Ik heb al genoeg bewogen vandaag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Dan moet je even lekker bewegen [afbeelding]
Dat was gewoon omdat FOK toen vaak down was, maar nu is FOK back en Jongereplaza passé.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Orgi... als ik nu op dat jongerenplaza kom zie ik geen enkel subforum.
Is niet echt een goede methode om veel mensen lid te laten worden..
Moet je registreren!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Orgi... als ik nu op dat jongerenplaza kom zie ik geen enkel subforum.
Is niet echt een goede methode om veel mensen lid te laten worden..
Ja, dat snap ik.quote:
Jongerenplaza passé?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was gewoon omdat FOK toen vaak down was, maar nu is FOK back en Jongereplaza passé.![]()
Fantastisch!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik..
Maar de meeste mensen zullen denken "laat maar", als ze niet direct zien wat er te vinden is..
En ik kan het weten, met ons uiterst succesvolle Shok-forum.
Heel veel bewogenquote:
Maar je zit toch lekker tequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
Whehehe..
Zit ik me zomaar te vervelen op deze vrijdagavond.
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Sporten?Boodschappen doen?Huishouden?Zoiets?
Allemaal erg intensief volgens mijn moeder!
Dat gaat ook gauw vervelen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je zit toch lekker teShowChatten
?
En vooral mijn PI gaf veel wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeft
Natuurlijk wel,altijd proberen of er wat boeiende info loskomtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hehe weet je nou serieus niet waar ze het over heeft
Voelt meneer zich weer te goed ?quote:
Of je gaat posten, dan heb ik nog wat bij te lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
...dus stort ik me nog maar even op wiskunde. Oh ja, en op het bijlezen van Shok! [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |