die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet batenquote:Op maandag 12 september 2005 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Rikkert loopt er wel maar daar is ook alles mee gezegd
Vind het wel sneu hoor..quote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet baten
zijn dagen in het BB lijken geteld te zijn
en toch twijfel ik of Linda niet moet gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet baten
zijn dagen in het BB lijken geteld te zijn
vind het ook wel jammer, hij had een goede start maar sinds het moment dat de andere bewoners zich tussen hem en Lieske gingen mengen is hij helemaal dichtgeklaptquote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het wel sneu hoor..
zal nek aan nek wordenquote:Op maandag 12 september 2005 10:07 schreef fantastrick het volgende:
en toch twijfel ik of Linda niet moet gaan...
Ja dat heeft het hem gedaan dat gedoe toen met Lieske dat de anderen zich ermee gingen bemoeien.. zonde.. want hij had verder best een leuke inbreng vond ikquote:Op maandag 12 september 2005 10:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
vind het ook wel jammer, hij had een goede start maar sinds het moment dat de andere bewoners zich tussen hem en Lieske gingen mengen is hij helemaal dichtgeklapt
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaasquote:Op maandag 12 september 2005 10:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ja dat heeft het hem gedaan dat gedoe toen met Lieske dat de anderen zich ermee gingen bemoeien.. zonde.. want hij had verder best een leuke inbreng vond ik![]()
Aan de andere kant, Lieske heeft nu ook niet vaak meer zoiets van ik ga ff met Rikkert kletsen...ook een beetje ondankbaar als je het mij vraagt, want hij heeft haar, toen ze het moeilijk had, wel grotendeels gesteund.quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaas
Maar ik snap hem ook wel hoor.. het is gewoon vanuit Lieske ook niet duidelijk wat ze nu wilde en hij is wel eerlijk geweest tegen Lieske, dat hij haar anders alleen maar gebruikt zou hebben als een flirt.. en dat wilde hij haar niet aandoen. Maar daardoor is zijn positie in het huis wel heel erg veranderd hij heeft nu geen inbreng meer, ligt alleen maar op de bank en praat wat..quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaas
Als ik zo'n domme zeug zou zijn zou ik ook depressief zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef BigBro000 het volgende:
De buik is ook nog steeds depressief
natuurlijk is het veel gezelliger als iedereen blijft maar het gaat tussen rikkert en linda. Nu heb ik niets met brabo's maar rikkert is zo stil, verrteld geen verhalen ofzo... wat weten we nou van hem?quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik snap hem ook wel hoor.. het is gewoon vanuit Lieske ook niet duidelijk wat ze nu wilde en hij is wel eerlijk geweest tegen Lieske, dat hij haar anders alleen maar gebruikt zou hebben als een flirt.. en dat wilde hij haar niet aandoen. Maar daardoor is zijn positie in het huis wel heel erg veranderd hij heeft nu geen inbreng meer, ligt alleen maar op de bank en praat wat..
Ja ik zou het jammer vinden als die nu weg ging, van mij mag die er wel lang inblijven![]()
Tja ik zie toch echt liever Linda vertrekken..quote:Op maandag 12 september 2005 10:19 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
natuurlijk is het veel gezelliger als iedereen blijft maar het gaat tussen rikkert en linda. Nu heb ik niets met brabo's maar rikkert is zo stil, verrteld geen verhalen ofzo... wat weten we nou van hem?
Ze trekt wel minder naar hem toe inderdaad. Denk dat Rikkert niet teveel zijn pijlen op 1 dame in het huis had moeten richten. Lieske en Roel hangen beide bij verschillende personen door de dagen heen, Rikkert moest het alleen van Lieske haar aandacht hebben. Wellicht dat hij er niks aan kon doen omdat hij direct verkocht was.quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Aan de andere kant, Lieske heeft nu ook niet vaak meer zoiets van ik ga ff met Rikkert kletsen...ook een beetje ondankbaar als je het mij vraagt, want hij heeft haar, toen ze het moeilijk had, wel grotendeels gesteund.
I agreequote:Op maandag 12 september 2005 10:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tja ik zie toch echt liever Linda vertrekken..
Ik wil juist Rikkert beter leren kennenIk denk gewoon dat het met hem nog wel leuk kan worden als hij er langer inzit.. hij is gewoon droog
![]()
na haar broodjes met kaas denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 10:21 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben toch weinig te roken nu? Benieuwd wanneer Zeug haar 1e peuk opsteekt
Het kan dan inderdaad nog wel leuk worden...quote:Op maandag 12 september 2005 10:21 schreef Showtime het volgende:
[..] Mits Leroy er nog bij komt, dan komt Linda misschien ook nog wel ff wat meer los.
gisteravond kwam ze helemaal losquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef BigBro000 het volgende:
De buik is ook nog steeds depressief
zegienou???quote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
gisteravond kwam ze helemaal los
ze heeft zitten lachen en gieren met Roel, ze vertelde ze zelfs een mop![]()
en als klap op de vuurpijl, ze heeft gestoeid met Menno (jawel je leest het goed!)
Volgens mij heb ik heel wat gemistquote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
en als klap op de vuurpijl, ze heeft gestoeid met Menno (jawel je leest het goed!)
mja kan er zelf ook nog niet helemaal bij, maar het heeft daadwerkelijk plaatsgevonden, ze werd ook steeds brutaler, beetje grote mond geven voor de gein aan Menno en ze nam het zelfs op voor Lieske in een discussiequote:
Joost toennetquote:Op maandag 12 september 2005 10:25 schreef miss_bleu het volgende:
wie loopt er met een jasje aan?
Heb je bewijs? Caps ofzo?quote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeeltequote:Op maandag 12 september 2005 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel wat gemist![]()
lees de streamverslagen maar doorquote:Op maandag 12 september 2005 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Caps ofzo?
Goh ze heeft een badjas aanquote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Flakkie01 het volgende:
Ik zie een verassend kledingstuk onder de badjas van Linda, het is rose en kant recht op in de hoek staan.![]()
Dankjequote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeelte![]()
Commentaren op de live streams - deel 179
quote:Op maandag 12 september 2005 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heb je bewijs? Caps ofzo?
stofzuigen denkquote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen?
Waarschijnlijk op handige slinkse wijze geen van tweeenquote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen?
quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen of gaat ze weer risken waar ze eigenlijk geen zin in heeft maar toch leuker vind dan voorgaande twee opties?
Ze wilde Ralph ook al het gras laten maaien...quote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
geen van alles
ze kan zich heeeel goed drukken..
typische vrouw.... de man voor haar karretje spannen....quote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze wilde Ralph ook al het gras laten maaien...![]()
Hmm ligt aan de vrouwquote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef fantastrick het volgende:
[..]
typische vrouw.... de man voor haar karretje spannen....
Misschien wil dido je wel helpenquote:Op maandag 12 september 2005 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Het is nog niet echt boeiend he.. ik ga maar ff afwassen
idd, ze zit nu heel gezellig bij haar medebwoners en kijkt weer super vrolijkquote:Op maandag 12 september 2005 10:35 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja integreert ietsje beter in de groep
En ze is dus ook ietsje vrolijker
Net zoals dat de afgelopen 5 dagen de grote vraag wasquote:Op maandag 12 september 2005 10:28 schreef MissX het volgende:
De grote vraag van vandaag is "zal Linda gaan douchen en iets anders aantrekken?"
thx!quote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Showtime het volgende:
deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeelte![]()
Commentaren op de live streams - deel 179
Ook een reden om naar je werk te gaanquote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef Marrije het volgende:
Thuis doet het geluid het opeens niet meer maaaaar gelukkig kan ik op het werk wel streams kijken En luisteren![]()
Ik zat zondag nog even te twijfelenquote:Op maandag 12 september 2005 10:59 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ook een reden om naar je werk te gaan![]()
Ik heb er geen last van... maar ik weet ook niet wat je er aan kunt doen.. sorryquote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie ook van die strepen door je streams? Zo niet,,, waar kan het aan liggen?
[afbeelding]
Geen idee, ik roep maar wat, maar misschien heb je andere apparatuur in de buurt staan van je computer waardoor ie stoort?quote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie ook van die strepen door je streams? Zo niet,,, waar kan het aan liggen?
[afbeelding]
Nee dat is het niet denk ik. Ik zie ook dat de kleuren gewoon prut zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep maar wat, maar misschien heb je andere apparatuur in de buurt staan van je computer waardoor ie stoort?
Op gilles heb ik ook slechte kwaliteit, maar garnier ( http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp ) doet het goed.quote:Op maandag 12 september 2005 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is het niet denk ik. Ik zie ook dat de kleuren gewoon prut zijn.
Vanavond even mijn laptop halen bij mijn moeder..... en dan kijken offie het daar wel goed op doet...
Ahjoh, gewoon gaan....quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat zondag nog even te twijfelen![]()
Tanja haar sigarettenrook.quote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
ik heb hier op fok wat gedownload bbstreamv2.4quote:Op maandag 12 september 2005 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op gilles heb ik ook slechte kwaliteit, maar garnier ( http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp ) doet het goed.
Met screenhunter bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier op fok wat gedownload bbstreamv2.4
Waar je dus ook shots mee kunt maken. Maar die hier boven doet het wel goed idd. Maar hoe maak je shots dan?
In je Windows Mediaplayer doe je het volgende --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geenquote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hoe maak je shots dan?
Ik kan geen tabblad prestaties vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
In je Windows Mediaplayer doe je het volgende --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geen
En dan MWSnap Downloaden en installeren : http://www.snapfiles.com/get/mwsnap.html
Ik gebruik zelf altijd iets anders namelijk Fraps maar ik hoorde hier dat screenhunter betere kwaliteit heeft ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie
ik ga het even proberen
Ja echt foutquote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef LissaP het volgende:
Leuk zo'n colbertjasje zonder iets eronderbij joost
gadver
Heb je misschien de engelse versie?quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan geen tabblad prestaties vinden.
Gevonden.... ben nog aan het slapen volgens mijquote:Op maandag 12 september 2005 11:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Heb je misschien de engelse versie?
--> Tools
--> Options
--> Performances
--> Video acceleration 0
NEEEEEEEEquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef J-net het volgende:
Dido en Natte Lie vervelen zich en zijn een soort van liedje aan het schrijven over BB5 aaarrrggghhhhh
We hebben een hit baby!quote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
asjeblief geen liedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no problem,quote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ook niet. echt raar heb de nieuwste versie van WMP.... Maar bedankt voor jullie reacties... ga even verder zoeken
hehe ok danquote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden.... ben nog aan het slapen volgens mij![]()
waar is het grote boek dan bestel ik ff 2 neckshotsquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef J-net het volgende:
Dido en Natte Lie vervelen zich en zijn een soort van liedje aan het schrijven over BB5 aaarrrggghhhhh
quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Showtime het volgende:
Ik ben Dido Dildo en ik heet Natte Lie
op bed zit Duimelotje daarachter Chantal de lesbie
lekker rijmschema weer...quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
100 camera's om je heen
Nee je bent hier nooit alleen
13 mensen in een huis
En toch voelen wij ons thuis
??
Maar hoe zou Nederland het beleven
Nomineren is een hel
Want het is en blijft een spel
zoiets is het nu
Hoiquote:
Heeyquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoitijdje niet gezien
nog iets gemist hier?
Nou heb net ff de blog gelezen en laatste belangrijkste nieuws was een zwaar gesprek tussen Ralph en Rob geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heeytot waar heb je het meegekregen?
Ah dan ben je weer lekker bij..er is vanochtend nog niets gebeurdquote:Op maandag 12 september 2005 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou heb net ff de blog gelezen en laatste belangrijkste nieuws was een zwaar gesprek tussen Ralph en Rob geloof ik
Ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Gerard en Gordon wel leuk
ohwwwwwwwwwwwww ménquote:Op maandag 12 september 2005 11:42 schreef J-net het volgende:
Ja op stream 2 was heeeeeeeel even blote Menno te zien... die heeft op zich niet te klagen hoor....
![]()
![]()
Ik ook, niks mis meequote:Op maandag 12 september 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Dido vindt Gerard en Gordon wel leuk
ik dacht dat het roel wasquote:Op maandag 12 september 2005 11:42 schreef J-net het volgende:
Ja op stream 2 was heeeeeeeel even blote Menno te zien... die heeft op zich niet te klagen hoor....
![]()
![]()
Ja ik zie menno nu aan de keukentafel dus het was roel, hahahahaha nu helemaal roelfan hahaahahahahaquote:
vrouwen...quote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ohwwwwwwwwwwwww mén![]()
Waarom heb ik dat nu weer gemist![]()
![]()
![]()
hahahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 11:44 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik zie menno nu aan de keukentafel dus het was roel, hahahahaha nu helemaal roelfan hahaahahahaha![]()
![]()
Dat hebben ze wel heel erg vaak.... over de mensen thuisquote:Op maandag 12 september 2005 11:47 schreef teun911 het volgende:
ze hebben over ons.. Dido/Natte Lee enzo..
Chantal heeft ze aangestoken.quote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel heel erg vaak.... over de mensen thuis
quote:Op maandag 12 september 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik ben zo benieuwd wat nederland van Tanja vind".
Chantal zegt dat ze dat heel goed weet.
hahahhahaa jammer dat joost nu inbreekt in t gesprek....quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
De roddeltantes beginnen zich steeds meer te ergeren aan Tanja
Kortom: goed nieuws!quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
vandaar dat ze gisteravond helemaal in haar element was, ze krijgt eindelijk dezelfde behandeling als thuisquote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
ja en let op dodo laat dat wel weer doen door iemand andersquote:Op maandag 12 september 2005 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind dat ze een gesprekje met haar moeten aangaan over haar houding..
ze laten nu ook ff tanja in dr bed zien.. truitje kleurt bij het dekbedquote:Op maandag 12 september 2005 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind dat ze een gesprekje met haar moeten aangaan over haar houding..
Nee, logisch toch.quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef J-net het volgende:
hahahahahahaha ik vind t roddelen echt wel cowl hoor.... en niemand die het voor tanja opneemt...
hahaha inderdaadquote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat ze haar echt een takkewijf vinden, maar niemand spreekt het uit.
Die van mij zijn ook al volquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Showtime het volgende:
Ik word gek van Dido met haar TOCH? bla bla bla bla bla TOCH? bla bla bla bla TOCH? iemand een teiltje over![]()
Slaapt denk ik nog. Lieske lag heellaat in bed.quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef sannuh het volgende:
waar is lieske
hummie laat tanja echt niet gaanquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Showtime het volgende:
Ik word gek van Dido met haar TOCH? bla bla bla bla bla TOCH? bla bla bla bla TOCH? iemand een teiltje over![]()
Ik voel een nominatie voor Buik aankomen![]()
Ik verwacht dat ze haar later wel aanspreken als ik dit zo hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Skaai het volgende:
"Wij zijn met zijn allen heel sociaal"
Nou sociaal hoor, Tanja niet de waarheid durven vertellen
neej die zat daarstraks wel buiten,,, maar dr hoofd moest echt nog ff een opknapbeurt krijgen: ff half uur tandenpoetsenquote:Op maandag 12 september 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaapt denk ik nog. Lieske lag heellaat in bed.
ze zat vanochtend in de tuin te kletsen, geen idee waar ze nu isquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef sannuh het volgende:
waar is lieske
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze haar later wel aanspreken als ik dit zo hoor.
Het zou tijd worden.
Maar er komen nominaties aan volgende week..quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat ze haar echt een takkewijf vinden, maar niemand spreekt het uit.
ja maar ze gaat er toch niet uit daar zorgt BB wel voorquote:Op maandag 12 september 2005 12:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar er komen nominatie aan volgende week..![]()
En als Tanja op de bank zit wordt ze nog meer narrig![]()
Dat heb ik helaas al geaccepteerdquote:Op maandag 12 september 2005 12:08 schreef J-net het volgende:
[..]
ja maar ze gaat er toch niet uit daar zorgt BB wel voor![]()
![]()
![]()
Ze zijn bang hoe nederland zal reageren als ze tegen Tanja blijken te zijn. De dames blijven gewoon Lieske nomineren denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 12:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar er komen nominaties aan volgende week..![]()
ja dat hebben zij ook wel door dat het nomineren van Tanja geen zin heeft.......quote:Op maandag 12 september 2005 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben het er nu ookm over dat Tanja sowieso wel blijft..
Eigenlijk moeten ze het eens uitproberenquote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef J-net het volgende:
[..]
ja dat hebben zij ook wel door dat het nomineren van Tanja geen zin heeft.......![]()
![]()
Ze vinden Lieske ook gewoon echt irritant.quote:Op maandag 12 september 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn bang hoe nederland zal reageren als ze tegen Tanja blijken te zijn. De dames blijven gewoon Lieske nomineren denk ik.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:10 schreef sannuh het volgende:
Logisch dat iedereen dr knap vindt
quote:Op maandag 12 september 2005 12:12 schreef Showtime het volgende:
Kom er net achter dat Nathalie niet alleen klinkt als Katrien Duck, maar ze trekt ook dezelfde bek wanneer ze haar snavel open klapt.
Kom er net achter dat Nathalie niet alleen klinkt als Katrien Duck, maar ze trekt ook dezelfde bek wanneer ze haar snavel open klapt.
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef J-net het volgende:
[..]
ja dat hebben zij ook wel door dat het nomineren van Tanja geen zin heeft.......![]()
![]()
Puur afgunst. Niet voor niets zijn het alleen de meiden die Lieske nomineren.quote:Op maandag 12 september 2005 12:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze vinden Lieske ook gewoon echt irritant.
T'is niet dat ze omdat ze Tanja niet durven te nomineren dat ze dan maar Lieske gaan nomineren.
quote:Radio 538 meldde vanmorgen dat er wéér een omgebouwde in het huis zit en dit is in het programma van Edwin Evers bevestigd door een woordvoerder van Talpa. Mediawatchers denken dat het Ingrid is, op de site van Talpa staan namelijk bij alle vrouwen jeugd foto's, bij Ingrid alleen een baby foto waarop niet te zien is of het een jongen of een meisje is. Zij is ook degene met siliconen.
Wel joh, die zit dagelijks onopgemaakt aan de ontbijttafel en vaak ook uren in de tuin...quote:Op maandag 12 september 2005 12:10 schreef sannuh het volgende:
Trouwens die dido is echt altijd opgemaakt he? Ik vind het wel tof van de anderen dat zij dat soms niet doen maar dido wil dus eigenlijk echt het mooiste worden gevonden in huis... Logisch dat iedereen dr knap vindt want zonder make-up hebben ze haar nog nooit gezien
Denk het ook.quote:Op maandag 12 september 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Puur afgunst. Niet voor niets zijn het alleen de meiden die Lieske nomineren.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat het Joost moest zijn.![]()
Ja tuurlijk Scan, afgunst voor wat, voor dat naïeve gedoe van d'r?quote:Op maandag 12 september 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Puur afgunst. Niet voor niets zijn het alleen de meiden die Lieske nomineren.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Scan, afgunst voor wat, voor dat naïeve gedoe van d'r?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wist je al dat Rob maar één been heeft?
Wordt er nou nog gefietst?quote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef Skaai het volgende:
Zeg wat is dat met die Tanja, is die zwanger ofzo, ze heeft zo'n vette pens
quote:
Heb ik iets gemist? Is er gezoend? Of doel je op die stoeipartij van gisteren?quote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is volgens de meeste meiden de leukste jongen in het huis.... en Lieske heeft hem ingepikt
inderdaad, en zelfs voordat speelde het al denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Roel is volgens de meeste meiden de leukste jongen in het huis.... en Lieske heeft hem ingepikt
Dat is het gevoel van de dames. Dido en Nathalie hebben dat gisteren opnieuw uitvoerig besproken (zie streamverslagen). Wat Lieske betreft is hij gewoon een heel goed maatje denk ik, (nog) niets meer.quote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Is er gezoend? Of doel je op die stoeipartij van gisteren?
slaaptquote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Peekaboo het volgende:
waar is buik eigenlijk?
Huilend op bed.quote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Peekaboo het volgende:
waar is buik eigenlijk?
Geweldig, die bek van Naatquote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Het roddelclubje bij elkaar.
[afbeelding]
Aaah, ok, thanks.quote:Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het gevoel van de dames. Dido en Nathalie hebben dat gisteren opnieuw uitvoerig besproken (zie streamverslagen). Wat Lieske betreft is hij gewoon een heel goed maatje denk ik, (nog) niets meer.
ik heb die foto ff goed bekeken maar is het zeker dat er maar EEN omgeboude inzitquote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Het roddelclubje bij elkaar.
[afbeelding]
Vraag van de dag.quote:Op maandag 12 september 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik schakel net in, wrom ligt Tanja te huilen op bed?
Ik denk dat de verrassing eraf is!quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag van de dag.![]()
Niemand weet het, ik vraag me af of ze het zelf weet.
Het lijkt mij voor iedereen beter als ze er alsnog uitgaat. Dat kind is doodongelukkig daar en wilde al eerder weg, mijn idee: laaaaat gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag van de dag.![]()
Niemand weet het, ik vraag me af of ze het zelf weet.
oh god.. is het weer zover? wat heeft de zeug nu weer danquote:Op maandag 12 september 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik schakel net in, wrom ligt Tanja te huilen op bed?
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijfquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Showtime het volgende:
Gatver wat een walgelijk wijf is die Nathalie, altijd maar stoken. Gesprek over Tanja is al ten einde, en dan komt ze weer terug om nog ff paar natrappen te geven. Humor heeft ze niet maar stoken kan ze als de beste.
Zou je denken?quote:Op maandag 12 september 2005 12:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat de verrassing eraf is!
Ik mag dr ook niet, en haar vriend Joost is ook niet echt een symphatieke jongen denk ik....quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijf![]()
Ja.. ze vind hem ook gewoon erg leuk dat zie en merk je aan alles..quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, dit heeft Dido gisteren gezegd:
'Mijn vriendinnen liggen helemaal in een deuk als ze dit zien. Roel is een tegenpool van mij en niet een persoon waar ik normaal op zou vallen. Ik word hier gewoon gestoord van!"
Daarmee zegt ze toch indirect dat ze dus op Roel valt, lijkt me.
Maar vooral blijven ontkennen.
Dat vond ik al toen ik zag hoe ze tegen Ralph deed, die zet ze ook publiekelijk voor lulquote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijf![]()
Ik vind het wel een leuke jongen om te zien maar ik snap niet hoe die het uithoudt met haarquote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mag dr ook niet, en haar vriend Joost is ook niet echt een symphatieke jongen denk ik....
Misschien is ie zelf ook wel een zielig onzeker jongetje die dit moet compenseren door één keer in zijn leven een stoere zet te maken. Als dit zo is gaat ie nooit meer bij haar wegquote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke jongen om te zien maar ik snap niet hoe die het uithoudt met haar![]()
Maar zijn studie is daar toch ook op gericht?quote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Roel legt de meiden even uit wat schizofrenie is.
"Het is niet een gespleten persoonlijkheid", zegt hij.
Die jongen weet echt wel vrij veel.
Ik heb geen flauw idee wat hij studeert.quote:Op maandag 12 september 2005 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar zijn studie is daar toch ook op gericht?
Ze heeft gisteravond 5 minuten vrolijk meegedaan. Dat komt op tv.quote:Op maandag 12 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Hoe gaan ze die ZEUG eigenlijk in die tv uitzendingen monteren? Het ligt of alleen op bed, of zit alleen te ontbijten![]()
![]()
Volgens mij psychologie, dus dat zou je het indd wel moeten wetenquote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat hij studeert.
Psychologiequote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is aan een studie Biologische en Cognitieve Psychologie begonnen en staat op het punt van afstuderen.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
biologische en cognitieve psychologiequote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja dat krijg je he met 25 minuten uitzendtijdquote:Op maandag 12 september 2005 12:43 schreef Darklight het volgende:
oh dat is haar tactiek
5min per dag vrolijk doen, en dat komt dan op tv![]()
![]()
Iemand van de bewoners had net ook al het idee dat ze geen moeite hoeft te doen omdat Talpa toch wel zorgt dat ze erin blijft.quote:Op maandag 12 september 2005 12:43 schreef Darklight het volgende:
oh dat is haar tactiek
5min per dag vrolijk doen, en dat komt dan op tv![]()
![]()
Dat weet ik wis en zekerquote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Als er een omgebouwde in zou moeten zitten is het toch ingrid denk ik. Kijk maar eens bij die foto waar ze aan t roddelen zijn... Ze heeft toch wel iets mannelijks hoor
Waarschijnlijk in opdracht van BB. ¨Tanja, je moet nu eventjes leuk doen, dan krijg je zo weer een nieuw pakje peuken¨.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteravond 5 minuten vrolijk meegedaan. Dat komt op tv.
Dat zie je idd op veel van haar foto's. Ze heeft echt wel een mannelijk gezicht.quote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Als er een omgebouwde in zou moeten zitten is het toch ingrid denk ik. Kijk maar eens bij die foto waar ze aan t roddelen zijn... Ze heeft toch wel iets mannelijks hoor
ik zou het wel dom vinden als er weer een omgebouwde is.. Beetje na-aperig en niet echt boeiendquote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik wis en zekerze is ook supersterk dat zag je wel gisteren toen ze weer met Menno aan het stoeien was
1 op de 13quote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: Roel, hoeveel depressieve mensen hebben we in Nederland
ze roepen het nu om.... zouden ze hier meelezen?quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef Tamaartje het volgende:
Roel..doe je zender is om.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
ze roepen het nu om.... zouden ze hier meelezen?![]()
haha .. hij is kapot denk ofzo want hij moest hem in het bakje leggen?!quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
Menno is gewoon een mietje. Misschien is hij wel een omgebouwde?quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik wis en zekerze is ook supersterk dat zag je wel gisteren toen ze weer met Menno aan het stoeien was
Nou als ze echt meelezen:quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
En als ze dan toch al aan het gooien zijn..... ik weet nog wel een bewoonster waar ze mee mogen gaan gooienquote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als ze echt meelezen:
PAK DAT KLOTE SPEL AF EN GOOI ER EEN ACTIEVE WEEKOPDRACHT TEGENAAN!
hahaha dat is idd een strakke actiequote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als ze echt meelezen:
PAK DAT KLOTE SPEL AF EN GOOI ER EEN ACTIEVE WEEKOPDRACHT TEGENAAN!
quote:Op maandag 12 september 2005 12:51 schreef AnTjUh het volgende:
ze hadden die vriendin van chantal in het bbhuis moeten zetten hoor ik nu
EN dan zo hard gooien dat ze het huis uit vliegt over de schutting..... en dat ze niet meer terug mag komen.....quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef LissaP het volgende:
[..]
En als ze dan toch al aan het gooien zijn..... ik weet nog wel een bewoonster waar ze mee mogen gaan gooien![]()
Wat reacties op medialog:quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
Hoezo? (Ik kan niet mee kijken.. zit op het werk.. ) beetje stiekum lurken is het enige ...quote:Op maandag 12 september 2005 12:51 schreef AnTjUh het volgende:
ze hadden die vriendin van chantal in het bbhuis moeten zetten hoor ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |