Ik denk dat de laagst gerate nummers van artiesten die ik op zich nog af en toe wel eens luister, samen met Adele, inderdaad Coldplay (X&Y en Mylo Xyloto staan ook op de 1.5 ster ofzo, hun andere albums heb ik wel op een 4 staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Die Adele valt best mee imo. Niet vaak geluisterd, maar irriteren doet het ook niet echt als ik een nummer voorbij hoor komen op de radio.
Dan erger ik me meer aan de nieuwere nummers van Coldplay, The Killers en Muse. Toch wel "helden" van vroeger die er nu helemaal niets meer van bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat de laagst gerate nummers van artiesten die ik op zich nog af en toe wel eens luister, samen met Adele, inderdaad Coldplay (X&Y en Mylo Xyloto staan ook op de 1.5 ster ofzo, hun andere albums heb ik wel op een 4 staan) , Muse, Anne Soldaat, Daryll-Ann
, en Mumford & Sons zijn
Eerste album van M&S is best aardig hoor. Wat als de hype niet had bestaan? Dan was dit best een leuke ontdekking geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo wereldschokkend als de media ons doet geloven, dat wel
Het 2e album is echt bagger. Niets nieuws, het lijkt een verzameling b-kantjes van het eerste album.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat mijn laagst gerate album het debuutalbum van Passion Pit is.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat mijn laagst gerate album het debuutalbum van Passion Pit is.
Ik weet nog dat ik het, de hipster dat ik ben, ruim voordat het uitkwam en bekend werd, al kut vond. Je kan mijn posts er nog wel op nazoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Eerste album van M&S is best aardig hoor. Wat als de hype niet had bestaan? Dan was dit best een leuke ontdekking geweestNiet zo wereldschokkend als de media ons doet geloven, dat wel
Het 2e album is echt bagger. Niets nieuws, het lijkt een verzameling b-kantjes van het eerste album.
Dat PP album is echt vrij geniaal inderdaad, al vond ik het de eerste keren ook wel even wennen. Sleepyheadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Die vind ik best leuk, Seaweed Song is geweldig.
@Norrage, great minds think alike zie ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het maar één keer geluisterd heb. Toen luisterde ik sowieso bijna geen elektronische muziek, dus misschien moet ik hem nog een keer aanslingeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is supergoed man! Die staat bij op 4 sterrenVind je die echt kut?
Ja.quote:
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Ok. Jij doet niet meer mee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat album zo.....niks
nervadaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.quote:
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana jaquote:
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?
Het zal wel weer te gedateerd zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.
Ik ben laatst wel aan de Surf's Up en Sunflower gegaan. Dat was al heel wat beter vergeleken met wat ik van ze gewend ben! Zat zelfs een 3.5je bij in rating
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana ja
Nevermind heeft toch wel wat losgemaakt in de jaren '90.
Ja mooi verhaal was datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.
http://pitchfork.com/news(...)al-sub-pop-contract/
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zal wel weer te gedateerd zijn..
Mainstream muziek kan anders soms ook best mooi zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er is maar 1 genre waarvan wij, in het indie topic, alles kutvinden: MainstreamTenminste, dat moet eigenlijk wel he anders heb je hier niks te zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |