Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geurenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef snopprinses het volgende:
ik wil voor mn vriends verjaardag hem een massagebar kopen..ofja ik wil hem ermee masseren voor zn verjaardag
weet iemand welke erg fijn is?
Mijn mannelijke partner vindt de soft coeur lekker op mij maar niet op hem. Misschien wel leuk als die jou ook een massage geeft maar ik gebruikt het niet als echte massage maar meer als bodylotion.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geuren)
Je roept eerst: Verassing!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef snopprinses het volgende:
ik denk dat ik voor Therapy of soft coeur ga, Xmas massagebar lijkt me ook goed, maar vind het niet zo toepasselijk met die tekst erop
Vandaag of morgen ff kijken in de winkel om te ruiken, welke het lekkerste is
haha yeahquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Je roept eerst: Verassing!!!
Dan moet je heel erg rap die bar over zijn rug halen. De kant van de tekst op zijn rug en dan snel heen en weer. Heb je de tekst er zo af joh!
Dat is mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist besteld in Engeland! Is tevens even info voor Anitra. De lijst is alsnog wat langer geworden maar dat was te verwachten.
Lekker lijstje hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Elefes het volgende:
Ik heb me een paar dagen geleden ook laten verleiden tot het kopen van iets in de Lush winkel (Den Bosch, lekker dichtbij).
Ik heb de kokosshampoo gekocht, Trichomania. Op zich wel lekker, alleen geen conditioner dus mijn (lange) haar was wat moeilijk uit te kammen na afloop, en het rook niet echt meer toen ik onder de douche uitkwamDat was een beetje jammer.
Nu heb ik nog wat dingetjes gezien op de Lush-site, en ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Het lijstje:
Coolaulin - Is dit een fijne conditioner? En blijft je haar hier lekker van ruiken?
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Creamed Almond & Coconut Smoothie (dit is toch een douchezeep/gel, of hoe moet ik dat zien?)
Snowfairy
I should Coco
Het lijkt me erg lekkerMaar ook een beetje prijzig, dus ik wil er eerst wat meer over weten voor ik me helemaal in het "Lush avontuur" stort en flink ga inslaan
Wat zijn trouwens de verzendkosten als je via internet besteld (Nederlandse website)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |