Ik de Angels Delight ookquote:Op woensdag 9 november 2005 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind the Night before Christmas best lekker..
eigenlijk
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello ladies
I have returnedGoddank. Ik ben er weer even aan herinnerd dat ik vliegangst heb
. Gelukkig was Rome wel geweldig
. Wat is alles daar groot en overweldigend! Mooi weer gehad, 20 graden met veel zon, behalve zondag, toen zijn we weggespoeld ongeveer
.
Enniewee, ik heb alle 3 de Lush-vestigingen weten te vinden
Het zijn 2 grote vestigingen en 1 mini-hoekje in een warenhuis. De vestiging aan het Campo dei Fiori was geweldig! Leuke inrichting en aardige mensen. De Lush in de posh-buurt was niks... TL-licht, geen houten plankjes en 2 te hippe Italiaantjes die alleen maar aan het bellen waren.
Sexy-fans moet ik helaas teleurstellen... Sexy is dus écht niet meer te krijgen, alleen nog via internet, evenals de "eitjes-massagebar". Nog frappanter was dat ze de buttercreams en jellies nog niet hebben én de Kerst-spullen evenmin. Al met al dus vrij karig.
Maar, er is niet alleen slecht nieuws! Ik heb wel de allerlaatste 3 stukjes Prince-zeep weten te bemachtigenKyara & Anitra en ook de Semivuoi is gelukt!
Voor Lotje11 liggen hier 2 Libidina Pura massagebars op tafel
![]()
Dus deze dames hebben geluk
.
Voor mezelf heb ik ook een stukje Prince zeep en het allerallerallerlaatste stukje "Campo dei Fiori"-zeep. Een special made voor de gelijkgenoemde vestiging die niet nergens en nooit meer te krijgen is. Verder heb ik die Karma-piramide gekocht en heb ik proefjes gekregen van Semivuoi, I Should Coco en Rockstar
.
Nou, dat was het! Als de dames Kyara, Anitra en Lotje11 mij even willen mailen op mariekebelt en dan hotmail enzo dan kunnen we even bekijken hoe we de verzending + betaling gaan aanpakken.
Ja, was een special madequote:Op woensdag 9 november 2005 19:17 schreef Vava het volgende:
[..]
wat grappig van die naam, Campo dei Fiorien dat ze dat speciaal voor die vestiging hebben
![]()
Maar goedkoper is het toch niet in Italie? Tenminste, na een snelle kijk op de site krijg ik niet die indrukquote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was een special made. Ze maken in Italië de spullen zelf, eigen productie, dus het hoeft niet over te komen uit Engeland.
Ze hadden ook dropzeep, ronde zwarte staven, maar die vond ik stinken.
Welcome back!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, was een special made. Ze maken in Italië de spullen zelf, eigen productie, dus het hoeft niet over te komen uit Engeland.
Ze hadden ook dropzeep, ronde zwarte staven, maar die vond ik stinken.
Nee, eerder duurder zelfsquote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar goedkoper is het toch niet in Italie? Tenminste, na een snelle kijk op de site krijg ik niet die indruk
En drop en stinkenknap
Dankjewelquote:
Come va is ook italiaans en betekent bijna hetzelfde..quote:Op woensdag 9 november 2005 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Come sta" bedoel je
Sto bene hoor!
Rome was érg leuk inderdaad... en dat doosje leek een beetje op deze:
[afbeelding]
Zoals de bovenste, maar dan lichtkleurig en beetje kleiner en dan eromheen een wikkeltje
Terug brengen of anders even mailen, krijg je al shet goed is zo een nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Excess_All het volgende:
nou ik heb een cosmetic lad ontvangen, die tot 14 november goed is :s, das ook lekker zeg
ah ok bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 07:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Terug brengen of anders even mailen, krijg je al shet goed is zo een nieuwe.
Hahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whahaahah ik spreek net een vriendinnetje op msn en die vertelde dat ze haar vader een stukje Lemslip had gegeven om te proberen. Later hoorde ze dat 'ie het toch wel vrij weinig vond: "Het was net genoeg om m'n haar mee te wassen"![]()
![]()
![]()
Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoulquote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Elefes het volgende:
Ik ben vanavond even naar de Lush winkel geweest, score:
Smitten, Snowcake, Coolaulin, Waylander Rhassoul en een monstertje van H'suan Wen Hua.
Zometeen lekker douchen![]()
Behalve die laatste inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Smitten, Snowcake en Waylander Rhassoul![]()
Ik vond Waylander in het begin niet echt lekker, moest er echt aan wennen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Elefes het volgende:
Waylander Rhassoul was wel lekker om mee te scrubben. De geur is idd wel erg sterk/zwaar, maar op zich niet verkeerd![]()
Vandaag ook weer wat dingen aan mijn verlanglijstje toegevoegd in de winkel
Nee echt lekker!!! Echt zo'n modderbad vind ikquote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Behalve die laatste inderdaad. W.R. vind ik écht vies
Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Tijd genoeg om een Lush te bezoeken dusdan is de Friedrichstrasse het handigst denk ik, daar kom je de metro uiit en ben je er al bijna
kan je daarna nog een kopje koffie drinken bij Starbucks
Maar Londen ook aldaar is het veel goedkoper!!
Jaaaa daar waren ze heel aardigquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is inderdaad Friedrichstrasse geworden, leuke winkel, aardige mensen.
Alles was ietsiepietsie duurder dan in NL, dus ik heb alleen een stukje Rockstar gekocht voor de heb.
Zaterdag ga ik naar Londen, dus daar koop ik dan wat meer (das goedkoper toch)!
Ik werd geholpen door een man. ik heb geen donker meisje gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa daar waren ze heel aardigik heb nog met een meisje staan praten daar, het was haar eerste dag dus ze deed nog wel iets te goed haar best
maar erg lief allemaal daar vond ik
Was dat donkere meisje er ook? Ze vroeg waar we vandaan kwamen, ze dacht eerst Zwitserland vanwege de harde G
ze gaf nog allemaal tips wat we moesten zien in Berlijn
![]()
Verder was het meeste wel wat duurder in Berlijn, als ik Londen in het vooruitzicht had zou ik ook niet zo heel veel gekocht hebben in Berlijnmaarja, ik had vakantie he
![]()
Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij isquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:46 schreef MUUS het volgende:
Zit Haarlem goed in de kerstspullen? Hebben ze daar alles of is er vanalles uitverkocht?
Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel telkens opnieuw geleverd totdat de kerstperiode voorbij is.
De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga steeds speciaal (en alleen!) naar Haarlem of Amsterdam (vanuit Den Haag) voor Lush en dan is het toch leuk als alles er is..
Ik heb de kerstspullen namelijk nog helemaal niet live gezien, dus wil graag alles even besnuffelen. (En als er geen Snowfairy is om te besnuffelen, zal ik toch ernstig ruzie krijgen met mini-MUUS, vrees ik..)
Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Snow Fairy stinkt behoorlijk in 't flesje.
Maar, dan zou ik ze even bellenHet nummer van Haarlem is: 023 542 2491. Dan kan je even vragen of ze van alle kersthebbedingetjes alles op voorraad hebben! Dan zijn MUUS en mini-MUUS allebei tevreden
.
Laaaaaaaaaaaadingen RRS, zei ze. Je moet ook niet met je neus kijken, zou mini-MUUS zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:56 schreef imago het volgende:
SnowFairy in ieder geval, een hele berg flessenKan me alleen niet herinneren of ik RubyRedSlippers heb gezien (maar ik heb er dan ook niet op gelet), de rest is er allemaal zeker wel
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb meteen even gebeld en ze hebben alles.. Alleen heeft ze niet alle cadeau's, maar wat losse producten betreft heeft ze alles.
Dank je, X..
Ze pakt altijd haar eigen mandje. Da's nog erger.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Let je er wel op dat mini-MUUS niet je mandje compleet volstort met hebbedingetjes. Oh, en ze zal wel compleet roodgeglitterd eruit zien na de confrontatie met de RRS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |