woei award gewonnen voor het 2e jaar op rij, gelukkig is deze ietsje positieverquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
En de winnaars van de Fok!Awards zijn:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
K.F.C. Minnertsga
De avatars komen volgende week
idd, 3 keer kampioen daarnaquote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
maar 12 WO's
maar aan de andere kant, als je met minder dan 3 doelpunten verschil de laatste wedstrijd verliest ben je kampioen
We gaan je voor een tijdje niet meer zien zeker?quote:
neequote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef AstroStart het volgende:
1-4 uit gewonnenen de tegenstander heeft allemaal spelers met 4 sterren, en ik heb alleen spelers met 3 of 3.5 sterren. Een gelukje dus, maar ik heb ook gemotst (komende beker-wedstrijd en competitie-wedstrijd piccen, want die ga ik toch niet winnen).
Ik heb nog een vraagje. Mijn jeugdopleiding is nu 'goed.' Kun je dan ook goede jeugd pulls halen als 'uitstekend.' Of krijg je uitsluitend goede pulls als je uitstekend hebt?
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coachquote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Oldbie het volgende:
Oke, hier is Oldbie weer met een vreselijk beginnersvraagje.
Als je MOTS speelt halveert je TS. Hoeveel baat heb je met PIC? Ik neem aan dat je TS dan niet meteen verdubbeld. Hoeveel stijgt je TS dan wel? 1 niveau?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coach
Beetje jammerquote:Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
leiderschap is alleen van invloed bij de daily updates (hoeveel de teamspirit dan dus daalt). mots wordt het gewoon altijd gehalveerd (achter de komma, dus het kan best niet de helft van het hele niveau zijn) en pic stijgt het met zo'n 2 levels / 33%, over het precieze getal zijn de meningen wat verdeeld.quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |