abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32160993
Ik ben vanavond even naar de Lush winkel geweest, score:
Smitten, Snowcake, Coolaulin, Waylander Rhassoul en een monstertje van H'suan Wen Hua.

Zometeen lekker douchen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:59:33 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32161498
Whahaahah ik spreek net een vriendinnetje op msn en die vertelde dat ze haar vader een stukje Lemslip had gegeven om te proberen. Later hoorde ze dat 'ie het toch wel vrij weinig vond: "Het was net genoeg om m'n haar mee te wassen"

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32164083
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whahaahah ik spreek net een vriendinnetje op msn en die vertelde dat ze haar vader een stukje Lemslip had gegeven om te proberen. Later hoorde ze dat 'ie het toch wel vrij weinig vond: "Het was net genoeg om m'n haar mee te wassen"

Hahahaha
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32164126
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Elefes het volgende:
Ik ben vanavond even naar de Lush winkel geweest, score:
Smitten, Snowcake, Coolaulin, Waylander Rhassoul en een monstertje van H'suan Wen Hua.

Zometeen lekker douchen
Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoul
Let's plant a tree
  donderdag 10 november 2005 @ 23:56:08 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32165527
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Vava het volgende:

[..]

Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoul
Behalve die laatste inderdaad . W.R. vind ik écht vies
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:58:10 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32165590
Oh Vaav, ik heb vanochtend je proefje Skinny Dip geprobeerd! Onder de douche stinkt 'ie inderdaad, maar daarna ruikt 'ie best lekker
pi_32165748
Waylander Rhassoul was wel lekker om mee te scrubben. De geur is idd wel erg sterk/zwaar, maar op zich niet verkeerd
Vandaag ook weer wat dingen aan mijn verlanglijstje toegevoegd in de winkel
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32166057
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Elefes het volgende:
Waylander Rhassoul was wel lekker om mee te scrubben. De geur is idd wel erg sterk/zwaar, maar op zich niet verkeerd
Vandaag ook weer wat dingen aan mijn verlanglijstje toegevoegd in de winkel
Ik vond Waylander in het begin niet echt lekker, moest er echt aan wennen!
Let's plant a tree
pi_32166238
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Behalve die laatste inderdaad . W.R. vind ik écht vies
Nee echt lekker!!! Echt zo'n modderbad vind ik eigenlijk zou je je er eerst mee moeten wassen en daarna nog even weken in een bad met dode zeezout

Maar jij vindt Skinny Dip weer lekker ik had het idee dat ik in een paardenstal aan het douchen was
Let's plant a tree
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:55:41 #235
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32167178
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef Vava het volgende:

[..]

Tijd genoeg om een Lush te bezoeken dus dan is de Friedrichstrasse het handigst denk ik, daar kom je de metro uiit en ben je er al bijna kan je daarna nog een kopje koffie drinken bij Starbucks

Maar Londen ook al daar is het veel goedkoper!!
Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.
Alles was ietsiepietsie duurder dan in NL, dus ik heb alleen een stukje Rockstar gekocht voor de heb.
Zaterdag ga ik naar Londen, dus daar koop ik dan wat meer (das goedkoper toch)!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32167335
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:55 schreef Aarti het volgende:

[..]

Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.
Alles was ietsiepietsie duurder dan in NL, dus ik heb alleen een stukje Rockstar gekocht voor de heb.
Zaterdag ga ik naar Londen, dus daar koop ik dan wat meer (das goedkoper toch)!
Jaaaa daar waren ze heel aardig ik heb nog met een meisje staan praten daar, het was haar eerste dag dus ze deed nog wel iets te goed haar best maar erg lief allemaal daar vond ik Was dat donkere meisje er ook? Ze vroeg waar we vandaan kwamen, ze dacht eerst Zwitserland vanwege de harde G ze gaf nog allemaal tips wat we moesten zien in Berlijn

Verder was het meeste wel wat duurder in Berlijn, als ik Londen in het vooruitzicht had zou ik ook niet zo heel veel gekocht hebben in Berlijn maarja, ik had vakantie he
Let's plant a tree
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:31:32 #237
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32177141
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:02 schreef Vava het volgende:

[..]

Jaaaa daar waren ze heel aardig ik heb nog met een meisje staan praten daar, het was haar eerste dag dus ze deed nog wel iets te goed haar best maar erg lief allemaal daar vond ik Was dat donkere meisje er ook? Ze vroeg waar we vandaan kwamen, ze dacht eerst Zwitserland vanwege de harde G ze gaf nog allemaal tips wat we moesten zien in Berlijn

Verder was het meeste wel wat duurder in Berlijn, als ik Londen in het vooruitzicht had zou ik ook niet zo heel veel gekocht hebben in Berlijn maarja, ik had vakantie he
Ik werd geholpen door een man. ik heb geen donker meisje gezien.
Bij mij vroegen ze ook waar we vandaan kwamen, en ze vielen bijna achterover toen ik nederland zei. (blijkbaar wisten ze niet dat er ook zwarte mensen in nederland wonen )
"Oh I thought you were from India"

M'n Rockstar rocks echt

De prijzen waren ietsje duurder dan in nederland, zo kost Retread hier 12,95, en daaro 13,50.

Ik ga weer inpakken

(is de Lushcollectie in Engeland hetzelfde als in NL?)
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32179412
Zit Haarlem goed in de kerstspullen? Hebben ze daar alles of is er vanalles uitverkocht?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:48:44 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32179478
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:46 schreef MUUS het volgende:
Zit Haarlem goed in de kerstspullen? Hebben ze daar alles of is er vanalles uitverkocht?
Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij is .
pi_32179571
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij is .
Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is. .

Ik heb de kerstspullen namelijk nog helemaal niet live gezien, dus wil graag alles even besnuffelen. (En als er geen Snowfairy is om te besnuffelen, zal ik toch ernstig ruzie krijgen met mini-MUUS, vrees ik. .)
Oi!
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:55:48 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32179658
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is. .

Ik heb de kerstspullen namelijk nog helemaal niet live gezien, dus wil graag alles even besnuffelen. (En als er geen Snowfairy is om te besnuffelen, zal ik toch ernstig ruzie krijgen met mini-MUUS, vrees ik. .)
De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesje .

Maar, dan zou ik ze even bellen Het nummer van Haarlem is: 023 542 2491. Dan kan je even vragen of ze van alle kersthebbedingetjes alles op voorraad hebben! Dan zijn MUUS en mini-MUUS allebei tevreden .
pi_32179667
Ben net vanochtend in Haarlem geweest, ze hebben volgens mij inmiddels alle kerstspullen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_32179686
SnowFairy in ieder geval, een hele berg flessen Kan me alleen niet herinneren of ik RubyRedSlippers heb gezien (maar ik heb er dan ook niet op gelet), de rest is er allemaal zeker wel
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:57:43 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32179710
Beetje stiekem naar Lushwinkels gaan zonder het ons te vertellen!

Heb je nog wat gekocht?!
pi_32179776
Alleen de voorraad Aquamarina en Enzymion aangevuld
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:00:55 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32179807
Oeh ja, de Enzymion... die wil ik ook zo graag eens proberen! Maar eens vragen als ik wat kerstdingetjes ga kopen.

Vriendinnetje had bij mailorder ook proefje Enzymion gevraagd en toen kreeg ze net genoeg om haar neus mee in te smeren .
pi_32179986
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesje .

Maar, dan zou ik ze even bellen Het nummer van Haarlem is: 023 542 2491. Dan kan je even vragen of ze van alle kersthebbedingetjes alles op voorraad hebben! Dan zijn MUUS en mini-MUUS allebei tevreden .
Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles. . Alleen heeft ze niet alle cadeau's, maar wat losse producten betreft heeft ze alles.

Dank je, X. .
Oi!
pi_32180004
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:56 schreef imago het volgende:
SnowFairy in ieder geval, een hele berg flessen Kan me alleen niet herinneren of ik RubyRedSlippers heb gezien (maar ik heb er dan ook niet op gelet), de rest is er allemaal zeker wel
Laaaaaaaaaaaadingen RRS, zei ze. Je moet ook niet met je neus kijken, zou mini-MUUS zeggen. .
Oi!
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:07:17 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32180008
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles. . Alleen heeft ze niet alle cadeau's, maar wat losse producten betreft heeft ze alles.

Dank je, X. .
Graag gedaan hoor

Let je er wel op dat mini-MUUS niet je mandje compleet volstort met hebbedingetjes . Oh, en ze zal wel compleet roodgeglitterd eruit zien na de confrontatie met de RRS
pi_32180298
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor

Let je er wel op dat mini-MUUS niet je mandje compleet volstort met hebbedingetjes . Oh, en ze zal wel compleet roodgeglitterd eruit zien na de confrontatie met de RRS
Ze pakt altijd haar eigen mandje. Da's nog erger. . Hoewel, ze valt wel mee hoor. Ze kan namelijk niet tegen de zeepjes en zal daar dan ook nooit om gaan zeuren. (Ze kan zachtjes zuchten dat ze het zo jammer vindt, maar meer niet.)
Echt heel veel blijft er dan voor haar niet over. Ze heeft een massage bar, dusting powder en een potje lipprut. Is ze heel zuinig en netjes mee overigens. .
We gaan over een maand of drie verhuizen en dan krijgen we een bad. Ik vrees dat ze dan losgaat met de bruisballen en bubble bars. .

Ze heeft wel een hele eigen smaak. Op het plaatje vindt ze Snowfairy leuk, maar er is best kans dat ze het IRL niks vindt. Vorige keer wilde de verkoopster in Haarlem haar Candy Fluff aansmeren, maar mevroi had al besloten dat het Bare Naked Lady moest worden. En die meid maar doorgaan over CF terwijl 5-jarige mini-MUUS erbij stond met een kop van: "Euh, dat bepaal ik zelf wel. ."

Maar morgen mag ze lekker haar neusje in de glitters stoppen, want ze is gisteren geopereerd, dus even lekker snuffelen aan mooie dingen mag dan best. .
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')