quote:Op maandag 12 september 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik ben zo benieuwd wat nederland van Tanja vind".
Chantal zegt dat ze dat heel goed weet.
hahahhahaa jammer dat joost nu inbreekt in t gesprek....quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
De roddeltantes beginnen zich steeds meer te ergeren aan Tanja
Kortom: goed nieuws!quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
vandaar dat ze gisteravond helemaal in haar element was, ze krijgt eindelijk dezelfde behandeling als thuisquote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
ja en let op dodo laat dat wel weer doen door iemand andersquote:Op maandag 12 september 2005 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind dat ze een gesprekje met haar moeten aangaan over haar houding..
ze laten nu ook ff tanja in dr bed zien.. truitje kleurt bij het dekbedquote:Op maandag 12 september 2005 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind dat ze een gesprekje met haar moeten aangaan over haar houding..
Nee, logisch toch.quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef J-net het volgende:
hahahahahahaha ik vind t roddelen echt wel cowl hoor.... en niemand die het voor tanja opneemt...
hahaha inderdaadquote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat ze haar echt een takkewijf vinden, maar niemand spreekt het uit.
Die van mij zijn ook al volquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Showtime het volgende:
Ik word gek van Dido met haar TOCH? bla bla bla bla bla TOCH? bla bla bla bla TOCH? iemand een teiltje over![]()
Slaapt denk ik nog. Lieske lag heellaat in bed.quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef sannuh het volgende:
waar is lieske
hummie laat tanja echt niet gaanquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Showtime het volgende:
Ik word gek van Dido met haar TOCH? bla bla bla bla bla TOCH? bla bla bla bla TOCH? iemand een teiltje over![]()
Ik voel een nominatie voor Buik aankomen![]()
Ik verwacht dat ze haar later wel aanspreken als ik dit zo hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef Skaai het volgende:
"Wij zijn met zijn allen heel sociaal"
Nou sociaal hoor, Tanja niet de waarheid durven vertellen
neej die zat daarstraks wel buiten,,, maar dr hoofd moest echt nog ff een opknapbeurt krijgen: ff half uur tandenpoetsenquote:Op maandag 12 september 2005 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Slaapt denk ik nog. Lieske lag heellaat in bed.
ze zat vanochtend in de tuin te kletsen, geen idee waar ze nu isquote:Op maandag 12 september 2005 12:04 schreef sannuh het volgende:
waar is lieske
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze haar later wel aanspreken als ik dit zo hoor.
Het zou tijd worden.
Maar er komen nominaties aan volgende week..quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat ze haar echt een takkewijf vinden, maar niemand spreekt het uit.
ja maar ze gaat er toch niet uit daar zorgt BB wel voorquote:Op maandag 12 september 2005 12:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar er komen nominatie aan volgende week..![]()
En als Tanja op de bank zit wordt ze nog meer narrig![]()
Dat heb ik helaas al geaccepteerdquote:Op maandag 12 september 2005 12:08 schreef J-net het volgende:
[..]
ja maar ze gaat er toch niet uit daar zorgt BB wel voor![]()
![]()
![]()
Ze zijn bang hoe nederland zal reageren als ze tegen Tanja blijken te zijn. De dames blijven gewoon Lieske nomineren denk ik.quote:Op maandag 12 september 2005 12:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar er komen nominaties aan volgende week..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |