Kan het nog achterlijker? Ik ben toch benieuwd hoe een strategische 0-0-0 formatie eruit zietquote:Mule speelde in een interessante 0-0-0-formatie. De opstelling luidde: - - - .
sneeuwschuivers startte in een strategische 0-0-0-opstelling. In de basis stonden: - - - .
what?quote:Op zondag 18 september 2005 21:43 schreef fantastrick het volgende:
whoops.... totally forgot...
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstanderquote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef komrad het volgende:
1-0 gewonnen, +3 blessure
en een zekere leiding in het vinnie jones klassement
telt dit trouwens ook dubbel?quote:Na 25 minuten liep boalsert-speler Martin Bezzola een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door. Na 26 minuten moest Martin Bezzola vanwege een knieblessure van het veld.
verteld jij mij niet dat dat serieus kansloos wasquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe komrad. klassement komt zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
anyway, eerste wedstrijd, 0-2 gewonnen, altijd lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel mn briljante mid roodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb ik volgende week niet veel meer over op t middenveld. dat wordt serieus counteren, met maar 1 IMJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed werk maniac/joralfquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
-Winnaars Fok awards-
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschoptquote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ow ja? Ik heb 1 gele kaart en een +2 blessure voor de tegenstanderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow ja de uitslag van de wedstrijd was 2 - 2 schiet ik dus niet veel mee op. Ik had gehoopt op een overwinning
[..]
telt dit trouwens ook dubbel?
zozo je bent lekker bezig geweest vanavondquote:Op zondag 18 september 2005 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
Mr moon ik heb 2x geel en mijn tegenstander een +1 en +5 blessure geschopt
dit is een zeer VInnie Jones waardige wedstrijd geweest
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessurequote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo je bent lekker bezig geweest vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb gelukkig niks hoeven incasseren, dus ik ben ondanks het teleurstellende gelijkspel toch tevredenquote:Op zondag 18 september 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
ja maar ik incasseerde ook en dat was niet de bedoeling, bah een +3 blessure
Dankquote:Op zondag 18 september 2005 22:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Goed werk maniac/joralfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
woei award gewonnen voor het 2e jaar op rij, gelukkig is deze ietsje positieverquote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef maniack28 het volgende:
En de winnaars van de Fok!Awards zijn:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
K.F.C. Minnertsga
De avatars komen volgende weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, 3 keer kampioen daarnaquote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef komrad het volgende:
maar 12 WO's
maar aan de andere kant, als je met minder dan 3 doelpunten verschil de laatste wedstrijd verliest ben je kampioen
We gaan je voor een tijdje niet meer zien zeker?quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef Chen het volgende:
4-1 gewonnen nu 12 wo's achter mekaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef AstroStart het volgende:
1-4 uit gewonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en de tegenstander heeft allemaal spelers met 4 sterren, en ik heb alleen spelers met 3 of 3.5 sterren. Een gelukje dus, maar ik heb ook gemotst (komende beker-wedstrijd en competitie-wedstrijd piccen, want die ga ik toch niet winnen).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog een vraagje. Mijn jeugdopleiding is nu 'goed.' Kun je dan ook goede jeugd pulls halen als 'uitstekend.' Of krijg je uitsluitend goede pulls als je uitstekend hebt?
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coachquote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Oldbie het volgende:
Oke, hier is Oldbie weer met een vreselijk beginnersvraagje.
Als je MOTS speelt halveert je TS. Hoeveel baat heb je met PIC? Ik neem aan dat je TS dan niet meteen verdubbeld. Hoeveel stijgt je TS dan wel? 1 niveau?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coachom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje jammerquote:Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
leiderschap is alleen van invloed bij de daily updates (hoeveel de teamspirit dan dus daalt). mots wordt het gewoon altijd gehalveerd (achter de komma, dus het kan best niet de helft van het hele niveau zijn) en pic stijgt het met zo'n 2 levels / 33%, over het precieze getal zijn de meningen wat verdeeld.quote:Op maandag 19 september 2005 00:08 schreef DaMadKow het volgende:
Hoeveel je TS daalt en stijgt met MOTS/PIC is afhankelijk van de leiderschap van je coachom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier kan ik mij ook in vindenquote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef komrad het volgende:
ik zou er graag 2 WO's bij hebben dat zou mijn eerste seizeon in de VI een stuk makkelijker maken
ha! 3-0 winstquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef jaspah het volgende:
jeuh kga kampioen worden!
gaakquote:Op maandag 19 september 2005 11:33 schreef jaspah het volgende:
[..]
ha! 3-0 winstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgende week tegen de grootste concurent denk ik
gaak denk ik niet redden..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
High solid trainees kopen en verkopen op uitstekend?quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef truSteh het volgende:
Hoe kan ik het beste geld gaan verdienen (en het meest natuurlijk) de komden weken, ik heb toch niks anders te doen kan ik net zo goed ff wat geld bij elkaar gaan halen.
Dat komt ook omdat jullie een stel lamers zijn, wie gaat er nou een team in het buitenland beginnen... En als je een beetje handig ben speel je zo X... Dus is het terecht dat XI buiten de boot valt...quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
AlltidHattrick Fok! Federatie
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisiequote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
Haha. Ik sta bij 'Verassende overwinningen.'quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uddel speelt gewoon in de Nederlandse competitie, dus wat is dat voor lulkoek... sterker nog, hij zit gewoon bij mij in de divisieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Mn zus heet Tjitskequote:Tjitse Ypma (76879485) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 516 €/week
Eigenaar: Naarfwinn
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop