is echt waar gebeurd, ik hoorde het ookquote:Op maandag 12 september 2005 02:45 schreef BBscanner het volgende:
Tanja komt los!!! Ze vertelt een mop!
Valt me nog mee dat ze nog niet zeggen Rikkert De Prikkert of Pollepel Tikkert. Volgens mij is die gast echt neurotische.quote:Op maandag 12 september 2005 02:44 schreef BB-King het volgende:
Lieske: Wat zijn 3 vuilniszakken op elkaar?
- Rikkert!
Ze moet Rikkert wel hebben...
tssssssssssssssssquote:Op maandag 12 september 2005 02:47 schreef BB-King het volgende:
Ik hoor Rob weer...
ojee tegen wie is hij bezig?quote:Op maandag 12 september 2005 02:51 schreef sam_the_man het volgende:
Rob zit weer op te scheppen dat hij 'achter dingen komt' als hij met mensen praat..
ow ja ze is dol op zijn verhalenquote:Op maandag 12 september 2005 02:52 schreef sam_the_man het volgende:
Ingrid
quote:Op maandag 12 september 2005 02:51 schreef sam_the_man het volgende:
Rob zit weer op te scheppen dat hij 'achter dingen komt' als hij met mensen praat..
Ze neemt het zelfs op voor Lieske. Waarschijnlijk kan ze nu beter verteren wanneer Lieske met mannen stoeit omdat ze er zelf ook bij betrokken wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
en Tanja doet aardig tegen Liesje?
wat hebben ze Tanja nu weer gevoerd.....
Mooie seriequote:Op maandag 12 september 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie, noch hoor Chantalquote:Op maandag 12 september 2005 02:55 schreef ThaPete het volgende:
wat was er met Chantal aan de hand? kon ze niet tegen het dreigende van Menno
Valt me ook op dat sinds Lieske niet meer is genomineerd Tanja iets meer opkomt voor Lieske en wat aardiger over haar doet.quote:Op maandag 12 september 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Pak em Lies!"
Worden nog dikke vriendinnen
Lachen met die Tanja...quote:Op maandag 12 september 2005 02:57 schreef Showtime het volgende:
Zo die Tanja komt echt helemaal los nou. Wordt ook steeds groffer tegen de anderen.
Ik heb de pest aan Tanja, maar dit keer ging het over de cameramensen volgens mij. Die kon ze horen praten achter de spiegels.quote:Op maandag 12 september 2005 02:57 schreef Uiruru het volgende:
Nou ze is het nou weer ana het verpesten.... Er mogen geen mesnen praten als ze wil slapen.
Nee dat vroeg Flikkert nog en die waren het niet.quote:Op maandag 12 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan Tanja, maar dit keer ging het over de cameramensen volgens mij. Die kon ze horen praten achter de spiegels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |