En dat doel isquote:Op donderdag 22 september 2005 00:32 schreef Lortnoc het volgende:
5-0 verloren zoals het hoort. Doet toch wel een beetje pijn om met opzet te verliezen maar het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.
met 5-0 verliezenquote:
Geld verdienen dmv shooting training in een 0-5-5 opstelling ofzo, wat hij dan ook bedacht heeftquote:
teveel. maar ik ben er blij meequote:Op donderdag 22 september 2005 20:16 schreef komrad het volgende:
mooie spelert, hoe veel voor betaald refused?
Suggesties?quote:Boycho Vasilev (65437408) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik zou hem niet houden voor ervaring en evt coach maken... Dat kost je dan nl. een trainingspositie... (Omdat ie in een oefenwedstrijd te weinig ervaring op zal doen...)quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Oldbie het volgende:
1 stijger op Pos. En nu zit ik te dubben:
- Verkopen
- Doortrainen naar formidabel en verkopen
- Houden. Ervaring op laten doen, doortrainen en later evt. coach maken ivm goed leiderschap
[..]
Suggesties?
Middenveld...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef halleekes het volgende:
trainingsupdate vanacht na het stappen bekeken, geeft toch een extra dimensie aan het spel, geen stijgers, tsi is ook wel wat omhoog, vorm 6 omlaag en 3 omhoog.
Ik speel nu 5-3-2, ook in de competitie, met 3 centrale middenvelders, onder welke voorwaarden kan ik nu het beste kiezen voor counter of centrumaanval?
Hoeraquote:21-09-2005 Verkocht Vyacheslav Brusnichenk aan Bundásliga 3 250 000 ¤ 4 580
14-07-2005 Gekocht Vyacheslav Brusnichenk van SuperOrange 1 353 000 ¤ 2 780
Het kost me idd een trainingsplaats maar hij staat wel garant voor kwaliteit. Zonder kwaliteit kom je niet hogerop. Ik heb nu een 32 jarige middenvelder die zorgt voor kwaliteit. Binnenkort is hij op en dan val ik een stukje terug.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zou hem niet houden voor ervaring en evt coach maken... Dat kost je dan nl. een trainingspositie... (Omdat ie in een oefenwedstrijd te weinig ervaring op zal doen...)
De rest met je zelf weten
die vasilev moet je niet je coach gaan maken, duurt véél te lang tot ie een beetje fatsoenlijke ervaring heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef Oldbie het volgende:
1 stijger op Pos. En nu zit ik te dubben:
- Verkopen
- Doortrainen naar formidabel en verkopen
- Houden. Ervaring op laten doen, doortrainen en later evt. coach maken ivm goed leiderschap
[..]
Suggesties?
Weet je wanneer je kwaliteit hebt???quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het kost me idd een trainingsplaats maar hij staat wel garant voor kwaliteit. Zonder kwaliteit kom je niet hogerop. Ik heb nu een 32 jarige middenvelder die zorgt voor kwaliteit. Binnenkort is hij op en dan val ik een stukje terug.
Ik heb er misschien wel een trainingsplaats voor over.
Daarvoor heb je een leuk tooltje, geldt alleen voor keepers:quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef jorryt het volgende:
[knip]
Iemand kopen?
--
btw weet iemand zon site waar je kan zien hoe ver een speler in zn skill is? (wanneer ie "level"up gaat zegmaar)
de 'scout' functie bij HT-Ratings is vrij handig http://www.htratings.com/quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef jorryt het volgende:
--
btw weet iemand zon site waar je kan zien hoe ver een speler in zn skill is? (wanneer ie "level"up gaat zegmaar)
Rustig, rustig....het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Weet je wanneer je kwaliteit hebt???
Als je geld hebt...
En wanneer heb je geld??
Juist als je optimaal traint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |