Mocht ook wel na een wat saaie zomerquote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef Moody het volgende:
Arctic Monkeys, Steve Mason, Barbarossa, Okkervil River, London Grammar, er viel genoeg te beleven de afgelopen week!
Ik hoop op een verschrikkelijk saaie herfst, dan kan ik mijn lijst een keer afwerkenquote:Op maandag 9 september 2013 14:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mocht ook wel na een wat saaie zomer
Denk aan Jake Bugg in bandvorm, maar dan nog iets jonger. Geinig hoor, zit heel wat potentie inquote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef MaJo het volgende:
Hadden jullie het hier nou over STRYPES? Ik word net gevraagd of ik ze wil interviewen. Is het wat?
Goede tip.quote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond om 2200 uur: Arctic Monkeys @ iTunes Festival
MUZ / iTunes Festival London 2013
quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Tchock het volgende:
Video voor Reflektor, interactief en door Anton Corbijn:
https://www.justareflektor.com/
Liedje is ook tofquote:Op maandag 9 september 2013 18:16 schreef Tchock het volgende:
Het kan ook met een muis maar ik verzeker je dat niets zo leuk is als met je telefoon naar je pc wapperen
Gozer! In Paradiso was het hartstikke goedquote:Op maandag 9 september 2013 17:41 schreef Norrage het volgende:
En wat is Chic / nile rodgers kut zegeen gemiddelde coverband is leuker.
Hij herkent mijn Webcam nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
HOLY SHIT wat is dit tof gedaan.Je verbindt je smartphone met je pc, doet de webcam aan, de webcam registreert waar je telefoonscherm is en op die manier krijg je de mogelijkheid om de video te bewegen met je telefoon
Kun je 'm wel gewoon met skype en dergelijke gebruiken? Misschien helpt het om je drivers te updaten.quote:
Ja, daar wel.. Het is ook een heel oud ding.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je 'm wel gewoon met skype en dergelijke gebruiken? Misschien helpt het om je drivers te updaten.
Dat is het eeuwige paradox van indie-bands. Hoe indie je ook van start gaat, ze willen toch leven van hun muziek. En als dat goed gaat word je te groot om indie te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Moody het volgende:
Kleine bandjes worden groot. Anton Corbijn, een marketing/film-project van een ton, iTunes reclame. Eigenlijk mag Arcade Fire niet meer besproken worden in het indie topic
Blijft toch een van de meest fascinerende bands van het moment. Hulde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |