deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeeltequote:Op maandag 12 september 2005 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik heel wat gemist![]()
lees de streamverslagen maar doorquote:Op maandag 12 september 2005 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Caps ofzo?
Goh ze heeft een badjas aanquote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Flakkie01 het volgende:
Ik zie een verassend kledingstuk onder de badjas van Linda, het is rose en kant recht op in de hoek staan.![]()
Dankjequote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeelte![]()
Commentaren op de live streams - deel 179
quote:Op maandag 12 september 2005 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heb je bewijs? Caps ofzo?
stofzuigen denkquote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen?
Waarschijnlijk op handige slinkse wijze geen van tweeenquote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen?
quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef Inca het volgende:
de vraag voor vandaag is gaat DIDO koken of afwassen of gaat ze weer risken waar ze eigenlijk geen zin in heeft maar toch leuker vind dan voorgaande twee opties?
Ze wilde Ralph ook al het gras laten maaien...quote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
geen van alles
ze kan zich heeeel goed drukken..
typische vrouw.... de man voor haar karretje spannen....quote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze wilde Ralph ook al het gras laten maaien...![]()
Hmm ligt aan de vrouwquote:Op maandag 12 september 2005 10:42 schreef fantastrick het volgende:
[..]
typische vrouw.... de man voor haar karretje spannen....
Misschien wil dido je wel helpenquote:Op maandag 12 september 2005 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Het is nog niet echt boeiend he.. ik ga maar ff afwassen
idd, ze zit nu heel gezellig bij haar medebwoners en kijkt weer super vrolijkquote:Op maandag 12 september 2005 10:35 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja integreert ietsje beter in de groep
En ze is dus ook ietsje vrolijker
Net zoals dat de afgelopen 5 dagen de grote vraag wasquote:Op maandag 12 september 2005 10:28 schreef MissX het volgende:
De grote vraag van vandaag is "zal Linda gaan douchen en iets anders aantrekken?"
thx!quote:Op maandag 12 september 2005 10:29 schreef Showtime het volgende:
deze pagina moet je hebben voor het Tanja komt los gedeelte![]()
Commentaren op de live streams - deel 179
Ook een reden om naar je werk te gaanquote:Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef Marrije het volgende:
Thuis doet het geluid het opeens niet meer maaaaar gelukkig kan ik op het werk wel streams kijken En luisteren![]()
Ik zat zondag nog even te twijfelenquote:Op maandag 12 september 2005 10:59 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ook een reden om naar je werk te gaan![]()
Ik heb er geen last van... maar ik weet ook niet wat je er aan kunt doen.. sorryquote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie ook van die strepen door je streams? Zo niet,,, waar kan het aan liggen?
[afbeelding]
Geen idee, ik roep maar wat, maar misschien heb je andere apparatuur in de buurt staan van je computer waardoor ie stoort?quote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie ook van die strepen door je streams? Zo niet,,, waar kan het aan liggen?
[afbeelding]
Nee dat is het niet denk ik. Ik zie ook dat de kleuren gewoon prut zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep maar wat, maar misschien heb je andere apparatuur in de buurt staan van je computer waardoor ie stoort?
Op gilles heb ik ook slechte kwaliteit, maar garnier ( http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp ) doet het goed.quote:Op maandag 12 september 2005 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is het niet denk ik. Ik zie ook dat de kleuren gewoon prut zijn.
Vanavond even mijn laptop halen bij mijn moeder..... en dan kijken offie het daar wel goed op doet...
Ahjoh, gewoon gaan....quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat zondag nog even te twijfelen![]()
Tanja haar sigarettenrook.quote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
ik heb hier op fok wat gedownload bbstreamv2.4quote:Op maandag 12 september 2005 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op gilles heb ik ook slechte kwaliteit, maar garnier ( http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp ) doet het goed.
Met screenhunter bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hier op fok wat gedownload bbstreamv2.4
Waar je dus ook shots mee kunt maken. Maar die hier boven doet het wel goed idd. Maar hoe maak je shots dan?
In je Windows Mediaplayer doe je het volgende --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geenquote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hoe maak je shots dan?
Ik kan geen tabblad prestaties vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
In je Windows Mediaplayer doe je het volgende --> Tabblad Prestaties --> Videoversnelling geen
En dan MWSnap Downloaden en installeren : http://www.snapfiles.com/get/mwsnap.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |