ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heeft dat wel nut dan, nu zijn ze niet goed in die andere systemen en dus zullen ze nooit optimaal spelen in het systeem dat je uitprobeert. Als je een systeem probeert moet je er een tijdje aan vasthouden pas dan kan je er een goed oordeel over geven
ja ik snap het maar je had het over 3 oefenpotjes en verschillende systemen, ik denk dat je per systeem 3 oefenpotjes nodig hebt om ze er aan te laten wennen, dat was wat ik probeerde duidelijk te maken in mijn reactiequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.
ja thnx .Ik weet het en zal t ook gaan doen zoals je nu voorsteldquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik snap het maar je had het over 3 oefenpotjes en verschillende systemen, ik denk dat je per systeem 3 oefenpotjes nodig hebt om ze er aan te laten wennen, dat was wat ik probeerde duidelijk te maken in mijn reactie
Wel lullig. Hij valt in de 85e minuut in en wordt meteen geslachtofferd als slechtste spelerquote:Rangers moest in de 85e minuut wisselen. Joakim Hansson strompelde van het veld en werd vervangen door Donald Raaijmakers. Rangers had het meeste balbezit, namelijk 59 procent.
De uitblinker bij international was Horst Peter Hintemann. Daarentegen speelde Blaise Westbeek enigszins teleurstellend. De uitblinker bij Rangers was Hubert Ryl. Donald Raaijmakers was vandaag niet al te best. De eindstand was 2 - 5.
nogmaals, als je serieus business wilt doen in hattrick, moet je trainen. train je dus def, houdt je dan aan 5 verdedigers per wedstrijd voor optimaal resultaat. dat is dus 541 en 532. daar kun je goed tussen switchen als je wil. ik speel soms ook 541 als ik n wat sterker middenveld nodig heb. zorg wel dat je een systeem niet verwaarloosd, je bent de ervaring erin vrij snel kwijt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef foetre het volgende:
[..]
ik heb 5-3-2 een paar wedstrijden op uitstekend gespeeld.Ik zal dat nu ook met die andere gaan proberen oefenwedstrijden zijn immers toch alleen voor de oefening en training.
Jawel hoor, ik denk dat ik door 10 trainees op te stellen shooting te trainen meer kan verdienen dan door vier of vijf rondes beker (zeker omdat ik die truuk dan nog een paar keer kan doen).quote:
Das uh.. kut..quote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef pekel het volgende:
Ai...opstelling vergeten.. Heb het ook zo druk.
.
Hier idem dusquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef RemCOW het volgende:
Zucht... vergeten mijn oefenwedstrijd opstelling op te stellen... daar gaat het trainen van 5 spelers. Met nieuwe kans dat mijn nieuwe spits extra geblesseerd raakt ...
Bij rust is de stand nog hetzelfde, 47% balbezit, maar dat is een combi van TS en PIC, vleugelspeler aangeslagen en net nog een rode kaart voor een IM.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef Gatalin het volgende:
0-2 voor mij!
Wel mijn beste spits eruit geschoffeld![]()
Ik zou voor 1 goede gaan, en dan sparen voor een fijne die ernaast kan.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef ExCibular het volgende:
Graag zou ik van jullie advies willen omtrent het volgende. Ik heb 2 goede spitsen, 1 uitmuntend en 1 uitstekend. Ik wil mijn uitmuntend spits verkopen en het geld dat ik daarmee op strijk in mijn team investeren. Wat is voor een team in IX verstandig? Kan ik beter 2 redelijke spelers kopen of 1 goede?
Vraag 2. Ik had een trainee gehad die in 3 seizoenen 2 doelpunten heeft gemaakt. 1 officiele en 1 in een vriensdschappelijke wedstrijd. Ik heb hem inmiddels verkocht(eind seizoen 3) en hij heeft in zijn seizoen 4 17 doelpunten gemaakt. Waarom scoort zo'n spits wel bij zijn nieuwe eigenaar en niet bij mij?
Dank je wel, wat ik dus eigenlijk wilde vragen was. tacktiek/opstelling hebben geen invloef of een speler wel of niet scoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zou voor 1 goede gaan, en dan sparen voor een fijne die ernaast kan.
Die trainee die ergens anders wel scoorde, speelt daar op een lager niveau of heeft juist vele betere spelers om zich heen... Het kan allerlei oorzaken hebben, maar het ligt niet aan jou, normaal gesproken
Of je moet een ajax-trainer zijn, die krijgen zelden een spits aan het voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |