abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32080726
Wat raar dat ze dat allemaal niet hebben daar, lotje11!
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:07:07 #152
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_32080988
idd, maar ze hoopte dat het vandaag binnenkwam......
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_32082733
ik wil voor mn vriends verjaardag hem een massagebar kopen..ofja ik wil hem ermee masseren voor zn verjaardag
weet iemand welke erg fijn is?
pi_32082882
The cristmas massagebar vind ik heel erg lekker en de soft coeur maar die is wel erg zoet.
Cristmas massagebar ruikt naar mandarijntjes en is iets spicy maar niet te. Soft coeur ruikt naar honing, toffee/caramel en er zit chocolade in.
Go hard or go home
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:29:59 #155
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32083289
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef snopprinses het volgende:
ik wil voor mn vriends verjaardag hem een massagebar kopen..ofja ik wil hem ermee masseren voor zn verjaardag
weet iemand welke erg fijn is?
Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geuren )
pi_32083312
Mijn vriendje vind degene die Noekje net opnoemt ook heerlijk.

Anders misschien Fever?
pi_32083632
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik denk dat de Therapy voor een man heel geschikt is en inderdaad de Xmas massagebar. Die zijn allebei heel erg fris van geur (en dus iets mannelijker dan de hele zoete geuren )
Mijn mannelijke partner vindt de soft coeur lekker op mij maar niet op hem. Misschien wel leuk als die jou ook een massage geeft maar ik gebruikt het niet als echte massage maar meer als bodylotion.
Go hard or go home
pi_32083710
ik denk dat ik voor Therapy of soft coeur ga, Xmas massagebar lijkt me ook goed, maar vind het niet zo toepasselijk met die tekst erop
Vandaag of morgen ff kijken in de winkel om te ruiken, welke het lekkerste is
pi_32083804
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef snopprinses het volgende:
ik denk dat ik voor Therapy of soft coeur ga, Xmas massagebar lijkt me ook goed, maar vind het niet zo toepasselijk met die tekst erop
Vandaag of morgen ff kijken in de winkel om te ruiken, welke het lekkerste is
Je roept eerst: Verassing!!!
Dan moet je heel erg rap die bar over zijn rug halen. De kant van de tekst op zijn rug en dan snel heen en weer. Heb je de tekst er zo af joh!
Go hard or go home
pi_32083917
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Je roept eerst: Verassing!!!
Dan moet je heel erg rap die bar over zijn rug halen. De kant van de tekst op zijn rug en dan snel heen en weer. Heb je de tekst er zo af joh!
haha yeah
naja..als ik die straks veel lekkerder vind ruiken, neem ik die toch gewoon
pi_32084152
Veel plezier met snuffelen
pi_32084194
dankje
gisteren was ik er ook gaan kijken voor een shampoo, werkt verslavend
pi_32087413
Ik heb zojuist besteld in Engeland! Is tevens even info voor Anitra. De lijst is alsnog wat langer geworden maar dat was te verwachten.
Go hard or go home
pi_32088335
Ik heb gisteren Hollywood BBS geprobeerd. Als ik een vriendje had of een leuke date zou ik zeker Hollywood van tevoren gebruiken, echt wel een hele warme sensuele geur en hij maakt je vel heel erg lekker zacht. Daarna ruik je er ook nog wel even naar. Die zou ik nou echt wel vaker willen gebruiken. Nou ja, gelukkig ga ik maar een of twee keer per jaar in bad, dus als ze 'm met de kerst blijven maken is het voor mij al goed. =)
Sanity is (not) statistical
pi_32088428
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist besteld in Engeland! Is tevens even info voor Anitra. De lijst is alsnog wat langer geworden maar dat was te verwachten.
Dat is mooi
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:35:45 #166
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_32099652
* Nugget heeft haar bubbelvoetenbadje speciaal voor In The Nude tevoorschijn gehaald en zit heerlijk te bubbelen met zachte voetjes
pi_32100056
Ik heb van een vriendin think pink ballestic geruild. Ik vond hem lekker ruiken in bad, maar t doet verder weinig. Volgende keer ga ik bij een bestelling eens zo'n bybble bar of bath melt bestellen. Zo'n bruisbal vind ik niet bijzonder (en zeker niet voor dat geld )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:48:18 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32100083
ik heb een sneeuwdouche gehad

snowcake en snow fairy
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:49:08 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32100117
doe je bo en janneke ook lushen ?
pi_32102089
Ja vooral Bo vind t heerlijk
(Jans ook maar die knijpt al mijn zeepies fijn )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:58:15 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32104535
daarvoor is het janneke
pi_32105510
Die bubble bars vind ik geweldig Jessie!
Heerlijk schuim en lekkere geurtjes. Denk dat de meiden dat ook wel leuk vinden
pi_32110521
Ik vind the Night before Christmas best lekker..
eigenlijk
pi_32112205
Ik heb me een paar dagen geleden ook laten verleiden tot het kopen van iets in de Lush winkel (Den Bosch, lekker dichtbij ).
Ik heb de kokosshampoo gekocht, Trichomania. Op zich wel lekker, alleen geen conditioner dus mijn (lange) haar was wat moeilijk uit te kammen na afloop, en het rook niet echt meer toen ik onder de douche uitkwam Dat was een beetje jammer.

Nu heb ik nog wat dingetjes gezien op de Lush-site, en ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Het lijstje:
Coolaulin - Is dit een fijne conditioner? En blijft je haar hier lekker van ruiken?
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Creamed Almond & Coconut Smoothie (dit is toch een douchezeep/gel, of hoe moet ik dat zien?)
Snowfairy
I should Coco

Het lijkt me erg lekker Maar ook een beetje prijzig, dus ik wil er eerst wat meer over weten voor ik me helemaal in het "Lush avontuur" stort en flink ga inslaan

Wat zijn trouwens de verzendkosten als je via internet besteld (Nederlandse website)?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32112249
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Elefes het volgende:
Ik heb me een paar dagen geleden ook laten verleiden tot het kopen van iets in de Lush winkel (Den Bosch, lekker dichtbij ).
Ik heb de kokosshampoo gekocht, Trichomania. Op zich wel lekker, alleen geen conditioner dus mijn (lange) haar was wat moeilijk uit te kammen na afloop, en het rook niet echt meer toen ik onder de douche uitkwam Dat was een beetje jammer.

Nu heb ik nog wat dingetjes gezien op de Lush-site, en ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hier mee zijn?
Het lijstje:
Coolaulin - Is dit een fijne conditioner? En blijft je haar hier lekker van ruiken?
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Creamed Almond & Coconut Smoothie (dit is toch een douchezeep/gel, of hoe moet ik dat zien?)
Snowfairy
I should Coco

Het lijkt me erg lekker Maar ook een beetje prijzig, dus ik wil er eerst wat meer over weten voor ik me helemaal in het "Lush avontuur" stort en flink ga inslaan

Wat zijn trouwens de verzendkosten als je via internet besteld (Nederlandse website)?
Lekker lijstje hoor.

De verzendkosten zijn ¤6,50

pi_32112323
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Elefes het volgende:

Het lijstje:
Helping Hands handcreme
Smitten handcreme
Snowcake zeep
Waylander Rhassoul
Snowfairy
I should Coco

Als je van Snowcake zeep houdt, adviseer ik je Smitten handcreme te kopen
pi_32112344
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Lekker lijstje hoor.

De verzendkosten zijn ¤6,50

Dan kan ik beter een keertje lekker naar de winkel gaan (en meteen de stad in )
Maar heb je ervaring met producten die op het lijstje staan? Werken de handcremes bijvoorbeeld goed, en de conditioner?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32112347
Hai Elefes, ik heb zelf de Creamed Almond & Coconut Smoothie wel eens gebruikt maar vind hem niet echt bijzonder. Hij ruikt niet echt naarr cocos er zit meer een heel zacht neutraal geurtje aan.
Smitten en snowcake ruiken heel lekker naar amandel. Snowfairy is ook erg lekker. Hij ruikt naar roze snoepjes.
I should coco en coolaulin ruiken wel naar cocos. Maar wel iets anders dan de cocosgeurtjes die je gewend bent waarschijnlijk.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
pi_32112423
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dan kan ik beter een keertje lekker naar de winkel gaan (en meteen de stad in )
Maar heb je ervaring met producten die op het lijstje staan? Werken de handcremes bijvoorbeeld goed, en de conditioner?
ik vind de conditioner coolaulin geweldig zijn best doen. Ook de geur vind ik heerlijk.
Eigenlijk van alles wat jij op je lijstje hebt staan, is ok.
pi_32112498
Het ligt ook een beetje aan je haar type Elefes. Ik heb dik krullend haar en kom niet door mijn haar met coolaulin, wel met retread.
Smitten is heel lekker maar wel een beetje vet. Je moet er dus maar een klein beetje van gebruiken.
pi_32112535
Smitten is ook heerlijk, voor je armen/benen etc.
pi_32113431
Ik heb erg dun, stijl en lang haar, maar ik vind kokos ook zo lekker ruiken
Trekt Smitten verder wel goed in, en werkt het een beetje (tegen droge handen)? Het klinkt in ieder geval heerlijk (net als alle produchten op die site )
En heeft er iemand ervaring met Waylander Rhassoul?

Oh ik moet me echt inhouden niet te veel te kopen
pi_32113435
Helping hands trekt bij mij slchter in dan Smitten. De geur van Helping hands vind ik een redelijk neutrale geur, echt een handcreme geurtje, maar Smitten is echt heerlijk!

Waylander vind ik heel erg lekker, is echt een zeep waar je van moet houden.
Snow Fairy is DE aanrader als je van zoete geurtjes houd
pi_32116218
Coolaulin is mn nieuwe favoriet geworden onder de conditioners eerst was american cream het helemaal voor me maar als ik daar ook maar een beetje teveel van gebruik, voelt mn haar erna heel vettig.

Waylander is id echt een zeep waar je van moet houden. Tis mijn persoonlijke favoriet. Als je er zo aan ruikt is het niet veel speciaals (modderige lucht:P) maar onder de douche ruik je ook de patchouli en word ie echt lekker!
pi_32116369
Scrubt Waylander een beetje goed?

Ik krijg er helemaam zin in, het klinkt zo lekker allemaal

Tnx voor de antwoorden tot nu toe
pi_32117176
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Elefes het volgende:

Voor je het weet, kun je je badkamer gaan verbouwen. Om meer ruimte te krijgen voor lush.
pi_32118660
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:21 schreef ymme het volgende:

[..]

Voor je het weet, kun je je badkamer gaan verbouwen. Om meer ruimte te krijgen voor lush.
Daar was ik al bang voor.. Daar gaat mijn zuurverdiende geld
pi_32118748
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Elefes het volgende:

Waylander scrubt geweldig

Net een middelgrote fles Olive Branch gekocht. Door dat kleine flesje werd ik zo zuinig Nu heb ik voorlopig weer genoeg en kan ik zoveel gebruiken als ik wil
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32118780
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:42 schreef debby1973 het volgende:
Het ligt ook een beetje aan je haar type Elefes. Ik heb dik krullend haar en kom niet door mijn haar met coolaulin, wel met retread.
Smitten is heel lekker maar wel een beetje vet. Je moet er dus maar een klein beetje van gebruiken.
Wat grappig, ik heb ook dik krullend haar en vond coolaulin juist veel lekkerder dan retread. Ook de geur stond me meer aan. Goes to show dat alle ervaringen anders zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32119778
Ja, precies. Het beste is gewoon een klein flesje coolaulin kopen en een proefje van retread vragen. Kun je het zelf uitproberen.
  woensdag 9 november 2005 @ 16:51:55 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32120924
Hello ladies

I have returned Goddank. Ik ben er weer even aan herinnerd dat ik vliegangst heb . Gelukkig was Rome wel geweldig . Wat is alles daar groot en overweldigend! Mooi weer gehad, 20 graden met veel zon, behalve zondag, toen zijn we weggespoeld ongeveer .

Enniewee, ik heb alle 3 de Lush-vestigingen weten te vinden

Het zijn 2 grote vestigingen en 1 mini-hoekje in een warenhuis. De vestiging aan het Campo dei Fiori was geweldig! Leuke inrichting en aardige mensen. De Lush in de posh-buurt was niks... TL-licht, geen houten plankjes en 2 te hippe Italiaantjes die alleen maar aan het bellen waren .

Sexy-fans moet ik helaas teleurstellen... Sexy is dus écht niet meer te krijgen, alleen nog via internet, evenals de "eitjes-massagebar" . Nog frappanter was dat ze de buttercreams en jellies nog niet hebben én de Kerst-spullen evenmin. Al met al dus vrij karig.

Maar, er is niet alleen slecht nieuws! Ik heb wel de allerlaatste 3 stukjes Prince-zeep weten te bemachtigen Kyara & Anitra en ook de Semivuoi is gelukt! Voor Lotje11 liggen hier 2 Libidina Pura massagebars op tafel Dus deze dames hebben geluk .

Voor mezelf heb ik ook een stukje Prince zeep en het allerallerallerlaatste stukje "Campo dei Fiori"-zeep. Een special made voor de gelijkgenoemde vestiging die niet nergens en nooit meer te krijgen is . Verder heb ik die Karma-piramide gekocht en heb ik proefjes gekregen van Semivuoi, I Should Coco en Rockstar .

Nou, dat was het! Als de dames Kyara, Anitra en Lotje11 mij even willen mailen op mariekebelt en dan hotmail enzo dan kunnen we even bekijken hoe we de verzending + betaling gaan aanpakken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32121360
Welkom terug! Jammer dat het niet is gelukt, evengoed bedankt en ben blij dat je het leuk hebt gehad!
  woensdag 9 november 2005 @ 17:12:00 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32121404
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Welkom terug! Jammer dat het niet is gelukt, evengoed bedankt en ben blij dat je het leuk hebt gehad!
Dankjewel! Ik heb het in iedere vestiging gevraagd, maar helaas. Alleen via internet dus.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32121415
Ja, ik heb ze gemaild maar ze shippen niet naar Nederland
  woensdag 9 november 2005 @ 17:12:58 #195
22578 lotje11
pi_32121434
Hoi hoi!! Ik ga je zo mailen

Fijn dat je het leuk gehad hebt!!
  woensdag 9 november 2005 @ 17:14:29 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32121487
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik heb ze gemaild maar ze shippen niet naar Nederland

Wat baggerlijk.
pi_32121522
Is de Bnever showergel van de Bnever shop hetzelfde spul eigenlijk?
  woensdag 9 november 2005 @ 17:19:11 #198
22578 lotje11
pi_32121619
volgens mij wel H7, maar zeker weten doe ik het niet.
pi_32121650
Ik ga maar weer eens mailen dan

Ik heb de nederlandse Lush een tijdje terug ook gemaild trouwens, over de kerstproducten, o.a. waarom de 500 grams Snow fairy niet op de site staat, niks terug gehad

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2005 17:21:45 ]
pi_32121917
Xcus-me dat is super
Ik ga je mailen

Lotje11 wat voor een soort massage bar is dat eigenlijk?
ik moet toch eens leren verder te kijken dan mijn neus lang is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')