Iemand van de bewoners had net ook al het idee dat ze geen moeite hoeft te doen omdat Talpa toch wel zorgt dat ze erin blijft.quote:Op maandag 12 september 2005 12:43 schreef Darklight het volgende:
oh dat is haar tactiek
5min per dag vrolijk doen, en dat komt dan op tv![]()
![]()
Dat weet ik wis en zekerquote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Als er een omgebouwde in zou moeten zitten is het toch ingrid denk ik. Kijk maar eens bij die foto waar ze aan t roddelen zijn... Ze heeft toch wel iets mannelijks hoor
Waarschijnlijk in opdracht van BB. ¨Tanja, je moet nu eventjes leuk doen, dan krijg je zo weer een nieuw pakje peuken¨.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteravond 5 minuten vrolijk meegedaan. Dat komt op tv.
Dat zie je idd op veel van haar foto's. Ze heeft echt wel een mannelijk gezicht.quote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Als er een omgebouwde in zou moeten zitten is het toch ingrid denk ik. Kijk maar eens bij die foto waar ze aan t roddelen zijn... Ze heeft toch wel iets mannelijks hoor
ik zou het wel dom vinden als er weer een omgebouwde is.. Beetje na-aperig en niet echt boeiendquote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik wis en zekerze is ook supersterk dat zag je wel gisteren toen ze weer met Menno aan het stoeien was
1 op de 13quote:Op maandag 12 september 2005 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: Roel, hoeveel depressieve mensen hebben we in Nederland
ze roepen het nu om.... zouden ze hier meelezen?quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef Tamaartje het volgende:
Roel..doe je zender is om.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
ze roepen het nu om.... zouden ze hier meelezen?![]()
haha .. hij is kapot denk ofzo want hij moest hem in het bakje leggen?!quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
Menno is gewoon een mietje. Misschien is hij wel een omgebouwde?quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik wis en zekerze is ook supersterk dat zag je wel gisteren toen ze weer met Menno aan het stoeien was
Nou als ze echt meelezen:quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
En als ze dan toch al aan het gooien zijn..... ik weet nog wel een bewoonster waar ze mee mogen gaan gooienquote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als ze echt meelezen:
PAK DAT KLOTE SPEL AF EN GOOI ER EEN ACTIEVE WEEKOPDRACHT TEGENAAN!
hahaha dat is idd een strakke actiequote:Op maandag 12 september 2005 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als ze echt meelezen:
PAK DAT KLOTE SPEL AF EN GOOI ER EEN ACTIEVE WEEKOPDRACHT TEGENAAN!
quote:Op maandag 12 september 2005 12:51 schreef AnTjUh het volgende:
ze hadden die vriendin van chantal in het bbhuis moeten zetten hoor ik nu
EN dan zo hard gooien dat ze het huis uit vliegt over de schutting..... en dat ze niet meer terug mag komen.....quote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef LissaP het volgende:
[..]
En als ze dan toch al aan het gooien zijn..... ik weet nog wel een bewoonster waar ze mee mogen gaan gooien![]()
Wat reacties op medialog:quote:Op maandag 12 september 2005 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2005 12:47 schreef LissaP het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |