hier kan ik mij ook in vindenquote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
ik zou er graag 2 WO's bij hebben dat zou mijn eerste seizeon in de VI een stuk makkelijker maken
ha! 3-0 winstquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef jaspah het volgende:
jeuh kga kampioen worden!
gaakquote:Op maandag 19 september 2005 11:33 schreef jaspah het volgende:
[..]
ha! 3-0 winst
volgende week tegen de grootste concurent denk ik
gaak denk ik niet redden..![]()
High solid trainees kopen en verkopen op uitstekend?quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef truSteh het volgende:
Hoe kan ik het beste geld gaan verdienen (en het meest natuurlijk) de komden weken, ik heb toch niks anders te doen kan ik net zo goed ff wat geld bij elkaar gaan halen.
Dat komt ook omdat jullie een stel lamers zijn, wie gaat er nou een team in het buitenland beginnen... En als je een beetje handig ben speel je zo X... Dus is het terecht dat XI buiten de boot valt...quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
AlltidHattrick Fok! Federatie
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisiequote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Haha. Ik sta bij 'Verassende overwinningen.'quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisie![]()
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Mn zus heet Tjitskequote:Tjitse Ypma (76879485) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 516 ¤/week
Eigenaar: Naarfwinn
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|