Ik gebruik zelf altijd iets anders namelijk Fraps maar ik hoorde hier dat screenhunter betere kwaliteit heeft ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie
ik ga het even proberen
Ja echt foutquote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef LissaP het volgende:
Leuk zo'n colbertjasje zonder iets eronderbij joost
gadver
Heb je misschien de engelse versie?quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan geen tabblad prestaties vinden.
Gevonden.... ben nog aan het slapen volgens mijquote:Op maandag 12 september 2005 11:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
Heb je misschien de engelse versie?
--> Tools
--> Options
--> Performances
--> Video acceleration 0
NEEEEEEEEquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef J-net het volgende:
Dido en Natte Lie vervelen zich en zijn een soort van liedje aan het schrijven over BB5 aaarrrggghhhhh
We hebben een hit baby!quote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
NEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
asjeblief geen liedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no problem,quote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ook niet. echt raar heb de nieuwste versie van WMP.... Maar bedankt voor jullie reacties... ga even verder zoeken
hehe ok danquote:Op maandag 12 september 2005 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gevonden.... ben nog aan het slapen volgens mij![]()
waar is het grote boek dan bestel ik ff 2 neckshotsquote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef J-net het volgende:
Dido en Natte Lie vervelen zich en zijn een soort van liedje aan het schrijven over BB5 aaarrrggghhhhh
quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Showtime het volgende:
Ik ben Dido Dildo en ik heet Natte Lie
op bed zit Duimelotje daarachter Chantal de lesbie
lekker rijmschema weer...quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
100 camera's om je heen
Nee je bent hier nooit alleen
13 mensen in een huis
En toch voelen wij ons thuis
??
Maar hoe zou Nederland het beleven
Nomineren is een hel
Want het is en blijft een spel
zoiets is het nu
Hoiquote:
Heeyquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoitijdje niet gezien
nog iets gemist hier?
Nou heb net ff de blog gelezen en laatste belangrijkste nieuws was een zwaar gesprek tussen Ralph en Rob geloof ikquote:Op maandag 12 september 2005 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heeytot waar heb je het meegekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |