Ik ga over 2 weken naar Den Bosch, bij oom en tante op bezoek. Op een zondagquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje lijstjesaf, ik weet niet.
Gewoon misschien omdat ik al best veel zeep heb en weinig geld
De decembermaand komt eraan enzo.
Haha de eerstvolgende bestelling is in januari, ik voel het
Misschien dan wel leuk om een keer een UK order te doen.
Vava?
Ik heb nog een klein beetje Creamy Candy voor een voetenbadjequote:Op maandag 7 november 2005 23:06 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen liggen voor in bad, die had ik toen besteld om uit te proberen, maar andere dingen zijn zo lekker dat ik die liever er in gooi.
Gelukkig heb ik nog een dochter die ik met een aantal dinmgen kan opschepenm in bad
Nee, daarom mag mijn tantequote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zijn de winkels daar dan open?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dat is erg hoor. Nu denk ik al dat ik er minstens 2 moet hebben want stel je voor. Ik ben helemaal niet zuinig met geld integendeel maar met lush wel. Als de kinderen wat willen in bad ga ik echt knieperig doen en ze moeten er een uur in blijven zitten anders vind ik het zonde. Bijna verzopen maar ze ruiken lekker! Ik heb er zo'n plezier van.
Vandaar dat ik hier ook sinds deeltje 10 ofzo nauwelijks meer kom, terwijl ik het eerste topic nagenoeg heb opgestartquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
Mag ik even inhaken op die opmerking van Imago? Nee?
Doe ik toch even.
Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.
Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat.
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt.
Hier is het momenteel een kwestie van tijd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef Leah het volgende:
Mag ik even inhaken op die opmerking van Imago? Nee?
Doe ik toch even.
Ik lees hier al heel lang mee, ben ook dankzij (of helaas) echt weg van de produkten van Lush, maar het is niet echt een toegankelijk topic. Als ik al iets post komen daar vrij weinig reacties op, en zo zie ik regelmatig mensen het topic weer uitsluipen, om nooit meer terug te komen.
Verder denk ik, dat het topic toch een beetje aan het doodbloeden is, en dat lijkt me eigenlijk logisch als je bij deeltje 69 bent. Zeep is leuk, maar je bent er een keer over uitgepraat.
Met name de lijstjes nodigen natuurlijk niet erg uit tot reactie, maakt ook verder niet uit wat mij betreft, maar ik denk zelf dat het onderwerp zo langzamerhand wel uitgemolken is, waardoor er minder gepost wordt.
Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.quote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
En het topic is idd vrij ontoegankelijk en als je dan die super lange lijsten voorbij ziet komen als beginnende Lusher dan schrik je je rot als jij daar staat met je ene zeepje.
Aha okayquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef noekje het volgende:
North America
tis echt geen leugen hoorquote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef debby1973 het volgende:
Nee, volgens mij niet gezien. Ik herken mijn handschrift inderdaad. echt grappig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |