met dat gebitquote:Op maandag 12 april 2004 00:45 schreef Ons_Heilig_Boontje het volgende:
[..]
Lekker pijpbekkie [afbeelding]
Leukquote:Op maandag 12 april 2004 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Marlies is echt lief!
Ik stond gister bij de Day After buiten te wachten en toen kwam Marlies aanlopen. Ik wist gewoon dat ze kwam en ik had dus mijn t-shirt meegenomen (die ik van haar vader had gehad). Toen ze mijn t-shirt tekende, zei ik: Ik ben Charmed_angel. EN toen werd ze gelijk enthousiast en kreeg ik 3 zoenen van haar
Ik ben nog even met haar op de foto geweest en toen zei ze: ik vind het heel erg leuk dat je het altijd zo voor mij opneemt in het forum (marliesfansite). En leuk je eindelijk eens te zien......
En toen ging ze naar binnen. Maar ze nam wel alle tijd voor de fans die buiten stond!
Marlies is echt heel erg leuk!
We zijn hier heel benieuwd naar de foto, posten!!quote:Ik ben nog even met haar op de foto geweest en toen zei ze: ik vind het heel erg leuk dat je het altijd zo voor mij opneemt in het forum (marliesfansite). En leuk je eindelijk eens te zien......
En toen ging ze naar binnen. Maar ze nam wel alle tijd voor de fans die buiten stond!
Marlies is echt heel erg leuk!
quote:Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn hier heel benieuwd naar de foto, posten!!
Leuk! jij staat er alleen een stuk beter op dan Marlies. Maar dat maakt ook niet zo heel veel uit.quote:
Wauw, wat leuk om ook foto's te zien van zo'n vaste Idols-user.quote:Op maandag 12 april 2004 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |