geluk moet je hebben hequote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef DionysuZ het volgende:
mijn jeugdpull was weer daverend slecht.. vriend van me die ongeveer tegelijkertijd met mij is begonnen heeft eerst heel weinig geld in z'n jeugd gestoken, en na 2 seizoenen 20k (nu 4e seizoen) .. en die trekt toppull na toppull.. ik vond het al een mazzelpik, maar nu trok hij vorige week dus ook nog eens een 17 jarige uitstekend verdedigen, goed positiespel en gvd ook nog eens redelijk vleugelspel
Meestal meteen, maar dit is een teken dat de server traag is, zal vanavond wel weer lang duren eer de verslagen van de wedstrijden er gaan zijnquote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef DionysuZ het volgende:
hoelang duurt het voordat een speler uit je "transfers" is en bij je spelers toegevoegd? Staat er nu nog steeds en ik wil hem wel opstellen eigenlijk
Is die speler op dit moment geen wedstrijd aan het spelen? Dan duurt het meestal tot na de wedstrijd. Weet niet zeker of dat ook geldt als de speler niet is opgesteld.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef DionysuZ het volgende:
schijnt dus een groot probleem te zijn... ik zie het somber in en zal hem waarschijnlijk niet kunnen opstellen :S .. dan wordt het wel een moeilijke wedstrijd
quote:Op zondag 18 september 2005 18:58 schreef JJHelder het volgende:
dit gaat natuurlijk niet op als ik zelf een toppull heb:P
nee. Op het forum waren er ook al talloze topics over trage transfers.. mensen die wel 2 uur hebben moeten wachten. Bij mij is hij eindelijk uit de transferlijst, maar nog niet bijgeschreven. Op dit moment is hij dus 'verdwenen'. Maar hij zal zo wel bijgeschreven worden. Helaas is het dan te laat want de deadline voor de opstelling is zojuist verstrekenquote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Is die speler op dit moment geen wedstrijd aan het spelen? Dan duurt het meestal tot na de wedstrijd. Weet niet zeker of dat ook geldt als de speler niet is opgesteld.
Nou en...quote:
Kan het nog achterlijker? Ik ben toch benieuwd hoe een strategische 0-0-0 formatie eruit zietquote:Mule speelde in een interessante 0-0-0-formatie. De opstelling luidde: - - - .
sneeuwschuivers startte in een strategische 0-0-0-opstelling. In de basis stonden: - - - .
what?quote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef fantastrick het volgende:
whoops.... totally forgot...
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef komrad het volgende:
1-0 gewonnen, +3 blessure
en een zekere leiding in het vinnie jones klassement
telt dit trouwens ook dubbel?quote:Na 25 minuten liep boalsert-speler Martin Bezzola een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door. Na 26 minuten moest Martin Bezzola vanwege een knieblessure van het veld.
verteld jij mij niet dat dat serieus kansloos wasquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe komrad. klassement komt zo
anyway, eerste wedstrijd, 0-2 gewonnen, altijd lekker
wel mn briljante mid roodheb ik volgende week niet veel meer over op t middenveld. dat wordt serieus counteren, met maar 1 IM
![]()
Goed werk maniac/joralfquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
-Winnaars Fok awards-
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschoptquote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstander
ow ja de uitslag van de wedstrijd was 2 - 2 schiet ik dus niet veel mee op. Ik had gehoopt op een overwinning
[..]
telt dit trouwens ook dubbel?
zozo je bent lekker bezig geweest vanavondquote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschopt
dit is een zeer VInnie Jones waardige wedstrijd geweest
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessurequote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo je bent lekker bezig geweest vanavond
ik heb gelukkig niks hoeven incasseren, dus ik ben ondanks het teleurstellende gelijkspel toch tevredenquote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessure
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |