quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Erg jammer dattie geen bijstats heeft..quote:Jan-Piet Feteris (76870929) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 603 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Jacques Hilarius (76885183) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 598 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Jammer van die leeftijdquote:Auke Roefstra (76892803)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 1 623 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Alan Gehrmann (76910821) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 577 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Wederom verkoopbaar, lijkt heel erg veel op mijn vorige pull, alleen passen is iets beter nu, maar ben dat al vergetenquote:Erik-Sander Aaftink (76838568)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 623 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Dan komt conditie goed van pas.quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef MyImmortal het volgende:
mijn YP heeft als stats niet hoger dan zwakalleen redelijke conditie, die kreeg dus een cursus belspelletjes presenteren aangeboden
Idd, de broer vanquote:Fulco Gullit (76914717) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 582 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: waardeloos Keepen: slecht
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
zelfs bij mij was het spannenderquote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef truSteh het volgende:
Ik ga promoveren! Dat weet ik zeker, heb maar 2 wedstrijden
quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
ff wat afwezig geweest, maar ben op tijd uit mijn wow coma gekomen
Meteen even wat spelertjes te koop gezet, opstelling gemaakt en gezien dat laffie wereldklasse is (O+)
Hoe is het met mijn hattrick vrienden? nog mensen gepromoveerd waarvan ik geen benul had dat ze het in zich hadden? Wie hebt eigenlijk de fokcup gewonnen? En hebben jullie hives nu eindelijk weggepest?
trouwens gratz met de openingspost. Een aantal goede veranderingen
SDquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
ff wat afwezig geweest, maar ben op tijd uit mijn wow coma gekomen
Meteen even wat spelertjes te koop gezet, opstelling gemaakt en gezien dat laffie wereldklasse is (O+)
Hoe is het met mijn hattrick vrienden? nog mensen gepromoveerd waarvan ik geen benul had dat ze het in zich hadden? Wie hebt eigenlijk de fokcup gewonnen? En hebben jullie hives nu eindelijk weggepest?
trouwens gratz met de openingspost. Een aantal goede veranderingen
16-09-2005 To whom it may concernquote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, check eens duurste transfer van de week internationaal uit
76242315
25 milj???
Ik weet dat Grum^pey zegt dat TSI niks zegt, maar TSI van 430 en dan zoveel waard zijn?
en dan nog 18 jaar zijn
Dit had nooit kunnen gebeuren als die max bod nog bestond, dan is dat toch 10000 keer de TSI (of hoeveel dat ook was)
de nr 2 vertrouw ik ook al nietquote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
16-09-2005 To whom it may concern
Before accusing me of cheating, because of the incredible amount of 25.000.000 in my transfer-history, for an average player Harm Dupuis, know that I immediately rapported this matter to the GM's. They have already adjusted the transfer-amount to better proportions. Apparently it hasn't been adjusted in my transfer-history.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef JJHelder het volgende:
Jelte Lippe (76934213)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 705 ¤/week
Eigenaar: FC The Warriors
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
jeeej, iemand enig idee wat die op gaat leveren?
En u bentquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
En hebben jullie hives nu eindelijk weggepest?
thnx JD voor de topicsoverzicht, en tja iemand moet het toch bijhouden....quote:trouwens gratz met de openingspost. Een aantal goede veranderingen
is mn logo al eens klaarquote:
Ow verrek jongen Hives, dat was ik helemaal vergeten.. hoe moet het er ongeveer uit komen te zien?quote:
het rode logo van Hives er uiteraard in, en ik vind jouw overloop naar het oude Ajax logo naar het vuurwerk ed. erg mooi. Dus ik denk dat je er vast wel wat op kan verzinnenquote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ow verrek jongen Hives, dat was ik helemaal vergeten.. hoe moet het er ongeveer uit komen te zien?
geluk moet je hebben hequote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef DionysuZ het volgende:
mijn jeugdpull was weer daverend slecht.. vriend van me die ongeveer tegelijkertijd met mij is begonnen heeft eerst heel weinig geld in z'n jeugd gestoken, en na 2 seizoenen 20k (nu 4e seizoen) .. en die trekt toppull na toppull.. ik vond het al een mazzelpik, maar nu trok hij vorige week dus ook nog eens een 17 jarige uitstekend verdedigen, goed positiespel en gvd ook nog eens redelijk vleugelspel
Meestal meteen, maar dit is een teken dat de server traag is, zal vanavond wel weer lang duren eer de verslagen van de wedstrijden er gaan zijnquote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef DionysuZ het volgende:
hoelang duurt het voordat een speler uit je "transfers" is en bij je spelers toegevoegd? Staat er nu nog steeds en ik wil hem wel opstellen eigenlijk
Is die speler op dit moment geen wedstrijd aan het spelen? Dan duurt het meestal tot na de wedstrijd. Weet niet zeker of dat ook geldt als de speler niet is opgesteld.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef DionysuZ het volgende:
schijnt dus een groot probleem te zijn... ik zie het somber in en zal hem waarschijnlijk niet kunnen opstellen :S .. dan wordt het wel een moeilijke wedstrijd
quote:Op zondag 18 september 2005 18:58 schreef JJHelder het volgende:
dit gaat natuurlijk niet op als ik zelf een toppull heb:P
nee. Op het forum waren er ook al talloze topics over trage transfers.. mensen die wel 2 uur hebben moeten wachten. Bij mij is hij eindelijk uit de transferlijst, maar nog niet bijgeschreven. Op dit moment is hij dus 'verdwenen'. Maar hij zal zo wel bijgeschreven worden. Helaas is het dan te laat want de deadline voor de opstelling is zojuist verstrekenquote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Is die speler op dit moment geen wedstrijd aan het spelen? Dan duurt het meestal tot na de wedstrijd. Weet niet zeker of dat ook geldt als de speler niet is opgesteld.
Nou en...quote:
Kan het nog achterlijker? Ik ben toch benieuwd hoe een strategische 0-0-0 formatie eruit zietquote:Mule speelde in een interessante 0-0-0-formatie. De opstelling luidde: - - - .
sneeuwschuivers startte in een strategische 0-0-0-opstelling. In de basis stonden: - - - .
what?quote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef fantastrick het volgende:
whoops.... totally forgot...
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef komrad het volgende:
1-0 gewonnen, +3 blessure
en een zekere leiding in het vinnie jones klassement
telt dit trouwens ook dubbel?quote:Na 25 minuten liep boalsert-speler Martin Bezzola een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door. Na 26 minuten moest Martin Bezzola vanwege een knieblessure van het veld.
verteld jij mij niet dat dat serieus kansloos wasquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe komrad. klassement komt zo
anyway, eerste wedstrijd, 0-2 gewonnen, altijd lekker
wel mn briljante mid roodheb ik volgende week niet veel meer over op t middenveld. dat wordt serieus counteren, met maar 1 IM
![]()
Goed werk maniac/joralfquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
-Winnaars Fok awards-
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschoptquote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstander
ow ja de uitslag van de wedstrijd was 2 - 2 schiet ik dus niet veel mee op. Ik had gehoopt op een overwinning
[..]
telt dit trouwens ook dubbel?
zozo je bent lekker bezig geweest vanavondquote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschopt
dit is een zeer VInnie Jones waardige wedstrijd geweest
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessurequote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo je bent lekker bezig geweest vanavond
ik heb gelukkig niks hoeven incasseren, dus ik ben ondanks het teleurstellende gelijkspel toch tevredenquote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessure
Dankquote:
woei award gewonnen voor het 2e jaar op rij, gelukkig is deze ietsje positieverquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
En de winnaars van de Fok!Awards zijn:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
K.F.C. Minnertsga
De avatars komen volgende week
idd, 3 keer kampioen daarnaquote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
maar 12 WO's
maar aan de andere kant, als je met minder dan 3 doelpunten verschil de laatste wedstrijd verliest ben je kampioen
We gaan je voor een tijdje niet meer zien zeker?quote:
neequote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef AstroStart het volgende:
1-4 uit gewonnenen de tegenstander heeft allemaal spelers met 4 sterren, en ik heb alleen spelers met 3 of 3.5 sterren. Een gelukje dus, maar ik heb ook gemotst (komende beker-wedstrijd en competitie-wedstrijd piccen, want die ga ik toch niet winnen).
Ik heb nog een vraagje. Mijn jeugdopleiding is nu 'goed.' Kun je dan ook goede jeugd pulls halen als 'uitstekend.' Of krijg je uitsluitend goede pulls als je uitstekend hebt?
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coachquote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Oldbie het volgende:
Oke, hier is Oldbie weer met een vreselijk beginnersvraagje.
Als je MOTS speelt halveert je TS. Hoeveel baat heb je met PIC? Ik neem aan dat je TS dan niet meteen verdubbeld. Hoeveel stijgt je TS dan wel? 1 niveau?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coach
Beetje jammerquote:Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
leiderschap is alleen van invloed bij de daily updates (hoeveel de teamspirit dan dus daalt). mots wordt het gewoon altijd gehalveerd (achter de komma, dus het kan best niet de helft van het hele niveau zijn) en pic stijgt het met zo'n 2 levels / 33%, over het precieze getal zijn de meningen wat verdeeld.quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coach
hier kan ik mij ook in vindenquote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
ik zou er graag 2 WO's bij hebben dat zou mijn eerste seizeon in de VI een stuk makkelijker maken
ha! 3-0 winstquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef jaspah het volgende:
jeuh kga kampioen worden!
gaakquote:Op maandag 19 september 2005 11:33 schreef jaspah het volgende:
[..]
ha! 3-0 winst
volgende week tegen de grootste concurent denk ik
gaak denk ik niet redden..![]()
High solid trainees kopen en verkopen op uitstekend?quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef truSteh het volgende:
Hoe kan ik het beste geld gaan verdienen (en het meest natuurlijk) de komden weken, ik heb toch niks anders te doen kan ik net zo goed ff wat geld bij elkaar gaan halen.
Dat komt ook omdat jullie een stel lamers zijn, wie gaat er nou een team in het buitenland beginnen... En als je een beetje handig ben speel je zo X... Dus is het terecht dat XI buiten de boot valt...quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
AlltidHattrick Fok! Federatie
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisiequote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Haha. Ik sta bij 'Verassende overwinningen.'quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisie![]()
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Mn zus heet Tjitskequote:Tjitse Ypma (76879485) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 516 ¤/week
Eigenaar: Naarfwinn
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik ben een coach, ik speel in een WOquote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Deze ga ik kopen:
[..]
Mn zus heet Tjitske
Ik heb ook een ht-message gestuurd naar een team die een Jurjen Ypma in zin team heeft zitten. Zo heet mn broer
quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen..quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben zojuist weer begonnen, en mijn broertje zag het en had zin om mee te doen. Dus hij heeft zich aangemeld (11 september). Hij heeft tot nog toe geen team toengewezen gekregen. Maar nu staat er op de wachtrij-pagina dat de laatste gebruiker die zijn team gekregen zich aangemeld had op 14 september. Weet iemand hoe dit precies zit?
Ook staat er heel vreemd een wachtlijst aangeven van 1 persoon
Alvast bedankt
Vorig jaar Valentijnsdag (14 februari voor de sociaalminderbedeelden onder onsquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef DaMadKow het volgende:
Vreemd genoeg ben ik ook nog geen spelers met mijn naam tegengekomen
Jep ben ik 100% zeker van, het enige is natuurlijk wel dat hij op hetzelfde adres woont/zelfde IP adres heeft. En zeker omdat hij zich ongeveer een week na mij heeft aangemeld zouden de GM's hem misschien gewoon hebben geweigerd. Ik zal even een mailtje versturenquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?
Anders mail je naar hattrick, naar een gamemaster, die weten het antwoord wel of in ieder geval waar het mis is gegaan.
Ikquote:Westeinde Wanderers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 137
en toch kansloos met 4-0 verliezenquote:Dapp're Strijders
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 163
yeahquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
aan de spitsen vorm lag het niet (topscoorder van de comp van vorig seizeon was goed in vorm. De ander redelijk), en het zelfvertrouwen was wonderbaarlijk na mn pic van woensdag.quote:Op maandag 19 september 2005 20:47 schreef Grumpey het volgende:
3x missen, zelfvertrouwen was nog niet "wonderful", spitsen uit vorm?
Het blijft dan ook een belgquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
Ja maar als ik wil scoren zullen me spitsen toch meer ballen moeten krijgen in het verslag staat geen enkele kans van mij vermeld.Hij zat gewoon vet te counteren denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Grumpey het volgende:
want, je had al 66% balbezit, wilde je je middenveld nog meer oppimpen ofzo?
Ik denk eerder dat het probleem in je aanval zit als je niet scoort met 66% balbezit en dan maakt 3-5-2 of 5-3-2 niet zoveel uit.
Waarom???omdat ik moet winnen en niet verliezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre, je bent toch def trainer? waarom dan naar 352 willen switchen als je al toch al 66% balbezit met 532 hebt en dus twee trainingsplekken opgeven ?!?!
Dat staat aangegeven als hij dat deed. Daarnaast, als jij geen kansen krijgt met 66% balbezit ligt dat niet aan je balbezit maar aan zijn verdediging. waarschijnlijk had hij een vet goede verdediging. Dan moet je betere aanvallers hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja maar als ik wil scoren zullen me spitsen toch meer ballen moeten krijgen in het verslag staat geen enkele kans van mij vermeld.Hij zat gewoon vet te counteren denk ik.
Nee ook dat valt meequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat staat aangegeven als hij dat deed. Daarnaast, als jij geen kansen krijgt met 66% balbezit ligt dat niet aan je balbezit maar aan zijn verdediging. waarschijnlijk had hij een vet goede verdediging. Dan moet je betere aanvallers hebben.
Een goede verdediging waar jouw aanval echt niet tegenop kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee ook dat valt mee
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Daarnaast was zijn middenveld ook nog beter. Je was kansloos.quote:Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Het probleem is dat ik foekje benquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een goede verdediging waar jouw aanval echt niet tegenop kan.
[..]
Daarnaast was zijn middenveld ook nog beter. Je was kansloos.
Jep want hij heeft gespeeld en daar gaat het om. Ik had ook een speler met rood na ongeveer 8 minuten en daardoor verloren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef halleekes het volgende:
even een kort vraagje: speler van me heeft zondag na 8 minuten een rode kaart gekregen,. krijgt ie dan wel training?
Tuurlijk, hoe hoger de spelhervatting hoe hoger de kans op een doelpunt uit een vrije trap. Daarom heb ik een speler met goddelijk spelhervatten die ik gebruik tegen te sterke tegenstanders en erg verdedigende teams. Elke vrije trap gaat er bij hem wel in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Wolfje het volgende:
Hoe belangrijk is het eigenlijk om een echt goede spelhervatter te hebben? Ik heb zelf een spits met goed scoren en goed spelhervatting. Zou hij nog meer goals gaan maken als hij nog beter de vrije trappen kan nemen?
foetre, als je succes wilt hebben in hattrick op de lange termijn dan hoef je niet te winnen, maar moet je trainen! trainen=geld=winnen=succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Waarom???omdat ik moet winnen en niet verliezen![]()
![]()
Ja idd als ik het geld had !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef maniack28 het volgende:
Dat wou ik net zeggen, de aanval van foetre is ronduit kut... (zacht uitgedrukt nog). Wordt tijd voor 2 uitstekend of formi spitsen dacht ik zo!!
en 442?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef Grumpey het volgende:
als je 3-5-2 gaat spelen al helemaal niet meer.
oepsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik foekje ben
Haha idd .Dus ik had moeten winnen grrrrquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
oeps
Ik zat op mijn werk en het moest allemaal een beetje snel. Foutje, bedankt
Ik had jou toch al toegevoegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Meeste balbezit & 2-1 verloren.....:( rode kaart voor m'n linksbackslecht weekend.
BTW, voor de managerslijst:
SocialDisorder met Vliegende Harries (813802) ---- scoren
Ik ga de eerste 3 oefenpartijtje wel verschillende speel systemen uitproberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:14 schreef komrad het volgende:
442 kan maar is echt niet nodig of je moet erg hoog spelen maar ja dat kan niet met die ratings
heeft dat wel nut dan, nu zijn ze niet goed in die andere systemen en dus zullen ze nooit optimaal spelen in het systeem dat je uitprobeert. Als je een systeem probeert moet je er een tijdje aan vasthouden pas dan kan je er een goed oordeel over gevenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 3 oefenpartijtje wel verschillende speel systemen uitproberen.
ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heeft dat wel nut dan, nu zijn ze niet goed in die andere systemen en dus zullen ze nooit optimaal spelen in het systeem dat je uitprobeert. Als je een systeem probeert moet je er een tijdje aan vasthouden pas dan kan je er een goed oordeel over geven
ja ik snap het maar je had het over 3 oefenpotjes en verschillende systemen, ik denk dat je per systeem 3 oefenpotjes nodig hebt om ze er aan te laten wennen, dat was wat ik probeerde duidelijk te maken in mijn reactiequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.
ja thnx .Ik weet het en zal t ook gaan doen zoals je nu voorsteldquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik snap het maar je had het over 3 oefenpotjes en verschillende systemen, ik denk dat je per systeem 3 oefenpotjes nodig hebt om ze er aan te laten wennen, dat was wat ik probeerde duidelijk te maken in mijn reactie
Wel lullig. Hij valt in de 85e minuut in en wordt meteen geslachtofferd als slechtste spelerquote:Rangers moest in de 85e minuut wisselen. Joakim Hansson strompelde van het veld en werd vervangen door Donald Raaijmakers. Rangers had het meeste balbezit, namelijk 59 procent.
De uitblinker bij international was Horst Peter Hintemann. Daarentegen speelde Blaise Westbeek enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Rangers was Hubert Ryl. Donald Raaijmakers was vandaag niet al te best. De eindstand was 2 - 5.
nogmaals, als je serieus business wilt doen in hattrick, moet je trainen. train je dus def, houdt je dan aan 5 verdedigers per wedstrijd voor optimaal resultaat. dat is dus 541 en 532. daar kun je goed tussen switchen als je wil. ik speel soms ook 541 als ik n wat sterker middenveld nodig heb. zorg wel dat je een systeem niet verwaarloosd, je bent de ervaring erin vrij snel kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.
Jawel hoor, ik denk dat ik door 10 trainees op te stellen shooting te trainen meer kan verdienen dan door vier of vijf rondes beker (zeker omdat ik die truuk dan nog een paar keer kan doen).quote:
Das uh.. kut..quote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
Ai...opstelling vergeten.. Heb het ook zo druk.
.
Hier idem dusquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef RemCOW het volgende:
Zucht... vergeten mijn oefenwedstrijd opstelling op te stellen... daar gaat het trainen van 5 spelers. Met nieuwe kans dat mijn nieuwe spits extra geblesseerd raakt ...
Bij rust is de stand nog hetzelfde, 47% balbezit, maar dat is een combi van TS en PIC, vleugelspeler aangeslagen en net nog een rode kaart voor een IM.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef Gatalin het volgende:
0-2 voor mij!
Wel mijn beste spits eruit geschoffeld![]()
Ik zou voor 1 goede gaan, en dan sparen voor een fijne die ernaast kan.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef ExCibular het volgende:
Graag zou ik van jullie advies willen omtrent het volgende. Ik heb 2 goede spitsen, 1 uitmuntend en 1 uitstekend. Ik wil mijn uitmuntend spits verkopen en het geld dat ik daarmee op strijk in mijn team investeren. Wat is voor een team in IX verstandig? Kan ik beter 2 redelijke spelers kopen of 1 goede?
Vraag 2. Ik had een trainee gehad die in 3 seizoenen 2 doelpunten heeft gemaakt. 1 officiele en 1 in een vriensdschappelijke wedstrijd. Ik heb hem inmiddels verkocht(eind seizoen 3) en hij heeft in zijn seizoen 4 17 doelpunten gemaakt. Waarom scoort zo'n spits wel bij zijn nieuwe eigenaar en niet bij mij?
Dank je wel, wat ik dus eigenlijk wilde vragen was. tacktiek/opstelling hebben geen invloef of een speler wel of niet scoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zou voor 1 goede gaan, en dan sparen voor een fijne die ernaast kan.
Die trainee die ergens anders wel scoorde, speelt daar op een lager niveau of heeft juist vele betere spelers om zich heen... Het kan allerlei oorzaken hebben, maar het ligt niet aan jou, normaal gesproken
Of je moet een ajax-trainer zijn, die krijgen zelden een spits aan het voetballen.
En dat doel isquote:Op donderdag 22 september 2005 00:32 schreef Lortnoc het volgende:
5-0 verloren zoals het hoort. Doet toch wel een beetje pijn om met opzet te verliezen maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.
met 5-0 verliezenquote:
Geld verdienen dmv shooting training in een 0-5-5 opstelling ofzo, wat hij dan ook bedacht heeftquote:
teveel. maar ik ben er blij meequote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef komrad het volgende:
mooie spelert, hoe veel voor betaald refused?
Suggesties?quote:Boycho Vasilev (65437408) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik zou hem niet houden voor ervaring en evt coach maken... Dat kost je dan nl. een trainingspositie... (Omdat ie in een oefenwedstrijd te weinig ervaring op zal doen...)quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Oldbie het volgende:
1 stijger op Pos. En nu zit ik te dubben:
- Verkopen
- Doortrainen naar formidabel en verkopen
- Houden. Ervaring op laten doen, doortrainen en later evt. coach maken ivm goed leiderschap
[..]
Suggesties?
Middenveld...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef halleekes het volgende:
trainingsupdate vanacht na het stappen bekeken, geeft toch een extra dimensie aan het spel, geen stijgers, tsi is ook wel wat omhoog, vorm 6 omlaag en 3 omhoog.
Ik speel nu 5-3-2, ook in de competitie, met 3 centrale middenvelders, onder welke voorwaarden kan ik nu het beste kiezen voor counter of centrumaanval?
Hoeraquote:21-09-2005 Verkocht Vyacheslav Brusnichenk aan Bundásliga 3 250 000 ¤ 4 580
14-07-2005 Gekocht Vyacheslav Brusnichenk van SuperOrange 1 353 000 ¤ 2 780
Het kost me idd een trainingsplaats maar hij staat wel garant voor kwaliteit. Zonder kwaliteit kom je niet hogerop. Ik heb nu een 32 jarige middenvelder die zorgt voor kwaliteit. Binnenkort is hij op en dan val ik een stukje terug.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zou hem niet houden voor ervaring en evt coach maken... Dat kost je dan nl. een trainingspositie... (Omdat ie in een oefenwedstrijd te weinig ervaring op zal doen...)
De rest met je zelf weten
die vasilev moet je niet je coach gaan maken, duurt véél te lang tot ie een beetje fatsoenlijke ervaring heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Oldbie het volgende:
1 stijger op Pos. En nu zit ik te dubben:
- Verkopen
- Doortrainen naar formidabel en verkopen
- Houden. Ervaring op laten doen, doortrainen en later evt. coach maken ivm goed leiderschap
[..]
Suggesties?
Weet je wanneer je kwaliteit hebt???quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kost me idd een trainingsplaats maar hij staat wel garant voor kwaliteit. Zonder kwaliteit kom je niet hogerop. Ik heb nu een 32 jarige middenvelder die zorgt voor kwaliteit. Binnenkort is hij op en dan val ik een stukje terug.
Ik heb er misschien wel een trainingsplaats voor over.
Daarvoor heb je een leuk tooltje, geldt alleen voor keepers:quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef jorryt het volgende:
[knip]
Iemand kopen?
--
btw weet iemand zon site waar je kan zien hoe ver een speler in zn skill is? (wanneer ie "level"up gaat zegmaar)
de 'scout' functie bij HT-Ratings is vrij handig http://www.htratings.com/quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef jorryt het volgende:
--
btw weet iemand zon site waar je kan zien hoe ver een speler in zn skill is? (wanneer ie "level"up gaat zegmaar)
Rustig, rustig....het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Weet je wanneer je kwaliteit hebt???
Als je geld hebt...
En wanneer heb je geld??
Juist als je optimaal traint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |