oh god.. is het weer zover? wat heeft de zeug nu weer danquote:Op maandag 12 september 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik schakel net in, wrom ligt Tanja te huilen op bed?
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijfquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Showtime het volgende:
Gatver wat een walgelijk wijf is die Nathalie, altijd maar stoken. Gesprek over Tanja is al ten einde, en dan komt ze weer terug om nog ff paar natrappen te geven. Humor heeft ze niet maar stoken kan ze als de beste.
Zou je denken?quote:Op maandag 12 september 2005 12:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat de verrassing eraf is!
Ik mag dr ook niet, en haar vriend Joost is ook niet echt een symphatieke jongen denk ik....quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijf![]()
Ja.. ze vind hem ook gewoon erg leuk dat zie en merk je aan alles..quote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, dit heeft Dido gisteren gezegd:
'Mijn vriendinnen liggen helemaal in een deuk als ze dit zien. Roel is een tegenpool van mij en niet een persoon waar ik normaal op zou vallen. Ik word hier gewoon gestoord van!"
Daarmee zegt ze toch indirect dat ze dus op Roel valt, lijkt me.
Maar vooral blijven ontkennen.
Dat vond ik al toen ik zag hoe ze tegen Ralph deed, die zet ze ook publiekelijk voor lulquote:Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad gatverdamme.. wat een triest wijf![]()
Ik vind het wel een leuke jongen om te zien maar ik snap niet hoe die het uithoudt met haarquote:Op maandag 12 september 2005 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik mag dr ook niet, en haar vriend Joost is ook niet echt een symphatieke jongen denk ik....
Misschien is ie zelf ook wel een zielig onzeker jongetje die dit moet compenseren door één keer in zijn leven een stoere zet te maken. Als dit zo is gaat ie nooit meer bij haar wegquote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke jongen om te zien maar ik snap niet hoe die het uithoudt met haar![]()
Maar zijn studie is daar toch ook op gericht?quote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Roel legt de meiden even uit wat schizofrenie is.
"Het is niet een gespleten persoonlijkheid", zegt hij.
Die jongen weet echt wel vrij veel.
Ik heb geen flauw idee wat hij studeert.quote:Op maandag 12 september 2005 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar zijn studie is daar toch ook op gericht?
Ze heeft gisteravond 5 minuten vrolijk meegedaan. Dat komt op tv.quote:Op maandag 12 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
Hoe gaan ze die ZEUG eigenlijk in die tv uitzendingen monteren? Het ligt of alleen op bed, of zit alleen te ontbijten![]()
![]()
Volgens mij psychologie, dus dat zou je het indd wel moeten wetenquote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat hij studeert.
Psychologiequote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is aan een studie Biologische en Cognitieve Psychologie begonnen en staat op het punt van afstuderen.quote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
biologische en cognitieve psychologiequote:Op maandag 12 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja dat krijg je he met 25 minuten uitzendtijdquote:Op maandag 12 september 2005 12:43 schreef Darklight het volgende:
oh dat is haar tactiek
5min per dag vrolijk doen, en dat komt dan op tv![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |