nou JP niet alleen, Claire ziet er ook weer helemaal niet uit:(quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat flikken die figuren van de grime toch met JP?
Dat zijn vast dezelfde gasten die ook Rosa uit GTST toegetakeld hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat flikken die figuren van de grime toch met JP?
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die tweequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een aardappels! Vooral die de Boei, of zoals Shirina zegt: Brrrwlam. Zijn mimiek was wel goed, zo van Huh? Wat? Een vrouw die me leuk vindt??????
Jaja, stel je wansmaak maar weer ten toon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die twee
Nee die scene daar lag het ook niet aan....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die twee
Eerst gaat hij op zoek naar de keuken om een mes te sjoepen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:52 schreef MirSus het volgende:
ZO! Nou die Hillard gaat nu op zoek naar Claire......![]()
![]()
Jaahaa we snappen je wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
EN DAN PLOFT HIJ CLAIRE LEK!!!!!!!!!!!
Hij kan beter koken dan Shirina.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die vent is echt waanzinnig! Die blik in zijn gekookte ogen!
Tuurlijk niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat die lul van een Ylias nou eerlijk zijn???????
JIJ? Ik weet wel dat je zo af en toe wartaal uitslaat, maar niet dat je stuff gebruikt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:59 schreef MirSus het volgende:
Tuurlijk niet...
Ik heb het gedaan!![]()
Niemand die het weet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Zit er eigenlijk veel verschil tussen de salarissen van de acteurs? Kan me voorstellen dat je Arthurtje drie keer zoveel geeft dan Shirina. Of vallen ze onder een of andere CAO.
Maar als ze nou samen opflikkeren is het wel weer goed.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:01 schreef MirSus het volgende:
Bram en SIRENE
![]()
jawel, met het salaris van Hidde Maas hebben ze alle decors kunnen financierenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:02 schreef pberends het volgende:
Niemand die het weet?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel, met het salaris van Hidde Maas hebben ze alle decors kunnen financieren
plus het dekt de kosten van alle nieuwkomers
Het zag eruit als de loods op de hoek bij Iris...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
er stond toch in de verhaaltjes dat Hillard en luxe appartement ging huren?
het zag er uit als een studentenkamertje
mja helaas, hoewel Hillard veel goedmaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:03 schreef dunn0w het volgende:
Matige aflevering
Leuke OP!
I agreequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
[..]
mja helaas, hoewel Hillard veel goedmaakt
wat speelt die jongen het goed steeds
maar goed deze week 1 top uitzending en dat is al heel wat voor dit seizoen.....
welke sneak preview? bij de aftiteling?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Het was een schijtaflevering, ik stel voor om die sneak previews af te schaffen, want dat haalt alles door elkaar en verklapt al een geheim wat natuurlijk helemaal niet leuk is.
die sneaks op de site zijn ook kutquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Het was een schijtaflevering, ik stel voor om die sneak previews af te schaffen, want dat haalt alles door elkaar en verklapt al een geheim wat natuurlijk helemaal niet leuk is.
Ja, vet irritant. Die hadden we vroeger toch ook niet. Het is natuurlijk om interesse te wekken, maar het zwakt de kwaliteit van de volgende aflevering af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
[..]
welke sneak preview? bij de aftiteling?
ik heb daar geen last van
die waren er toch al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
Ja, vet irritant. Die hadden we vroeger toch ook niet. Het is natuurlijk om interesse te wekken, maar het zwakt de kwaliteit van de volgende aflevering af.
We verschillen gewoon van mening.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
[..]
die waren er toch al?
als er iets komt wat ik niet wil zien zet ik het snel af, ik heb er verder geen probleem mee hoor
ze laten nooit iets spectaculairs zien in die preview toch?
haha, okequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
We verschillen gewoon van mening.
Tijd dat Bettina Bram onder handen neemtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, oke
Ellen is eigenlijk wel erg fout
er vallen altijd alleen maar bakvisjes voor Bram.....
In dat geval vind ik ze lekker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:17 schreef dunn0w het volgende:
die sneaks op de site zijn ook kut
Nee, dat is gemeen. Dat zou die jongen niet overleven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Tijd dat Bettina Bram onder handen neemt![]()
![]()
![]()
"Mag ik u pijpen"quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
Als bram en shirina iets krijgen.. blijft shirina hem dan aanspreken met U?
Of:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
"Mag ik u pijpen"
Ze noemt 'm niet Bram, maar wel Brrwlamm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
'Oh Bram de boei... wat doet U nu?'
Iris is juist leuker aan het worden, dat geschreeuw ging haar veel minder afquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is nu al aan het verbrammen.
"Hillard, mijn vriendje zal het niet zo leuk vinden", i.p.v. dat ze zegt "Sodekuttyphus op, enge lul!"
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:46 schreef pberends het volgende:
"Mag ik u pijpen"
Hoe kun je scheiden als je niet bent getrouwd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....
mja dat bleef ze maar hardnekkig beweren....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe kun je scheiden als je niet bent getrouwd?
Misschien hadden Bram en Ellen een samenlevingscontract?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
mja dat bleef ze maar hardnekkig beweren....
Als de scheiding opzich zwaar is, moet je niet gaan scheiden, want scheiden doe je alleen als het een verlichting brengt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
hey hey, ze mag niet zomaar misbruik maken van die arme man, hij heeft net een scheiding achter de rug hoor.....
Die kutpagina van Yorin! Wil ik jou wat verhalen onder je snor drukken, zijn ze nog niet vrijgegeven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
mja, ze hebben nog steeds geen verhaaltjes![]()
je blijft oppervlakkigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week wordt er een enorme sprong in de tijd gemaakt. Doris is dan in ene een volwassen lekker wijf.
Oh! Daarom werkt Claire tegenwoordig voor Essent!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
want scheiden doe je alleen als het een verlichting brengt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh! Daarom werkt Claire tegenwoordig voor Essent!?
Maandag komt de herhaling. Dan kun je het zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Vandaag nog wat boeiends gebeurt in ONM?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Vandaag nog wat boeiends gebeurt in ONM?
quote:Hillard komt Iris opzoeken in het ziekenhuis. Hij wil weer met haar uiteten. Om van hem af te komen zegt Iris dat haar vriendje dat niet leuk zou vinden.
Claire vertelt Hugo dat ze zwanger is. Hugo doet alsof het hem niets doet, maar hij baalt er wel van. Claire roept Ilyas op het matje. Ze heeft door dat er iets niet klopt met het flesje morfine. Ilyas bekent dat hij niet helemaal eerlijk is geweest.
Een patient laat geld vallen. Tonnie pakt het op en steekt het in zijn zak, maar verderop de dag besluit hij toch om het netjes terug te geven. Tonnie en Joost denken er aan om geld te gaan verdienen door taxi te rijden.
Joost vertelt Hugo dat hij een film wil gaan maken over hun vader. Hugo vertikt het om hem te sponseren.
Shirina vertelt Bram dat ze verliefd op hem is. Ze wil op een andere afdeling werken. Bram zegt haar dat hij haar ook erg leuk vindt...
BRON: soapupdate
niet zo onaardig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maandag komt de herhaling. Dan kun je het zien.
Ik ga nog veel onaardiger zijn: het is "gebeurD".... Ach ja, weer die open deur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:05 schreef dunn0w het volgende:
niet zo onaardig.
er is vandaag niet zo heel veel gebeurt maar hier is de korte samenvatting:
ja idd... hou er nu maar een over op...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ga nog veel onaardiger zijn: het is "gebeurD".... Ach ja, weer die open deur.
Neeeeeee, de herhaling is maandag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:18 schreef dunn0w het volgende:
ja idd... hou er nu maar een over op...
je valt in herhaling
Nee, Kyra weet nu dat Shirina geen lezzie is en er was, geloof ik, iets over de "scheiding" van Bram en Ellen, maar dat weet ik niet meer. Ik moet de band straks ff terugspoelen. Ik heb het eerste deel van vandaag niet helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
ik verstond het niet
Kyra weet alles over... huwelijks??
Die funny filmpjes gaan wel écht allemaal over vertrekkende acteurs...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Funny Filmpjes:
[afbeelding]
Kim Pieters lekker op de bank
bij ONM! Stelt zich voor, heeft
een leuk weetje en maakt
heel wat los achter een
mysterieuze krant....
ik bedoelde het filmpje van kim pietersquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, Kyra weet nu dat Shirina geen lezzie is en er was, geloof ik, iets over de "scheiding" van Bram en Ellen, maar dat weet ik niet meer. Ik moet de band straks ff terugspoelen. Ik heb het eerste deel van vandaag niet helemaal gevolgd.
Ze hebben bij Endemol net zulke analfabeten als hier op FOK!, hè dunn0w?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de Vries stond vandaag opeens als Tonny de Vries op de aftiteling.
Eerste verschil: het logo!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Zoek de verschillen:
zal ik gaan soliciteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze hebben bij Endemol net zulke analfabeten als hier op FOK!, hè dunn0w?
SoLicitanten worden gelijk aangenomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:22 schreef dunn0w het volgende:
zal ik gaan soliciteren?
primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
SoLicitanten worden gelijk aangenomen.
Ik adviseer je dringend om niet bij ons op de redactie van Veronica Magazine te komen werken, want analfabetici worden geweigerd.
Maar als je er nou heel erg goed uitziet mag je het toch proberen, immers, ik heb in de gids van komende week een paar fouten ontdekt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:35 schreef dunn0w het volgende:
prima
wauw... daar komt je oppervlakkigheid gelijk weer bovendrijven...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar als je er nou heel erg goed uitziet mag je het toch proberen, immers, ik heb in de gids van komende week een paar fouten ontdekt.
ja vaag gedoequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Tonnie de Vries stond vandaag opeens als Tonny de Vries op de aftiteling.
Yeah right! Alsof JIJ op zijn RUGhaar hebt gelet!!!!!!!!!! Liegebeest dat je bent!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Iwan je hebt gelijk, van Muiswinkel heeft idd. ook smerig rughaar
Van de Laar kan natuurlijk niet tippen aan Claire, maar bij die gezichtsuitdrukking moest ik meteen aan Frederice's visioen denken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
Iwan je hebt gelijk, van Muiswinkel heeft idd. ook smerig rughaar
dat je dat van de Laar mens met La Claire durft te gaan vergelijken is natuurlijk een heel ander verhaal...
quote:MA. 04-10-2004
Door haar zwangerschap is Claire extra gevoelig voor emotionele zaken, dit vertroebelt haar besluitvaardigheid. Hillard huurt een appartement met een prachtig uitzicht: hij kijkt zo de kamer van de door hem aanbeden Iris in. Tonnie springt samen met Joost in het diepe: ze gaan een taxibedrijf beginnen. Shirina is zo verliefd op Bram dat ze amper nog haar werk kan doen.
DI. 05-10-2004
Tonnie flirt en flirt met Tara, maar of het hem bij haar in bed zal doen belanden is nog helemaal de vraag. Joost denkt dat het een goed idee is om een film te maken over zijn vaders ontsnapping uit de gevangenis. Chris is huiverig voor een etentje bij zijn aanstaande schoonvader. Claire en Niels melden zich in het ziekenhuis voor een echo van hun ongeboren kind.
WO. 06-10-2004
Joost krijgt contact met een informant die meer weet over de ontsnapping van Arthur. Tonnie ziet groot gevaar voor Joost en probeert hem af te laten zien van zijn filmplannen. Chris moet eigenlijk studeren, maar kan Sanne niet weerstaan. De volgende dag betaalt hij een hoge prijs.
DO. 07-10-2004
Chris wordt link als Ilyas hem aftroeft. Als Marnix echter de verantwoordelijkheid voor de SEH aan Chris overdraagt, voelt hij zich de King. Lizzy vindt dat Joost van zijn criminele vader geen held mag maken. Toch maaakt Joost een afspraak met zijn informant. Er staat hem bij die ontmoeting een verrassing te wachten.
VR. 08-10-2004
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten. Iris heeft een blind date. Shirina krijgt eindelijk wat ze zo al zo lang wil.
Arthur?quote:Er staat hem bij die ontmoeting een verrassing te wachten.
haha, ja dat zijn de standaard 'ik ben vermoord in Baantjer' ogenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Van de Laar kan natuurlijk niet tippen aan Claire, maar bij die gezichtsuitdrukking moest ik meteen aan Frederice's visioen denken...
de hint was 'een prachtig uitzicht' dus het zal idd. wel tegenover zijn jaquote:Sinds vandaag weten we dat Huillard op Achtergracht 220 gaat wonen. Zou dat naast of tegenover het Pakhuis liggen? Ik hoop er tegenover... dan kan Huillard met z'n telescoopje (geïnspireerd door Baantjer) naar Iris loeren met z'n bolle ogen.
het is dat Babette al verteld heeft wie dat onschuldige slachtoffer is,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes voor komende week:
VR. 08-10-2004
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten. Iris heeft een blind date.
of Willem van Boxtel, die heeft nu toch alle tijd:)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Arthur?.
ps: Achtergracht 215quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Sinds vandaag weten we dat Huillard op Achtergracht 220 gaat wonen.
Die komt pas op 5 december terug... verkleed als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Arthur?.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
ps: Achtergracht 215
Dan moet je toch eens wat beter opletten, want het Pakhuis is op nummer 228!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:07 schreef Iwan1976 het volgende:Dan is het Pakhuis zeker op 220... Ik heb dat huisnummer ooit gezien of gehoord.
Die huilscène van Hillard spande vandaag de Kroon.
Een 8 en een 0 kunnen bij een bepaalde resolutie erg veel op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je toch eens wat beter opletten, want het Pakhuis is op nummer 228!
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Een 8 en een 0 kunnen bij een bepaalde resolutie erg veel op elkaar lijken.
In de aflevering van woensdag 01-09-2004 wordt de straatnaam Achtergracht genoemd en het huisnummer is van verre in beeld als Joost en Chris de verhuisdozen aan het uitladen zijn. Ik heb de dvd ff niet bij de hand, maar ik schat dat dat zo ongeveer in de 3e of 4e minuut is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.
Hee, dat is niet á la w_i_v he. Gewoon blijven volhouden dat jij gelijk hebt. Jij bent immers een hele stoere vent weet je nogquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je gelijk hebt. Ik zal 't morgen nog eens checken. Op de video dacht ik een acht te zien.
Ik denk erover om een speciale ONM-tvp te maken. Vooral handig voor Dunn0wquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]![]()
Okay!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:37 schreef Svensational het volgende:
Hee, dat is niet á la w_i_v he. Gewoon blijven volhouden dat jij gelijk hebt. Jij bent immers een hele stoere vent weet je nog![]()
Yeaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! Ik heb gelijk. Pijnlijk, hè, Wup!?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
en dan denk ik dat ik nooit oplet....
sorry hoor heren, maar Iris nodigde vandaag in de uitzending Ilyas uit om te komen eten en daarbij gaf ze het adres op: Achtergracht 228
[ op zn Rotterdams natuurlijk:)]
hoezo? ik bevestig je bewering toch juist in al mijn liefheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! Ik heb gelijk. Pijnlijk, hè, Wup!?
Dank je, lieverd!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:18 schreef Wup het volgende:
hoezo? ik bevestig je bewering toch juist in al mijn liefheid?
Voor mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk erover om een speciale ONM-tvp te maken. Vooral handig voor Dunn0w![]()
quote:
Toen Hillard de krant zat te lezen en bij de advertentie was hoorde je ook iemand "Achtergracht 228" zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
en dan denk ik dat ik nooit oplet....
sorry hoor heren, maar Iris nodigde vandaag in de uitzending Ilyas uit om te komen eten en daarbij gaf ze het adres op: Achtergracht 228
[ op zn Rotterdams natuurlijk:)]
het klopt wel: de zomerstop bleek een sprong in de tijd te zijn van 2 maandenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
volgens mij klopte er ook geen moer van dat verhaal van Hugo
Hugo & Claire 4 maanden uit elkaar en Claire 3 maanden zwanger
dan moet het toch echt een of ander Italiaantje zijn dat Jantje verwekt heeft:)
ja nou je zegt! de bitch!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:58 schreef Svensational het volgende:
Van Claire mag je niet achter dichte gordijnen staan als er geen patient bij is, doet ze het zelf ook
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij met zijn verantwoordelijkheden omspringt: als hij een goede arts wil worden zal het roer 180 graden om moeten. Dat er na deze speech onschuldige slachtoffers vallen, had Marnix niet van tevoren kunnen weten.
nou ik weet het niet zeker hoor, ik trok hieruit gewoon mijn conclusies...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
het is dat Babette al verteld heeft wie dat onschuldige slachtoffer is,
anders had ik me weer helemaal bij gemaakt met dode vogeltjes....
ja Claire, weer een beetje aan het Clairen deed mij ook goed...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:55 schreef babette21 het volgende:
Vond de aflevering van gisteren wel oke, wat natuurlijk vooral te danken is aan Hillard!!
De scene met Claire en Ilyas was ook wel strak: Claire vertoonde weer een sprankje valsheid!
Ilyas vind ik tot nu toe geloof ik toch wel de meest overtuigende van de nieuwkomers...
ja, helemaal mee eensquote:minpunten: het feit dat Bram ook voor BB gaat is 'n beetje jammer (en voorspelbaar).
Ik zag haar liever als een hysterische stalker achter hem aan hupsen...
daar moest ik juist omlachen 'wil je even binnenkomen' haha dat sloeg idd. echt helemaal nergens op en was daarom gewoon grappig.quote:Vind het ook een beetje raar dat iedereen z'n persoonlijke sores tussen de gordijntjes bespreekt.
Onder het mom van "binnen"... maar iedereen kan natuurlijk alles horen dus slaat nergens op!
Wel goed dat ze eraan gedacht hebben om Claire Hugo op de hoogte te brengen van 't zwangerschapsverhaal!
noch Pauline van Rhenen noch Kim Pieters is ontslagen, ze zijn gewoon zo wijs het zinkende schip tijdig te verlaten:)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef Mvnl het volgende:
Die funny filmpjes gaan wel écht allemaal over vertrekkende acteurs...
Toeval?
Nog ff snel uitbuiten voordat ze de laan uit gestuurd worden?
Of een soort afscheidshommage? ('ik ben dan wel ontslagen, maar ik heb in ieder geval nog een funny filmpje gehad.. dat kun jij niet zeggen, Pauline van Rhenen! )
maar daarmee klopt Hugo zn verhaal nog nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:59 schreef babette21 het volgende:
het klopt wel: de zomerstop bleek een sprong in de tijd te zijn van 2 maanden
(bleek onder andere uit de afwezigheid van Hugo, toen werd dat gezegd)
Vrijwel direct na de zomerstop bleek Claire zwanger te zijn: ruim 2 maanden.
En tót aan de zomerstop was Claire met Niels....
Tussen het uitwisselen van cd-rommetjes door werd er
blijkbaar nog wat meer uitgewisseld in dat tuinhuis...
Lol, nee dat zou dus zo zijn geweest als Hugo zn verhaal klopte...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:26 schreef babette21 het volgende:
ja da's wel waar: ze zijn idd al veel langer uit elkaar. vond ik ook een beetje vaag.
maar ik bedoelde vooral dat 't kind wel écht van die Belg is en dus niet van één of ander Italiaantje
en wat voor soort internet verbinding heb je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef babette21 het volgende:
geen idee, mijn pc weigert ze te openen... terwijl ik gewoon real player, mediaspeler en al die shit heb...
tis ook gewoon troepquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef babette21 het volgende:
geen idee, mijn pc weigert ze te openen... terwijl ik gewoon real player, mediaspeler en al die shit heb...
Dan zou het (in principe) moeten werken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
adsl
De nieuwste codecs installeren wil ook vaak wel helpen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
Lief bedoeld maar 't wil niet lukken...![]()
* Babette wordt agressief van moeilijke pc's dus gaat maar even een luchtje scheppen...![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
gescande artikeltjes Kim Pieters & Eric Bouwman - Glossy sept/okt 2004
Het helpt helemaal niks....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:13 schreef Iwan1976 het volgende:
De nieuwste codecs installeren wil ook vaak wel helpen.
* Bet is druk aan het lezen....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
gescande artikeltjes Kim Pieters & Eric Bouwman - Glossy sept/okt 2004
Bij mij lukt het ook al niet te best. Waarschijnlijk heeft de pc te weinig geheugen met 128 mb.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
Lief bedoeld maar 't wil niet lukken...![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij mij lukt het ook al niet te best. Waarschijnlijk heeft de pc te weinig geheugen met 128 mb.
Ligt het aan mij of ziet fem er als een lekker wijf uit? Waar zijn de kilo's gebleven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:57 schreef Wup het volgende:
nog een leuk nieuwtje voor wiv
Yeah right! En dan noem je MIJ een leugenaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
mooie foto idd...
en die kilo's waren nep, Fem droeg 'n speciaal pak voor haar rol in ONM
( + de bijbehorende tv-optredens, om de schijn op te houden...)
ONM moest zich zeg maar wat "breder" () oriënteren, ivm anti-discriminatie enzo,
de reden waarom er ook regelmatig homo's en negers opduiken in soaps....
Waarom steekt tie Iris niet lek is die doos ook weer opgerotquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom steekt Hilly Billy niet Joyce lek? Kan zij ook met pensioen. Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waarom steekt tie Iris niet lek is die doos ook weer opgerot
graag zolang ik maar van der af benquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
je valt uit je rol.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom steekt Hilly Billy niet Joyce lek? Kan zij ook met pensioen. Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:57 schreef Wup het volgende:
nog een leuk nieuwtje voor wiv
[afbeelding]
'k Heb liever Claire in ONM dan die ouwe knar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
je valt uit je rol.....
Ik dacht eerder dat Fem in een farmsoap zou gaan spelen. Valt niet op tussen de beesten......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:51 schreef Iwan1976 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat toevallig afgelopen week nog te denken over een goed onderwerp voor een nieuwe dramaserie... en een studentenhuis was een van de eerste dingen die bij me op kwam.
Pardon?! Moi?!?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! En dan noem je MIJ een leugenaar.
Dank je. Mijn buurvrouw van 19 jaar komt straks.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:53 schreef babette21 het volgende:
... fijne fok-avond nog....
Ik zat te denken aan een serie over een gezin dat in een broeikas woont. We noemen de serie dan Het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zat toevallig afgelopen week nog te denken over een goed onderwerp voor een nieuwe dramaserie... en een studentenhuis was een van de eerste dingen die bij me op kwam.
Zeg Sven B., waar zijn jouw reacties met als inhoud dat er afgelopen week alleen maar "kutafleveringen" waren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:54 schreef Svensational het volgende:@ Iwan
je bent de enige nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
De Fischer Chöre zongen een cover van de oude Thin Lizzy - hit? La Claire Is Back In Town!quote:
Hey, I'm Mr. Positivoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg Sven B., waar zijn jouw reacties met als inhoud dat er afgelopen week alleen maar "kutafleveringen" waren?
Als ik jouw icon moet geloven ben je een irritant naffertje..... Nou ja, in elk geval irritant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:18 schreef Svensational het volgende:
Hey, I'm Mr. Positivo
* Is superbenieuwd met wie Anouck bonje heeft gehad...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nikkie Plessen gaat tijdelijk uit ONM om in het nieuwe seizoen van de RTL 4 comedy Kees & Co te gaan spelen. Sinds november 2003 speelt aankomend FHM babe Nikkie de rol van Lizzy Vehmeijer in ONM, de rol die ze overnam van Zoop actrice Vivienne van den Assem.
[afbeelding]
Op vrijdag 8 oktober is Anouck Klomp voor het laatst te zien in ONM. Klomp die sinds juni 2003 de rol van Tara van Walsum speelt heeft wegens een verstoorde werkverhouding de ONM set verlaten. Vanaf 11 oktober speelt Simone Cobben (foto) de sterren van de hemel in het vernieuwde ONM.
Die verhaaltjes stonden hier trouwens al
We zullen wel zien wie er op 8 oktober ineens met een blauw oog op de set rondlooptquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* Is superbenieuwd met wie Anouck bonje heeft gehad...
helaas bestaat de visagie ook nog... anders waren we er misschien wel achter gekomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:32 schreef Mvnl het volgende:
[..]
We zullen wel zien wie er op 8 oktober ineens met een blauw oog op de set rondloopt
En dan zouden we er nog niet achter komen, want cameramannen komen doorgaans niet in beeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
helaas bestaat de visagie ook nog... anders waren we er misschien wel achter gekomen
Niet meer...quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al in bed?
hij heeft niets interresanters te meldenquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet meer...
Waarom vraag je dat toch elke avond
Dat zal het zijn..quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
hij heeft niets interresanters te melden![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..
Trouwens... bij GTST apen ze ONM na... want daar gaat ook een Idols kandidaat een ex-bajus klant spelen.![]()
Ja ze komen alledrie uit een grote gevangenis.... namelijk: HMG (nu Rtl Nederland)quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:25 schreef Mvnl het volgende:
[..]Ik begin benieuwd te worden of Marlies dan ook geen oud celgenootje van Erik (en Jim) blijkt te zijn...
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nikkie Plessen gaat tijdelijk uit ONM om in het nieuwe seizoen van de RTL 4 comedy Kees & Co te gaan spelen. Sinds november 2003 speelt aankomend FHM babe Nikkie de rol van Lizzy Vehmeijer in ONM, de rol die ze overnam van Zoop actrice Vivienne van den Assem.
Als ze het niet bekend gemaakt hadden was het niet eens opgevallen!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..
al die verhaallijnen die Lizzy steeds heeft.....
Omdat ik je mis, lieverd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
Waarom vraag je dat toch elke avond
Ga jij je maar lekker met Oud Knarretje (Joyce) bezighouden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hij heeft niets interresanters te melden![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:38 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, dan zal er wel flinke paniek uitbreken..
al die verhaallijnen die Lizzy steeds heeft.....
Hier zit toch geen mens op te wachten!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shirina is zo verliefd op Bram dat ze amper nog haar werk kan doen.
Hoeveel echo's krijgen zwangere vrouwen tegenwoordig?????quote:Claire en Niels melden zich in het ziekenhuis voor een echo van hun ongeboren kind.
quote:Shirina krijgt eindelijk wat ze zo al zo lang wil.
Dat heeft ze waarschijnlijk al weken met de verrekijker van Hillardquote:Iris heeft een blind date.
Ik zal ook maar 's een inbreng doen. Misschien dat de foto's al een keer voorbij gegaan zijn....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die komt pas op 5 december terug... verkleed als Sinterklaas.
(Ik zie het dit seizoen niet meer gebeuren dat Arthur nog terug komt.)![]()
Dan is het wel irritant ja..quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:52 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Ben HTML gewend.![]()
Denk je dat Hilly's proppenschieter nog werkt na al dat "schieten"?quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Dat heeft ze waarschijnlijk al weken met de verrekijker van Hillard
ahhh, spijkerhoek.....wat leukquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:43 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik zal ook maar 's een inbreng doen. Misschien dat de foto's al een keer voorbij gegaan zijn....
Uit Spijkerhoek (199): Hidde Maas en Manouk van der Meulen![]()
Brommie
snik, nog 3 weekjesquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:31 schreef Iwan1976 het volgende:
* Nog even en dan we gaan we ook afscheid nemen van Claire Simons...
Jij mag er nu al mee stoppen.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
hoe lang mag er nagejammerd worden hier...?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback *
[afbeelding]
Afscheid nemen van (geliefde) personages is van alle tijden...
Gelukkig komen er ook wel eens leuke nieuwe personages bij... zoals Ellen in 1995.
heb jij gedronken ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:27 schreef Svensational het volgende:Dus ONM bestaat al minstens 1810 jaar
Nee, er staat dat op 4 september 195 er weer nieuwe afleveringen zouden zijn. Of heb je het stuk soms niet gelezen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
[..]
heb jij gedronken ofzo?
quote:Nadat ex-Idol Eric bij soapserie ONM werd gepresenteerd als dé verrassing, hebben de makers een andere ex-Idol op het oog.
Ook Marlies Schuitemaker gaat een rol spelen in ONM. Echter, niet als actrice, maar als zichzelf.
Vanaf december is ze een aantal afleveringen zingend te zien.
Het gaat Marlies voor de wind, want ze speelt ook al in de internetsoap Do Not Disturb, die vanaf vrijdag te zien is op www.onlineserie.nl. Bovendien heeft Marlies een single uitgebracht in eigen beheer met als toepasselijke titel: Everything.
wat ziet Kenan er schattig uit:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Fabiënne de Vries & Kenan Raven (ONM: Bobby/Nicky Fischer & Duuk de Ruyg)
Ik heb ze vanmiddag gescand. De soapcovers bewaar(de) ik meestal. Ik heb er ook nog een aantal van GTST en Westenwind.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
off topic maar bewaar je al die covers of pluk je ze gewoon ergens van internet?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback *
[afbeelding]
Afscheid nemen van (geliefde) personages is van alle tijden...
Gelukkig komen er ook wel eens leuke nieuwe personages bij... zoals Ellen in 1995.
Marlies was mijn favorietje...quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:27 schreef Wup het volgende:
hoe oordelen de Idolskijkers onder ons over de zangkunsten van Marlies?
* babette21 krijgt last van Suzy flashbacks...:)
Dank je wel, varkentje van me!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef babette21 het volgende:
Speciaal voor WIV vandaag zonder link of logo... omdat het vandaag dierendag is!![/sub]
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarrierequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:20 schreef babette21 het volgende:
Marlies was mijn favorietje...
kan wél zingen, heeft pit (ook in d'r muziek) en was slim genoeg om te beseffen dat winnen níet handig is!
Wat is de link met Suzy?!
Met dien verschille dat Monique er welquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:22 schreef Wup het volgende:
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarriere
[ in een verhaallijntje met Sid]
ja oke maar Marlies komt toch als zichzelf langs?! had ergens zoiets opgevangen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:22 schreef Wup het volgende:
Suzy had op een blauwe maandag ook nog een spectaculaire zancarriere
[ in een verhaallijntje met Sid]
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man (ik) over!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
En Suzy/Monique kan niet zingen, Marlies wel...
ik weet niet meer hoe ze zong eigenlijk, alleen dat het er uitermate knullig uitzag op dat podiumpje in die tent van Sid.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
ja oke maar Marlies komt toch als zichzelf langs?! had ergens zoiets opgevangen...
gaat zeker optreden in Dok ofzo?!
En Suzy/Monique kan niet zingen, Marlies wel...
da's een kwestie van een generatiekloof:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Las wel dat Claire als co-assistent begonnen is.... was ik alweer vergeten.
Wel grappig aangezien Wup zo'n voorliefde voor Claire heeft, maar een evengrote antipathie jegens co-assistenten
Claire begon als de agio van Vic Kever.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
ik kan de onderste helft van die artikels met Kim en Robin niet lezen...
Las wel dat Claire als co-assistent begonnen is.... was ik alweer vergeten.
Wel grappig aangezien Wup zo'n voorliefde voor Claire heeft, maar een evengrote antipathie jegens co-assistenten
Huug kwam als neuroloog binnen, maar dan wel via de ambulanceïngang. Hij ging op weg naar het sollicitatiegesprek met de motor onderuit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:07 schreef babette21 het volgende:
ja ik weet nog wel dat Claire haar beatrix-carrière bij Vic begon
(idd: nadat ze hem eerst tussen de lakens had gelokt hihi)
Ik dacht alleen dat dat als "gewone" assistent was...
niet veel later kwam Hugo erbij, imo ook als assistentje (zal dus wel niet),
toen begonnen ze samen te sjoemelen terwijl Claire officieel nog bij Vic hoorde
Nicki ging niet zelf onderuit. Het kwam door toedoen van Duuk die als GroenLinkse psychiater het leven van een overstekend konijn boven het leven van Nicki stelde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:16 schreef babette21 het volgende:
ohja da's waar ook!!
sindsdien heeft ie ook nooit meer op 'n motor gezeten haha!!
ze kunnen sowieso geen motorrijden daar bij ONM:
Ravi ging in 99 onderuit en brak z'n poot,
en Nikki Fischer belandde zelfs in coma na haar buikschuiver v/d motor (2002)!!
Claire is toch niet vies van een twaalfdehands bed!?quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:18 schreef Svensational het volgende:
Claire wilde toen ze Victor had ontmoet meteen weer weg. Nadat ze had gehoord dat Victor Daphne kende wist ze meteen dat ze dan wat gehad moesten hebben
Zelfs die heb ik nog... Ook Jop de Vries blijkt een klein gastrolletje gespeeld te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ahhh, spijkerhoek.....wat leuk
bedankt brombeertje_soaps
heb je Joep Sertons misschien ook nog ?
LOL, hem vond ik toen helemaal geweldig:)quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Zelfs die heb ik nog...
Ja, want toen sloeg hij Daphne in elkaar. Oh en Gordon speelde ook een rolletje in Spijkerhoek. Hij werd met een knuppel bewerkt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
LOL, hem vond ik toen helemaal geweldig![]()
Klopt ja, ik zal 's kijken of ik dat clipje dat Tony MONIQUE in mekaar mept online kan toveren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, want toen sloeg hij Daphne in elkaar. Oh en Gordon speelde ook een rolletje in Spijkerhoek. Hij werd met een knuppel bewerkt.
De Anton Noordermeer van de jaren 80.... zelfde rotkopquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Zelfs die heb ik nog... Ook Jop de Vries blijkt een klein gastrolletje gespeeld te hebben.
Zodra ik 'm tegenkom zet ik die er ook op.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets origineler mag ook welquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
ONM #80: TT ?!
Vond er nog eentje... Misschien niet echt meer bekend bij de kijker van de laatste jaren, maar Tanneke Hartzuiker speelde van 1996-1997 de rol van Kate Leeflang, de manager van 't Seepaert die besloot het geld van het hotel te "lenen" voor een langdurige vakantie op de bahama'squote:Op maandag 4 oktober 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
De Anton Noordermeer van de jaren 80.... zelfde rotkop
ik heb spijjkerhoek helaas moeten missen (wij hadden geen rtl4), dus ik ben voor herhalen!!
De serie begon in 1987. Toen poepte jij nog in de diapers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
echt waar?! oh.... nou ja, dan zal ik nog wel te jong zijn geweest, dat 't na mijn bedtijd werd uitgezonden ofzo... vrouwenvleugel heb ik ook moeten missen, maar dat hebben ze later wel herhaald... nou spijkerhoek nog (hoewel dat nu misschien ook wel heel knullig zal zijn, heb weleens terugblikken gezien waardoor ik al snel aannam dat ze 't blijkbaar van de goeie verhaallijnen moesten hebben... haha)
maar om ff ontopic te blijven: wat zal ons Tweedegeneratie Turkje zo gaan opbiechten bij La Claire?!
ONM #80: TT ?!
Ja, ze lebberden aan elkaar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:01 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Had zij ook niet met Renée zitten rommelen??
duh 't was maar 'n geintje hoor....quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:00 schreef Svensational het volgende:
Iets origineler mag ook wel
dat vrouwtje op de achtergrond is toch het essentmoedertje?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:01 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ik weet niet hoe sloom jij was (bent), maar ik was al zindelijk op m'n achtste...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
De serie begon in 1987. Toen poepte jij nog in de diapers.
Naar verluid was ik met 15 maanden al toilettrained.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet hoe sloom jij was (bent), maar ik was al zindelijk op m'n achtste...
En speelt ook in de Erfenisquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vrouwtje op de achtergrond is toch het essentmoedertje?!
"HET GAS DOET HET ALTIJD!!!!!!"
Dat is Mevrouw van Stee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:22 schreef dunn0w het volgende:
En speelt ook in de Erfenis
Door dat ding zal hij toch maar wel Iris' lekkere Knackarsch.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Telescoop![]()
Een aantal tekstbijdragen komt van mij.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
Degene die zijn teksten schrijft moet wel een fantastisch leven hebben
Iemand met dure hobby's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard.
Het commentaar dat hij gaf... Hillard's Funniest Homevideo's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard.
Geen kutaflevering, vandaag?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard
Op een domme actie van Shirina na was het top!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geen kutaflevering, vandaag?
Ik had ook eenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh 't was maar 'n geintje hoor....![]()
maar je begrijpt dat ik 't nu juist ga doen, om jou te zieken...[niet happen!!!]
Van wie?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet zeggen
Van Iris en Isis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Van wie?![]()
Nee, maar wel met een gestrekt been, jij Tonnie in het kwadraat!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:23 schreef Svensational het volgende:
Deuren intrappen doe ik doorgaans niet met m'n knieen
Ja!... dat fiets-ongeluk-stukje klopte voor geen meter!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
W8 ff. Hoe kan de broek van Iris van voren kapot zijn als ze op d'r aars valt?
Misschien dat die buurjongen er met zijn handrem in bleef hangen? Zou Hilly Billy ook wel willen.... Me too....quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
Ja!... dat fiets-ongeluk-stukje klopte voor geen meter!![]()
Heeft Iris d'r bek in d'r reet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Ik wist niet dat iemand tegen je aan kon fietsen als ie niet op de fiets zit :') Iris filkkerde gewoon zelf op d'r bek. En we hebben eindelijk onze moord
Jij zou jouw bek maar al te graag in haar reet stoppen hequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Iris d'r bek in d'r reet?
Ze viel op haar kont.
En waarom heeft die Hillard alleen maar een verrekijker? Ik had er gelijk een camcorder neergezet.
Iris was met iemand aan het flirten dus werd diegene vermoord door Hillardquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een moord????
wie is er vermoord?
Claire heeft te veel vruchtwater. Dr. Hillard steekt er binnenkort wat knoopsgaten bij om het vruchtwater er uit te laten. M.a.w.: hij ramt Claire een mes in d'r bokszak waardoor ze komt te sterven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een moord????
wie is er vermoord?
Nee, me leuter, maar dan aan de andere kant.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:26 schreef Svensational het volgende:
Jij zou jouw bek maar al te graag in haar reet stoppen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |