Ik ben een coach, ik speel in een WOquote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Deze ga ik kopen:
[..]
Mn zus heet Tjitske
Ik heb ook een ht-message gestuurd naar een team die een Jurjen Ypma in zin team heeft zitten. Zo heet mn broer
quote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef REFUSED het volgende:
AlltidHattrick Fok! Federatie
Er staan nu 80 teams in. Divisie XI valt nog steeds buiten de boot en teams uit het buitenland zoals FC Uddel kunnen ook niet toegevoegd worden.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat komt omdat die luie aap zelf in het buitenland speelt, hij probeert het alleen zo te vertellen dat ie het voor een ander opneemt...
Hoe vaak moet ik het je nog zeggen..quote:Op maandag 19 september 2005 17:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee, ik refereerde naar een running gag. Uddel is een Belg.
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben zojuist weer begonnen, en mijn broertje zag het en had zin om mee te doen. Dus hij heeft zich aangemeld (11 september). Hij heeft tot nog toe geen team toengewezen gekregen. Maar nu staat er op de wachtrij-pagina dat de laatste gebruiker die zijn team gekregen zich aangemeld had op 14 september. Weet iemand hoe dit precies zit?
Ook staat er heel vreemd een wachtlijst aangeven van 1 persoon
Alvast bedankt
Vorig jaar Valentijnsdag (14 februari voor de sociaalminderbedeelden onder onsquote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef DaMadKow het volgende:
Vreemd genoeg ben ik ook nog geen spelers met mijn naam tegengekomen
Jep ben ik 100% zeker van, het enige is natuurlijk wel dat hij op hetzelfde adres woont/zelfde IP adres heeft. En zeker omdat hij zich ongeveer een week na mij heeft aangemeld zouden de GM's hem misschien gewoon hebben geweigerd. Ik zal even een mailtje versturenquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij geen team heeft gekregen nu. Weet je zeker dat je goede mailadres hebt ingevuld (oftewel zijn bevestigingsmailtjes ontvangen?), of dat je alle persoongegevens hebt ingevuld en deze niet overeenkomen met je eigen persoonsgegevens?
Anders mail je naar hattrick, naar een gamemaster, die weten het antwoord wel of in ieder geval waar het mis is gegaan.
Ikquote:Westeinde Wanderers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)
HatStats 137
en toch kansloos met 4-0 verliezenquote:Dapp're Strijders
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 163
yeahquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
aan de spitsen vorm lag het niet (topscoorder van de comp van vorig seizeon was goed in vorm. De ander redelijk), en het zelfvertrouwen was wonderbaarlijk na mn pic van woensdag.quote:Op maandag 19 september 2005 20:47 schreef Grumpey het volgende:
3x missen, zelfvertrouwen was nog niet "wonderful", spitsen uit vorm?
Het blijft dan ook een belgquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je was ook de slechtere nederlandstypende vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |