En was het er vanavond al met de post?quote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
peri, je post is nog steeds niet binnen
neequote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
En was het er vanavond al met de post?
Oja! Even helemaal niet aan gedacht *studiestress* Ga je zo mailenquote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
En was het er vanavond al met de post?
Lotjeb, wilde je dat boek nog?
mij iets teveel gekat.. en er wordt te lang doorgemutst over kleine dingen... telkens als het dus wel even gezellig is.. wordne er weer ouwe koeien uit de sloot gehaald waardoor steeds meer mensen dnek ik het idee krijgen van bah zelfs een kleuter is nog volwassener en de zin dus weg ebt..quote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik merk dat er aan dit topic niet meer zo veel te beleven valt.
Komt dit echt omdat men het erg druk heeft these days, of is het gewoon echt door alle voorvallen die zijn geweest, waardoor sommige mensen geen zin meer heeft om te posten?
Toen ik hier nog maar pas kwam was het altijd feest om het hele topic door te lezen en keek ik er zelfs naar uit (i know, nerdish) jammer dat dit er nu niet meer is.
Hebben jullie het zelfde gevoel?
Bij mij dus precies hetzelfde verhaal, zoals ik in de post naar evenstar heb gemeld.quote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
Bij mij is de lol er door al dat gekat ook een beetje van af. Ik lees nog wel vaak mee maar post hier nog erg weinig.
Mag ik je een tip geven. Je moet de bon pas na de bestelling opsturen. als je nu een klein kadootje besteld voor 4,95 pond dan heb je al een bon. Die kun je dan opsturen als je de bestelling in huis hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef noekje het volgende:
Nou, ik heb wel leuk nieuws voor wie het wat kan schelen. Ik ga deze week in Engeland bestellen voor wat vriendinnen en voor mijzelf.
Dat gaat een grote bestelling worden en ik heb er nu al zin in. Wat wel jammer is, is dat ik mijn 10% discountbon kwijt ben maar dat mag de pret niet drukken.
Als ik de order binnen krijg ga ik daar een mooie foto van maken en posten.
Keep the soul alive of bladiebla ...whatever.
Wow! heb je al een lijstje?quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef noekje het volgende:
Nou, ik heb wel leuk nieuws voor wie het wat kan schelen. Ik ga deze week in Engeland bestellen voor wat vriendinnen en voor mijzelf.
Dat gaat een grote bestelling worden en ik heb er nu al zin in. Wat wel jammer is, is dat ik mijn 10% discountbon kwijt ben maar dat mag de pret niet drukken.
Als ik de order binnen krijg ga ik daar een mooie foto van maken en posten.
Keep the soul alive of bladiebla ...whatever.
Ja, goed idee! Ik heb vandaag wel gebeld naar Engeland. Niet over de bon maar over het bestellen via de mail. Hoe dat in zijn werk ging omdat het zo'n lijst is dacht ik, als ik de lijst nu gewoon eens ga kopiëren en dan via de mail versturen dan scheelt dat altijd tijd. Ik vroeg me ook af hoe het ging met de cc. Ze waren echt harstikke aardig en ik ga het sowieso via de mail doen en het is echt een goede tip! Dank je wel.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven. Je moet de bon pas na de bestelling opsturen. als je nu een klein kadootje besteld voor 4,95 pond dan heb je al een bon. Die kun je dan opsturen als je de bestelling in huis hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow! heb je al een lijstje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |