes en 2 te hippe Italiaantjes die alleen maar aan het bellen waren.
Sexy-fans moet ik helaas teleurstellen... Sexy is dus écht niet meer te krijgen, alleen nog via internet, evenals de "eitjes-massagebar". Nog frappanter was dat ze de buttercreams en jellies nog niet hebben én de Kerst-spullen evenmin. Al met al dus vrij karig.
Maar, er is niet alleen slecht nieuws! Ik heb wel de allerlaatste 3 stukjes Prince-zeep weten te bemachtigenKyara & Anitra en ook de Semivuoi is gelukt!
Voor Lotje11 liggen hier 2 Libidina Pura massagebars op tafel
![]()
Dus deze dames hebben geluk
.
Voor mezelf heb ik ook een stukje Prince zeep en het allerallerallerlaatste stukje "Campo dei Fiori"-zeep. Een special made voor de gelijkgenoemde vestiging die niet nergens en nooit meer te krijgen is. Verder heb ik die Karma-piramide gekocht en heb ik proefjes gekregen van Semivuoi, I Should Coco en Rockstar
.
Nou, dat was het! Als de dames Kyara, Anitra en Lotje11 mij even willen mailen op mariekebelt en dan hotmail enzo dan kunnen we even bekijken hoe we de verzending + betaling gaan aanpakken.
Ja, was een special madequote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef Vava het volgende:
[..]
wat grappig van die naam, Campo dei Fiorien dat ze dat speciaal voor die vestiging hebben
![]()
Maar goedkoper is het toch niet in Italie? Tenminste, na een snelle kijk op de site krijg ik niet die indrukquote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was een special made. Ze maken in Italië de spullen zelf, eigen productie, dus het hoeft niet over te komen uit Engeland.
Ze hadden ook dropzeep, ronde zwarte staven, maar die vond ik stinken.
Welcome back!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was een special made. Ze maken in Italië de spullen zelf, eigen productie, dus het hoeft niet over te komen uit Engeland.
Ze hadden ook dropzeep, ronde zwarte staven, maar die vond ik stinken.
Nee, eerder duurder zelfsquote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar goedkoper is het toch niet in Italie? Tenminste, na een snelle kijk op de site krijg ik niet die indruk
En drop en stinkenknap
Dankjewelquote:
Come va is ook italiaans en betekent bijna hetzelfde..quote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Come sta" bedoel je
Sto bene hoor!
Rome was érg leuk inderdaad... en dat doosje leek een beetje op deze:
[afbeelding]
Zoals de bovenste, maar dan lichtkleurig en beetje kleiner en dan eromheen een wikkeltje
Terug brengen of anders even mailen, krijg je al shet goed is zo een nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Excess_All het volgende:
nou ik heb een cosmetic lad ontvangen, die tot 14 november goed is :s, das ook lekker zeg
ah ok bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 07:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Terug brengen of anders even mailen, krijg je al shet goed is zo een nieuwe.
Hahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whahaahah ik spreek net een vriendinnetje op msn en die vertelde dat ze haar vader een stukje Lemslip had gegeven om te proberen. Later hoorde ze dat 'ie het toch wel vrij weinig vond: "Het was net genoeg om m'n haar mee te wassen"![]()
![]()
![]()
Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoulquote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Elefes het volgende:
Ik ben vanavond even naar de Lush winkel geweest, score:
Smitten, Snowcake, Coolaulin, Waylander Rhassoul en een monstertje van H'suan Wen Hua.
Zometeen lekker douchen![]()
Behalve die laatste inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoul![]()
Ik vond Waylander in het begin niet echt lekker, moest er echt aan wennen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Elefes het volgende:
Waylander Rhassoul was wel lekker om mee te scrubben. De geur is idd wel erg sterk/zwaar, maar op zich niet verkeerd![]()
Vandaag ook weer wat dingen aan mijn verlanglijstje toegevoegd in de winkel
Nee echt lekker!!! Echt zo'n modderbad vind ikquote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Behalve die laatste inderdaad. W.R. vind ik écht vies
Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Tijd genoeg om een Lush te bezoeken dusdan is de Friedrichstrasse het handigst denk ik, daar kom je de metro uiit en ben je er al bijna
kan je daarna nog een kopje koffie drinken bij Starbucks
Maar Londen ook aldaar is het veel goedkoper!!
Jaaaa daar waren ze heel aardigquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.
Alles was ietsiepietsie duurder dan in NL, dus ik heb alleen een stukje Rockstar gekocht voor de heb.
Zaterdag ga ik naar Londen, dus daar koop ik dan wat meer (das goedkoper toch)!
Ik werd geholpen door een man. ik heb geen donker meisje gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa daar waren ze heel aardigik heb nog met een meisje staan praten daar, het was haar eerste dag dus ze deed nog wel iets te goed haar best
maar erg lief allemaal daar vond ik
Was dat donkere meisje er ook? Ze vroeg waar we vandaan kwamen, ze dacht eerst Zwitserland vanwege de harde G
ze gaf nog allemaal tips wat we moesten zien in Berlijn
![]()
Verder was het meeste wel wat duurder in Berlijn, als ik Londen in het vooruitzicht had zou ik ook niet zo heel veel gekocht hebben in Berlijnmaarja, ik had vakantie he
![]()
Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij isquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:46 schreef MUUS het volgende:
Zit Haarlem goed in de kerstspullen? Hebben ze daar alles of is er vanalles uitverkocht?
Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij is.
De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is..
Ik heb de kerstspullen namelijk nog helemaal niet live gezien, dus wil graag alles even besnuffelen. (En als er geen Snowfairy is om te besnuffelen, zal ik toch ernstig ruzie krijgen met mini-MUUS, vrees ik..)
Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesje.
Maar, dan zou ik ze even bellenHet nummer van Haarlem is: 023 542 2491. Dan kan je even vragen of ze van alle kersthebbedingetjes alles op voorraad hebben! Dan zijn MUUS en mini-MUUS allebei tevreden
.
Laaaaaaaaaaaadingen RRS, zei ze. Je moet ook niet met je neus kijken, zou mini-MUUS zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:56 schreef imago het volgende:
SnowFairy in ieder geval, een hele berg flessenKan me alleen niet herinneren of ik RubyRedSlippers heb gezien (maar ik heb er dan ook niet op gelet), de rest is er allemaal zeker wel
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles.. Alleen heeft ze niet alle cadeau's, maar wat losse producten betreft heeft ze alles.
Dank je, X..
Ze pakt altijd haar eigen mandje. Da's nog erger.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Let je er wel op dat mini-MUUS niet je mandje compleet volstort met hebbedingetjes. Oh, en ze zal wel compleet roodgeglitterd eruit zien na de confrontatie met de RRS
Als er lekkere bubble bars of bruisballen van de kerst zijn, gaan we die morgen al meenemen. Anders zijn ze weg als we eindelijk een bad hebben. Wie wat bewaart, heeft wat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh das wel jammer dat ze niet tegen de zeepjes kan! Dat is echt het overgrote deel van mijn collectie.
Een bad! Ik ben jaloers!Mag ze morgen alvast iets uitzoeken voor in bad? Of komt dat later?
Snow Fairy ruikt echt smerig in de fles, maar als je het natmaakt en mee gaat schuimen is het heel lekker zoet. Ik heb 'm zelf niet, maar wel gekocht voor iemand anders en toen stiekem even snel gesnuffeld.
Lushvertroeteling na ziekzijn of iets bijzonders voor elkaar gekregen hebben is goed.
Veel plezier!!
Potver, jij hebt echt totaal andere geurpapillen dan ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Ik heb gisteren ook aan de Snowfairy geroken, maar vond 't best vies in dat flesje
Maar als je er eenmaal mee gaat douchen dan is het dus wel lekker? Dan ga ik 'm zeker nog es proberen
Ook de Godiva shampoo en Angels' Delight roken lekker... (Dat wordt binnenkort weer een retourtje Den Bosch)
Mijn favo's.. Oei moeilijk! Ik vind zoveel lekker. Maar als ik 5 Lushproducten zou moeten kiezen voor de rest van m'n leven dan zouden dat de volgende dingen zijn:quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Elefes het volgende:Ik moet er ook nog een beetje aan wennen. Wat zijn jouw favorieten dan? (Altijd in om nieuwe ideeen op te doen
)
Ik ook niet Aartiquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Aarti het volgende:
Ik heb ff aan die Waylander rassoul gesnuffeld, en ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt!!!!
Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet Aarti. Maar goed, ieder voor zich he
Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders zou mijn favo (I Should Coco) altijd uitverkocht zijn![]()
Nee, dat is zo, maar tijdens het douchen is het echt heeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die heb ik vanochtend geprobeerd, maar hij blijft niet zo hangen bij mij helaas...
Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zijn ook wel dingen die ik me afvraag... zeker omdat het daar zoveel goedkoper is!! Moeite waard om weer eens een group order te doen!
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan zou idd iemand met een cc de bestelling kunnen doen en iedereen kan dan het geld naar die persoon overmaken.
Ooooooh, ik zie mogelijkheden..
Stroefjes als in....? Men betaalde de persoon met de cc niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al eens gedaan, maar dat verliep hier en daar wat stroefjes helaas. 't Is dat ik geen cc heb, anders zou ik 't zo doen.
Nou ja zeg!quote:
Jaaa lijkt mij ook superquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stroefjes als in....? Men betaalde de persoon met de cc niet?
Oh, voor iedereen bestellen en dan zo'n mega pakket thuiskrijgen.. En dan voor iedereen zijn pakketje in elkaar frutselen.
.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:24 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, ik druk op F5 en de pagina doet het ineens!
*vast lijstje gaat maken*.
Ik snap het! Denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:28 schreef Skaai het volgende:
Lekkere zin PeRi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |