mail mij maarquote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef Aventura het volgende:
Mijn Temptation is vandaag opgegaan
Vaarwel.
Ja!quote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HAHA snowfairy doet het ook goed bij jouw boy, dus Heaven7
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:15 schreef Aarti het volgende:
Ymme, ik heb je proefjes ontvangen, hardstikke bedankt
Ik kan echt afknappen op iemand omdat die niet lekker ruikt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:14 schreef Lotjeb het volgende:
De perfecte combinatie: The Olive Branch en White Musk (Body Shop)
Ik ruik zo verschrikkelijke lekker
Zijn er meer mensen hier die heel sterk "reuk-georienteerd" zijn? Ik ben een heuse snuiver / snuffelaar![]()
Ik denk dat de mensen hier niet zo graag meer met je willen ruilen in verband met alle dingen die zijn misgegaan.quote:Op maandag 7 november 2005 09:01 schreef ymme het volgende:
Nogmaals een post over de zepen die verwaarloost worden bi mij in huis.
Ongebruikt. In verpakking.
Deze ben ik gewoon een beetje op uitgekeken..
Dus als je interesse hebt in iets, mail me dan direct dat stuur ik deze zo spoedig mogelijk op![]()
Ik heb de volgende dingen te ruil.
Het liefst ruil ik met de oogschaduwen van mac. Of met iets van jelly of de nieuwe kerstproducten:
Het volgende heb ik in de aanbieding:
150 gram Flying fox
ongebruikte Snuggle
100 gram Angels Deight
100 gram karma zeep
2x 100 gram Honey I washed the kids
100gram Bohemian zeep
90 gram Temptation (is 1x een proefjes van afgegaan, verder nog nooit gebruikt)
1 flesje Mirror Mirror
Je kunt me mailen op het volgende adres:
sjemmie_degekste aapje hotmail
Ah, dat doe ik ook! Ik ruik zelfs aan eten voor ik een hap neem.quote:Op maandag 7 november 2005 19:25 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ruik aan alles![]()
Schijn heel vaak te zeggen "oeh, het ruikt lekker, ik ruik.... ruik je dat... "
Dat doe ik dus ook, ook van de deo's. Moest laatst een deo voor Djen kopen bij het kruidvat en heb eerst alles open zitten draaien en staan snuffelen voor ik er 1 nam en iedereen me maar stom aan kijken die langs kwam.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef debby1973 het volgende:
Ik pak ook nooit zomaar een fles wasverzachter. Ik ga eerst overal de dop van af draaien en snuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |