tsssssssssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:46 schreef Orginial het volgende:
Enne Vrouwtje Theelepel is zooo passé
* Orginial schuift de ring op Nano`s middelvinger. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw! En dan mag u nu de bruid kussen!" en geeft Nano een zoen op haar mond terwijl Tijn en Sam met rijst strooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:47 schreef Nano het volgende:
Nano schuift een prachtige ring om Orginial's vinger."Neemt gij Nano Catherina,Orginial Antonius Maria tot u wettige echtgenoot?Wat is hierop u antwoord?"
"Ja! Niets liever!"
Vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssssssssss
Vrouwtje Theelepel was lieffff![]()
Oh jah, das ook een van jou favo films he?quote:
Een lepel van goud, daar kun je pap mee roerenquote:
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial schuift de ring op Nano`s middelvinger. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw! En dan mag u nu de bruid kussen!" en geeft Nano een zoen op haar mond terwijl Tijn en Sam met rijst strooien.![]()
Ik mis tony die de bruidegom dood schietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.
Ze gaan snel door naar Ibiza, met hun kinderen Tijn en Samquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Orginial pakt Nano's hand en ze lopen naar buiten.Er staat een heleboel familie en ze klappen.De ouders feliciteren hun en ze lopen door naar de feestzaal.
leven is een groot woord..... zo lekker tukken.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Leeft iedereen nog?
Zeg wat agressief opeensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Als jij nou even Tony speelt en per ongeluk het pistool laat vallen en het richting je eigen gaat.Dan hebben we een goede Tony,die zelfmoord pleegt...........
mooi.... daar hebben ze toch 'n beroerde internetverbinding.......quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:12 schreef Orginial het volgende:
Ze gaan snel door naar Ibiza, met hun kinderen Tijn en Sam![]()
![]()
Een nachtje.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi.... daar hebben ze toch 'n beroerde internetverbinding.......
hoe lang blijven jullie weg...???
Goh waarom geen jaar?quote:
Ciaoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
lekker cheap......
nou have fun enzo.... * taait af
Ey jij kende toch die kerel die Che speelde in gtst?quote:
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey jij kende toch die kerel die Che speelde in gtst?
Meisje, jij bent serieus veel te jong voor dit soort praat...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Maikel, anders ga je mee naar Ibiza? Ik heb een zus, Vivienne van der Asssem en ze vindt je wel leuk en ze gaat ook mee. Maar na half 1 niet meer krikke he? ik wil dan slape!
Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Het gaat over hem in het gtst topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogantquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?![]()
Zie post hierboven..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat over hem in het gtst topic.
Waarom was het een sukkel dan![]()
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?quote:
Vanavond ben ik vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?
En nu zit hij in die soep reclamequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |