Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Iris is wel leuk
Sorry, die uitdrukking ken ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Sven, jij maait ook snel het gras.
Ik doelde meer op het personage. Ik hou namelijk NIET van vrouwen op die manierquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezen
Schrijf je een keer "wordt" met "dt", doe je het nog niet goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezen
Dus Sugar Lee Hooper vind jij ook niet lekker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het personage. Ik hou namelijk NIET van vrouwen op die manier
De D's en DT's doe ik vrijwel altijd goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schrijf je een keer "wordt" met "dt", doe je het ngo niet goed.
Btw.: MM heeft gelijk. Iris is leuk. Zelfs een hetero als ik ziet dat.
Als je de aanhalingstekens weglaat ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef MirSus het volgende:
Iris is niet leuk!!! maar irritant.![]()
Maar dat kan ik niet beoordelen want ik ben een vrouw, en dat moet ik aan een "man" overlaten....
maar toch vind ik haar ook niet goed spelen!
Jajajajaja, mijn tekst ff stiekem wijzigen...... buwèèèèrrrrrcckkk!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef Svensational het volgende:
De D's en DT's doe ik vrijwel altijd goedEn als je zelf al niet goed kunt spellen hou dan je mond over anderen
Ja, ik moest het wel wijzigen omdat jij je bericht direct alweer ge-edit had. Maar ik had het allang gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jajajajaja, mijn tekst ff stiekem wijzigen...... buwèèèèrrrrrcckkk!
Ze zijn nog te lui om zelf iets op te zoeken, hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Tja, dan had je het 1e seizoen maar moeten kijken
Ik ken nog iemand die het 1e seizoen (gedeeltelijk) niet heeft gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zijn nog te lui om zelf iets op te zoeken, hè?
Je gaat naar www.onm-archief.tk --->Het Verhaal--->Seizoen 1. Staat alles uitgelegdquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Kennard Bos... wie?
Wat ik niet wist heb ik opgezocht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ik ken nog iemand die het 1e seizoen (gedeeltelijk) niet heeft gezien
Ik ben het voor 66,666666666 procent met je eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Ilyas of hoe die clown ook heet best wel een aardige acteur, beter dan Iris alhoewel ik die ook niet zo slecht vind als 90% hier.
Sanne vind ik leuk..
Tja, toen was Iris meer in beeld.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
Het begin vond ik beter dan nu![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat naar www.onm-archief.tk --->Het Verhaal--->Seizoen 1. Staat alles uitgelegd
Welke rol speelt Esmée de la Betonmuur volgens jou in ONM?quote:Op woensdag 29 september 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Esmee de la Bretoniere speelt ook mee Wup !
Hoe moet ik dat "soppen" opvatten?quote:Op woensdag 29 september 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
Geen maar Wup begint nogal te soppen bij het horen van die naam
Geen sneer naar de aflevering van gister?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:22 schreef babette21 het volgende:
tvp
had eerst een half uur nodig om alles terug te lezen, voor ik enorm in herhaling ga vallen...quote:Op woensdag 29 september 2004 11:34 schreef Svensational het volgende:
Geen sneer naar de aflevering van gister?
Oh ja, nog bedankt voor de TTquote:Op woensdag 29 september 2004 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
had eerst een half uur nodig om alles terug te lezen, voor ik enorm in herhaling ga vallen...
maar ben 't grotendeels met jullie eens: aflevering van gisteren was wel oke
Tot nu toe idd geen boeiende rol, maar kan nog alle kanten op gaan...quote:Op woensdag 29 september 2004 06:56 schreef Wup het volgende:
na een paar weekjes tijdelijke conclusie over de nieuwkomers
Ilyas Cabar , tsja zoveelste overbodig saaie, brave mannelijk personage [Hugo kloontje]
het discriminatiegejank doet hem al helemaal geen goed
Gürkan Kücüksentürk is niks mis mee
ik begin haar langzaamaan wat leuker te vinden. Jammer dat ze uitgerekend voor Bram valt, maar de manier waarop is wel weer eens wat anders! hysterisch is idd een woord wat haar denk ik (hoop ik) goed omschrijft. Een nieuwe Daphne?!quote:Shirina Delic, op zich wel leuk zo een naief typje, maar ze stond niet erg vooraan in de rij toen de tegenspelers uitgedeeld werden
ik verwacht nog wel wat ontwikkeling bij haar, iets vals, sneaky of hysterisch... nou ja iets...
Katarina Justic heeft wel last van overacting met gelaatsuitdrukkingen maar verder doet ze het niet zo slecht
hij heeft zijn leuke momenten, maar ik ben nog een fan.quote:Marnix Klein, beetje te stereotype met soms hele foute teksten, ik had er meer van verwacht
na een beroerde eerste week is Sander de Heer inmiddels oke, ik had denk ik gewoon te hoge verwachtingen
Ik vind Sanne wel leuk, lekker naturel. Annelieke heeft idd haar ups en downs...quote:Sanne Klein, in den beginne onopvallend, sinds verliefd met Chris een irritante drammerige zeurgriet, hopelijk is dat van korte duur.
Annelieke Bouwers speelt nogal wisselvallig
Met Iris weet ik het nog niet helemaal. Enorme naïeviteit kan me nogal irriteren en Iris heeft daar wel 'n handje van. Voorbeeldje: waarom komt het niet in haar op hoe bizar het is dat Hillard haar privenummer heeft?! Dergelijke domheid past niet bij dit personage, jammer...quote:Iris Overbeek gaat vooruit, als schreeuwende puber vond ik haar erg vervelend maar dat lijkt nu wat gekalmeerd, ze krijgt relatief veel te doen
het Kagchelkindje gaat er ook steeds op vooruit, soms is het accent wel heel erg:)
stijgende lijn dus
Tonnie kan idd nog alle kanten op, we zullen wel zien.quote:Tonnie de Vries, niets bijzonders, ik vind hem best een leuke jongen maar ik vrees het ergste als hij aan Joost gekoppeld gaat worden
Eric Bouwman kan de plank soms toch wel vreselijk misslaan , verder heeft hij wel iets charmants, ik vind het leuk hoe hij zijn handen gebruikt
tja ik ben ineens niet meer zo blij met de komst van die Cobben...quote:Het wachten is nu op Simone Cobben....
quote:Voorbeeldje: waarom komt het niet in haar op hoe bizar het is dat Hillard haar privenummer heeft?!
Vorige week belde Hillard (niet-anoniem) Iris een keer op haar mobiele telefoon om te zeggen dat hij haar wilde helpen.. Daarvoor moet ie dus haar privenummer wel weten...quote:Op woensdag 29 september 2004 13:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net alsof Iris weet dat het Hillard is die steeds beltToen hij gisteren in DOK een apspraak met haar maakte zei hij :"Dan bel ik wel naar de SEH"
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Vorige week belde Hillard (niet-anoniem) Iris een keer op haar mobiele telefoon om te zeggen dat hij haar wilde helpen.. Daarvoor moet ie dus haar privenummer wel weten...
Eh...oh jaquote:Op woensdag 29 september 2004 13:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Vorige week belde Hillard (niet-anoniem) Iris een keer op haar mobiele telefoon om te zeggen dat hij haar wilde helpen.. Daarvoor moet ie dus haar privenummer wel weten...
quote:Op woensdag 29 september 2004 05:38 schreef Wup het volgende:
the Delivery geen leuke film, wel leuke cast
maar zowel Hidde Maas als vrouwe Betonmuur hadden niet echt hele grote rol
maare ~~~ tromgeroffel ~~~ Hidde Maas met borsthaar
ik mis hem meteen weer helemaal in ONM...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen die Iris stalkt is sympathiek.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef pberends het volgende:
Ik niet, ik vond het een sympatieke gast.
Al getuigt het niet van smaak...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Iedereen die Iris stalkt is sympathiek.![]()
Waarom is dit zon geweldige fotoquote:Op woensdag 29 september 2004 18:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Blijft een geweldige foto van Wup
Wie wordt nou de nieuwe mod van SHO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat we dat nu al weten, maar opzich ook wel shocking als je het aan ziet komen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Mvnl op 29-09-2004 19:44:52 ]_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:38 schreef Mvnl het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat we dat nu al weten, maar opzich ook wel shocking als je het aan ziet komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Done.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haal die tikfout uit de spoiler!!!!!!!
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]Lekker boeiend dat gemeut over tikfouten!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal, dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden: Je snapt toch wat er bedoelt wordt, daar gaat het om!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, laat maar goed zien dat je analfabeet bent. Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:46 schreef soapie het volgende:
Lekker boeiend dat gemeut over tikfouten!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet iedereen is zo goed in de Nederlandse taal, dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden: Je snapt toch wat er bedoelt wordt, daar gaat het om!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:38 schreef Mvnl het volgende:
OMG!Hoe kom je hier aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat we dat nu al weten, maar opzich ook wel shocking als je het aan ziet komen...
Correct en tevens juist...
Dat zag die helderziende patiente.. (al kon het qua kapsel ook Chris wezen, maar dat denk ik niet)quote:Op woensdag 29 september 2004 19:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan?![]()
Het zegt meer over jou dan over mij!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, laat maar goed zien dat je analfabeet bent. Wees er maar trots op.
Ow ja, superquote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:Die oude vrouw was de bemoeizuchtige bovenbuurvrouw van Het Zonnetje in Huis
Oh dat heb ik cker gemistquote:Op woensdag 29 september 2004 20:01 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Dat zag die helderziende patiente.. (al kon het qua kapsel ook Chris wezen, maar dat denk ik niet)
Mevrouw de Vries heette ze jaquote:Op woensdag 29 september 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja, super![]()
![]()
Mevrouw de Vries, die demente.
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:Die oude vrouw was de bemoeizuchtige bovenbuurvrouw van Het Zonnetje in Huis
daar leek het wel op!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat Claire door Hillard worden neergestoken, of heb ik 't verkeerd gezien?
Het zegt alles over jou. Ik probeer je wat te leren en jij neemt het niet aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef soapie het volgende:
Het zegt meer over jou dan over mij!!!!!
Tering, hoe oud is ze.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:16 schreef MirSus het volgende:
[..]
en de moeder van Daniel in GTST
Die heeft de Turk van de tweede generatie, van wie de ouders krom zijn van het liggen, netjes afgeveegd.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:19 schreef Svensational het volgende:
"Inspector" Claire laat de morfine natuurlijk nackecken op vingerafdrukken, zodat Chabar alsnog gepakt wordt![]()
Als je iemand wat wil leren moet je het uitleggen, niet op deze manier duidelijk maken..quote:Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het zegt alles over jou. Ik probeer je wat te leren en jij neemt het niet aan.
Chrissie Boy had een onderzoek van Kyra gesaboteerd door verkeerde gegevens in de computer in te voeren. Een patient kreeg hierdoor een toeval of zo. Chris zegt haar dat ze haar mond moet houden tegen Hugo, alleen Chris vertelt wel de waarheid aan Hugo. Hugo meldt Kyra dat ze per direct van het onderzoek wordt afgehaald. Een gevalletje van naar boven likken en naar beneden trappenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik kijk pas sinds dit seizoen weer naar ONM. Heb het 2 jaar genmist\
Maar wat is er met Chris, wat heeft hij allemaal uitgevreten ?? Omdat dat bruine meisje hem ook niet mag???
Op een gegeven moment houdt het op.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Als je iemand wat wil leren moet je het uitleggen, niet op deze manier duidelijk maken..
Ik ben blij dat je er nu dus mee ophoudt!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt het op.
Het heeft bij jou toch geen nut, Lisette ... ehhhh .... Soapie.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:17 schreef soapie het volgende:
Ik ben blij dat je er nu dus mee ophoudt!!!!!![]()
Ja laten we het daar maar op houden, Betweter.... ehhhh.... weet ik veel.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het heeft bij jou toch geen nut, Lisette ... ehhhh .... Soapie.
Btw.: morgen is Iris er weer bij.
Ik heb haar naakt op een dvd van Baantjer.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:39 schreef MirSus het volgende:
Voor de geïnteresseerden... Manouk van der Meulen nu in 'A touch of Frost' op Ned1!
Maar misschien is dat wel een bewuste keus van de nieuwe formule.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM moet het dit seizoen duidelijk van de gastrollen hebben.
Deze aflevering uit het 6e seizoen (1999) heb ik al eens ooit gezien.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:39 schreef MirSus het volgende:
Voor de geïnteresseerden... Manouk van der Meulen nu in 'A touch of Frost' op Ned1!
quote:Frost is called upon by Supt Mullett to investigate the theft of his friend's car from their golf club by a confidence trickster, who leaves behind a trail of satisfied golfing widows, unpaid bar bills and stolen cars. It gets complicated when the car is recovered with the body of a local drugs dealer in the boot. What are the connections between the car owner, the con-man and the dead drug dealer?
Is dat niet lastig op zo'n klein schijfje?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb haar naakt op een dvd van Baantjer.
In 1984 had je nog ouderwetse laserdisks, model LP, hahahahahaha.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Is dat niet lastig op zo'n klein schijfje?![]()
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Het volgende recept op de Yorin-site is zo te zien van Ilyas
dus jij ziet het ook niet goed?quote:Op donderdag 30 september 2004 02:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, wat ben jij een precieze tante.......
Nee en zonder bril zie ik nog minder......quote:Op donderdag 30 september 2004 02:07 schreef Wup het volgende:
dus jij ziet het ook niet goed?
Mag Frommel blij zijn dat die vrouw nog goed ziet en goed richt naar wat ze pakt........quote:Op donderdag 30 september 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
ow waar ik ook nog zo om moest lachen...
Chris pakt er een doekje bij om dat mensje van zijn lijf te slaan:)
Barbaar die je bent!quote:Op donderdag 30 september 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
ow en het goede nieuws van vandaag is natuurlijk dat the-end-of-La-Claire-story begonnen is
nu Ellen nog.......
helemaal ongelijk kan je hem ook niet geven, moet je die nagels zien......quote:Op donderdag 30 september 2004 02:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sanne: "Chris, je ruikt naar formaldehyde"
Frommel: "Een duizend jaar oude toverkol pakte me!"
Wup, voor als je gaat slapen: laat een lampje branden, want achter elk gordijn en achter elke pilaar kan een ouwe toverkol staan. Wüüüühàhàhàhàaaaaaa!quote:Op donderdag 30 september 2004 03:28 schreef Wup het volgende:
helemaal ongelijk kan je hem ook niet geven, moet je die nagels zien......
quote:Gürkan Kücüksentürk
"Ik ben erg blij met Turks personage in ONM"
Yorin was niet tevreden met de half miljoen kijkers waar de soap ONM het vorige seizoen mee afsloot en Yorin besloot om rigoreuze veranderingen aan te brengen aan ONM. Er kwam een nieuwe naam, de doelgroep werd omgeschakeld, nieuwe decors werden gebouwd, nieuwe verhaallijnen werden bedacht en nieuwe acteurs werden aangetrokken. Eén van de nieuwe acteurs is Gürkan Kücüksentürk (25, foto). Hij speelt de rol van Turkse co-assistent Ilyas.
Gürkan vertelt over zijn rol in ONM: "Ik ben erg blij met het initiatief van ONM om een Turks personage in beeld te brengen. Ilyas is een carrièrebewuste jongen die probeert een goed leven te leiden en anderen een schouder te bieden. Een manier van leven die in onze maatschappij niet snel wordt geassocieerd met Turkse mensen."
Tijdens een stage bij een toneelgezel-schap, ontstond zijn liefde voor acteren. "Inmiddels heb ik rolletjes gehad in drie kleine tv-series, in een film en nu zit ik bij ONM. Dat, terwijl ik nooit van mezelf had gedacht dat ik op het podium zou staan."
volgens mij worden alle medicijnen geregistreerd (soort streepjescode-idee)quote:Op donderdag 30 september 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
ik heb me suf gestaard en ik zie het niet goed
maar staat er niet gewoon een datum op zo een flesje [ is vrij logisch bij medicijnen toch?]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dacht ik ook.. Maar misschien was het ook wel weer gewoon een kwestie van op een stomme (suggestieve) manier het geluid van de ene scène door laten lopen in de volgende scène...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij worden alle medicijnen geregistreerd (soort streepjescode-idee)
en controleerde Claire of dit idd het ontbrekende flesjes is... niet dus
Langleve soapmail.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn ik heb gisteren wat gemist zo te lezenIk kan de herhaling ook niet zien dan vanavond maar verder kijken. Jammer dat Claire wordt vermoord maar wel een toffe verhaallijn. En hoe zit dat met die derde stalker??
het is de meest duidelijke die ik heb kunnen makenquote:Op donderdag 30 september 2004 10:59 schreef babette21 het volgende:
Ik heb die wazige scene met LaClaire ongeveer 20x teruggespoeld en in slowmo afgespeeld.
Eerst dacht ik dat 't Chris was [vanwege 't kapsel], toen dacht ik aan Hugo [de lengte],
maar uiteindelijk dacht ik toch de kaaklijn van Hillard te herkennen! Net als jullie dus
Dat lijkt toch t meest op Hillard.. maar ook niet helemaal...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:09 schreef Wup het volgende:
[..]
het is de meest duidelijke die ik heb kunnen maken
[afbeelding]
klinkt logisch, maar dat wordt niet bijgehouden op haar lijstje,quote:Op donderdag 30 september 2004 11:01 schreef babette21 het volgende:
volgens mij worden alle medicijnen geregistreerd (soort streepjescode-idee)
en controleerde Claire of dit idd het ontbrekende flesjes is... niet dus
ah mooiquote:Op donderdag 30 september 2004 10:59 schreef babette21 het volgende:
En goed nieuws voor Wup: volgende week vrijdag dumpt ie Sanne!!
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef Wup het volgende:
[afbeelding Hillard]
[afbeelding Hillard]
Ik heb dat gesprek tussen Renee en Joyce gister maar half meegekregen.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:18 schreef Riann het volgende:
Renee is maar weinig in de picture laatste tijd. alleen maar als er gebabbelt word met Ellen.
geldt voor alle autoscenesquote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef babette21 het volgende:
dat geklef in die auto's is idd niet erg origineel meer...
ja dat deed ze leuk, ze zat die muts gewoon uit te lachen... en terechtquote:ik vond Joyce trouwens wel grappig gisteren in die scene met ons wandelende moraal
(nee, niet Markie Mark, maar Reneetje)
Dat kan ik me niet herrineren dat ze dat gezegt heeft.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:22 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek tussen Renee en Joyce gister maar half meegekregen.
Maar zei Renee/Joyce daarin niet iets over dat Renee weer eens aan de vrouw moet?
Tanja Jess kan toch niet lang meer wegblijven...
Hmm, dan hoopte ik dat waarschijnlijk alleen te horen..quote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herrineren dat ze dat gezegt heeft.
dat was anders een geweldige bijrol!quote:Op donderdag 30 september 2004 15:22 schreef Mvnl het volgende:
edit: overigens hoop ik wel dat ze pas ná Hillard verschijnt, anders wordt het weer zo'n bijrol à la Bobby Fisher die wordt opgeofferd aan een psycho...
Dat kan ook maar kan ook dat ik niet zo op aan het letten was omdat ik namelijk ziek was en nog steeds een beetje ben.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:24 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Hmm, dan hoopte ik dat waarschijnlijk alleen te horen..
Jep.. Maar t is wel jammer als een goede rol een te vroege dood sterft, puur omdat er voer voor een seriemoordenaar nodig is... (bij Fabienne was t ook niet omdat Fabienne zelf wilde stoppen, dus toen haalden ze maar een Nicky tevoorschijn...)quote:Op donderdag 30 september 2004 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was anders een geweldige bijrol!
daarom kreeg ze ook zo'n mooie exit!
Tanja Jess komt na het vertrek van Kim Pieters en Dominique van Vliet, dus dan zal Hillard ook wel afgevoerd zijn:)quote:Op donderdag 30 september 2004 15:22 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb dat gesprek tussen Renee en Joyce gister maar half meegekregen.
Maar zei Renee/Joyce daarin niet iets over dat Renee weer eens aan de vrouw moet?
Tanja Jess kan toch niet lang meer wegblijven...
edit: overigens hoop ik wel dat ze pas ná Hillard verschijnt, anders wordt het weer zo'n bijrol à la Bobby Fisher die wordt opgeofferd aan een psycho...
Tanja Jess komt ook alleen maar voor een bijrol hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 15:31 schreef Mvnl het volgende:
Jep.. Maar t is wel jammer als een goede rol een te vroege dood sterft, puur omdat er voer voor een seriemoordenaar nodig is... (bij Fabienne was t ook niet omdat Fabienne zelf wilde stoppen, dus toen haalden ze maar een Nicky tevoorschijn...)
Ik vind dat juist wel weer een reden om te verwachten dat t wel een pittig typje wordt, of op z'n minst iemand met een dubbelleven. Ze zullen heus geen andere muts aan haar koppelen: een relatie tussen 2 mutsen is verhaaltechnisch nou niet bepaald interessant...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:31 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja Jess komt na het vertrek van Kim Pieters en Dominique van Vliet, dus dan zal Hillard ook wel afgevoerd zijn:)
begin november dus waarschijnlijk
ik heb er trouwens helemaal niet zulke hoge verwachtingen van, gezien het feit dat ze aan Renee gekoppeld wordt:(
Maar áls ze nou wel leuk is, en iedereen haar leuk vindt....quote:Op donderdag 30 september 2004 15:34 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja Jess komt ook alleen maar voor een bijrol hoor
en Fabienne de Vries was geweldig, waarschijnlijk had ze dat zelf ook niet verwacht:)
als ik het goed begrepen heb, wil ze niet meer zo lang in een soap blijven hangenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:37 schreef Mvnl het volgende:
Maar áls ze nou wel leuk is, en iedereen haar leuk vindt....
Ludo Sanders (GTST) was in eerste instantie ook bedoeld als bijrol.. You never know...
En voor een uitgebreide who-did-it moeten wij ook niet weten wie t gedaan heeft, anders is er aan een WDI niet veel spannends...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:30 schreef Wup het volgende:
misschien wordt Hillard helemaal nog niet afgevoerd samen met Claire
dat we een uitgebreide who-did-it krijgen als toegift....
maar dan moet La Claire wel rap wat vijanden gaan maken want die heeft ze momenteel niet zo
ja dat vroeg ik me ook al af: Renée heeft toch maar met één soort snee te maken?!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
wat ik ook niet helemaal begrijp...
waarom wordt een patient met wat hechtingen doorverwezen naar Renee?
Inderdaad. Een draadje in een sneetje brood is erg onlekker.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:27 schreef babette21 het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af: Renée heeft toch maar met één soort snee te maken?!
en die kun je volgens mij beter maar niet hechten.....![]()
Je gaat met sprongen vooruit.quote:shit ik verlaag me nu dus tot het wiv-niveau....
Ja, en ze ziet nu al dat jij geen goede FOK!'er zult worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:45 schreef dunn0w het volgende:
Oh god... hebben we in ONM nu ook al iemand die contact heeft met de doden..
dat ben ik alquote:Op donderdag 30 september 2004 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, en ze ziet nu al dat jij geen goede FOK!'er zult worden.
Jij bent een slechte FOK!'er.....quote:Op donderdag 30 september 2004 17:51 schreef dunn0w het volgende:
dat ben ik al![]()
want?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent een slechte FOK!'er.....
Je maakt spelfouten.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:55 schreef dunn0w het volgende:
want?
tjah.. nederlands is niet mijn goedste vak.. i am so sorryquote:Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je maakt spelfouten.
OMG ik legde de link met een (ongewenste) zuigzoen ofzo, maar nu je het zegt!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 18:01 schreef Wup het volgende:
een vampier hebben we nog niet gehad in ONM toch?
volgens mij was Hillieboy Claire in dr nek aan het bijten....
af en toe een beetje soft mag best (soft in de zin van melodrama enzo, natuurlijk) maar er zijn idd momenten dat het gewoon niet meer klópt! Zoals gisteren op de SEH, zoals ze tegen dat vrouwtje deed: "over u kat gevalllen? he da's niet fijn" (quote:Op donderdag 30 september 2004 18:03 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind Claire niet zo tof.. als ze soft gaat doen...
´Niet Claire-waardig´ dat woord zocht ikquote:Op donderdag 30 september 2004 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
af en toe een beetje soft mag best (soft in de zin van melodrama enzo, natuurlijk) maar er zijn idd momenten dat het gewoon niet meer klópt! Zoals gisteren op de SEH, zoals ze tegen dat vrouwtje deed: "over u kat gevalllen? he da's niet fijn" ()
Oké iedereen heeft zo z'n "achillespees" dus een Claire natuurlijk ook. In dit geval blijkt dat Niels + Niels Jr. te zijn... Prima, whatever, doe maar soft. Maar kom op zeg, dit kan echt niet... het is gewoon niet Claire-waardig...
Is dit een feit of een fantasie van betje?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:39 schreef babette21 het volgende:
Bram heeft binnenkort zijn eerste autoscene, maar dan voor de verandering een originele:
hij gaat niet zitten fozen, maar parkeert 'm met 120 km/u tegen een boom.... - exit Bram -
een feit...quote:Op donderdag 30 september 2004 18:45 schreef Mvnl het volgende:
Is dit een feit of een fantasie van betje?
En ik dacht nog wel dat Wup, jij en ik Bram uit het raam gingen mikken!?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
een feit...![]()
nou.....quote:Op donderdag 30 september 2004 18:47 schreef babette21 het volgende:
OMG Claire lijkt hier wel verdacht veel op een opblaaspop!!!!!!!!![]()
't is toch zo...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:00 schreef Wup het volgende:
nou.....
doe es liever over La Claire
op jouw foto lijkt 't weer meer of ze 'n ontmoeting met The Excorsist heeft... ook leuk haha!!quote:
Zo lang Hilly Billy maar van Iris afblijft.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:13 schreef babette21 het volgende:
nee ff serieus: het lijkt alsof ze met grote kracht 'n mes in d'r buik geramd krijgt...
wat niet onlogisch is, Hilliebillie is gewoon zo lief om ons van kleine Nielsje te verlossen...
ik zal d'r maar niet vanuit gaan!!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo lang Hilly Billy maar van Iris afblijft.
novemberquote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef dunn0w het volgende:
Weten jullie vanaf wanneer tanja meespeelt..???
En ik vind die Shirina steeds meer op een paard lijken. Komt ze semi-moe naar binnen hossen, zo van "oh wat ben ik moe en ik leg mijn stinkpoot voor Kyra's neus".quote:Op donderdag 30 september 2004 19:39 schreef Wup het volgende:
waardeloos gedoe met Vera Ruel
blijkbaar zijn toch niet alle gastrollen leuk:)
ik vind Kyra de laatste tijd nogal oke
my thoughts exectly!!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:39 schreef Wup het volgende:
waardeloos gedoe met Vera Ruel
blijkbaar zijn toch niet alle gastrollen leuk:)
Toen ik dat laatst zei kreeg ik nog de volle laag....quote:ik vind Kyra de laatste tijd nogal oke
Die krijg je binnenkort nog wel een keer. Wees gerust!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Toen ik dat laatst zei kreeg ik nog de volle laag....![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:52 schreef Wup het volgende:
dat etentje van Iris en Hillard:)
goh.... wat een heftig verhaal...
hij is goed die Hillard
niet zo negatiefquote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef dunn0w het volgende:
Oh god... krijge we dit weer .. haha
Huilen kon ze ook al niet echt ^..
Dat weetje toch welquote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
waar wordt ONM nou weer door gesponsord...?!?
Geen idee wat het is, maar sinds vandaag wordt ook B&B mede mogelijk gemaakt door Purina.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef babette21 het volgende:
waar wordt ONM nou weer door gesponsord...?!?
jij hebt de laatste weken ook niet erg opgelet he...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die krijg je binnenkort nog wel een keer. Wees gerust!![]()
ja van die maffe guppen-ogenquote:Wat heeft die Hillard een stel rare ogen.
ik heb erger gezienquote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef dunn0w het volgende:
Oh god... krijge we dit weer .. haha
Huilen kon ze ook al niet echt ^..
Ik heb het gewoon niet zo op Shirina en haar verhaallijntje..quote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef Riann het volgende:
[..]
niet zo negatief
Wat nou weer?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
jij hebt de laatste weken ook niet erg opgelet he...![]()
![]()
Ik vind haar ook niet zo geweldig maar ja... geef haar even wat tijd misschien word ze nog hartstikke leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op Shirina en haar verhaallijntje..
niet oke?![]()
Als ze er nou eens voor uit komt dat ze een pot is hebben we dat gezanik ook voor eens en voor altijd gehad.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:11 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op Shirina en haar verhaallijntje..
niet oke?![]()
Bron?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
een feit...![]()
Zeker later als ze groot is??!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo geweldig maar ja... geef haar even wat tijd misschien word ze nog hartstikke leuk.
laat maarquote:Op donderdag 30 september 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat nou weer?
sorry, dat mag ik je niet vertellen...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:16 schreef Mvnl het volgende:
Bron?
Hmm, dan hebben we al één 'gruwelijke moord', en een 'tragisch ongeluk'.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, dat mag ik je niet vertellen...![]()
maar geloof me nou maar, 't is waar!!
Renee?? die heb ik helemaal niet gezien!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
haha Renee wordt gewoon lachwekkend
waar ze nu weer voor mocht komen opdraven:)
Kan ik me ook niet herinneren!!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Renee?? die heb ik helemaal niet gezien!!!![]()
verdwijnt Ellen in de kast?? Net als opblaaspop Claire?! (quote:Op donderdag 30 september 2004 20:32 schreef Mvnl het volgende:
Aangezien ze toch vanwege opruiming in de cast verdwijnt en dus waarschijnlijk toch niet meer nodig is...
Dat laatste heb je uit je duim gezogen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
verdwijnt Ellen in de kast?? Net als opblaaspop Claire?! ()
Nee, Ellen verlaat de serie met of Bob of Lara
en ook die bron kan ik niet vermelden...
Haha, dat denk ik ookquote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat laatste heb je uit je duim gezogen.![]()
het is echt nog erger dan Lizzyquote:Op donderdag 30 september 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
Renee?? die heb ik helemaal niet gezien!!!![]()
Oh ja das waar!!!! Kan je nagaan wat een indruk dat gemaakt heeft.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
[..]
het is echt nog erger dan Lizzy
ze mocht 2 seconden in een scene met Kyra & Shirina komen opdraven omdat ze even een pot nodig hadden in die scene:(
We want Bob!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Om naar Bob en Lara toe te gaan zal ze toch dood moeten...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
verdwijnt Ellen in de kast?? Net als opblaaspop Claire?! ()
en ook die bron kan ik niet vermelden...
Arme Nikki had vorig seizoen de seizoenscliffhanger te pakken. Die is nu dus even door haar credits heen..quote:Op donderdag 30 september 2004 20:43 schreef babette21 het volgende:
Lizzy wordt idd ernstig tekort gedaan... arme Nikki....
dat was dan ook het eerste wat Nikki Plessen te doen kreeg in ONM..quote:Op donderdag 30 september 2004 20:46 schreef Mvnl het volgende:
Arme Nikki had vorig seizoen de seizoenscliffhanger te pakken. Die is nu dus even door haar credits heen..
Tja, niet oud genoeg om de serie uit te worden geschreven, en niet nieuw genoeg om (zoals Iris, Sanne en kornuiten) enige aandacht te krijgen van de schrijvers...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was dan ook het eerste wat Nikki Plessen te doen kreeg in ONM..
en blijkbaar ook het laatste
nou ja ik heb daar al zo vaak mn beklag over gedaan hier...
het blijft onbegrijpelijk, ik vraag me af hoe lang ze het nog uithoudt daar....
dat lijkt me duidelijk ja...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
ow en er wordt wel erg veel aandacht besteed aan Ma Vroman ineens
Chris zn zwakke plek?
Ik dacht in eerste instantie toen ik die kol hoorde praten over 'je moeder mist je', dat hij alles bij elkaar had gelogen, en dat z'n moeder nog leefde... Maar da's dus niet zo...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
ow en er wordt wel erg veel aandacht besteed aan Ma Vroman ineens
Chris zn zwakke plek?
ze acteert prima, dan wil je zo een rol toch niet blijven spelen?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef Mvnl het volgende:
Tja, niet oud genoeg om de serie uit te worden geschreven
met een broer Joost op m'n schoot en een zus Joyce op m'n lip...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef Mvnl het volgende:
(doet me denken aan dat 'Op de Wip' liedje van Kinderen voor Kinderen)
dat dacht ik toen hij dat verhaal over die zelfmoord ophing aan Sannequote:Op donderdag 30 september 2004 20:54 schreef Mvnl het volgende:
Ik dacht in eerste instantie toen ik die kol hoorde praten over 'je moeder mist je', dat hij alles bij elkaar had gelogen, en dat z'n moeder nog leefde... Maar da's dus niet zo...
Achja, wieweet duikt ze toch nog een keer op..
nee joh, 't is het eeuwige clicheverhaaltje: Vroman heeft haar niet kunnen redden, voelt zich schuldig, is medicijnen gaan studeren en heeft ondertussen 'n enorme om zichzelf heen gebouwd...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
dat dacht ik toen hij dat verhaal over die zelfmoord ophing aan Sanne
maar nu heeft vrouwtje Frederice die illusie aan diggelen gegooid:(
nou ja misschien heeft pa Vroman haar wel opgeknoopt
of Chris zelf.....
nou jij weet de stemming er weer in te brengen:(quote:Op donderdag 30 september 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
nee joh, 't is het eeuwige clicheverhaaltje: Vroman heeft haar niet kunnen redden, voelt zich schuldig, is medicijnen gaan studeren en heeft ondertussen 'n enorme om zichzelf heen gebouwd...
Sanne - die volgende week gedumpt wordt maar over 2 weken natuurlijk alweer in zijn armen ligt te kwijlen - is "de vrouw van zijn leven", de eerste die de ware Chris zal zien... en alsof ze zijn therapeute zelf is zal ze hem in een lieve, zachtaardige, hulpvaardige (saaaaaaaaie) vent weten te veranderen......![]()
Voor jou hebben ze Joost en Hugo in huis.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
en in ONM loopt weinig rond om me aan het kwijlen te maken!
mja hoe korter hoe beter...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor jou hebben ze Joost en Hugo in huis.
oke ik ga iets bekennen: ik vind Huug er sinds zijn come-back een stuk relaxter uitzien!!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor jou hebben ze Joost en Hugo in huis.
maar ze moeten toch iemand leuks overhouden?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
ja sorry misschien ben ik iets te pessimistisch...
Vroman is cool, ik ben gewoon bang dat ze nu sentimenteel gaan doen over die moeder,
met alle gevolgen van dien...
Sanne vind ik tot nu toe ook wel oke,
maar als ze van Vroman een mietje maakt belandt ze dus wel direct op de zwarte lijst...![]()
Ik niet meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
35 jaar geleden zat ik nog in de verrekijker van m'n vader...
met Chris vind haar een drammerige zeikgriet, met Marnix is ze meestal wel oke, maar ook dan dramt ze nogal ...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
ik heb het ook niet over Annelieke, ik heb het over Sanne. Die vind ik wel grappig!
Annelieke heeft haar ups & downs, meestal meerdere in 1 aflevering...
mja... Claire een opblaaspop... mompel, mompel, mompel.. onvergefelijk......quote:* Babette en Wup zijn het vandaag opvallend weinig met elkaar eens.... *
* Wup past.....[ durft niet meer zo...]quote:edit: en Wup boycot ook al m'n toernooitje....
tja wat zal ik zeggen..... "sorry" dan maar....quote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
mja... Claire een opblaaspop... mompel, mompel, mompel.. onvergefelijk......
why?! (je laat je door míj toch niet tegenhouden he?!?? Ik zal je geen Judas meer noemen...)quote:wup past.....[ durft niet meer zo...]
hallo, 't is gtst niet...quote:Hij is de enige die het weet, maar kan met niemand communiceren...
quote:Rust zacht Bosnische bakvis
Wat zei ik nou een topic of 40 geleden!? Ik zei toen al dat Bram een auto-ongeluk zou krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Bram krijgt een auto-ongeluk... belandt in coma...
Hahahaquote:Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Bram krijgt een auto-ongeluk...
......Heel verhaal!!!....
Ongekuiste barbaar die je bent!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
en raakt Iris per ongeluk in het hoofd. Het bloed gutst uit haar mooie koppie.
Maar nou zie je wel dat ik niet heb gelogen.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
naar jou wordt nooit geluisterd, hebbie dat nou nog niet door?!
was dat nep-John? die gozer was geweldigquote:Op donderdag 30 september 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
ja van die maffe guppen-ogen
(net als Pete Jensen in GTST, die we dan ook standaard "Guppie" noemde haha")
Dan houden we geen cameramensen meer over. Zou Anouck Klomp familie van de Tokkies zijn?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kom in ene op een leuk idee: laat de Tokkies in ONM meespelen. Vooral dochter Ruijmgaart.
Die kunnen automatisch worden bediend.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan houden we geen cameramensen meer over.
Nee, zij is een Ruijmgaartquote:Zou Anouck Klomp familie van de Tokkies zijn?
Kampjoekels belanden ook wel eens in het hospitaal.quote:Ik denk niet dat we de Tokkies ooit in het Beatrix ziekenhuis zullen zien... wel hun buren.
quote:Renee Couwenberg
Haar zoon Gyman is zestien jaar oud.
quote:Niels Richter
Tot voor kort woonde Niels met Claire in het tuinhuis van huize Couwenberg. Momenteel woont Niels in de Waalberg.
quote:Joost van Walsum
Joost heeft geen contact meer met zijn moeder, zij woont in Amerika. Zijn vader Arthur zit in de gevangenis, maar hij is ontsnapt. Waar hij zich momenteel begeeft, weten ze nog niet. Joost heeft een zus, Tara, Tara en een broer Hugo. Zijn halfbroer Sid zit eveneens in de gevangenis. Zijn zusje Eline is op jonge leeftijd verdronken.
ow... nou en bedankt dan maar, ik zit niet erg te wachten op 16-jarig jochiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal het wel niet zo lang meer duren voordat we de verouderde Gyman voorbij zien komen. Ik denk wanneer Tanja Jess haar intrede doet. Ze hebben goed naar me geluisterd.
ja kijk daar zit ik dus wel op te wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:33 schreef pberends het volgende:
Wanneer zien we die Sesamstraat-Turk in ONM, of komt ze helemaal niet.
zal toch wel?! neem aan dat ze haar niet alleen hebben gevraagd om ff op de foto te gaan....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:33 schreef pberends het volgende:
Wanneer zien we die Sesamstraat-Turk in ONM, of komt ze helemaal niet.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
Marlies..
waarin ze zichzelf zal 'spelen' ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Het zijn slechts een paar uitzendingen, waarin ze zichzelf zal spelen.
zichzelf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:11 schreef dunn0w het volgende:
waarin ze zichzelf zal 'spelen' ??
nog erger
Nee hoor... dan zou ze wel op de IC liggen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:23 schreef Wup het volgende:
gokje: ze wordt binnengebracht op de SEH na confrontatie met Dunn0w.....
Zingen he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:22 schreef Wup het volgende:
[..]
zichzelf?
wat is/ doet ze dan?
dan flopt het dus op beide frontenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Zingen he. :').
Met andere woorden; voor haar is het promotie voor har single, voor ONM is het weer een wanhoopspoging om te scoren.
haha, ojeequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Zingen he. :').
Met andere woorden; voor haar is het promotie voor har single, voor ONM is het weer een wanhoopspoging om te scoren.
gecast op basis van de kleur oogschaduw.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:31 schreef dunn0w het volgende:
Tjah.... het moet haast welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
[..]
gecast op basis van de kleur oogschaduw.....
dan heb jij HGH waarschijnlijk nooit gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:21 schreef MirSus het volgende:
Ik hoor net trouwens dat ze het glazenhuis door de week willen uitzenden maar
dat de netmanager het nog niet aandurft.....dus misschien gaat het toch nog gebeuren![]()
Maar ze zouden wel ophouden met het filmen tussen de luxaflex....
ahum...volgens mij hebben ze het over de verkeerde serie ik ken
er nog een die er wat van kan![]()
(HGH heb ik een aantal keer gezien, blijf het nu wel ff volgen)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
[..]
dan heb jij HGH waarschijnlijk nooit gezien
dat is echt erg storend
bij ONM heb ik er nauwelijks last van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |