quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Scan, afgunst voor wat, voor dat naïeve gedoe van d'r?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wist je al dat Rob maar één been heeft?
Wordt er nou nog gefietst?quote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef Skaai het volgende:
Zeg wat is dat met die Tanja, is die zwanger ofzo, ze heeft zo'n vette pens
quote:
Heb ik iets gemist? Is er gezoend? Of doel je op die stoeipartij van gisteren?quote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is volgens de meeste meiden de leukste jongen in het huis.... en Lieske heeft hem ingepikt
inderdaad, en zelfs voordat speelde het al denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Roel is volgens de meeste meiden de leukste jongen in het huis.... en Lieske heeft hem ingepikt
Dat is het gevoel van de dames. Dido en Nathalie hebben dat gisteren opnieuw uitvoerig besproken (zie streamverslagen). Wat Lieske betreft is hij gewoon een heel goed maatje denk ik, (nog) niets meer.quote:Op maandag 12 september 2005 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Is er gezoend? Of doel je op die stoeipartij van gisteren?
slaaptquote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Peekaboo het volgende:
waar is buik eigenlijk?
Huilend op bed.quote:Op maandag 12 september 2005 12:24 schreef Peekaboo het volgende:
waar is buik eigenlijk?
Geweldig, die bek van Naatquote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Het roddelclubje bij elkaar.
[afbeelding]
Aaah, ok, thanks.quote:Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het gevoel van de dames. Dido en Nathalie hebben dat gisteren opnieuw uitvoerig besproken (zie streamverslagen). Wat Lieske betreft is hij gewoon een heel goed maatje denk ik, (nog) niets meer.
ik heb die foto ff goed bekeken maar is het zeker dat er maar EEN omgeboude inzitquote:Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Het roddelclubje bij elkaar.
[afbeelding]
Vraag van de dag.quote:Op maandag 12 september 2005 12:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik schakel net in, wrom ligt Tanja te huilen op bed?
Ik denk dat de verrassing eraf is!quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag van de dag.![]()
Niemand weet het, ik vraag me af of ze het zelf weet.
Het lijkt mij voor iedereen beter als ze er alsnog uitgaat. Dat kind is doodongelukkig daar en wilde al eerder weg, mijn idee: laaaaat gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vraag van de dag.![]()
Niemand weet het, ik vraag me af of ze het zelf weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |