quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Leuk voor 'm dat ie zo wordt geplugd door PF.Ik vind er ook niet zoveel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe heette ook al weer dat Nederlandse bandje met een eigen verzonnen taalDie waren zo kansloos kut, maar werden een poosje gehypt om daarna nooit meer wat van te horen.
Zu spät. Die shit is aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik ga niet proberen om in een Sigur Ros discussie te geraken.
Jacco vind ik echt verschrikkelijkquote:
Dat is stiekem toch wel handig, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Arn0 het volgende:
Wel handig hoor, dat niemand je verstaat:
Dansen met een masker opquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef Felagund het volgende:
Dank voor de Goat tip.Al zie ik de link met The Knife totaal niet.
Geeft ze dan ook een optreden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:17 schreef debeterebob het volgende:
Voor de liefhebbers van Julia Holter: ze is binnenkort in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
En dan treedt ze ook nog eens op in De Duif.![]()
Ik ben helemaal overdonderd door deze plaat. Dit is zo belachelijk goed.![]()
Ik ben ook helemaal verknocht. Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in Nl!! 8 november dusEn ik kan dan. Eens kijken of ik mensen mee krijg. Dit moet epische zijn, zeker in een kerk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oeh Kenia ontbreekt nog op mijn lijst.quote:
Ze stond vorig jaar ook geloof ik in een werfkelder in Utrecht. Ik kon toen niet, maar dat ook geniaal. Via Ekkoquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopelijk doet ze nog een paar shows in Londen als ik er ben. Morgen staat ze er wel, maar komt net te vroeg voor mij, helaas.Echt briljant geprogrammeerd door De Duif. Dikke kudo's voor die mensen daar.
O, dat is misschien nog wel toffer zelfs! Allebei briljante locaties voor deze muziek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond vorig jaar ook geloof ik in een werfkelder in Utrecht. Ik kon toen niet, maar dat ook geniaal. Via Ekko
Hmm mijn top 3/4 bestaat nog steeds uit Nick Cave, Flamings Lips, Primal Scream en James Blake...maar deze komt wel bij mijn top 5 denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
Julia Holter moet ik maar eens luisteren.
Beter dan Primal Scream???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:09 schreef Maxerazzi het volgende:
En dan ook nog over een paar weken de nieuwe Callahan. Dit muziekjaar is echt fantastisch.
Beste jaar sinds 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Kunnen ze in Nederland a. niet eens zulke vette bands boeken b. voor een fatsoenlijke prijs c. lekker Belgisch bier schenkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
Kunnen ze die bands niet naar Vlieland schoppen dat weekend?
Godverdommequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net de laatste pagina's van het vorige topic gelezen en dat heeft mij doen besluiten dat ik even eenaan Sigur Rós moet uitdelen.
Norrage snapt er weer eens helemaal niets van.
Heb je het over mij? Nee SR gaat niet lukken dat probeer ik al sinds 2006quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft er al aversie tegen, dat is alvast een goed teken. Over een half jaar vind hij Sigur Rós leuk.
Die van MGMT vond ik echt verschrikkelijk slecht. Dat tweede album vond ik sowieso vrij matig, dus ik verwacht niet veel meer van die band. Franz Ferdinand is dan weer redelijk veelbelovend, terwijl ik die band eigenlijk ook al afgeschreven had. Arctic Monkeys wordt echt dramatisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef debeterebob het volgende:
Er is sowieso teveel. Singles van Manic Street Preachers, Franz Ferdinand, Artic Monkeys en MGMT waren toch allemaal wel veelbelovendEn Arcade Fire wordt sowieso goed.
En dan nog de 1e albums van Chvrches en HAIM
Het kan niet op.
Top 4 hier Qotsa, Thundercat, Portugal. the Man, Prodigy & Alchemist. Heb nog een 5e nodig die erbovenuit steekt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm mijn top 3/4 bestaat nog steeds uit Nick Cave, Flamings Lips, Primal Scream en James Blake...maar deze komt wel bij mijn top 5 denk ik
Vond ik weinig aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie nergens The National, jongens.
Slechtste album van de band tot noch toequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie nergens The National, jongens.
Nee, dat is de eerste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Slechtste album van de band tot noch toe
Dat doet Paradiso. Die programmeren op meerdere locaties o.a. De Duif, Bitterzoet, HMH.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopelijk doet ze nog een paar shows in Londen als ik er ben. Morgen staat ze er wel, maar komt net te vroeg voor mij, helaas.Echt briljant geprogrammeerd door De Duif. Dikke kudo's voor die mensen daar.
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arctic Monkeys wordt echt dramatisch.
Okkervil River duurde toch ook 5/6 jaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Nee SR gaat niet lukken dat probeer ik al sinds 2006
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Okkervil River duurde toch ook 5/6 jaar?
Precies. Ik denk - durf ik het te zeggen - misschien wel potentieel hun beste album.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.
Dat heb ik met Franz Ferdinandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk - durf ik het te zeggen - misschien wel potentieel hun beste album.
Haha, "zijn"?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb ik met Franz FerdinandEn dat terwijl zijn eerste album prima wegluistert
Franz & the Ferdinandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, "zijn"?Maar ja, nieuwe album is lekker ja. Niets spectaculairs maar gewoon goed.
:Moeten ze maar niet zo'n naam kiezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, "zijn"?Maar ja, nieuwe album is lekker ja. Niets spectaculairs maar gewoon goed.
Precies dit. Duurde bij mij ook erg lang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijven luisteren, tot het kwartje valt. Duurde langer dan normaal, maar ondertussen vind ik het toch wel weer een enorm goed album.
Wat is lang?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies dit. Duurde bij mij ook erg lang.
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanquote:
Irritant hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanVeel te veel mensen hebben Goat als bandnaam
Op spotify zijn zelfs 2 artiestenpagina's
_
Ach, als je al weet dat het een band is ben ik blij..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanVeel te veel mensen hebben Goat als bandnaam
Op spotify zijn zelfs 2 artiestenpagina's
_
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Irritant he. Maar het is die met World Music, iig.
Eikeltjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, als je al weet dat het een band is ben ik blij..
Ze hebben dit jaar nog een single uit volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)
Deze dusDat dacht ik al. World music is toch het enige andere album wat ze hebben? De rest is crap toch?
Ik ken alleen World Music.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)
Deze dusDat dacht ik al. World music is toch het enige andere album wat ze hebben? De rest is crap toch?
Haha nee, grapje, een artiest voor een band verwarren hebben we allemaal al wel eens gedaan. Of nog erger.. Ik ging een paar jaar terug (ik was nog jong) Wild Beasts zien. Ik zat buiten de venue en ik hoorde plots wat Engels achter me, iets over een single op BBC, was het Wild Beastsquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha nee, grapje, een artiest voor een band verwarren hebben we allemaal al wel eens gedaan. Of nog erger.. Ik ging een paar jaar terug (ik was nog jong) Wild Beasts zien. Ik zat buiten de venue en ik hoorde plots wat Engels achter me, iets over een single op BBC, was het Wild BeastsIk dus zenuwachtig, wou best wel graag foto maar had nog nooit aan een band voor een foto gevraagd. Minutenlang getwijfeld, uiteindelijk toch gedurfd..
Bleek het helemaal Wild Beasts niet te zijn
Geen idee, haha. Ik kon niet snel genoeg weg zijn.quote:
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.
Ten eerste ging het mij er meer om dat je je mening wel heel erg opdrong aan Norragequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.
Dit ja. En dat laatste album klinkt vooral als een b-kantjes albumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Humbug is toch verschrikkelijke middelmaat? Ineens wilden ze heel interessant gaan doen. Dat is duidelijk niet hun sterkste punt en daarna is het alleen maar erger geworden.
Was een optie geweest. Hadden ze als band twee meesterwerken achter hun naam. Nu twee meesterwerken en twee (waarschijnlijk drie) broddelwerken. Is zonde. Doet afbreuk aan de meesterwerken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:59 schreef Arn0 het volgende:
Sowieso.. Als ze van naam veranderen is het plots oké dat ze (zogenaamde) slechte muziek uitbrengen?
Goed compliment, vermits hun b-kantjes briljant zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit ja. En dat laatste album klinkt vooral als een b-kantjes album
Ik vind het als album niet slechter als hun eerdere albums.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Humbug is toch verschrikkelijke middelmaat? Ineens wilden ze heel interessant gaan doen. Dat is duidelijk niet hun sterkste punt en daarna is het alleen maar erger geworden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.
...en dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Joh, prima dat je het minder vindt, maar doe nou niet alsof het een feit is ofzo.
Ik hoef toch niet achter iedere post te zeggen dat het slechts mijn mening is? Dat spreekt voor zich lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Joh, prima dat je het minder vindt, maar doe nou niet alsof het een feit is ofzo.
Haha, ja na 10 posts ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef Norrage het volgende:
Hij zegt toch ook "wat mij betreft" en zo? Stelletje zeikerds
Die eerste post gaat nergens over, een band die een andere naam moet nemen omdat je een album niets aan is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef Norrage het volgende:
Hij zegt toch ook "wat mij betreft" en zo? Stelletje zeikerds
En dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef BoerBert het volgende:
Maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op zo, laten we het gezellig houden.
'Noem jezelf de Desert Apes, dan vind ik Humbug geweldig'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die eerste post gaat nergens over, een band die een andere naam moet nemen omdat je een album niets aan is.
Was het proberen waard geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Noem jezelf de Desert Apes, dan vind ik Humbug geweldig'
Op die fiets. Klopt wel denk ik, maar ik betwijfel of je een baggeralbum dan wel goed vindt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het proberen waard geweest.
Als je van een band eenmaal een bepaalde standaard gewend bent, kan een nieuw album tegenvallen, terwijl je dat album anders had benaderd als het van een nieuw bandje was.
Waarbij ik niet zeg dat in dit specifieke geval die vlieger was opgegaan, puur om aan te geven dat het nog niet eens zo'n gekke gedachte is, die onterecht wordt afgeschoten.
Die kan die albums dan beter onder 1 naam uitbrengen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Een beetje wat Jack White doet, met al die verschillende bandnamen die enigszins dezelfde muziek maken
Voorbeeldjes bedenken is altijd lastig, maar ik denk dat als Trouble Will Find Me door een nieuw onbekend bandje was gemaakt, het enorm goed ontvangen zou zijn. Terwijl mensen het nu als een redelijk tegenvallend album beschouwen, omdat ze de hoge standaard van The National gewend zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op die fiets. Klopt wel denk ik, maar ik betwijfel of je een baggeralbum dan wel goed vindt.
Jack White solo vind ik weinig aan... The White Stripes vind ik wel geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Een beetje wat Jack White doet, met al die verschillende bandnamen die enigszins dezelfde muziek maken
Die projecten hebben allemaal inderdaad wel zo'n zelfde sausje eroverheen, maar er zit imo wel wat verschil tussen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Van the White Stripes draai ik een paar bootleg albums eigenlijk het meestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Hij krijgt wel voor mekaar om bij al zijn bands een héle goeie single uit te brengen waardoor ik automatisch heel benieuwd wordt naar het albumwerk. Wat dan ook weer standaard ietsje tegenvalt. Gehad met Steady As She Goes, met Sixteen Saltines, met Cut Like A Buffalo.. alleen White Stripes viel qua albums niet tegen. Die live-plaat is nog steeds de beste live-plaat die er te vinden is![]()
![]()
van mij juist nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef BoerBert het volgende:
Raconteurs is m'n favoriete project, maar dat even terzijde.
Oh is Travis ruiger geworden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die nieuwe single van Travis een beetje op Kane? Het Woesthoff-gehalte is hoger dan het zou moeten zijn
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Hij krijgt wel voor mekaar om bij al zijn bands een héle goeie single uit te brengen waardoor ik automatisch heel benieuwd wordt naar het albumwerk. Wat dan ook weer standaard ietsje tegenvalt. Gehad met Steady As She Goes, met Sixteen Saltines, met Cut Like A Buffalo.. alleen White Stripes viel qua albums niet tegen. Die live-plaat is nog steeds de beste live-plaat die er te vinden is![]()
![]()
Earl Sweatshirtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is Liars al eens voorbij gekomen in één van de laatste topics, al ging dat geloof ik over een oud album.
Liars is natuurlijk helemaal geen hiphop, hoe heet die artiest?
Geen idee, die ken ik niet. Vond eigenlijk elke voorgaande single ook wel tegenvallen, maar zo samen op een album geeft het een gewoon een fijn, complete feel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Kerftminister het volgende:
Ja heb de laatste weken echt weinig albums geluisterd, keek er een tijd naar uit, maar heb hem nog niet gehad, zal er voorlopig ook niet aan toekomen denk ik. Is ie beter dan de debuutplaat Earl? Want dat vond ik niet zo heel bijzonder.
Dat klinkt toch als flop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind het niet eens zozeer een top of een flop, ik vind het vooral 'niksig'.
Niet helemaal. Bij een flop heb ik een negatieve mening over hetgeen dat wordt beoordeeld. In dit geval bedoel ik met niksig dat ik er helemaal niets van vind. Dat is misschien nog wel erger dan flop, bedenk ik me nu.quote:
Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er inquote:
Toffe versie, Tchockquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er inNiet echt geslaagd. Moet ik overigens toegeven dat ik niets leuks van Tears For Fears kan noemen (vooruit, Shout wil ik dan nog wel toegeven omdat 't zo'n hit was).
Ze halen het hele tempo er uit, jammer. Als je een wat meer elektronische Ready To Start wil horen, aanrader:
Vet hè?quote:
Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hè?Ik vind dat stuk vanaf 4:20, als het nummer de originele versie volledig verlaat, zo tof
Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:
Acoustic Ladylandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren.
Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Acoustic Ladyland(al is het geen Portico of Polar Bear, bands uit dezelfde scene). En tsja, dat Madvillainy komt bij mij nog niet helemaal binnen.
Ja. Die nu-jazz scene uit de UK is een mooie incest bende. Volgens mij zit er namelijk ook weer iemand van Portico in Polar Bear en er zijn vast nog meer kruisbestuivingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.
Madvillainy.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren.
Ik heb me voorgenomen om nog alle Medicine Shows te gaan luisteren, zijn er 12 in totaal ofzo. Heb alleen pas Black Soul gehad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Shades of Blue is geweldigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Hij is zó goed live. Twee keer mogen aanschouden deze zomer en beide keren geweldig. Hij springt van de dubstep de house in, van electro de dub, van akoustische gitaarmuziek naar techno... Echt een verademing om naar te luisteren. En zijn liveband is ook ij-zer-sterk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Die outro van Limit to your love hier, dit concert, moet het allerbeste live-stukje zijn wat ik dit jaar heb gehoord...Ongekend![]()
![]()
Dat hele concert is trouwens volstrekt briljant.
Wat heeft James Blake zijn repertoire toch op een geweldige manier vervolledigt met die nieuwe plaat. Ongelooflijk. Zo goed dat het perfect zijn debuut aanvult, en het live de perfecte mix van stijlen is. Ongekende artiest, groots. Ik heb wel ontzettend veel zin om hem live, niet op een festival, maar in een zaal de zien.![]()
Ja, die bedoelde ik. Op Spotify staat alleen een playlist met een link naar de originele nummers.quote:
Ja waanzinnig. En je vergeet Jazz te vermelden, want die LTYL outro is bijna een jazz-jamm sessie. Ongekend fantastisch. Man ik heb wel zin in dat concert zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is zó goed live. Twee keer mogen aanschouden deze zomer en beide keren geweldig. Hij springt van de dubstep de house in, van electro de dub, van akoustische gitaarmuziek naar techno... Echt een verademing om naar te luisteren. En zijn liveband is ook ij-zer-sterk.
Nooit iemand met zo weinig geluid zo'n grote tent stil horen krijgen, en het was beide keren compleet afgeladen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River video game
http://www.thesilvergymnasium.com/
Die link doet het alleen niet meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
En Limit To Your Love is inderdaad liveOp het album is 'ie al goed, maar het verbleekt echt bij de liveversie. Als je dat trouwens tof vindt, er is een fanmade bootleg-album met opnames van verschillende shows in heel erg goede kwaliteit. Overal op het web te vinden, en zeker een luisterbeurt waard.
edit: Oh, ik doe er gewoon een linkje bij. Is nog legaal ook. KLIK
[ afbeelding ]
Klik HIER voor instant download en extra groot geslachtsorgaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die link doet het alleen niet meer
Nog groter?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klik HIER voor instant download en extra groot geslachtsorgaan
Old school point and click adventure.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River video game
http://www.thesilvergymnasium.com/
Ik vind die soundtrack best wel cool eigenlijk. Als dat een midi-versie is van een nieuw nummer belooft dat nog watquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]Nostalgie-mode aan
Doet me denken aan Manic Mansion
Vind alleen de soundtrack bagger
8 bit muziek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]Nostalgie-mode aan
Doet me denken aan Manic Mansion
Vind alleen de soundtrack bagger
Mind the sarcasm. Tuurlijk is de soundtrack cool, het is hun nieuwe album....in 8 bitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind die soundtrack best wel cool eigenlijk. Als dat een midi-versie is van een nieuw nummer belooft dat nog wat![]()
Dat is minder coolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:21 schreef Felagund het volgende:
Heeft wel een bug, nu loop ik op de zon.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Neko Case is ook gelekt....voor de liefhebbers....
Ik heb hem nog niet geluisterd. Maar ik zal er op letten als ik hem voor de eerste keer luister.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Maar wie heeft de Bowie-knipoog in het album van Franz al ontdekt?
Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:
Metal? Metal is voor doven en slechthorenden.
Is Boris metal?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.
Hmz... Ik zou als ik jou was dan toch eens langs de KNO-arts gaan. Voor de zekerheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.
Hey wat gezelligquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
Die Arctic Monkeys discussieAlsof je ze niet meteen herkent ook al brengen ze het uit onder een andere naam
Dan even iets heel anders: mijn vriendin Nadine Shah staat op ITGWOVoor de mensen die daarheen gaan: gaat dat zien! En ik mag met haar mee
Ja, inderdaad. Jammer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh hee, die nieuwe No Age is matigjes. Jammer
Invloeden sowieso. Net als dat Kyuss niet direct metal is, maar wel invloeden uit de metal bevatquote:
Mini fokmeet bij Nadinequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey wat gezellig
Maar ze overlapt met een act die ik wil zienAlhoewel, Efterklang heb ik op BKS al gezien en dat viel eigenlijk best tegen.
Het podium op?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
Die Arctic Monkeys discussieAlsof je ze niet meteen herkent ook al brengen ze het uit onder een andere naam
Dan even iets heel anders: mijn vriendin Nadine Shah staat op ITGWOVoor de mensen die daarheen gaan: gaat dat zien! En ik mag met haar mee
Uhuhquote:
Neuh dat nietquote:
Boris is Drone/Doom Metal. Al maken ze nog veel meer genres, elk album is een ander genre onderhand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Invloeden sowieso. Net als dat Kyuss niet direct metal is, maar wel invloeden uit de metal bevat
Tool is ook goed, moet het nog wel een beetje doorkrijgen, maar vind vooral alles wat om de muziek heen zit echt vet van ze. Die video's en shows etc. Vind dat sowieso altijd wel interessant, al die creepy shit.quote:
Efterklang komt ook zeker wel heel wat beter tot zijn recht op ITGWO wss. BKS was al veels te groot voor zequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mini fokmeet bij NadineMisschien mag je haar een handje geven
Ik vond Efterklang wel tof trouwens op BKS! Maar ik ga sowieso naar Nadine uiteraard
Ach, dit soort opmerkingen hebben we natuurlijk allemaal wel eens een keer gemaakt, ooit kom je hier nog wel op terug. Dit is een beetje zoals die mensen die zeggen dat alle Hip-Hop kut is en dan vervolgens Madvillainy luisteren en verslaafd zijn.quote:
Godverdomme wat is die versie van LTYL goed. En de rest van die live-plaat ook. Sjongejonge. Ik heb LTYL nu al 50x op repeat gehad ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
En Limit To Your Love is inderdaad liveOp het album is 'ie al goed, maar het verbleekt echt bij de liveversie. Als je dat trouwens tof vindt, er is een fanmade bootleg-album met opnames van verschillende shows in heel erg goede kwaliteit. Overal op het web te vinden, en zeker een luisterbeurt waard.
edit: Oh, ik doe er gewoon een linkje bij. Is nog legaal ook. KLIK
[ afbeelding ]
Take Care, denk toch wel het slechtste album dat ik ooit gehoord heb. Misschien dat ik aan Lasers van Lupe Fiasco nog een grotere hekel heb, maar als ik mijn ergernis en teleurstelling over wasted potential opzij zet zie ik iig wel nog dat dat album beter dan dat clusterfuck van Drake is.quote:
En classic rock, want dat bestaat namelijk helemaal niet. Dat is verzonnen door mensen die er niks van snappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er is maar 1 genre waarvan wij, in het indie topic, alles kutvinden: MainstreamTenminste, dat moet eigenlijk wel he anders heb je hier niks te zoeken!
Nja, zal even samenvatten waarom. Muziek is pas echt kut als degene die de muziek maakt niet goed is in wat hij doet. Als iemand bijvoorbeeld geen gitaar kan spelen en dan gitaarmuziek gaat maken. Drake kan ten eerste niet zingen, wat hij een aantal keer probeert, echt van dat monotoon geneurie krijg je dan. Rappen kan hij ook echt voor geen meter, die teksten zijn echt verschrikkelijk, nummers om meiden aan te moedigen om vreemd te gaan, dingen die elkaar hard tegenspreken en guests die er helemaal niks van bakken zoals Lil' Wayne en Rick Ross. Verder is de productie echt zwaar ondermaats. Vond het echt verschrikkelijk en was blij toen het afgelopen was. De enige twee nummers op het album die ik niet vreselijk vond zijn Crew Love die puur door The Weeknd bearable is en dat nummer van Kendrick Lamar. Dat zegt al genoeg.quote:
Bestaat wel hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En classic rock, want dat bestaat namelijk helemaal niet. Dat is verzonnen door mensen die er niks van snappen.
Beetje de internationale Brace, zo te horen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja, zal even samenvatten waarom. Muziek is pas echt kut als degene die de muziek maakt niet goed is in wat hij doet. Als iemand bijvoorbeeld geen gitaar kan spelen en dan gitaarmuziek gaat maken. Drake kan ten eerste niet zingen, wat hij een aantal keer probeert, echt van dat monotoon geneurie krijg je dan. Rappen kan hij ook echt voor geen meter, die teksten zijn echt verschrikkelijk, nummers om meiden aan te moedigen om vreemd te gaan, dingen die elkaar hard tegenspreken en guests die er helemaal niks van bakken zoals Lil' Wayne en Rick Ross. Verder is de productie echt zwaar ondermaats. Vond het echt verschrikkelijk en was blij toen het afgelopen was. De enige twee nummers op het album die ik niet vreselijk vond zijn Crew Love die puur door The Weeknd bearable is en dat nummer van Kendrick Lamar. Dat zegt al genoeg.
Behalve dat Brace van de aardbodem verdwenen is en dat Drake overal op tv en in het nieuws nog even moet laten weten hoe geweldig en goed hij wel niet is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje de internationale Brace, zo te horen?
quote:I'm so happy that this album is over and I even didn't listen to the whole album. Can't believe that I came up with the idea to actually review this one. But Drake did an awesome job to create some music where unstable teenage girls can cry on and people who thought that Lil' Wayne was the best rapper alive can listen with their friends. I'm going to flush this horrrrrrible taste away with some Pharoahe Monch. See ya!
Haha true, al is Love in an Elevator wel cult.quote:
Cryin' is ook echt huilend, schreeuwend zingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha true, al is Love in an Elevator wel cult.
Bestaat er ook contemporary classic rock?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En classic rock, want dat bestaat namelijk helemaal niet. Dat is verzonnen door mensen die er niks van snappen.
Debuutalbum van Franz schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Moody het volgende:
Voor de Franz-liefhebbers:
Debuutalbum is zojuist gelekt
En November Rain.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Norrage het volgende:
Alleen Janie's Got A Gun is wel een lekker nummer
Of is dat van GNR? Ik haal die bands altijd door elkaarAllebei kut. Al heeft GNR weer Don't Cry
Nog niet gezien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit trouwens allemaal dingen te lezen over het 'The Wall' album van Pink Floyd, echt interessant is dat. Ik wil binnenkort ook even die film kijken, schijnt ook lekker creepy op momenten te zijn.
Een heleboel nog niet, ben pas een paar weken begonnen met me verdiepen in films en heb grotendeels aan de Koreaanse romantische drama's en Japanse horror gezeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog niet gezien?
Clockwork Orange ook niet gezien zeker? Ook zo'n cult klassieker.
November Rainquote:
Die gitaarsolo's vind ik erg lekker hoor. Neemt niet weg dat het nummer wel overrated is, maar Slash domineert daar aardig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
November Rain![]()
wat een kut nummer. De grootste draak van de top 2000 top 20
Nee dat is Red Red Winequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
November Rain![]()
wat een kut nummer. De grootste draak van de top 2000 top 20
edit: ik was vergeten dat Adele daar tussen stond.
Clockwork Orange moet je zien. The Wall ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een heleboel nog niet, ben pas een paar weken begonnen met me verdiepen in films en heb grotendeels aan de Koreaanse romantische drama's en Japanse horror gezeten.
Zag ook nog dat Sun Ra een film had, lijkt me ook erg interessant.
Goede tip. Ga ik me eens in verdiepenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Norrage het volgende:
Kent iemand van jullie deze geweldige band trouwens??
Miles Benjamin Anthony Johnson? Een soort mix tussen alternatieve Wilco en country Wilco. Eigenlijk zoals Wilco dus. Geniale band, zeker het album met dit nummer![]()
Briljante band, vrij groot in de VS ook...maar volgens mij hier volstrekt onbekend, of niet?
Bij de critici dan. Dacht dat ze wel wat groter warenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef Moody het volgende:
Vrij groot in the US valt mee, gezien het aantal stemmen op RYM
http://rateyourmusic.com/artist/miles_benjamin_anthony_robinson
Maar overwegend positief, dat wel
Zelfs op P4K gerecenseerd met een 7.5quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef Moody het volgende:
Vrij groot in the US valt mee, gezien het aantal stemmen op RYM
http://rateyourmusic.com/artist/miles_benjamin_anthony_robinson
Maar overwegend positief, dat wel
Vandaar dat het lastig te vinden isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs op P4K gerecenseerd met een 7.5
http://pitchfork.com/revi(...)in-anthony-robinson/
(dat 2e album is wel kut trouwens, eendagsvliegje)
Natuurlijk bestaat dat wel. Koop eens Rolling Stone magazine of zet VH1 eens aanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Moody het volgende:
WTF ik heb blijkbaar het 2e album al beluisterd en op 15 nov 2009 2.5* gegeven
http://www.musicmeter.nl/album/175580
Heb er toch 'n paar keer met veel plezier naar geluisterd. Maar, toegegeven, hij verveelt wel redelijk snel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja, zal even samenvatten waarom. Muziek is pas echt kut als degene die de muziek maakt niet goed is in wat hij doet. Als iemand bijvoorbeeld geen gitaar kan spelen en dan gitaarmuziek gaat maken. Drake kan ten eerste niet zingen, wat hij een aantal keer probeert, echt van dat monotoon geneurie krijg je dan. Rappen kan hij ook echt voor geen meter, die teksten zijn echt verschrikkelijk, nummers om meiden aan te moedigen om vreemd te gaan, dingen die elkaar hard tegenspreken en guests die er helemaal niks van bakken zoals Lil' Wayne en Rick Ross. Verder is de productie echt zwaar ondermaats. Vond het echt verschrikkelijk en was blij toen het afgelopen was. De enige twee nummers op het album die ik niet vreselijk vond zijn Crew Love die puur door The Weeknd bearable is en dat nummer van Kendrick Lamar. Dat zegt al genoeg.
HYFR is een van de slechtste nummers die ik ken overigens. Al is State Run Radio van Lupe Fiasco nog slechter, want dat is het meest hypocriete nummer dat ik ooit gehoord heb.
Nee, die 2e heb ik ook een 2 of een 2.5 gegeven geloof ik. Die eerste een 4quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Geen indruk gemaakt dus
Maar het eerste album ga ik zeker een kans geven!
Die Adele valt best mee imo. Niet vaak geluisterd, maar irriteren doet het ook niet echt als ik een nummer voorbij hoor komen op de radio.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
Het aller aller slechtste album dat ik ooit geluisterd heb, in mijn muziek library ook het slechts gerate geloof ik, is die laatste van Adele. Als ik dat hoor moet ik echt over mijn nek hoor, anders trek ik het niet.
Verder zeker nog wel wat metal albums en rare experimentele jazz dingen, maar daar word ik gelukkig nooit mee geconfronteerd.
Ik denk dat de laagst gerate nummers van artiesten die ik op zich nog af en toe wel eens luister, samen met Adele, inderdaad Coldplay (X&Y en Mylo Xyloto staan ook op de 1.5 ster ofzo, hun andere albums heb ik wel op een 4 staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Die Adele valt best mee imo. Niet vaak geluisterd, maar irriteren doet het ook niet echt als ik een nummer voorbij hoor komen op de radio.
Dan erger ik me meer aan de nieuwere nummers van Coldplay, The Killers en Muse. Toch wel "helden" van vroeger die er nu helemaal niets meer van bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat de laagst gerate nummers van artiesten die ik op zich nog af en toe wel eens luister, samen met Adele, inderdaad Coldplay (X&Y en Mylo Xyloto staan ook op de 1.5 ster ofzo, hun andere albums heb ik wel op een 4 staan) , Muse, Anne Soldaat, Daryll-Ann
, en Mumford & Sons zijn
Eerste album van M&S is best aardig hoor. Wat als de hype niet had bestaan? Dan was dit best een leuke ontdekking geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo wereldschokkend als de media ons doet geloven, dat wel
Het 2e album is echt bagger. Niets nieuws, het lijkt een verzameling b-kantjes van het eerste album.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat mijn laagst gerate album het debuutalbum van Passion Pit is.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat mijn laagst gerate album het debuutalbum van Passion Pit is.
Ik weet nog dat ik het, de hipster dat ik ben, ruim voordat het uitkwam en bekend werd, al kut vond. Je kan mijn posts er nog wel op nazoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Eerste album van M&S is best aardig hoor. Wat als de hype niet had bestaan? Dan was dit best een leuke ontdekking geweestNiet zo wereldschokkend als de media ons doet geloven, dat wel
Het 2e album is echt bagger. Niets nieuws, het lijkt een verzameling b-kantjes van het eerste album.
Dat PP album is echt vrij geniaal inderdaad, al vond ik het de eerste keren ook wel even wennen. Sleepyheadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Die vind ik best leuk, Seaweed Song is geweldig.
@Norrage, great minds think alike zie ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het maar één keer geluisterd heb. Toen luisterde ik sowieso bijna geen elektronische muziek, dus misschien moet ik hem nog een keer aanslingeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is supergoed man! Die staat bij op 4 sterrenVind je die echt kut?
Ja.quote:
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Ok. Jij doet niet meer mee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat album zo.....niks
nervadaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.quote:
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana jaquote:
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?
Het zal wel weer te gedateerd zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.
Ik ben laatst wel aan de Surf's Up en Sunflower gegaan. Dat was al heel wat beter vergeleken met wat ik van ze gewend ben! Zat zelfs een 3.5je bij in rating
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana ja
Nevermind heeft toch wel wat losgemaakt in de jaren '90.
Ja mooi verhaal was datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.
http://pitchfork.com/news(...)al-sub-pop-contract/
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zal wel weer te gedateerd zijn..
Mainstream muziek kan anders soms ook best mooi zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er is maar 1 genre waarvan wij, in het indie topic, alles kutvinden: MainstreamTenminste, dat moet eigenlijk wel he anders heb je hier niks te zoeken!
Ik vind Nirvana ook maar depressief gezeur, toch ongelooflijk dat ze zo'n gigantische held als drummer hebben en dan zulke matige muziek weten te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijk
Nirvana doet wel meer met me dan beide genoemde bands, terwijl ze eigenlijk maar 1 fatsoenlijk album hebben uitgebrachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijk
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind Nirvana ook maar depressief gezeur, toch ongelooflijk dat ze zo'n gigantische held als drummer hebben en dan zulke matige muziek weten te maken.
True.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Mainstream muziek kan anders soms ook best mooi zijn
Arcade Fire is ook mainstream geworden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Soms wordt een mainstream band een mainstream band wanneer heel veel mensen het een goede band vinden. Daar kunnen best goede bands tussen zitten natuurlijk
U2 is ook mainstream, net als The Beatles.
Doe maar, ik wacht welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000
Poeh zo erg verdiep ik me niet in drummers, maar feit is wel dat hij het geweldig doet op een van mijn favoriete albums (Songs for the Deaf).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000
Coldplayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Soms wordt een mainstream band een mainstream band wanneer heel veel mensen het een goede band vinden. Daar kunnen best goede bands tussen zitten natuurlijk
U2 is ook mainstream, net als The Beatles. Mozart is mainstream klassieke muziek.
Jah die gaat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Maxerazzi het volgende:
Huh, ik hoor nu net de laatste single van Kings of Leon, en dat is weer als vanouds. Dit is een positieve en onverwachte meevaller!![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedoel je de laatste albums van beide bands?
Mijn zoontje van 1 vindt Take a Walk helemaal geweldigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
Vooral die eerste EP van Passion Pit is geniaal, misschien wel hun beste werk. Dit nummer is ook episch
Dat is wel de highlight van het laatste album. Wát een feest! Die draai ik altijd op de fiets naar mijn werk. Ben ik 2 seconden daarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 1 vindt Take a Walk helemaal geweldig
Hoe kan je dat zien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wij hebben op RYM maar 5 albums waarin we het niet eens zijn(maar jij hebt niet zoveel gerate op RYM geloof ik
)
1.50 stars Adele - 21 4.00 stars
2.00 stars Mumford & Sons - Sigh No More 3.50 stars
3.50 stars Passion Pit - Manners 1.50 stars
5.00 stars Pink Floyd - The Wall 3.50 stars
2.00 stars Bruce Springsteen - Working on a Dream 3.50 stars
Kunnen we er wat aan doeN?
Working on a Dream is mijn kippenvel nummer. Dat associeer ik met het kampioenschap van Twente, omdat het dat jaar het stadionnummer wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wij hebben op RYM maar 5 albums waarin we het niet eens zijn(maar jij hebt niet zoveel gerate op RYM geloof ik
)
Op iemands username klikken en dat op die cquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien?
Ik had vorig jaar trouwens een tijdje een Passion Pit-fase, nu luister ik ze niet veel meer, maar blijft erg leuke muziek.
Dit zijn de enige.quote:Kerftminister and Norrage disagree: (6)
Kerftminister Album Norrage
4.50 stars Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not 3.00 stars
4.00 stars Dire Straits - Communiqué 2.50 stars
4.00 stars Dire Straits - Making Movies 2.50 stars
3.00 stars Gorillaz - Gorillaz 4.50 stars
5.00 stars Nas - Illmatic 3.50 stars
1.50 stars Frank Ocean - Channel Orange 4.00 stars
Indie Sweatshirtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
Suggestie voor nieuwe TT: Indie & The Fate of Atlantis
Ik heb 273 albums gerate, dan is het nog een vrij goede score.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wij hebben op RYM maar 5 albums waarin we het niet eens zijn (maar wel 43 waar we het exact eens zijn)(maar jij hebt niet zoveel gerate op RYM geloof ik
)
Wil je met me trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |