quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Van mij, in 2004 dan. Maar 2004 is zoooo passé.![]()
Je spreekt jezelf wel héél erg tegen nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Natuurlijk wel,altijd proberen of er wat boeiende info loskomt![]()
Net of ik dat allemaal wil weten![]()
Ownee? Op wie stemde jij dan met de SHO Awards 2004 als favo user?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Maar ja jij was nooit mijn favoriete Fokker geweest
Ja mên.quote:
Dat was om bij jouw in de goede dingen te komenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ownee? Op wie stemde jij dan met de SHO Awards 2004 als favo user?![]()
Vuile hufter. Ik wil je nooit meer zien, Showchatten enne.. najah: ZAK!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat was om bij jouw in de goede dingen te komen
Is dat de zelfde als die hier laats rondhing?quote:skaai blijft sfeerverpestend bezig in US, weg nu daar, maand.
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat de zelfde als die hier laats rondhing?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Zelfs Tanja is weer terug op Shok!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, laten we nu ik weg ga als mod even wat uit de wereld helpen, ik ben zwaar anti animalsex en ik heb echt nog nooit wat met een paard gedaan en dat zal ook nooit gaan gebeuren.
Ik ben, oeps, was, ook F&F mod kasta
En al je verhalen dan tegen mij: Dat je tegen me opkeek enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag hem in de krant staan vandaag(Metro)
Hij is super goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag hem in de krant staan vandaag(Metro)
*Fluistert.. ga op je knieën..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:
Lieve,lieve Nadine... We hebben nu al twee prachtige kinderen: Sam en Tijn en ik vind het tijd dat dit bezegeld wordt met een huwelijk. Dus...
[afbeelding]
Wil je met me trouwen?
![]()
Ja,ik wil heel erg graag met je trouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef Orginial het volgende:
Lieve,lieve Nadine... We hebben nu al twee prachtige kinderen: Sam en Tijn en ik vind het tijd dat dit bezegeld wordt met een huwelijk. Dus...
[afbeelding]
Wil je met me trouwen?
![]()
Ik ga trouwen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,ik wil heel erg graag met je trouwen![]()
Aaaah wat liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga trouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Orginial geeft Nadine een roosje..
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga trouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Orginial geeft Nadine een roosje..
Ik voel me vereerd!!! Natuurlijk wil ik hetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
We willen het allemaal snel gaan doen, dusse wil jij mijn getuige zijn?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!!! Natuurlijk wil ik het![]()
Dan houdt de ceremoniemeester een hele preek... "Neemt gij Orginial Antonius Maria, Nano Catherina tot u wettige echtgenoot? Wat is hierop u antwoord?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
My prayers have been answered, 7 april in de winkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan houdt de ceremoniemeester een hele preek... "Neemt gij Orginial Antonius Maria, Nano Catherina tot u wettige echtgenoot? Wat is hierop u antwoord?![]()
tsssssssssssquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:46 schreef Orginial het volgende:
Enne Vrouwtje Theelepel is zooo passé
* Orginial schuift de ring op Nano`s middelvinger. "Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw! En dan mag u nu de bruid kussen!" en geeft Nano een zoen op haar mond terwijl Tijn en Sam met rijst strooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:47 schreef Nano het volgende:
Nano schuift een prachtige ring om Orginial's vinger."Neemt gij Nano Catherina,Orginial Antonius Maria tot u wettige echtgenoot?Wat is hierop u antwoord?"
"Ja! Niets liever!"
Vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssssssssss
Vrouwtje Theelepel was lieffff![]()
Oh jah, das ook een van jou favo films he?quote:
Een lepel van goud, daar kun je pap mee roerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |