abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32072752
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk een beetje lijstjesaf, ik weet niet.
Gewoon misschien omdat ik al best veel zeep heb en weinig geld
De decembermaand komt eraan enzo.
Haha de eerstvolgende bestelling is in januari, ik voel het

Misschien dan wel leuk om een keer een UK order te doen.
Vava?
Ik ga over 2 weken naar Den Bosch, bij oom en tante op bezoek. Op een zondag nu zit ik er al aan te denken om mijn tante even langs Lush te sturen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32072830
Zijn de winkels daar dan open?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32072835
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen liggen voor in bad, die had ik toen besteld om uit te proberen, maar andere dingen zijn zo lekker dat ik die liever er in gooi.
Gelukkig heb ik nog een dochter die ik met een aantal dinmgen kan opschepenm in bad
Ik heb nog een klein beetje Creamy Candy voor een voetenbadje misschien iets voor morgenavond!!

Ze vindt het vast niet erg om wat voor in bad te krijgen denk ik zo
Let's plant a tree
pi_32072851
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zijn de winkels daar dan open?
Nee, daarom mag mijn tante
Let's plant a tree
  maandag 7 november 2005 @ 23:12:22 #105
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32072863
Mag ik even inhaken op die opmerking van Imago? Nee?

Doe ik toch even .

Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas ) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.

Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat .
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32072879
Juist ja, je arme tante
pi_32072904
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar dat is erg hoor. Nu denk ik al dat ik er minstens 2 moet hebben want stel je voor. Ik ben helemaal niet zuinig met geld integendeel maar met lush wel. Als de kinderen wat willen in bad ga ik echt knieperig doen en ze moeten er een uur in blijven zitten anders vind ik het zonde. Bijna verzopen maar ze ruiken lekker! Ik heb er zo'n plezier van.

Dat heb ik dus ook. Sterker nog Djen d'r bruisballen zijn in 4en gedeeld (die van mij in 2-en)
En ze moet ook lang in bad blijven.
Ik vind het gewoon heerlijk om eerst een half uur bij het kastje te staan om te bedenken wat ik in bad ga doen en daarna dubbel genieten er van
  maandag 7 november 2005 @ 23:15:23 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32072949
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:

Doe ik toch even .

Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas ) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.

Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat .
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt .
Vandaar dat ik hier ook sinds deeltje 10 ofzo nauwelijks meer kom, terwijl ik het eerste topic nagenoeg heb opgestart Tis een keer mooi geweest
pi_32073017
Ja, ik vind het vooral leuk om hier even te lezen als er nieuwe produkten zijn. Zoals nu bv de kerstspullen. Dan vind ik het wel leuk om te lezen wie wat al gebruikt heeft.
pi_32073055
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:

Doe ik toch even .

Hier is het momenteel een kwestie van tijd.
Maar ook idd dat je al een boel dingen geprobeerd heb waardoor je niet zo snel nieuwe dingen gebruikt waar je dan lyrisch over ben en 3 topics lang blijft schreeuwen dat die gewoon fantastisch is.
En het topic is idd vrij ontoegankelijk en als je dan die super lange lijsten voorbij ziet komen als beginnende Lusher dan schrik je je rot als jij daar staat met je ene zeepje.
  maandag 7 november 2005 @ 23:20:15 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32073134
Dat vind ik er ook nog leuk aan Debby, om te lezen hoe iets ruikt, of hoe het bevalt (of niet ). Verder surf ik wel naar het NA forum als ik echt iets wil weten, daar hebben ze het trouwens ook nooit over de sfeer .
  maandag 7 november 2005 @ 23:23:39 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32073264
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

En het topic is idd vrij ontoegankelijk en als je dan die super lange lijsten voorbij ziet komen als beginnende Lusher dan schrik je je rot als jij daar staat met je ene zeepje.
Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.
pi_32073273
NA forum?
Let's plant a tree
pi_32073274
Ik ben nog niet zo lang bezig en ik vind het wel handig voor tips zoals die van Debbie. Ik vind het ook leuk om foto's te zien. Call me a freak. Tevens handig om geuromschrijvingen te lezen.
Go hard or go home
pi_32073284
North America
Go hard or go home
pi_32073298
Foto's zijn leuk
Let's plant a tree
pi_32073328
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef noekje het volgende:
North America
Aha okay beetje logisch ook wel
Let's plant a tree
pi_32073333
Ik heb dus erg veel op het engelse, amerikaanse en duitse forum zitten lezen voordat ik caca rouge in mijn haar durfde te doen. Erg handig hoor al die voor en na foto's.
pi_32073375
Mijn starterspakket
Bestaande uit alleen maar proefjes van Maerycke en Debby:

pi_32073435
Wat grappig om te zien sweet16!
pi_32073463
Nog nooit gezien?
Die heb ik toendertijd gepost
Je had alle namen er netjes opgezet, echt lief!
pi_32073499
Nee, volgens mij niet gezien. Ik herken mijn handschrift inderdaad. echt grappig!
pi_32073503
Daarna de eerste keer naar Den Bosch met Vava:
pi_32073512
Ja, Engeland vind ik leuk om te lezen. neem ik altijd even mee in mijn rondje Lush. Ik zag ook dat je daar de caca foto's had geplaatst Debby.

Ik heb daar eigenlijk nog een vraagje over. Ik heb zelf dus donkerbruin haar en voor de glans laat ik het soms wel verven of ik doe er een spoeling door maar als je nu eenmaal begint met caca, kun je dan wel daarna weer met gewone haarverf aan de gang. Ik heb eens ergens gelezen dat je na Henna geen chemisch produkten meer kan gebruiken. Tenzij je het eruit laat groeien waarschijnlijk maar dat is niet zo makkelijk met lang haar.
Go hard or go home
pi_32073535
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef debby1973 het volgende:
Nee, volgens mij niet gezien. Ik herken mijn handschrift inderdaad. echt grappig!
tis echt geen leugen hoor
pi_32073574

tja..
pi_32073575
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn starterspakket
Bestaande uit alleen maar proefjes van Maerycke en Debby:

[afbeelding]
En daar kwamen mij eerste stukjes zeep van Lush ook weer vandaan
Let's plant a tree
pi_32073579
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef noekje het volgende:
Ja, Engeland vind ik leuk om te lezen. neem ik altijd even mee in mijn rondje Lush. Ik zag ook dat je daar de caca foto's had geplaatst Debby.

Ik heb daar eigenlijk nog een vraagje over. Ik heb zelf dus donkerbruin haar en voor de glans laat ik het soms wel verven of ik doe er een spoeling door maar als je nu eenmaal begint met caca, kun je dan wel daarna weer met gewone haarverf aan de gang. Ik heb eens ergens gelezen dat je na Henna geen chemisch produkten meer kan gebruiken. Tenzij je het eruit laat groeien waarschijnlijk maar dat is niet zo makkelijk met lang haar.
Dan kan inderdaad niet altijd. Je moet dan eerst weer een testje doen op een plukje haar. Maar ik hoef ook geen chemisch spul meer. Mijn haar valt veel mooier en er zit een hele mooie glans op. Ik smeer gewoon elke 6 weken caca in mijn haar.
pi_32073601
Heden:

pi_32073605
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.
Ik ook.
Ik heb zo toch een aantal dingen geprobeerd die ik niet zou proberen aan de hand van de omschrijving van Lush. Zoals de Fairy Jasmine en de Turbo Bubble die zou ik nooit geprobeerd hebben omdat in Flying fox ook jasmijn zit en ik het daarin echt vies vind. Maar door dat andere er enthousiast over waren toch een keer geprobeerd en ze zijn echt geweldig!
pi_32073631
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

tis echt geen leugen hoor
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.
pi_32073676
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef debby1973 het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.

Dankzij jou en Maerycke is het toch echt wel gestart, ik stond helemaal te springen bij de brievenbus...
  maandag 7 november 2005 @ 23:35:58 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32073751
Oh, maar ik ben ook echt "aan de Lush" gegaan door het enthousiasme van met name de eerste 10 topics, hoor! Maar nu is het toch vooral veel lijstjes en ik-heb-iets-op-de-post-gedaan, en-ik-heb-het-wel/niet-gehad. Dat maakt het voor de meelezer toch iets minder interessant .
pi_32073760
Mooi hoor, Sweet sixteen!

Debby, heb je er ook koffie bij in gedaan of alleen de caca. Ik ga er hard over nadenken. Dus de glans blijft ook gewoon? Ook na een wassing. Wat je vaak hebt met dat chemische spul is dat het de eerste dagen prachtig glanst totdat je het wast en dan heb je opeens stro.
Go hard or go home
pi_32073851
Wat ik ook geweldig vind is die extravagante foto's op buitenlandse lushfora te zien. De bruisballen overal in gepropt maar er is eigenlijk geen ruimte meer. Heurrrlijk om te zien.
Go hard or go home
pi_32073864
Ik heb er olijfolie bij in gedaan. Dan is het minder korrelig en het voedt je haar extra. De glans en de kleur blijft volgens mij heel lang. Ik heb het afgelopen donderdag in mijn haar gedaan en 2 keer gewassen. Het glans nu nog heel mooi.
  maandag 7 november 2005 @ 23:39:22 #137
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32073883
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dankzij jou en Maerycke is het toch echt wel gestart, ik stond helemaal te springen bij de brievenbus...
Wat hebben we gedaan?

Vandaag voor het eerst sinds vele weken weer chemisch spul op m'n hoofd gesmeerd na het wassen. Jeuk!!!!!!!!!!!!
pi_32073946
proefjes naar sweet16 gestuurd maerycke.

Ik ga slapen mensen. Beetje drukke dag gehad maar kan morgen lekker uitslapen. Moet pas om 13:00 beginnen.
pi_32073996
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Wat hebben we gedaan?

Goeds
  maandag 7 november 2005 @ 23:43:06 #140
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32074027
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef debby1973 het volgende:
proefjes naar sweet16 gestuurd maerycke.

Ik ga slapen mensen. Beetje drukke dag gehad maar kan morgen lekker uitslapen. Moet pas om 13:00 beginnen.
Truste
pi_32074039
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Vandaag voor het eerst sinds vele weken weer chemisch spul op m'n hoofd gesmeerd na het wassen. Jeuk!!!!!!!!!!!!
Volgende keer ook caca?

Ik ga ook lekker slapen.
Go hard or go home
pi_32074069
Slaap lekker iedereen, ik moet ook zo.
Over een half uurtje ofzo.
  maandag 7 november 2005 @ 23:44:40 #143
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32074090
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Volgende keer ook caca?

Ik ga ook lekker slapen.
Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...
pi_32074220
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...
Hooguit voor een mooie gloed over geverfd haar, ik durf het verder ook niet aan
Let's plant a tree
pi_32074982
Zo, ik ga ook lekker slapen
pi_32077132
Je haar wassen met Snowfairy is toch wel erg lekker eigenlijk. je ruikt em overal bovenuit. Als ik em niet te vaak gebruik blijft ie lekker, niet voor dagelijks vind ik. En ik kan maar geen goed moment vinden om m'n Ma Bar uit te proberen! Ik ben zo benieuwd ernaar, ik snuffel er zelfs vaak aan
Back in business.
pi_32077733
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb er olijfolie bij in gedaan. Dan is het minder korrelig en het voedt je haar extra. De glans en de kleur blijft volgens mij heel lang. Ik heb het afgelopen donderdag in mijn haar gedaan en 2 keer gewassen. Het glans nu nog heel mooi.
Zelf heb ik laatst ergens gelezen dat je er bij de henna ook rode wijn én olijfolie kunt doen. Dan voedt 't idd extra en schijnt de kleur ook intenser/dieper te worden.

Heb helaas zo even geen idee maar waar ik 't gelezen heb helaas. En ik heb er ook geen ervaring mee.
Leek me als 'tip' wel even 't vermelden waard.
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 8 november 2005 @ 08:39:38 #148
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_32079652
Ik heb de hollywood bbs geprobeerd en ik was in een gulle bui dus heb het hele ding erin gemieterd.....

Schuimde heerlijk en lijkt qua geur zeker op de fever. Die vind ik eigenlijk pas lekker sinds ik er een proefje van gekregen heb.
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_32080121
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef lotje11 het volgende:
Ik heb de hollywood bbs geprobeerd en ik was in een gulle bui dus heb het hele ding erin gemieterd.....

Schuimde heerlijk en lijkt qua geur zeker op de fever. Die vind ik eigenlijk pas lekker sinds ik er een proefje van gekregen heb.
Ik vond Hollywood in de winkel zo verschrikkelijk lekker ruiken

... nog even en ik neem een bad op het balkon...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:30:23 #150
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_32080313
Trouwens SS, HIER is in Maastricht
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')