SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:09 schreef Maxerazzi het volgende:
En dan ook nog over een paar weken de nieuwe Callahan. Dit muziekjaar is echt fantastisch.
Beste jaar sinds 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Kunnen ze in Nederland a. niet eens zulke vette bands boeken b. voor een fatsoenlijke prijs c. lekker Belgisch bier schenkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
Kunnen ze die bands niet naar Vlieland schoppen dat weekend?
Godverdommequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net de laatste pagina's van het vorige topic gelezen en dat heeft mij doen besluiten dat ik even eenaan Sigur Rós moet uitdelen.
Norrage snapt er weer eens helemaal niets van.
Heb je het over mij? Nee SR gaat niet lukken dat probeer ik al sinds 2006quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft er al aversie tegen, dat is alvast een goed teken. Over een half jaar vind hij Sigur Rós leuk.
Die van MGMT vond ik echt verschrikkelijk slecht. Dat tweede album vond ik sowieso vrij matig, dus ik verwacht niet veel meer van die band. Franz Ferdinand is dan weer redelijk veelbelovend, terwijl ik die band eigenlijk ook al afgeschreven had. Arctic Monkeys wordt echt dramatisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef debeterebob het volgende:
Er is sowieso teveel. Singles van Manic Street Preachers, Franz Ferdinand, Artic Monkeys en MGMT waren toch allemaal wel veelbelovendEn Arcade Fire wordt sowieso goed.
En dan nog de 1e albums van Chvrches en HAIM
Het kan niet op.
Top 4 hier Qotsa, Thundercat, Portugal. the Man, Prodigy & Alchemist. Heb nog een 5e nodig die erbovenuit steekt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm mijn top 3/4 bestaat nog steeds uit Nick Cave, Flamings Lips, Primal Scream en James Blake...maar deze komt wel bij mijn top 5 denk ik
Vond ik weinig aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie nergens The National, jongens.
Slechtste album van de band tot noch toequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie nergens The National, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |