die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet batenquote:Op maandag 12 september 2005 10:03 schreef clauwheee het volgende:
Rikkert loopt er wel maar daar is ook alles mee gezegd
Vind het wel sneu hoor..quote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet baten
zijn dagen in het BB lijken geteld te zijn
en toch twijfel ik of Linda niet moet gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
die arme ziel, probeerde zich gisteren ook te mengen tussen de kussengevechten maar het mocht niet baten
zijn dagen in het BB lijken geteld te zijn
vind het ook wel jammer, hij had een goede start maar sinds het moment dat de andere bewoners zich tussen hem en Lieske gingen mengen is hij helemaal dichtgeklaptquote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het wel sneu hoor..
zal nek aan nek wordenquote:Op maandag 12 september 2005 10:07 schreef fantastrick het volgende:
en toch twijfel ik of Linda niet moet gaan...
Ja dat heeft het hem gedaan dat gedoe toen met Lieske dat de anderen zich ermee gingen bemoeien.. zonde.. want hij had verder best een leuke inbreng vond ikquote:Op maandag 12 september 2005 10:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
vind het ook wel jammer, hij had een goede start maar sinds het moment dat de andere bewoners zich tussen hem en Lieske gingen mengen is hij helemaal dichtgeklapt
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaasquote:Op maandag 12 september 2005 10:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ja dat heeft het hem gedaan dat gedoe toen met Lieske dat de anderen zich ermee gingen bemoeien.. zonde.. want hij had verder best een leuke inbreng vond ik![]()
Aan de andere kant, Lieske heeft nu ook niet vaak meer zoiets van ik ga ff met Rikkert kletsen...ook een beetje ondankbaar als je het mij vraagt, want hij heeft haar, toen ze het moeilijk had, wel grotendeels gesteund.quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaas
Maar ik snap hem ook wel hoor.. het is gewoon vanuit Lieske ook niet duidelijk wat ze nu wilde en hij is wel eerlijk geweest tegen Lieske, dat hij haar anders alleen maar gebruikt zou hebben als een flirt.. en dat wilde hij haar niet aandoen. Maar daardoor is zijn positie in het huis wel heel erg veranderd hij heeft nu geen inbreng meer, ligt alleen maar op de bank en praat wat..quote:Op maandag 12 september 2005 10:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
jah, zie hem laatste paar dagen alleen nog maar op de achtergrond op de bank liggen, terwijl Roel er met zijn vrouwtje vandoor is want volgens mij was hij wel degelijk gek op Lieske maar hij heeft zijn kansen verspeeld, hij had het ook wel voor Lieske op kunnen nemen indertijd, dat had hij niet gedaan, jammer maar helaas
Als ik zo'n domme zeug zou zijn zou ik ook depressief zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef BigBro000 het volgende:
De buik is ook nog steeds depressief
natuurlijk is het veel gezelliger als iedereen blijft maar het gaat tussen rikkert en linda. Nu heb ik niets met brabo's maar rikkert is zo stil, verrteld geen verhalen ofzo... wat weten we nou van hem?quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik snap hem ook wel hoor.. het is gewoon vanuit Lieske ook niet duidelijk wat ze nu wilde en hij is wel eerlijk geweest tegen Lieske, dat hij haar anders alleen maar gebruikt zou hebben als een flirt.. en dat wilde hij haar niet aandoen. Maar daardoor is zijn positie in het huis wel heel erg veranderd hij heeft nu geen inbreng meer, ligt alleen maar op de bank en praat wat..
Ja ik zou het jammer vinden als die nu weg ging, van mij mag die er wel lang inblijven![]()
Tja ik zie toch echt liever Linda vertrekken..quote:Op maandag 12 september 2005 10:19 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
natuurlijk is het veel gezelliger als iedereen blijft maar het gaat tussen rikkert en linda. Nu heb ik niets met brabo's maar rikkert is zo stil, verrteld geen verhalen ofzo... wat weten we nou van hem?
Ze trekt wel minder naar hem toe inderdaad. Denk dat Rikkert niet teveel zijn pijlen op 1 dame in het huis had moeten richten. Lieske en Roel hangen beide bij verschillende personen door de dagen heen, Rikkert moest het alleen van Lieske haar aandacht hebben. Wellicht dat hij er niks aan kon doen omdat hij direct verkocht was.quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Aan de andere kant, Lieske heeft nu ook niet vaak meer zoiets van ik ga ff met Rikkert kletsen...ook een beetje ondankbaar als je het mij vraagt, want hij heeft haar, toen ze het moeilijk had, wel grotendeels gesteund.
I agreequote:Op maandag 12 september 2005 10:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tja ik zie toch echt liever Linda vertrekken..
Ik wil juist Rikkert beter leren kennenIk denk gewoon dat het met hem nog wel leuk kan worden als hij er langer inzit.. hij is gewoon droog
![]()
na haar broodjes met kaas denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 10:21 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben toch weinig te roken nu? Benieuwd wanneer Zeug haar 1e peuk opsteekt
Het kan dan inderdaad nog wel leuk worden...quote:Op maandag 12 september 2005 10:21 schreef Showtime het volgende:
[..] Mits Leroy er nog bij komt, dan komt Linda misschien ook nog wel ff wat meer los.
gisteravond kwam ze helemaal losquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef BigBro000 het volgende:
De buik is ook nog steeds depressief
zegienou???quote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
gisteravond kwam ze helemaal los
ze heeft zitten lachen en gieren met Roel, ze vertelde ze zelfs een mop![]()
en als klap op de vuurpijl, ze heeft gestoeid met Menno (jawel je leest het goed!)
Volgens mij heb ik heel wat gemistquote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
en als klap op de vuurpijl, ze heeft gestoeid met Menno (jawel je leest het goed!)
mja kan er zelf ook nog niet helemaal bij, maar het heeft daadwerkelijk plaatsgevonden, ze werd ook steeds brutaler, beetje grote mond geven voor de gein aan Menno en ze nam het zelfs op voor Lieske in een discussiequote:
Joost toennetquote:Op maandag 12 september 2005 10:25 schreef miss_bleu het volgende:
wie loopt er met een jasje aan?
Heb je bewijs? Caps ofzo?quote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |