Ik ben een coach, ik speel in een WOquote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Deze ga ik kopen:
[..]
Mn zus heet Tjitske
Ik heb ook een ht-message gestuurd naar een team die een Jurjen Ypma in zin team heeft zitten. Zo heet mn broer
quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
AlltidHattrick Fok! Federatie
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen..quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben zojuist weer begonnen, en mijn broertje zag het en had zin om mee te doen. Dus hij heeft zich aangemeld (11 september). Hij heeft tot nog toe geen team toengewezen gekregen. Maar nu staat er op de wachtrij-pagina dat de laatste gebruiker die zijn team gekregen zich aangemeld had op 14 september. Weet iemand hoe dit precies zit?
Ook staat er heel vreemd een wachtlijst aangeven van 1 persoon
Alvast bedankt
Vorig jaar Valentijnsdag (14 februari voor de sociaalminderbedeelden onder onsquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef DaMadKow het volgende:
Vreemd genoeg ben ik ook nog geen spelers met mijn naam tegengekomen
Jep ben ik 100% zeker van, het enige is natuurlijk wel dat hij op hetzelfde adres woont/zelfde IP adres heeft. En zeker omdat hij zich ongeveer een week na mij heeft aangemeld zouden de GM's hem misschien gewoon hebben geweigerd. Ik zal even een mailtje versturenquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?
Anders mail je naar hattrick, naar een gamemaster, die weten het antwoord wel of in ieder geval waar het mis is gegaan.
Ikquote:Westeinde Wanderers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 137
en toch kansloos met 4-0 verliezenquote:Dapp're Strijders
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 163
yeahquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
aan de spitsen vorm lag het niet (topscoorder van de comp van vorig seizeon was goed in vorm. De ander redelijk), en het zelfvertrouwen was wonderbaarlijk na mn pic van woensdag.quote:Op maandag 19 september 2005 20:47 schreef Grumpey het volgende:
3x missen, zelfvertrouwen was nog niet "wonderful", spitsen uit vorm?
Het blijft dan ook een belgquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
Ja maar als ik wil scoren zullen me spitsen toch meer ballen moeten krijgen in het verslag staat geen enkele kans van mij vermeld.Hij zat gewoon vet te counteren denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Grumpey het volgende:
want, je had al 66% balbezit, wilde je je middenveld nog meer oppimpen ofzo?
Ik denk eerder dat het probleem in je aanval zit als je niet scoort met 66% balbezit en dan maakt 3-5-2 of 5-3-2 niet zoveel uit.
Waarom???omdat ik moet winnen en niet verliezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre, je bent toch def trainer? waarom dan naar 352 willen switchen als je al toch al 66% balbezit met 532 hebt en dus twee trainingsplekken opgeven ?!?!
Dat staat aangegeven als hij dat deed. Daarnaast, als jij geen kansen krijgt met 66% balbezit ligt dat niet aan je balbezit maar aan zijn verdediging. waarschijnlijk had hij een vet goede verdediging. Dan moet je betere aanvallers hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja maar als ik wil scoren zullen me spitsen toch meer ballen moeten krijgen in het verslag staat geen enkele kans van mij vermeld.Hij zat gewoon vet te counteren denk ik.
Nee ook dat valt meequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat staat aangegeven als hij dat deed. Daarnaast, als jij geen kansen krijgt met 66% balbezit ligt dat niet aan je balbezit maar aan zijn verdediging. waarschijnlijk had hij een vet goede verdediging. Dan moet je betere aanvallers hebben.
Een goede verdediging waar jouw aanval echt niet tegenop kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee ook dat valt mee
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Daarnaast was zijn middenveld ook nog beter. Je was kansloos.quote:Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
Het probleem is dat ik foekje benquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een goede verdediging waar jouw aanval echt niet tegenop kan.
[..]
Daarnaast was zijn middenveld ook nog beter. Je was kansloos.
Jep want hij heeft gespeeld en daar gaat het om. Ik had ook een speler met rood na ongeveer 8 minuten en daardoor verloren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef halleekes het volgende:
even een kort vraagje: speler van me heeft zondag na 8 minuten een rode kaart gekregen,. krijgt ie dan wel training?
Tuurlijk, hoe hoger de spelhervatting hoe hoger de kans op een doelpunt uit een vrije trap. Daarom heb ik een speler met goddelijk spelhervatten die ik gebruik tegen te sterke tegenstanders en erg verdedigende teams. Elke vrije trap gaat er bij hem wel in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Wolfje het volgende:
Hoe belangrijk is het eigenlijk om een echt goede spelhervatter te hebben? Ik heb zelf een spits met goed scoren en goed spelhervatting. Zou hij nog meer goals gaan maken als hij nog beter de vrije trappen kan nemen?
foetre, als je succes wilt hebben in hattrick op de lange termijn dan hoef je niet te winnen, maar moet je trainen! trainen=geld=winnen=succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Waarom???omdat ik moet winnen en niet verliezen![]()
![]()
Ja idd als ik het geld had !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef maniack28 het volgende:
Dat wou ik net zeggen, de aanval van foetre is ronduit kut... (zacht uitgedrukt nog). Wordt tijd voor 2 uitstekend of formi spitsen dacht ik zo!!
en 442?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef Grumpey het volgende:
als je 3-5-2 gaat spelen al helemaal niet meer.
oepsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik foekje ben
Haha idd .Dus ik had moeten winnen grrrrquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
oeps
Ik zat op mijn werk en het moest allemaal een beetje snel. Foutje, bedankt
Ik had jou toch al toegevoegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Meeste balbezit & 2-1 verloren.....:( rode kaart voor m'n linksbackslecht weekend.
BTW, voor de managerslijst:
SocialDisorder met Vliegende Harries (813802) ---- scoren
Ik ga de eerste 3 oefenpartijtje wel verschillende speel systemen uitproberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:14 schreef komrad het volgende:
442 kan maar is echt niet nodig of je moet erg hoog spelen maar ja dat kan niet met die ratings
heeft dat wel nut dan, nu zijn ze niet goed in die andere systemen en dus zullen ze nooit optimaal spelen in het systeem dat je uitprobeert. Als je een systeem probeert moet je er een tijdje aan vasthouden pas dan kan je er een goed oordeel over gevenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga de eerste 3 oefenpartijtje wel verschillende speel systemen uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |