Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Het gaat over hem in het gtst topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dat nog gevraagd worden...
Een paar keer gezien, mijn (ex)aangetrouwde oom was zijn oom. Dus Philip was mijn achter achter achter aangetrouwde neef. Mijn broer ging wel goed met hem om. Ik niet. Ik mag hem niet, tis nogal een sukkel.. en das heel zacht uitgedrukt! Why?
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogantquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoezo een sukkel? Nerd of arrogant ofwat?![]()
Zie post hierboven..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het gaat over hem in het gtst topic.
Waarom was het een sukkel dan![]()
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?quote:
Vanavond ben ik vrolijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Jah, vandaag wel goed eigenlijk, best wel vrolijk. En jij?
En nu zit hij in die soep reclamequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie veel is. En hij denkt dat ie stoer is en dat ie gelijk belangrijk is omdat ie in die tijd hij nogal wat modellen werk deed. En zwaar arrogant
Ik ookquote:
Ik dacht: ik doe eens gekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef Airelle het volgende:
MissBliss...
Ook een naamsverandering dus...
Oh dat komt wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe eens gek
Maar het wordt niet op prijs gesteld
En ik mis ook My Active Topics enzodie van ZOWIEE dan, MissBliss is nog zo leeg
Mijn ZOWIEE wat doe jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe eens gek
Maar het wordt niet op prijs gesteld
En ik mis ook My Active Topics enzodie van ZOWIEE dan, MissBliss is nog zo leeg
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik ga mijn goddelijke kontje richting mijn vederzachte bedje begeven...
Dus welterusten allemaal
Goddeljke kontjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
Mensen, ik ga mijn goddelijke kontje richting mijn vederzachte bedje begeven...
Dus welterusten allemaal
Jouw ZOWIEE?quote:
Ja, ze is dood, open maar snel een topicquote:
Dat is ze niet waard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze is dood, open maar snel een topic
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat komt wel!
Gewoon doorposten.
Mijn ZOWIEE's doods-chat, wat doe je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |