En daar kwamen mij eerste stukjes zeep van Lush ook weer vandaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn starterspakket
Bestaande uit alleen maar proefjes van Maerycke en Debby:
[afbeelding]
Dan kan inderdaad niet altijd. Je moet dan eerst weer een testje doen op een plukje haar. Maar ik hoef ook geen chemisch spul meer. Mijn haar valt veel mooier en er zit een hele mooie glans op. Ik smeer gewoon elke 6 weken caca in mijn haar.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef noekje het volgende:
Ja, Engeland vind ik leuk om te lezen. neem ik altijd even mee in mijn rondje Lush. Ik zag ook dat je daar de caca foto's had geplaatst Debby.
Ik heb daar eigenlijk nog een vraagje over. Ik heb zelf dus donkerbruin haar en voor de glans laat ik het soms wel verven of ik doe er een spoeling door maar als je nu eenmaal begint met caca, kun je dan wel daarna weer met gewone haarverf aan de gang. Ik heb eens ergens gelezen dat je na Henna geen chemisch produkten meer kan gebruiken. Tenzij je het eruit laat groeien waarschijnlijk maar dat is niet zo makkelijk met lang haar.
Ik ook.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik vind die lijstjes gewoon niet zo interessant. Ik vind het leuk om te lezen wat mensen echt lekker en leuk vinden aan Lush produkten, maar wat iemand iemand nou precies in de kast heeft staan... dat kan me dan niet zo boeien :0.
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor. Is gewoon grappig om het weer terug te zien. Weet nog goed dat ik die plakjes voor je stond te snijden.![]()
Wat hebben we gedaan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankzij jou en Maerycke is het toch echt wel gestart, ik stond helemaal te springen bij de brievenbus...![]()
Trustequote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef debby1973 het volgende:
proefjes naar sweet16 gestuurd maerycke.
Ik ga slapen mensen. Beetje drukke dag gehad maar kan morgen lekker uitslapen. Moet pas om 13:00 beginnen.
Volgende keer ook caca?quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst sinds vele weken weer chemisch spul op m'n hoofd gesmeerd na het wassen. Jeuk!!!!!!!!!!!!![]()
Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgende keer ook caca?
Ik ga ook lekker slapen.![]()
Hooguit voor een mooie gloed over geverfd haar, ik durf het verder ook niet aanquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vond op m'n 18e al mn eerste grijze haar, dus ik wil niet weten hoe het er nu uit ziet als het uitgegroeid is. Henna zal voor mij helaas niet mogelijk zijn ben ik bang...
Zelf heb ik laatst ergens gelezen dat je er bij de henna ook rode wijn én olijfolie kunt doen. Dan voedt 't idd extra en schijnt de kleur ook intenser/dieper te worden.quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb er olijfolie bij in gedaan. Dan is het minder korrelig en het voedt je haar extra. De glans en de kleur blijft volgens mij heel lang. Ik heb het afgelopen donderdag in mijn haar gedaan en 2 keer gewassen. Het glans nu nog heel mooi.
Ik vond Hollywood in de winkel zo verschrikkelijk lekker ruikenquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef lotje11 het volgende:
Ik heb de hollywood bbs geprobeerd en ik was in een gulle bui dus heb het hele ding erin gemieterd.....![]()
Schuimde heerlijk en lijkt qua geur zeker op de fever. Die vind ik eigenlijk pas lekker sinds ik er een proefje van gekregen heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |