En of, Moody, en ofquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
De nieuwe MGMT is in ieder geval huul'n met de pet op
Ik niet. Hij heeft toch allemaal shit met zijn rug begreep ik? Hopelijk speelt ie nog gitaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
En of, Moody, en of
Moest daarna even Oracular Spectacular opzetten om het weg te spoelen, maar wat zijn die ver weg gezakt zeg. Dit is gewoon een mindere versie van Foxygen..
Volgende week naar Frank Turner in de Effenaar. Niemand bij zeker?
Volgens mij komt er iemand mee die gitaar voor em speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft toch allemaal shit met zijn rug begreep ik? Hopelijk speelt ie nog gitaar
BaasjeOok verkrijgbaar in Zweeds en Duits
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Deze reeks heeft echt een complete schat aan mooie muziek! Ik lees nu al een aantal topics terug en steeds kom ik nieuwe geweldige artiesten tegen. Jullie
Hmm nee, deze doet 't niet echt voor mij, helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Onder die noemer ga ik iets proberen opnieuw te pluggen. Overal namelijk compleet genegeerd: De nieuwe Toad the Wet Sprocket! Heerlijke poprockliedjes, Lekker subtiel en soepel voortkabbelen. Denk Nada Surf en Brendan Benson...
Ik ga deze band sowieso vergeten, maar moet hem even onthouden voor als ik in een dreampopstemming zit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Moody het volgende:
Hier verder dan maar weer.
Heerlijke dreampop....
Lekker albumpje hoor
luister je helemaal niet naar teksten danquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:26 schreef Tchock het volgende:
http://rock.rapgenius.com/Arcade-fire-reflektor-lyrics
Die tekstChristus, ik had helemaal niet door hoe diep het was.
Ik in ieder geval nooit heel aandachtig.quote:Op zondag 15 september 2013 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
luister je helemaal niet naar teksten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |