En jij bent mijn op één na favoriete Tom van Fok!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die uiteraard mijn op één na favoriete user is van FOK.Enne topic 202 ontbreekt..
Ik heb het koud.quote:
Dat is waar, op-één-na-favoriete-user-van-me-die-enorm-grappig-uit-de-hoek-kan-komen-zoals-op-zijn-fotoboek-die-ik-net-las.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, als niemand anders er één opent.
Er zijn maar twee Tom`s.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij bent mijn op één na favoriete Tom van Fok!
OP ga ik nu even fixen.
Vertel? Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is waar, op-één-na-favoriete-user-van-me-die-enorm-grappig-uit-de-hoek-kan-komen-zoals-op-zijn-fotoboek-die-ik-net-las.
Heel je fotoboek is één grote zieke grap.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel? Waar?
Welke van de vele grappige reacties.
Uhja. Ik bedoelde natuurlijk jou als favoriete user. hehe Maar ik heb een andere favo mannelijke userquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaaaaaaah!
Maar jij bent wel mijn favoriete Tom!
En ook nog mijn favoriete user!![]()
Dag Beev!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Een hele goede avond lieve ShowChattertjes van me..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heel je fotoboek is één grote zieke grap.![]()
Je mag niet meer TVP'en.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
TVP
Ik heb al genoeg bewogen vandaag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Dan moet je even lekker bewegen [afbeelding]
Dat was gewoon omdat FOK toen vaak down was, maar nu is FOK back en Jongereplaza passé.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Orgi... als ik nu op dat jongerenplaza kom zie ik geen enkel subforum.
Is niet echt een goede methode om veel mensen lid te laten worden..
Moet je registreren!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Orgi... als ik nu op dat jongerenplaza kom zie ik geen enkel subforum.
Is niet echt een goede methode om veel mensen lid te laten worden..
Ja, dat snap ik.quote:
Jongerenplaza passé?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was gewoon omdat FOK toen vaak down was, maar nu is FOK back en Jongereplaza passé.![]()
Fantastisch!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik..
Maar de meeste mensen zullen denken "laat maar", als ze niet direct zien wat er te vinden is..
En ik kan het weten, met ons uiterst succesvolle Shok-forum.
Heel veel bewogenquote:
Maar je zit toch lekker tequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Whehehe..
Zit ik me zomaar te vervelen op deze vrijdagavond.
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Sporten?Boodschappen doen?Huishouden?Zoiets?
Allemaal erg intensief volgens mijn moeder!
Dat gaat ook gauw vervelen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je zit toch lekker teShowChatten
?
En vooral mijn PI gaf veel wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeft
Natuurlijk wel,altijd proberen of er wat boeiende info loskomtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeft
Voelt meneer zich weer te goed ?quote:
Of je gaat posten, dan heb ik nog wat bij te lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
...dus stort ik me nog maar even op wiskunde. Oh ja, en op het bijlezen van Shok! [afbeelding].
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Van mij, in 2004 dan. Maar 2004 is zoooo passé.![]()
Je spreekt jezelf wel héél erg tegen nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Natuurlijk wel,altijd proberen of er wat boeiende info loskomt![]()
Net of ik dat allemaal wil weten![]()
Ownee? Op wie stemde jij dan met de SHO Awards 2004 als favo user?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Maar ja jij was nooit mijn favoriete Fokker geweest
Ja mên.quote:
Dat was om bij jouw in de goede dingen te komenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ownee? Op wie stemde jij dan met de SHO Awards 2004 als favo user?![]()
Vuile hufter. Ik wil je nooit meer zien, Showchatten enne.. najah: ZAK!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat was om bij jouw in de goede dingen te komen
Is dat de zelfde als die hier laats rondhing?quote:skaai blijft sfeerverpestend bezig in US, weg nu daar, maand.
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat de zelfde als die hier laats rondhing?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Zelfs Tanja is weer terug op Shok!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, laten we nu ik weg ga als mod even wat uit de wereld helpen, ik ben zwaar anti animalsex en ik heb echt nog nooit wat met een paard gedaan en dat zal ook nooit gaan gebeuren.
Ik ben, oeps, was, ook F&F mod kasta
En al je verhalen dan tegen mij: Dat je tegen me opkeek enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag hem in de krant staan vandaag(Metro)
Hij is super goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag hem in de krant staan vandaag(Metro)
*Fluistert.. ga op je knieën..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:
Lieve,lieve Nadine... We hebben nu al twee prachtige kinderen: Sam en Tijn en ik vind het tijd dat dit bezegeld wordt met een huwelijk. Dus...
[afbeelding]
Wil je met me trouwen?
![]()
Ja,ik wil heel erg graag met je trouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:
Lieve,lieve Nadine... We hebben nu al twee prachtige kinderen: Sam en Tijn en ik vind het tijd dat dit bezegeld wordt met een huwelijk. Dus...
[afbeelding]
Wil je met me trouwen?
![]()
Ik ga trouwen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,ik wil heel erg graag met je trouwen![]()
Aaaah wat liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga trouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Orginial geeft Nadine een roosje..
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga trouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Orginial geeft Nadine een roosje..
Ik voel me vereerd!!! Natuurlijk wil ik hetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
We willen het allemaal snel gaan doen, dusse wil jij mijn getuige zijn?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!!! Natuurlijk wil ik het![]()
Dan houdt de ceremoniemeester een hele preek... "Neemt gij Orginial Antonius Maria, Nano Catherina tot u wettige echtgenoot? Wat is hierop u antwoord?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
My prayers have been answered, 7 april in de winkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan houdt de ceremoniemeester een hele preek... "Neemt gij Orginial Antonius Maria, Nano Catherina tot u wettige echtgenoot? Wat is hierop u antwoord?![]()
tsssssssssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:46 schreef Orginial het volgende:
Enne Vrouwtje Theelepel is zooo passé
* Orginial schuift de ring op Nano`s middelvinger. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw! En dan mag u nu de bruid kussen!" en geeft Nano een zoen op haar mond terwijl Tijn en Sam met rijst strooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:47 schreef Nano het volgende:
Nano schuift een prachtige ring om Orginial's vinger."Neemt gij Nano Catherina,Orginial Antonius Maria tot u wettige echtgenoot?Wat is hierop u antwoord?"
"Ja! Niets liever!"
Vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssssssssss
Vrouwtje Theelepel was lieffff![]()
Oh jah, das ook een van jou favo films he?quote:
Een lepel van goud, daar kun je pap mee roerenquote:
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial schuift de ring op Nano`s middelvinger. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw! En dan mag u nu de bruid kussen!" en geeft Nano een zoen op haar mond terwijl Tijn en Sam met rijst strooien.![]()
Ik mis tony die de bruidegom dood schietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.
Ze gaan snel door naar Ibiza, met hun kinderen Tijn en Samquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.
leven is een groot woord..... zo lekker tukken.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Leeft iedereen nog?
Zeg wat agressief opeensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Als jij nou even Tony speelt en per ongeluk het pistool laat vallen en het richting je eigen gaat.Dan hebben we een goede Tony,die zelfmoord pleegt...........
mooi.... daar hebben ze toch 'n beroerde internetverbinding.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:
Ze gaan snel door naar Ibiza, met hun kinderen Tijn en Sam![]()
![]()
Een nachtje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi.... daar hebben ze toch 'n beroerde internetverbinding.......
hoe lang blijven jullie weg...???
Goh waarom geen jaar?quote:
Ciaoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
lekker cheap......
nou have fun enzo.... * taait af
Ey jij kende toch die kerel die Che speelde in gtst?quote:
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey jij kende toch die kerel die Che speelde in gtst?
Meisje, jij bent serieus veel te jong voor dit soort praat...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Maikel, anders ga je mee naar Ibiza? Ik heb een zus, Vivienne van der Asssem en ze vindt je wel leuk en ze gaat ook mee. Maar na half 1 niet meer krikke he? ik wil dan slape!
Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Het gaat over hem in het gtst topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogantquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?![]()
Zie post hierboven..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat over hem in het gtst topic.
Waarom was het een sukkel dan![]()
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?quote:
Vanavond ben ik vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?
En nu zit hij in die soep reclamequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogant
Ik ookquote:
Ik dacht: ik doe eens gekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Airelle het volgende:
MissBliss...
Ook een naamsverandering dus...
Oh dat komt wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe eens gek
Maar het wordt niet op prijs gesteld
En ik mis ook My Active Topics enzodie van ZOWIEE dan, MissBliss is nog zo leeg
Mijn ZOWIEE wat doe jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe eens gek
Maar het wordt niet op prijs gesteld
En ik mis ook My Active Topics enzodie van ZOWIEE dan, MissBliss is nog zo leeg
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik ga mijn goddelijke kontje richting mijn vederzachte bedje begeven...
Dus welterusten allemaal
Goddeljke kontjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik ga mijn goddelijke kontje richting mijn vederzachte bedje begeven...
Dus welterusten allemaal
Jouw ZOWIEE?quote:
Ja, ze is dood, open maar snel een topicquote:
Dat is ze niet waard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze is dood, open maar snel een topic
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat komt wel!
Gewoon doorposten.
Mijn ZOWIEE's doods-chat, wat doe je?quote:
Sorry. Vind je me nu een klootzak?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn ZOWIEE's doods-chat, wat doe je?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jouw ZOWIEE?
Ik ben toch 1 van de weinige dames hier waar je dat niet tegen kan zeggen![]()
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Whehehequote:
Ze had het beter na het tournament kunnen doen ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, nu je je naam hebt veranderd, wordt je automatisch gediskwalificeerd uit het tournament. Dat houdt in dat ik doorga naar de finale![]()
Jaquote:
Ik moest van ZOWIEE zeggen dat ze het daar niet mee eens isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, nu je je naam hebt veranderd, wordt je automatisch gediskwalificeerd uit het tournament. Dat houdt in dat ik doorga naar de finale![]()
Gespleten persoonlijkheidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moest van ZOWIEE zeggen dat ze het daar niet mee eens is
pssst we zijn alleenquote:
Ey jij had toch een maand banquote:
Alleen in USquote:
We zijn weer alleen en Zowiee was te oud voor me maar MissBliss niet hoorquote:
MissBliss valt op oudere mannenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
We zijn weer alleen en Zowiee was te oud voor me maar MissBliss niet hoor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
*Potje kaarten dan maar ?
Naja slaapzachtquote:
Beetje leeg hierquote:
Ik bedoel gewordenquote:
Jou altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik bedoel geworden
ikwist wel dat ze het was maar..sjonge je begrijp me wel![]()
Oke de boel dreigt dood te vallen tijd voor wat VIVquote:
Goed plan laat ik dat nu ook maar gaan doenquote:
Goedemorgen ooh je bent al wegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:16 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga naar mijn werk.. doei
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:16 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga naar mijn werk.. doei
Goodmorningquote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
Mornin'!
Ik ben zo ook weer weg. Moet nog cadeautje kopen en keukenbeurt afmaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goodmorning
Ik ben meteen weer weg, lekker verbouwen vandaag![]()
Dat was al langer zo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Peri!!!
Ik las ergens dat FF niet meer op Fok! komt?![]()
Cat Stevensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:09 schreef Christine het volgende:
Morning has broken, like the first morning....
Nou zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was al langer zo hoor
Hij lurckt alleen af en toe wat en post alleen waar 'ie 't de moeite waard vindt.
Zoveel valt er niet meer te beleven op fok. Vind ik ook hoor.
Open een goed topic. Dan zie je 'm vast weerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou zeg
Je hebt ook wel gelijk dat het steeds minder leuk wordt.
Maar toch....
De TTT gaan ze ook al afschaffenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Open een goed topic. Dan zie je 'm vast weer
Ik mis al die leuke topics, leuke users en leuke modjes.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef PeRi het volgende:
*moed inpraat*
Maar je weet het! Een goed topic wordt onthouden!
Aan de slag Bup.!
Ik kom alleen in SHO vanwege SCquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
SHO is toch veel leuker.
Als jij alleen maar boete's van ¤ 0,00 geeft,gaan ze natuurlijk nooit wegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wolken zouden verboden moeten worden
doeiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef PeRi het volgende:
* Douchen en dan winkelen gaat *
Fijne dag allemaal
Doeiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef PeRi het volgende:
* Douchen en dan winkelen gaat *
Fijne dag allemaal
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Als jij alleen maar boete's van ¤ 0,00 geeft,gaan ze natuurlijk nooit weg
Misschien moet je een keer een cursus gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik word nooit een goede boete-uitdeler
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer een cursus gaan doen
Ik moet toch ergens van leven?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar is dat helemaal niet voor bedoeld
Dankjewel,kan ik ook geen boete's meer krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik laat het wel zitten zo
Net of je dat zo erg vindt... die boetes van 0 euroquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Dankjewel,kan ik ook geen boete's meer krijgen![]()
!!!1quote:
lees je in trutquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
!!!1!1!?1!11!!!!! ?!?!!!
!!1!
!?!?!11!
*troost*quote:
Blijf jij nu daar gewoon wonen? Is dat niet duur?quote:
Waar is dat toch van?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:16 schreef PeRi het volgende:
Lala lekker iemand moet het doen.
Lala lekker, zijn allereerste zoen.
Ik snapte 'm ook al niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is dat toch van?
Bioslock begon er ook al over in R&P?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar is dat toch van?
Bioslock begon er ook al over in R&P?
Je bent zelf een trut, trut!quote:
Ben je nou geband omdat je iets zei over het langzaamlopend US in de SC daar?quote:
DIe film is zo goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef Bupatih het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Jim Carrey![]()
![]()
Vrouwtje Theelepel
Tot zover mijn samenvatting van SC#203
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
DIe film is zo goedlaats nog gezien
![]()
Nou blijkbaar heb ik toch nog onderhuidse opmerkingen naar MUUS geplaatst.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben je nou geband omdat je iets zei over het langzaamlopend US in de SC daar?
(ik kon nl niks terugvindenin je history)
Ja, ik moest eigenlijk stiekem wel heel erg hard lachenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, ik moest eigenlijk stiekem wel heel erg hard lachen
Mijn god.quote:
Hela! Frans is ok!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn god.
En ik maar denken dat het na Chipz, Ali B en Frans de Bauer niet erger kon!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hela! Frans is ok!
"Hij is zo gewoon gebleven"
Je kotst op me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ik kots op mensen die "zo gewoon blijven"
Ik bedoel mensen die beroemd zijn, lelijke liedjes zingen, Ahoy volzingen en dan nog zo gewoon blijven.quote:
WOW en BEDquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih denkt terug aan de tijd van WOW! en BED![]()
![]()
Daar gaat ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
[..]
WOW en BED
Ik denk eerder terug aan de tijd van WHAM! en Clouseau... maar dat zal het generatieverschil wel zijn
WOW en BED waren ook van die slecht in elkaar geflanste bandjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
[..]
WOW en BED
Ik denk eerder terug aan de tijd van WHAM! en Clouseau... maar dat zal het generatieverschil wel zijn
Lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook. Gewoon stug doorposten
bar_rel? Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef PeRi het volgende:
*stug bar_rel negeert*
Dat gevoel ken ikquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:12 schreef bar_rel het volgende:
Waar vind ik hier de Buffy topic, ik kan de zoek optie niet vgebruiken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:12 schreef bar_rel het volgende:
Waar vind ik hier de Buffy topic, ik kan de zoek optie niet vinden!
Ja en daarna Jennifer Connely en daarna Sarahquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Maar Angelina staat toch nog wel op één?
Oh pas op de derde plek.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja en daarna Jennifer Connely en daarna Sarah
Velvet, Close II You, K-oticquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WOW en BED waren ook van die slecht in elkaar geflanste bandjes!
Clouseau!!!!
Dat zijn toch best mooie nummers
En WHAM! ....ik ken daar één of twee nummertjes van.
Christmas enzo
Hoi. Ik vind jou stom.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dat hetzeflde als een graatje in een vis
Ik had er een poster van om m'n kamerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
En WHAM! ....ik ken daar één of twee nummertjes van.
Christmas enzo
Apfuhh!! de serie is goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh pas op de derde plek.
Dan hoef je die topics niet eens te zoeken
Je stoot newbies af!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Joh! Ik was hier toch eerder dan jij![]()
![]()
O wacht, dit is US niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je stoot newbies af!
Kliekvorming mag niet!
Oh nu heb ik 2 vrouwen tegen mequote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je stoot newbies af!
Kliekvorming mag niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |