Dat PP album is echt vrij geniaal inderdaad, al vond ik het de eerste keren ook wel even wennen. Sleepyheadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Die vind ik best leuk, Seaweed Song is geweldig.
@Norrage, great minds think alike zie ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het maar één keer geluisterd heb. Toen luisterde ik sowieso bijna geen elektronische muziek, dus misschien moet ik hem nog een keer aanslingeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is supergoed man! Die staat bij op 4 sterrenVind je die echt kut?
Ja.quote:
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Ok. Jij doet niet meer mee!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat album zo.....niks
nervadaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Nirvana's contract bij Sub Pop. Hebben ze vandaag online gezet blijkbaar. Toch een leuk document.
[ afbeelding ]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.quote:
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana jaquote:
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Ze zijn na het 1e album toch weggegaan bij Subpop?
Het zal wel weer te gedateerd zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, het mag wel een halfje omhoog.
Ik ben laatst wel aan de Surf's Up en Sunflower gegaan. Dat was al heel wat beter vergeleken met wat ik van ze gewend ben! Zat zelfs een 3.5je bij in rating
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet Trollscience uitvoeren op Nirvana ja
Nevermind heeft toch wel wat losgemaakt in de jaren '90.
Ja mooi verhaal was datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, staat ook in het artikel van P4K. Sorry, had ik er even bij moeten voegen.
http://pitchfork.com/news(...)al-sub-pop-contract/
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zal wel weer te gedateerd zijn..
Mainstream muziek kan anders soms ook best mooi zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
Er is maar 1 genre waarvan wij, in het indie topic, alles kutvinden: MainstreamTenminste, dat moet eigenlijk wel he anders heb je hier niks te zoeken!
Ik vind Nirvana ook maar depressief gezeur, toch ongelooflijk dat ze zo'n gigantische held als drummer hebben en dan zulke matige muziek weten te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijk
Nirvana doet wel meer met me dan beide genoemde bands, terwijl ze eigenlijk maar 1 fatsoenlijk album hebben uitgebrachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een soort van black sabbath meets blink-182, verschrikkelijk
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind Nirvana ook maar depressief gezeur, toch ongelooflijk dat ze zo'n gigantische held als drummer hebben en dan zulke matige muziek weten te maken.
True.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Mainstream muziek kan anders soms ook best mooi zijn
Arcade Fire is ook mainstream geworden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Soms wordt een mainstream band een mainstream band wanneer heel veel mensen het een goede band vinden. Daar kunnen best goede bands tussen zitten natuurlijk
U2 is ook mainstream, net als The Beatles.
Doe maar, ik wacht welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000
Poeh zo erg verdiep ik me niet in drummers, maar feit is wel dat hij het geweldig doet op een van mijn favoriete albums (Songs for the Deaf).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik een lijst maak van de 1000 beste drummers aller tijden staat dave grohl niet eens op 1000
Coldplayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True.
Soms wordt een mainstream band een mainstream band wanneer heel veel mensen het een goede band vinden. Daar kunnen best goede bands tussen zitten natuurlijk
U2 is ook mainstream, net als The Beatles. Mozart is mainstream klassieke muziek.
Jah die gaat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Maxerazzi het volgende:
Huh, ik hoor nu net de laatste single van Kings of Leon, en dat is weer als vanouds. Dit is een positieve en onverwachte meevaller!![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedoel je de laatste albums van beide bands?
Mijn zoontje van 1 vindt Take a Walk helemaal geweldigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
Vooral die eerste EP van Passion Pit is geniaal, misschien wel hun beste werk. Dit nummer is ook episch
Dat is wel de highlight van het laatste album. Wát een feest! Die draai ik altijd op de fiets naar mijn werk. Ben ik 2 seconden daarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 1 vindt Take a Walk helemaal geweldig
Hoe kan je dat zien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wij hebben op RYM maar 5 albums waarin we het niet eens zijn(maar jij hebt niet zoveel gerate op RYM geloof ik
)
1.50 stars Adele - 21 4.00 stars
2.00 stars Mumford & Sons - Sigh No More 3.50 stars
3.50 stars Passion Pit - Manners 1.50 stars
5.00 stars Pink Floyd - The Wall 3.50 stars
2.00 stars Bruce Springsteen - Working on a Dream 3.50 stars
Kunnen we er wat aan doeN?
Working on a Dream is mijn kippenvel nummer. Dat associeer ik met het kampioenschap van Twente, omdat het dat jaar het stadionnummer wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wij hebben op RYM maar 5 albums waarin we het niet eens zijn(maar jij hebt niet zoveel gerate op RYM geloof ik
)
1.50 stars Adele - 21 4.00 stars
2.00 stars Mumford & Sons - Sigh No More 3.50 stars
3.50 stars Passion Pit - Manners 1.50 stars
5.00 stars Pink Floyd - The Wall 3.50 stars
2.00 stars Bruce Springsteen - Working on a Dream 3.50 stars
Kunnen we er wat aan doeN?
Op iemands username klikken en dat op die cquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zien?
Ik had vorig jaar trouwens een tijdje een Passion Pit-fase, nu luister ik ze niet veel meer, maar blijft erg leuke muziek.
Dit zijn de enige.quote:Kerftminister and Norrage disagree: (6)
Kerftminister Album Norrage
4.50 stars Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not 3.00 stars
4.00 stars Dire Straits - Communiqué 2.50 stars
4.00 stars Dire Straits - Making Movies 2.50 stars
3.00 stars Gorillaz - Gorillaz 4.50 stars
5.00 stars Nas - Illmatic 3.50 stars
1.50 stars Frank Ocean - Channel Orange 4.00 stars
Indie Sweatshirtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
Suggestie voor nieuwe TT: Indie & The Fate of Atlantis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |