abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2004 @ 13:04:03 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16771385
Vervolg op: Marlies (het blauwe haar meisje)

Link naar optreden: http://media.rtl.nl/web/components/shows/idols2/2004/week05/zaterdag_marlies.avi.MiMedia_WM_364K_V8.wmv

Met een geweldig optreden is Marlies gisteravond winnaar geworden van de allereerste workshop, ze kreeg 32% van de stemmen voor haar vertolking van 'Ironic' van Alanis Morrisette. Misschien heeft ze niet het uiterlijk van een Jennifer Lopez, maar ze heeft een dijk van een stem en een geweldige performance, terecht naar de finale dus!

Naam:Marlies
Leeftijd:22
Sterrenbeeld: Ram
Opleiding: Lerarenopleiding Engels
Hobby's: Kappen en visagie (deed ze al voor haar studie), tekenen, naar concerten gaan, buiten wandelen
Is fan van: Christina Aguilera. "Het lijkt me niet makkelijk om zo groot te zijn als zij is. Qua rockmuziek hou ik van Pearl Jam"
Tot nu toe gezongen: Anouk: Love, Skunk Anansie: Weak, Marvin Gaye & Tammy Terrell: Ain't no mountain high, Des'ree: Life, Alanis Morissette: Ironic.

[Dit bericht is gewijzigd door BVO op 01-02-2004 13:25]

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16771408
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:04 schreef BVO het volgende:
opening komt eraan
Lekker
slettebak [@] gmail.com
pi_16771413
hmz
pi_16771432
Dat mag ik hopen ja .

Anyway: Marlies .

Ik weet niet of jullie Alanis' versie van Ironic kennen van het MTV Unplugged album? In ieder geval, luister er eens naar. Als je het mij vraagt is dat het zwakke punt van het enorm geweldig goede album. Ik ben dan ook van mening dat Marlieske dat gister veel beter zong dan Alanis op haar unplugged album. En dat is een groot compliment.

† In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 13:06:16 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771451
Ik vind Marlies liev.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16771470
Ik vind die Marlies ook maar irritant. Ze denkt te scoren door 'alternatief' te zijn, net zoals Dewi vorig jaar, maar Dewi ziet er veel leuker uit. Ik denk (hoop) dat ze niet echt ver komt, dit was gewoon een zwakke groep. Ze kan wel goed zingen, tja, maar dat kan als goed is iedereen die in de finale komt. Nee, ik hoop niet dat zij ons moet vertegenwoordigen met de volgende world idols. En X-factor??? Er hebben nu gewoon veel meisjes gestemd die zichzelf ook een beetje als een Marlies zien, niet echt knap dus... Nee geef mij maar Boris

Ps. Dit is mijn mening gewoon, misschien heb ik straks wel helemaal ongelijk.

† In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 13:07:31 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771488
Het belangrijkste was voor mij vooral dat de rest óf totaal niet kon zingen óf geen uitstraling had. Marlies had iig nog íets. Meer een kwestie van schiften dan van kiezen dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_16771497
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:06 schreef PhoolieEdje het volgende:
Ik vind die Marlies ook maar irritant. Ze denkt te scoren door 'alternatief' te zijn, net zoals Dewi vorig jaar, maar Dewi ziet er veel leuker uit. Ik denk (hoop) dat ze niet echt ver komt, dit was gewoon een zwakke groep. Ze kan wel goed zingen, tja, maar dat kan als goed is iedereen die in de finale komt. Nee, ik hoop niet dat zij ons moet vertegenwoordigen met de volgende world idols. En X-factor??? Er hebben nu gewoon veel meisjes gestemd die zichzelf ook een beetje als een Marlies zien, niet echt knap dus... Nee geef mij maar Boris

Dewi alternatief? Lijkt me niet. Dewi had dreads, daar hield het dan ook mee op. Bovendien is Marlies een rockchick en was Dewi een R&B-meisje. Om het zo maar eens te noemen.
  zondag 1 februari 2004 @ 13:07:54 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16771501
Hij is er al hoor
pi_16771535
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:07 schreef Cynix ® het volgende:
Het belangrijkste was voor mij vooral dat de rest óf totaal niet kon zingen óf geen uitstraling had. Marlies had iig nog íets. Meer een kwestie van schiften dan van kiezen dus.
Ik vind het toch altijd mooi om zo'n kerel serieus over idols te zien praten.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 13:09:15 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771550
quote:
...Ze kan wel goed zingen, tja, maar dat kan als goed is iedereen die in de finale komt...

Nú al, want sommigen konden dus niet zingen. Vooral Krystle en Frank brachten er totaal niets van terecht.
pi_16771587

Ik was zeer onder de indruk van het optreden van Marlies. Ze zong voortreffelijk. En als ze het niveau van gisteren weet vol te houden zal ze zeker de top drie halen.

pi_16771609
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:04 schreef JaWi het volgende:

[..]

Lekker

Toch niet.
slettebak [@] gmail.com
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 13:11:23 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771622
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:08 schreef haaahaha het volgende:
Ik vind het toch altijd mooi om zo'n kerel serieus over idols te zien praten.
Ach, het houdt ons van de straat, he?

* Cynix ® was btw moderator van het Starmakerforum én van Big Brother 2 en 3 én een tijdje van RLS. Dat zegt dus wel genoeg denk ik.

pi_16771694
Krystle en Frank hebben KANS op een wildcard, dus zitten niet in de finale...

Ze komt me gewoon nep over, het alternatieve meisje dat vlees en dronken mannen haat, maar wel meedoet met idols...

zondag 1 februari 2004 @ 13:14:17 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16771732
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:13 schreef PhoolieEdje het volgende:
Krystle en Frank hebben KANS op een wildcard, dus zitten niet in de finale...

Ze komt me gewoon nep over, het alternatieve meisje dat vlees en dronken mannen haat, maar wel meedoet met idols...

Sharon en Frank bedoel je. Krystle zal waarschijnlijk alleen een stem van dr ouders hebben gehad.
pi_16771789
Die ene die niet kan hebben dat ze niet meteen in finale zit ja
pi_16771795
Dat verklaart een hoop, Cynix ®.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 13:15:54 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771799
Sharon was toch die excuusbuitenlander?
pi_16771817
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Die in het theater erg goed zong. Alleen gister wat minder.
  zondag 1 februari 2004 @ 13:17:04 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16771845
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ze was half Anti denk ik, onterecht dat zij niet doorging, zong erg goed, reageerde alleen een beetje arrogant .
pi_16772056
Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 1 februari 2004 @ 15:10:12 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_16776603
quote:
Ik vind die Marlies ook maar irritant. Ze denkt te scoren door 'alternatief' te zijn
Volgens mij niet... wat ik tot nu toe van haar gezien heb komt totaal niet gemaakt of geforceerd over. Volgens mij is ze gewoon erg vrolijk en gezellig:)
pi_16780294
Ze is zo lelijk!!
pi_16780564
Misschien is ze lelijk, maar ze kan WEL zingen, ze heeft WEL uitstraling. Lelijk is in the eye of the beholder. Ik vond haar echt toppie, samen met Sharon. Wat die Ron in hemelsnaam in de finale moet?!?!
When I had to go- ya know- I went. Forrest Gump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')